MTV Icon: The Cure
MTV Icon: The Cure
Ja het is weer zover, MTV Icon, ditmaal The Cure, Marilyn Manson is presentator en onder andere Blink 182 treed op, dit lijkt natuurlijk kut maar er 1 lichtpuntje, mijn favoriete punk/hardcore band treed op, namelijk AFI, deze band is zo goed dat men dit MTV Icon toch zou kunnen redden en ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.
- Hieronimus
-
- Contacteer:
Re: MTV Icon: The Cure
OMFG,,, serieus, die gasten zijn live Zo vreselijk slecht..iscariah schreef:Ja het is weer zover, MTV Icon, ditmaal The Cure, Marilyn Manson is presentator en onder andere Blink 182 treed op, dit lijkt natuurlijk kut maar er 1 lichtpuntje, mijn favoriete punk/hardcore band treed op, namelijk AFI, deze band is zo goed dat men dit MTV Icon toch zou kunnen redden en ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Ik heb ze vorig jaar op Terremoto gezien en dat was gewoon echt zo vals, lelijk,cliche achter cliche..
The Cure heerst daar en tegen weer wel!
- HellcommandeR
- HellcommandeR
- Samoht Slegov
- Soulcollector
- Contacteer:
- The Reckoning
- Blackmetal
- Contacteer:
- The Reckoning
- the true Thorko
-
- the true Thorko
- The Horseman
the true Thorko schreef:Waarom zijn alleen de covers van MM te pruimen?
Die gast heeft naar mijn mening best een paar aardige nummers
Alleen dat imago is om van te kotsen.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- The Reckoning
-
- Contacteer:
Je zegt net dat zij de show weer omhoog gaan halen.. ? erg krom..iscariah schreef:Live ....... maar op CD zijn ze geniaal.
AFI en MM zijn 1 pot nat...iscariah schreef: Hier zijn zullen ze wel goed zijn want bij MTV willen ze altijd een verzorgde show, maar dat geeft toch 1 vraag, waarom Marilyn Manson als presentator nemen als je een goede show wilt?
En wie moeten ze dan als presentator nemen?
Een rapper?
MM is de enige Bekende ''freak'' bij MTV die populair is met zn alternatieve rotzooi, dus ik vind het eigenlijk vrij logisch.
- Hieronimus
Gewoon een presentator hebben die wat betekend heeft voor de scène. In dit geval is MM dus een goede oplossing. Als ze échte Metal zouden gaan draaien... Osbourne natuurlijk.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
- HellcommandeR
- HellcommandeR
- XnegativeX
- Contacteer:
Hij heeft gelijk, AFI is geniaal en 1 van de origineelste punk bands van het moment en Marilyn Manson is Synth-pop/Industrial waarbij alles gestolen is van Nine Inch Nails, die op zijn beurt alles bij Ministry heeft gehaald, er is wel 1 verschil, Nine Inch Nails kon er tenminste iets goeds van maken, MM niet, AFI is geniaal, ik heb net een videoclipje van dat concert van AFI dat niet goed was gedownload en ik moet zeggen, normaal zijn ze zeer goed live, luister ook eens naar AFI op Cd, vooral de drie laatste cd's: 'Sing The Sorrow', 'Black Sails In The Sunset' en 'The Art Of Drowning', de Cd's voor die zijn Punk/Hardcore van een hoog niveau maar vanaf The Art Of Drowning evolueert de band naar een geluid dat in Amerika Gothpunk genoemd word, beter gezegd: een combinatie van Punk/hardcore met Industrial/Gothic en zelf Dead Can Dance invloeden, zeker aan te raden groep die hier dagelijks speelt.XnegativeX schreef:[..]
*verslikt zich bijna*
Now ain't that cute...BUT IT'S WRONG!!!!
- Violent God
- Contacteer:
AFI ken ik niet, Blink 182 en MM zijn kut.Hirchart schreef:Ik ga zeker wel kijken, maar dan om the cure zelf en niet voor afi, blink 182 of mm..
The Cure is wel gaaf daarentegen...
[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb er stukken van gezien, maar mooi dat ik dus AFI gemist heb. Hoe waren ze?
Ik kende van The Cure eigenlijk alleen die vreselijke poppy nummers maar ik heb op dit programma nog een paar best vette nummers van ze gehoord. Vooral dat nummer wat de Deftones speelde. Ik ben alleen even kwijt hoe het ook alweer heette.
Ik kende van The Cure eigenlijk alleen die vreselijke poppy nummers maar ik heb op dit programma nog een paar best vette nummers van ze gehoord. Vooral dat nummer wat de Deftones speelde. Ik ben alleen even kwijt hoe het ook alweer heette.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Metalmatje
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
Die van AFI was zeer goed gedaan, die van Blink 182 was ook goed.
Alleen bij de twee anderen vond ik de zang er niet zo goed bij passen/uitgevoerd.
Kreeg wat van Marilyn Manson, wat een lul:
Thanks to the cure, i learned that there was more that MeTAl.
Alleen bij de twee anderen vond ik de zang er niet zo goed bij passen/uitgevoerd.

Ik heb hem opgenomen op cassette, dus als iemand mij wil uitleggen hoe ik de beelden van een cassette naar de computer kan rippen dan wil ik dat wel doen en hem dan ergens uploaden zodat je hem kunt downen.XnegativeX schreef:Ik heb er stukken van gezien, maar mooi dat ik dus AFI gemist heb. Hoe waren ze?
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- HellcommandeR
Verschrikkelijk!iscariah schreef:Die van AFI was zeer goed gedaan, die van Blink 182 was ook goed.
[..]
Ik heb hem opgenomen op cassette, dus als iemand mij wil uitleggen hoe ik de beelden van een cassette naar de computer kan rippen dan wil ik dat wel doen en hem dan ergens uploaden zodat je hem kunt downen.
- xnightcrawlerx
- Contacteer: