Graspop 2003
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Nu is Iron Maiden echt bevestigd overigens.
evenals Type O Negative.
Horen mijn oortjes dat goed.....Iron maiden.....!!!!??????
Waaaataaaaah, wreed ende terecht ende gaaf!!! Ik ben blij!!! Weet zeker dat ik er ook zal zijn!! Als moet ik er op mijn blote knietjes naartoe kruipen, door weilanden ploegen, over hekken klauteren enz. IK ZAL ER ZIJN!!!!
Ehmm, sorry ik liet me een beetje gaan....geloof ik...

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
-
-
- Ktulu
- Contacteer:
Ik ben dr sowieso ook!
Word m'n derde jaar. Ik hoop dat Testament komt en Children of Bodom, maaja die ga k ook al zien in hof ter loo
Word m'n derde jaar. Ik hoop dat Testament komt en Children of Bodom, maaja die ga k ook al zien in hof ter loo

[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
mijn zesde, oh nee zevende keer al weer. Graspop heersht.Ktulu schreef:Ik ben dr sowieso ook!
Maiden, meer moet ik niet hebben...is mijn vierde keer maiden dan...
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Contacteer:
Ekkes, kijkuh hoor.
Wat wilde ik ook alweer kwijt over Graspop?
Ojah, het begint nu wel belachelijk lang te duren eer dat die belgen met hun bandlijstje komen
. In ieder geval aan verlanglijstjes ontbreekt het op de Graspop-site niet. Erg irritant trouwens om je wensen op die manier kenbaar te maken. Ik hoop dat dit forum hiervoor niet wordt misbruikt, anders ben ik ook hier weer snel pleite!
Dit is trouwens de eerste keer dat ik als gebruiker sta ingelogd en dus ook een berichtje plaats. Zie het dus maar als een try-out voor me.
Groetjes, Metal Blek

Wat wilde ik ook alweer kwijt over Graspop?
Ojah, het begint nu wel belachelijk lang te duren eer dat die belgen met hun bandlijstje komen

Dit is trouwens de eerste keer dat ik als gebruiker sta ingelogd en dus ook een berichtje plaats. Zie het dus maar als een try-out voor me.
Groetjes, Metal Blek
WAARSCHUWING: NIET ROCKERS LEVEN LANGER!
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Groetjes, Metal Blek
Gegroet en welkom Metal blek, bier vind je in de koelkast in de gang links, en de luxe bank waar je kan ouwe hoeren met metal fan collega's vind je in de huiskamer aan de rechterkant....

Veel plezier op dit forum gewenst!
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
- Norway Demon
idd, murderdolls wordt etenstijd.Kristof schreef:murderdolls wordt eten halen
en sepultura heb ik vijf jaar geleden ook eens gezien op graspop en dat was wel zwaar ok!
en sepultura, stel er nou niet te veel van voor, kweet niet of je ze ooit met max hebt gezien. ik heb ze toen in ahoi gezien in 96, was echt geweldig.
maar op grapop in 99 vond ik er dus geen klote aan. dat viel dus gewoon ontzettend zwaar tegen met die andere zanger. dus dat was toen ook etenstijd.
en overkill rulezzz
We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
jamaar tijdens sepultura was ik zo zat...wil je niet weten
zo zat zelf dat ik manowar daarna fantastisch vond!!!!!!!!!!
murderdolls....bah!!!!!!
nu nog wat meer thrash en Nevermore en nog wat goede black en een vette deathmetalband...en ik ben weeral gelukkig.
zo zat zelf dat ik manowar daarna fantastisch vond!!!!!!!!!!
murderdolls....bah!!!!!!
nu nog wat meer thrash en Nevermore en nog wat goede black en een vette deathmetalband...en ik ben weeral gelukkig.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Norway Demon
lijkt me stug, op graspop speelt altijd alles om de beurt. vrijdag is t gewoon om en om in de 2 tenten. alleen op zaterdag spelen er 2 tenten gelijk, maar meestal is de keuze dan niet zo moeilijk. in de ene tent staat alleen de punk en hardcore, en in de andere tent de black/death/doom (mijn favo tent dus).Kristof schreef:ejjjjjjjjjjj
strato en type o negative spelen toch niet tegelijk....neeeeeehhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tegelijk in de twee tenten....neeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhh
We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life
- Norway Demon
-
- Contacteer:
Heb Type O alleen ergens in den bosch gezien, in 99 geloof ik...
Mja verders komt er geen ene ruk op graspop, tot nu toe...
Sepultura in 98 gezien met de nieuwe zanger (Derrick green osso) en was ook nie echt wat... Slayer daarentegen speelde toen wel ok!
Nja komen zat leuke festivals
Sepultura in 98 gezien met de nieuwe zanger (Derrick green osso) en was ook nie echt wat... Slayer daarentegen speelde toen wel ok!
Horns raised and filled...!
Gegroet en welkom Metal blek, bier vind je in de koelkast in de gang links, en de luxe bank waar je kan ouwe hoeren met metal fan collega's vind je in de huiskamer aan de rechterkant....
Veel plezier op dit forum gewenst![/quote]
Dank je. Het bier heb ik inmiddels gevonden(lekkerrrrr koud).
Ik heb voorlopig nog geen zin om in de bank te hangen, ik loop nog wel wat rond. Ben trouwens nog op zoek naar een geile avatar
. Of krijg je deze pas als je tig of wat berichten hebt gestuurd?
Ben trouwens wederom van de partij op dat geile weilandje in Dessel.
UP THE IRONS!!!!!!!!!!
Greetings Metal Blek

Veel plezier op dit forum gewenst![/quote]
Dank je. Het bier heb ik inmiddels gevonden(lekkerrrrr koud).
Ik heb voorlopig nog geen zin om in de bank te hangen, ik loop nog wel wat rond. Ben trouwens nog op zoek naar een geile avatar

Ben trouwens wederom van de partij op dat geile weilandje in Dessel.
UP THE IRONS!!!!!!!!!!
Greetings Metal Blek
Iria schreef:Heb Type O alleen ergens in den bosch gezien, in 99 geloof ik...
Keb T.O.N. ook voor het laatst gezien in de Maaspoort/Den Bosch samen met Pantera (vet verlichte draaiende blaadjes op de muren en op het plafond). Tuurlijk volledig uit mun plaat gegaan!! Verder nog een keer op Waldrock en Dynamo gezien.
Dikke homepage heb je trouwens...........
Groetjes Metal Blek
- Doomspreader
- SilentSinner
- SilentSinner
- SilentSinner
- SilentSinner