ja, ik ben een beetje vreemd hé. Maar ik vind die deuntjes wel leuk..damn wat is er toch met mij de laatste tijd..ik heb zelfs die hele kylie minogue special op veronica zitten bekijken en zelfs meegenuriëd...SilentSinner schreef:YUCK!!!!!!!!!Kristof schreef:ik hoorde vandaag kylie minogue nog eens...dat vind ik ook wel iets hebben. Begin me niet te beledigen graag.
Goede niet-metalbands
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Thaumaturgy
-
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Zolang ze geen ballads spelen gaan ze ermee door, crazy world is best een kick album.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Thaumaturgy
- Ktulu
- Contacteer:
Die Nu-Flow ofsow blijft in m'n hoofd hangen, kben ziek geweest en heb dus veel tv gekeken... 

[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Zeker, tekstmateriaal is niet allemaal even goed, maar de gitarist alleen al is zeer de moeite waarddantes_inferno86 schreef:Een band die trouwens ook erg goed is.Vandenberg.

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Thaumaturgy
- Thaumaturgy
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wist je dat niet?dantes_inferno86 schreef:gaaf.die adrie vandenberg heeft nog in een band gezeten met david coverdale(zanger deep purple)genaamd whitesnake.Waar ook steve vai enz.heeft gespeeld.

is dat nummer niet van een of andere bier-reclame?Lennert from hell schreef: Wist je dat niet?Ken je here I go again dan niet?
Dan breekt de storm boven Melanies hoofd los
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft
Da's een leuk voordeel van cd's idd... Maar zo hadden we zaterdag avond een gesprek en ik heb wat lps opgezet van diverse bands, en Blackstar zei ineens: Is dit een LP? Wat klinkt dat een stuk beter zeg!DaKonium schreef:vynil sucks, sinds de uitvinding van de portable cd speler op binnenzakformaat
En hij heeft gelijk! Zo werd ook nog eens bevestigd op een of ander radioprogramma de dag er op, waarin men sprak over de 200 grams vinyl, waarbij elke vorm van geluid nog aanwezig is, en bij de persing op cd, veel hoge frequenties verloren gaan/opzettelijk gewist worden, omdat het in principe niet hoorbaar is, maar duideiljk wel een enorme diepgang weghaald...dus thuis: LPs!!!! Hell yeah!...en wat leuk is, zet een dimmu lp of wat ook maar eens op met meer toeren!...Ooit wel 's kwik kwek en kwak horen zingen hahahahaha !:D
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Geen idee, ik ken het gewoon als singleWeichy schreef:is dat nummer niet van een of andere bier-reclame?Lennert from hell schreef: Wist je dat niet?Ken je here I go again dan niet?
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair