Krisiun + Behemoth - 28 oktober - Doornroosje

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za okt 30, 2004 11:22 am

behemoth had voor mij ook hoofdact moeten zijn

krisiun slechtste concert dat ik ooit van ze zag, nog altijd goed, maar niet meer
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

goatworshipper

Bericht door goatworshipper » za okt 30, 2004 12:49 pm

ouwe schreef:Vond het een klote avond...
We wisten eerst al niet waar dat fucking doornroosje was, daarna kwamen we veel te laat aan, toen speelde incantation niet zo boeiend, behemoth is overrated en krisiun moeten missen omdat die kankertreinen al te vroeg gingen en waarna we ook nog eens in utrecht stonden en niet verder konden omdat die kuttrein niet open wilde op ons station... 17 euro taxi-kosten aan een turk moeten betalen.

Nee, voor mij een kutavond gatverdamme...
En svenson, bedankt voor die joint, hehe.
je zit toch vaak zat achter je computer, dan had je toch even kunnen opzoeken, hoe je het beste daar kon komen!
alcohol in my veins...

Rascul

Bericht door Rascul » za okt 30, 2004 1:14 pm

ik stamp je kapot schreef:mensen, loop toch eens neit zo te piepen over die moshpit..
het is een fucking emtalconcert waar bruut gehakt meot worden.. heb je last vand e pit? ga dan ergens anders staan.. jeweet dat dit er aan zit te komen..
Niets tegen moshpit hoor. Maar wat onze kale, totaal bezopen vriend deed had weinig met moshpit te maken. Althans, ik veronderstel dat de voorste rij aflopen om mensen op hun bek te meppen niet thuishoort in de categorie "moshpit".
Makkers staakt uw wild geraas

Rascul

Bericht door Rascul » za okt 30, 2004 1:18 pm

noene schreef: (en voor de gene die nie goe hebben opgelet Heru ra let there be might werd wel degelijk gedraaid)
Ik geloof dat jij degene bent die niet goed heeft opgelet, want Orion (bassist) vertelde me na afloop zelf dat ze Heru moesten weglaten vanwege tijdgebrek. Die setlist was gemaakt met het oog op de headline-concerten.

Svenson

Bericht door Svenson » za okt 30, 2004 1:59 pm

ik stamp je kapot schreef:mensen, loop toch eens neit zo te piepen over die moshpit..
het is een fucking emtalconcert waar bruut gehakt meot worden.. heb je last vand e pit? ga dan ergens anders staan.. jeweet dat dit er aan zit te komen..

netzoals mensen die gaan klagen voer eht feit dat hun shirt stinkt de dag na het concert? ja gek he?

neit zo piepen zeg..
als je neit tegen zo'n pit kan, blijf dan lekekr thuis je opeth dvdtjes kijken...

eht was een gave avond..
hoppakeej!

mister svenson.....

we will drink some more baby!
Hell yea, more beers will be drunk!

En nu genoeg gezeik over die pit, verdomme, die was gaaf!
[edit] geen probleem ouwe!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » za okt 30, 2004 4:08 pm

sterft schreef:Zet een bord neer bij de weg met Doornroosje... Allemaal wel leuk en aardig
maar als je daar met de auto voorbij rijdt met een gangetje van 60 zie je
dat gebouw dus niet....

Had de opmerking al gemaakt voor het gebeuren dat je die tijden op de
site aan moest passen...

En hoe zit dat met : het niet verlaten van het pand tijdens bands anders weer betalen????

Verder allemaal wel OK...
Dat hadden wij dus ook, een beetje vaag aangegeven. We hebben toen nog wel even een stuk moeten lopen voor we er waren, kwamen onderweg nog een canadees wijf tegen die ook naar de show ging maar verdwaalt was.
En toen bleek dat een maat van me z'n mobiel thuis had laten liggen en dus konden we degene die kaartjes van ons had en al binnen was niet bereiken. En hij mocht in eerste instantie dus niet meer naar buiten.
Maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen.

