Cd's
- Daisycutter
Cd's
ik ben van mening dat gekopieerde cd's enorm kanker en klote zijn en dat mensen die het in bezig hebben onmiddelijk naar auswitz gestuurd moeten worden(en dan niet voor een informatieve rondlijding)
cd's uit de winkel voelen echter en zijn mooier als je ze naast elkaar zet, dan zie je teminste niet 10 keer mmore of maxell op een rijtje staan
cd's uit de winkel voelen echter en zijn mooier als je ze naast elkaar zet, dan zie je teminste niet 10 keer mmore of maxell op een rijtje staan
Sir Cliff Richard Front!
- Daisycutter
- The Collector of Souls
-
- The Collector of Souls
Eens.The Collector of Souls schreef:Daisycutter die zich inzet tegen illegale CD's is alsof Adolf Hitler lid wordt van Greenpeace. Dan ga je toch iets hebben van "mwoah, knuppel die zeehonden maar dood eigenlijk".
Verder brand ik heel soms een CD, daar de speakers van mijn stereo beter zijn dan die van mijn PC. Ik gooi dan een aantal gave nummers op een CD, ik brand geen hele albums.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Metalheank
Ik heb een chronisch geldgebrek, dus ik brand wel eens wat. Als een cd echter dusdanig goed is, wil ik hem zeker wel kopen.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- ruben somewhere online
Nou, ik zal het maar eerlijk opbiechten, ik heb 300 albums op mp3 staan, en slecht 80 of 90 origineel.
De reden daartoe is tweezijdig, aan de ene kant is het gros van mijn mp3-verzameling origineel niet te krijgen, of alleen tegen een belachelijke prijs. Ik doel dan op oude platen van bands als Holocaust, Satan en consorten.
Aan de andere kant is mijn budget niet onbeperkt, en wil ik naast cd's kopen ook nog vreten, er enigszins gekleed bijlopen, af en toe kansloos zat worden en zo nu en dan een oncert bezoeken. Het geld wat er overblijft om cd's te kopen, is dan ook niet toereikend om het aantal gave releases wat er uit komt allemaal origineel aan te schaffen, om het toch te horen zoek ik mijn toevlucht tot het downloaden ervan.
Ik vind dan ook niet dat ik 'de scene naai', zoals ongetwijfeld al door iemand gezegd is. Ik kan rustig zeggen dat ik elke cent die ik niet aan vreten of pils besteed, in muziek stop (goed, 75% van die centen). Als ik niet zou downloaden, zou ik daardoor geen een cd meer gaan kopen, omdat ik simpelweg geen doekoe meer heb.
Dus, ik wens Daisycutter een enkeltje Auswitsch toe, de hond.
De reden daartoe is tweezijdig, aan de ene kant is het gros van mijn mp3-verzameling origineel niet te krijgen, of alleen tegen een belachelijke prijs. Ik doel dan op oude platen van bands als Holocaust, Satan en consorten.
Aan de andere kant is mijn budget niet onbeperkt, en wil ik naast cd's kopen ook nog vreten, er enigszins gekleed bijlopen, af en toe kansloos zat worden en zo nu en dan een oncert bezoeken. Het geld wat er overblijft om cd's te kopen, is dan ook niet toereikend om het aantal gave releases wat er uit komt allemaal origineel aan te schaffen, om het toch te horen zoek ik mijn toevlucht tot het downloaden ervan.
Ik vind dan ook niet dat ik 'de scene naai', zoals ongetwijfeld al door iemand gezegd is. Ik kan rustig zeggen dat ik elke cent die ik niet aan vreten of pils besteed, in muziek stop (goed, 75% van die centen). Als ik niet zou downloaden, zou ik daardoor geen een cd meer gaan kopen, omdat ik simpelweg geen doekoe meer heb.
Dus, ik wens Daisycutter een enkeltje Auswitsch toe, de hond.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- Samoht Slegov
- yesferro
- Contacteer:
wat is trouwens het verschil tussen die doos met oude tapes die iedereen wel heeft en een rek vol cdr's? zelfde idee toch? Ik zat anders wel nooit mn lijst met tapes in mn lijst met albums, gewoon omdat dat op zich al weer een 100tal albums zou zijn en ik ben lui
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
- The Collector of Souls
Ik kan je verzekeren dat de platenmaatschappijen destijds evenveel moeite hadden met de uitvinding van het cassettebandje als ze nu met CDR's hebben.
Laatst gewijzigd door The Collector of Souls op di okt 26, 2004 8:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- yesferro
- Contacteer:
ik vulde net 60 gig met muziek, voor het geval een of andere kloot weer es een cd leent en vol met krassen terugbrengtdako schreef:Hmm, cd's fikken doe ik niet aan. Alleen de exht gave shizzle (die ik eigenlijk wil kopen) gooi ik op een mp3cd, voor als m'n hd de kanker krijgt.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
- yesferro
- Contacteer:
dan moeten ze echt wel iets doen aan die bibliotheken met een enorme cd verzamelingThe Collector of Souls schreef:Ik kan je verzekeren dat de platenmaatschappijen destijds evenveel moeite hadden met cassettebandjes als ze nu met CDR's hebben.

- Samoht Slegov
Het is vooral het downloaden dat het nu extra erg maakt. Een cdtje van iemand kopieeren is niet zo erg. Maar als iemand een cd op internet gooit en 100 mensen downloaden deze ipv m te kopen, dan beginnen de problemen pas.The Collector of Souls schreef:Ik kan je verzekeren dat de platenmaatschappijen destijds evenveel moeite hadden met de uitvinding van het cassettebandje als ze nu met CDR's hebben.
- Samoht Slegov
- yesferro
- Contacteer:
Morpheus won anders wel mooi toen ze voor het gerecht gedaagd werden. Nuja, ik download, maar ik koop ook cd's gewoon uit respect voor de band, maar euhm, waar blijft die beloofde prijsdaling voor cd's nu toch?Samoht Slegov schreef:[..]
Het is vooral het downloaden dat het nu extra erg maakt. Een cdtje van iemand kopieeren is niet zo erg. Maar als iemand een cd op internet gooit en 100 mensen downloaden deze ipv m te kopen, dan beginnen de problemen pas.
- yesferro
- Contacteer:
ik werd vroeger gewoon pisneidig als mn zus mn cd's leende en ze terugbracht met vingerafdrukken over het hele ding. Clint vergeet gewoon dat hij een cd brander heeft, ipv vlug een schijfje te branden geeft hij het origineel meeSamoht Slegov schreef:[..]
Ik leen nooit originele cds uit. Krijg ze altijd terug met gebroken tandjes, barst in het doosje of krassen. Hoe zuinig ze er ook mee beloven te zijn.

Ik heb geen enkele cd-r
Ik heb een verdomde zooi mp3 albums
Ik heb een leuk zootje legale albums
Maar ik zou nog steeds aan het rocken zijn op Soulfly, Offspring en dergelijke populaire metal zonder het internet, sowieso door het gebrek aan metalfans hier in de buurt en het overschot aan alto's en dergelijk ongedierte, want kom, mensen kan je het niet noemen, tenminste, ze vallen niet onder de noemer nuttige wezens.
Nu laat ik mijn hoofd bangen op belachelijk gave heavymetal, en heb dankzij de geluidsdragers die ik via internet verkregen heb, mijn met alcohol volgemikte lijf diverse malen richting cd winkel geholpen.
Niks mis met downloaden, idioten.
Maar ik zou nog steeds aan het rocken zijn op Soulfly, Offspring en dergelijke populaire metal zonder het internet, sowieso door het gebrek aan metalfans hier in de buurt en het overschot aan alto's en dergelijk ongedierte, want kom, mensen kan je het niet noemen, tenminste, ze vallen niet onder de noemer nuttige wezens.
Nu laat ik mijn hoofd bangen op belachelijk gave heavymetal, en heb dankzij de geluidsdragers die ik via internet verkregen heb, mijn met alcohol volgemikte lijf diverse malen richting cd winkel geholpen.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- The Collector of Souls
Klopt helemaal, hoewel ironisch genoeg het downloaden van een muziek wel de toekomst is van hoe muziek aangeschaft gaat worden, het formaat CD zal uiteindelijk grotendeels verdwijnen, en alleen aangeschaft worden door de liefhebber, een beetje zoals vinyl nu.Samoht Slegov schreef:[..]
Het is vooral het downloaden dat het nu extra erg maakt. Een cdtje van iemand kopieeren is niet zo erg. Maar als iemand een cd op internet gooit en 100 mensen downloaden deze ipv m te kopen, dan beginnen de problemen pas.
Kijk, dit is een post van top-kwaliteit.CoenV schreef:Ik heb geen enkele cd-r
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- The Collector of Souls
Gebruikers van P2P software daarentegen hebben geen schijn van kans in een rechtszaak.yesferro schreef:[..]
Morpheus won anders wel mooi toen ze voor het gerecht gedaagd werden. Nuja, ik download, maar ik koop ook cd's gewoon uit respect voor de band, maar euhm, waar blijft die beloofde prijsdaling voor cd's nu toch?
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
vroeger brandde ik alles. Oppeens kwam ik bij zinnen en begon ik ze te kopen. de gebrandde die ik heb liggen ergens weg te rotten. Er zijn er niet veel die ik daar nog van luister. laatst gooide ik er een in mijn discman en kwam ik erachter dat dat toch best klote kwaliteit is. Bootlegs brand ik nog.
of cd's die ik niet origineel kan vinden. liever niet, maarja.
kijk eigenlijk nooit in die boekjes enzo hehe.
stom papier
of cd's die ik niet origineel kan vinden. liever niet, maarja.
kijk eigenlijk nooit in die boekjes enzo hehe.
stom papier
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
Re: Cd's
Om dit, van alle members, uitgerekend uit jouw mond te horen is echt om je te bescheuren, aangezien je zelf 12 originele cd's hebt en ik wel durf te wedden dan 90 procent van je 'collectie' uit mp3 bestaat.Daisycutter schreef:ik ben van mening dat gekopieerde cd's enorm kanker en klote zijn en dat mensen die het in bezig hebben onmiddelijk naar auswitz gestuurd moeten worden(en dan niet voor een informatieve rondlijding)
Zelf heb ik geen enkele gebrandde cd in de kast staan, mijn cd-rek is alleen bedoeld voor originele exemplaren, waar ik er nu zo'n 110 van heb. Zoveel heb ik niet op mp3, alleen wat oudere releases die alleen voor extreem hoge prijzen te koop zijn en wat spul waarvan ik t.z.t. nog eens van plan ben om het aan te schaffen staat hier op de PC.
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
ik leen ze ook NOOIT uit. ben er zelf zuinig op. En ook op de spullen van anderen, dan niet nog zuiniger dan mijn eigen zooi. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel spullen beschadigt terug krijgen als je aardig denkt te zijn door uit te lenen.Samoht Slegov schreef:[..]