Svenson

Bericht door Svenson » za okt 30, 2004 4:14 pm

Hmm, dat metalvolk heeft zijn zaakjes schijnbaar niet echt op orde. Is het nou zo moeilijk om zonder al te veel problemen bij een zaaltje te komen als het allemaal duidelijk omschreven wordt op een site? Zo moeilijk is het toch echt niet.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » za okt 30, 2004 4:23 pm

Svenson schreef:Is het nou zo moeilijk om zonder al te veel problemen bij een zaaltje te komen als het allemaal duidelijk omschreven wordt op een site?
Net zo duidelijk als de aanvangstijd?

Svenson

Bericht door Svenson » za okt 30, 2004 4:26 pm

Hehe tja, ik was blij dat ik Ragnarok gemist had. Had Incantation achteraf ook wel kunnen/willen missen.

ouwe

Bericht door ouwe » za okt 30, 2004 4:37 pm

Spirit In Black schreef:voor de volgende keer ;-)

http://www.doornroosje.nl/routedownload.jpg
Ja had ik geprint, alleen blad 1, toen was het papier op en had ik haast, hehe...

Kaledronkenidioot

Bericht door Kaledronkenidioot » za okt 30, 2004 5:15 pm

Rascul schreef:[..]

Niets tegen moshpit hoor. Maar wat onze kale, totaal bezopen vriend deed had weinig met moshpit te maken. Althans, ik veronderstel dat de voorste rij aflopen om mensen op hun bek te meppen niet thuishoort in de categorie "moshpit".

laat ik voorop stellen dat ik niet naar een concert ga om mensen op hun bek te meppen.
het enige wat ik met de actie die jij beschrijft wilde bewerkstelligen was dat er wat van die gasten mee ging doen.
helaas dat dat dan weer verkeerd wordt begrepen maar goed ik kan begrijpen dat je t vanuit de achterste regionen niet goed kon zien hahahaha
en mochten er mensen zijn die zich kompleet aan mij hebben geergerd kan ik alleen zeggen dat ik me goed heb vermaakt en het een volgende keer niet zal laten t weer te doen
Je moest eens weten wat voor een lol ik nu alleen al heb om degene die er heel internet(nuja 3 forums dan) over vol moeten schrijven ik lach me rot

Kaledronkenidioot

Bericht door Kaledronkenidioot » za okt 30, 2004 5:17 pm

psst ouwe je kan papier aan 2 kanten gebruiken

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » za okt 30, 2004 5:40 pm

Kaledronkenidioot schreef:[..]

laat ik voorop stellen dat ik niet naar een concert ga om mensen op hun bek te meppen.
het enige wat ik met de actie die jij beschrijft wilde bewerkstelligen was dat er wat van die gasten mee ging doen.
helaas dat dat dan weer verkeerd wordt begrepen maar goed ik kan begrijpen dat je t vanuit de achterste regionen niet goed kon zien hahahaha
en mochten er mensen zijn die zich kompleet aan mij hebben geergerd kan ik alleen zeggen dat ik me goed heb vermaakt en het een volgende keer niet zal laten t weer te doen
Je moest eens weten wat voor een lol ik nu alleen al heb om degene die er heel internet(nuja 3 forums dan) over vol moeten schrijven ik lach me rot
:lolup:

Geniale nickname ook, haha.

Meridian

Bericht door Meridian » za okt 30, 2004 6:03 pm

Je moet het ook zeker niet laten, plezier gaat voor hè :)
Ik heb me ook prima vermaakt

ouwe

Bericht door ouwe » za okt 30, 2004 6:04 pm

Kaledronkenidioot schreef:psst ouwe je kan papier aan 2 kanten gebruiken
Nee, wij hebben speciaal papier, aan 1 kant beschrijfbaar en van de andere kant doorzichtig..

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » za okt 30, 2004 8:55 pm

Ik was er zelf niet bij maar als IEDEREEN je verkeerd begrijpt is er met jou iets mis.

ik stamp je kapot
Contacteer:

Bericht door ik stamp je kapot » zo okt 31, 2004 11:44 am

zwarte krijser schreef:[..]

Ik was er zelf niet bij maar als IEDEREEN je verkeerd begrijpt is er met jou iets mis.
jij was er neit bij, dus kun je maar beter je mond houden... en je vooral neit met de zaken bemoeien..

ik vodnt eht allemaal reuze meevallen..
goed, er werd lomp gebeukt in de pit en daar is de pit voor...

wil je geen blauwe plekken??? blijf uit de buurt, ga lekker achteraan staan..

de moshpit is altijd vooraan het podium.... dat weet iedereen toch? dus als je er neit tegen kan, gewoon daar neit staan... klaar!
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....

GRABS IT OVER HIS HEAD....

FOURTY GALLONS OF PETROL....

GONNA BURN YOU ALL DEAD....

Rascul

Bericht door Rascul » zo okt 31, 2004 12:29 pm

Ik stond vooraan, ongeveer met mn muil in de monitor. Ik was die gast die met zn pens tegen de rand van het podium sloeg omdat jij het nodig vond een beuk uit te delen richting mijn rug, en vervolgens zo'n 5 minuten moeite had met ademen. En als ik dat had gewild was ik zelf wel die pit in gegaan, iets wat ik overigens wel heb gedaan.

IP-check zou in dit geval overigens wel handig zijn, want ik heb zo'n vermoeden dat de destbetreffende figuur niet dezelfde is als deze forumgebruiker.

Kaledronkenidioot

Bericht door Kaledronkenidioot » zo okt 31, 2004 12:46 pm

hoe bedoel je dat?
dat deze kale dronken idioot niet de kale dronken idioot was die zo lastig was?
nu moet ik wel zeggen dat er meerdere kale gasten waren die overigens wel hard aan t meppen waren nou 1 zeker ik heb van hem ook nog wat blauwe plekken

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » zo okt 31, 2004 12:59 pm

Achterlijk volk. Ik heb ook een stronthekel aan Belgse zatte stagedivers van 120 kilo die in je nek vallen als je vooraan staat. Moet je continu achteruit kijken. Ik ben namelijk 1 X daardoor onvermoed met m'n kop op het podium geknald en dat wil ik niet nog eens. Vandaar dat ik niet meer vooraan ga staan. Zatte hersenloze idioten. Ik kom voor de muziek, niet om m'n testosteron en daarvan vergezelde agressie te laten botvieren, zodat je achteraf kunt zeiken op de "mietjes".
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

Rascul

Bericht door Rascul » zo okt 31, 2004 1:04 pm

Hier sluit ik me bij aan. Met je longen op de rand van een podium slaan is geen prettige ervaring. Als je wil rammen, doe dat maar tegen pitmaatjes of locale breezersletten. Pit is oke, maar wat kaledronkenidioot meende te doen was geen pit. Opgerot dus.

amputate_your_head

Bericht door amputate_your_head » zo okt 31, 2004 1:39 pm

Bwaaaahahahahahhahahhahahahahahhahaahhahahhahahahaha
typische replys weer hier...

@Svenson: sorry jongen, ik had ongelijk het is toch geen blauw oog geworden hehe.

Ik snap dat een portie klappen krijgen niet relaxt is... Maar als je het wilt voorkomen ga dan in godsnaam halverwege de zaal staan kijken (beter zicht+geluid ook nog..' maar ga niet als een mongolide tiener staren naar de schoenen van je idolen en daar naast ook nog zaniken als je wordt meegesleurd in de mosh pit.
OPZOUTEN VOOR HET PODIUM!!! DAAR MOET GEMOSHT WORDEN!!!

Rascul

Bericht door Rascul » zo okt 31, 2004 1:48 pm

Krijg kanker. Je bent echt geen stoere jongen als je alleen maar kan rammen. Ik kom godverdomme om een band te zien, en ja, pit is leuk, maar geen godverdomde alleenrecht voor kleuters die hun agressie niet kwijt kunnen. Bangen moet ook nog kunnen eh?