Ik leen nooit originele cds uit. Krijg ze altijd terug met gebroken tandjes, barst in het doosje of krassen. Hoe zuinig ze er ook mee beloven te zijn.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
- Sandr
- Contacteer:
ik heb een paar cd-r's, die iemand ooit eens voor me gebrand heeft, luister ze nauwelijks
een goede cd koop ik, een slechte cd is het nog niet waard gekopieerd te worden
en ja, ik heb best wel wat mp3'tjes en idd, een grote nog-te-kopen-lijst
een goede cd koop ik, een slechte cd is het nog niet waard gekopieerd te worden
en ja, ik heb best wel wat mp3'tjes en idd, een grote nog-te-kopen-lijst
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- HellcommandeR
- pier_hier
- Contacteer:
cdr is wel relax om vrienden te verschaffen van geniale albums in de hoop dat zij zo onder de indruk zijn van deze bands dat ze ze later wellicht origineel kopen
ik heb zelf ook nog wel een aantal gekopierde cdeetje, maar 97% van wat ik aan cd's draai is origineel
waarschijnlijk geef ik die dus ook nog wel eens een keertje weg
mp3 albums heb ik wel erg veel ...honderden, maar het gros daarvan zijn albums waarvan ik weet dat ik ze niet meer dan 1 of twee keer zal luisteren
vooral albums van bands die ik graag eens een keertje wilde checken
nogmaals: blijkt het geniaal, dan koop ik het album vanzelf wel eens een keertje origineel
ik heb zelf ook nog wel een aantal gekopierde cdeetje, maar 97% van wat ik aan cd's draai is origineel
waarschijnlijk geef ik die dus ook nog wel eens een keertje weg
mp3 albums heb ik wel erg veel ...honderden, maar het gros daarvan zijn albums waarvan ik weet dat ik ze niet meer dan 1 of twee keer zal luisteren
vooral albums van bands die ik graag eens een keertje wilde checken
nogmaals: blijkt het geniaal, dan koop ik het album vanzelf wel eens een keertje origineel
- yesferro
- Contacteer:
even denken, hoeveel albums heb ik gekocht nav een paar goeie gedownloade mp3's... hmmmmmmmm, rammstein, slipknot en within temptation, voor ze de shit werden. Anathema, trail of tears, tristania, nevermore, rhapsody... shit zoveel bands/albums.
En laat ons niet vergeten dat napster me een echtgenoot heeft opgeleverd
En laat ons niet vergeten dat napster me een echtgenoot heeft opgeleverd
- Samoht Slegov
- The Collector of Souls
- Samoht Slegov
Je was net wat eerder dan ik, kan me nog goed daisycutters lijstje herinneren van een stuk of 10 cds (niet moeilijk te onthouden dus). Dat dit kereltje dan zo een topic begint.Kevin schreef:[..]
Om dit, van alle members, uitgerekend uit jouw mond te horen is echt om je te bescheuren, aangezien je zelf 12 originele cd's hebt en ik wel durf te wedden dan 90 procent van je 'collectie' uit mp3 bestaat.
Zelf heb ik geen enkele gebrandde cd in de kast staan, mijn cd-rek is alleen bedoeld voor originele exemplaren, waar ik er nu zo'n 110 van heb. Zoveel heb ik niet op mp3, alleen wat oudere releases die alleen voor extreem hoge prijzen te koop zijn en wat spul waarvan ik t.z.t. nog eens van plan ben om het aan te schaffen staat hier op de PC.

Ik heb zat mp3's en zat cd-r's, maar ik luister er vrijwel nooit naar, ik meer dan genoeg originele cds waardoor ik echt geen behoefte heb ergens anders naar te luisteren.
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
- yesferro
- Contacteer:
the shit, hip, populair.The Collector of Souls schreef:slipknot voordat ze shit werden? uhm...
Ik vind ze nog steeds goed, alleen hou ik niet zoveel meer van dat genre. Ik kijk niet neer op wat ik vroeger graag hoorde

- Daisycutter
dat is dan wel een tijdje geleden, pfff 10 cd's, muhahahaAeolus schreef:[..]
Je was net wat eerder dan ik, kan me nog goed daisycutters lijstje herinneren van een stuk of 10 cds (niet moeilijk te onthouden dus). Dat dit kereltje dan zo een topic begint.![]()
.
Sir Cliff Richard Front!
Do Apr 22, 2004 9:04 pm
inteelt dat je bent het waren er maar 9.
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... c&start=50
Daisycutter schreef:Judas Priest - Unleashed in the East
Judas Priest - Britisch steel
Judas priest - priest live
Metallica - Master of puppets
Megadeth - Rust in piece
Iron Maiden - Ed the great
Motorhead - march or die
slayer - god hates us all
Van halen - best of vol.1
zoals je ziet is judas priest de meest heerschende band
inteelt dat je bent het waren er maar 9.
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... c&start=50
Laatst gewijzigd door Aeolus op di okt 26, 2004 11:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[i]Well these might be my last days