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » zo okt 31, 2004 1:50 pm

Precies. Ik kan er ook slecht tegen als ik gestoord word in m'n headbangen. Overigens ben ik ook geen kleine jongen, maar ik hou er niet van ongevraagd tegen een podium aangeknald te worden. Homeaux.

[/quote]

amputate_your_head

Bericht door amputate_your_head » zo okt 31, 2004 1:58 pm

Headbangen doe je maar halverwege de zaal.

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » zo okt 31, 2004 2:01 pm

amputate_your_head schreef:Headbangen doe je maar halverwege de zaal.
En wie ben jij om dat te beslissen. Tering. Het is niet eens een vraag.

[/quote]

amputate_your_head

Bericht door amputate_your_head » zo okt 31, 2004 2:06 pm

Het voorstel om te gaan moshen midden in de zaal zal me ook niet in dank worden afgenomen hehe. Hoe leuk en grappig dat waarschijnlijk ook zou zijn.
Iedereen vind dat moshpits bij metal horen. Ze moeten wel vooraan het podium plaats vinden. Dus niet zeuren als je blauwe plekjes krijgt. Ga dan maar punniken.

BlackGoat

Bericht door BlackGoat » zo okt 31, 2004 3:12 pm

amputate_your_head schreef:Het voorstel om te gaan moshen midden in de zaal zal me ook niet in dank worden afgenomen hehe. Hoe leuk en grappig dat waarschijnlijk ook zou zijn.
Iedereen vind dat moshpits bij metal horen. Ze moeten wel vooraan het podium plaats vinden. Dus niet zeuren als je blauwe plekjes krijgt. Ga dan maar punniken.
Alsof er regels zijn...
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]

verwoesting

Bericht door verwoesting » zo okt 31, 2004 3:14 pm

Ik vind dit maar een trieste discussie.
Pitters, blijft pitten! En headbangers, blijft bangen!

Rascul

Bericht door Rascul » zo okt 31, 2004 5:15 pm

amputate_your_head schreef:Het voorstel om te gaan moshen midden in de zaal zal me ook niet in dank worden afgenomen hehe. Hoe leuk en grappig dat waarschijnlijk ook zou zijn.
Iedereen? Ik niet. Krijg tering. Jij bent er waarschijnlijk ook zo eentje die bij een band als Maiden volop gaat lopen moshen. Kleuter.

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » zo okt 31, 2004 7:34 pm

Zo heb ik er nog eens een geschopt die tijdens Melancholy van Iced Earth een moshpit wou beginnen. Hij had dan ook een hanekam. Afmaken zulke idioten.

Het komende concert van Evergrey moet er ook niemand tegen me aan gaan beuken.

[/quote]

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo okt 31, 2004 7:38 pm

Ktulu schreef:Zo heb ik er nog eens een geschopt die tijdens Melancholy van Iced Earth een moshpit wou beginnen. Hij had dan ook een hanekam. Afmaken zulke idioten.

Het komende concert van Evergrey moet er ook niemand tegen me aan gaan beuken.
Wees maar niet bang, Evergay is zo'n kutband, dat daar niemand WIL gaan moshen.......net als bij opeth en my boring bride.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » zo okt 31, 2004 7:41 pm

amputate_your_head schreef:Headbangen doe je maar halverwege de zaal.
Ja, en schijten doen je maar thuis en zuipen in het café.. :roll:

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » zo okt 31, 2004 7:56 pm

Dissection schreef:[..]

Wees maar niet bang, Evergay is zo'n kutband, dat daar niemand WIL gaan moshen.......net als bij opeth en my boring bride.
Ik raad je aan op te houden met het bevestigen van je gebrek aan cultureel annex kunstzinnig inzicht. Je komt namelijk steeds boertiger over.

[/quote]

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo okt 31, 2004 7:58 pm

Ktulu schreef: Een *hap* in moeilijke woorden
Je bent een schat!

noene

Bericht door noene » zo okt 31, 2004 8:36 pm

moshpit bij het podium is erg oke no problems

ik stond dus net voor de geluidsman en das dan wel halverwege de zaal en als de pit daar komt is er wel degelijk iets mis (vooral als ie maar uit 2 mensen bestaat)

en kale dronken idioot word punker ofzo of ga naar hardcore daar boeit het echt niemand en daar is rossen juist wenselijk (kans bestaat dat jezelf ook enkele tanden verliest)

en geloof me een pit op zijn tijd is erg oke maar nie op die manier als in doornroosje (zo bewust mogelijk de mensen aan de podiumrand in de rug vliegen heeft niks met een moshpit te maken)
Een dag niet gesloopt is een dag niet geleefd

ik stamp je kapot
Contacteer:

Bericht door ik stamp je kapot » ma nov 01, 2004 12:16 am

Rascul schreef:[..]
Kleuter.

nou rascul.. jij hebt anders een kop of je balletjes nog neti zijn ingedaalt, dus jij ben heir de kleuter...

maargoed..

ik vidnt dit echt zo'n gepiep..

netzoals dat mesnen gaan klagen dat na een concert hun kleren zo stinken naar rook..

BLIJF DAN THUIS JE STRYPER PLATEN DRAAIEN IN JE WITTE TRAINGSPAKJE EN RANJA!!!

BlackGoat

Bericht door BlackGoat » ma nov 01, 2004 1:48 am

Haha, nu komt er zeker weer zo'm reactie: "Jamaar, je hebt een gewone pit en je het dit...."

Blabla jada jada. Gebeurt is gebeurt en het zal heus nog wel een keer gebeuren.
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]

verwoesting

Bericht door verwoesting » ma nov 01, 2004 8:00 am

ik stamp je kapot schreef:
netzoals dat mesnen gaan klagen dat na een concert hun kleren zo stinken naar rook..

:lol:

Dark Angel

Bericht door Dark Angel » ma nov 01, 2004 8:15 am

SatanicA schreef:[..]

Strijkt hij nu mijn eer op ? :cry:

:h
@SantanicA , gave fotos :wink:
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y43/fetusgirl/storm.jpg[/img]

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma nov 01, 2004 12:18 pm

Svenson

Bericht door Svenson » ma nov 01, 2004 4:16 pm

amputate_your_head schreef:
@Svenson: sorry jongen, ik had ongelijk het is toch geen blauw oog geworden hehe.
!!!
Hehe, gelukkig moar dan! Volgende keer beter haha

Svenson

Bericht door Svenson » ma nov 01, 2004 4:27 pm

@Rascul en andere zeikers:

Als je er goddomme zo'n probleem mee had waarom heb je het niet dan en daar aangekaart? Ga niet achteraf veilig vanachter je computer lopen miepen over het feit dat je het niet naar je zin had.

En je review:

Ik herkende perfect alle nummers van Krisiun, en het geluid was helemaal geen brij, moet je gewoon iets verder van het podium gaan staan, moet je wel het groupie gedrag afkappen.

ik stamp je kapot
Contacteer:

Bericht door ik stamp je kapot » ma nov 01, 2004 5:38 pm

BlackGoat schreef:Haha, nu komt er zeker weer zo'm reactie: "Jamaar, je hebt een gewone pit en je het dit...."

Blabla jada jada. Gebeurt is gebeurt en het zal heus nog wel een keer gebeuren.
ik hoop dat eht nog veel vaker gaat voorkomen..

ik bedoel, dat maakt eht optreden voro een band ook veel leuker..
als de zaal is gevult met mieterige huilebalkjes die te bang zijn voro een moshpit, dan zal een band ook maar met de instelling van een zachtgekookt ei gaan spelen..

bands worden alleen maar gaver als ze meer energie terug rkijgen van het publiek naar mijn idee...

ik zie liever1 concert waar een lompe moshpit is en waar flink wordt gebeukt dan 5 laffe concertjes waar het publiek erbij staat of ze bij hun havo diploma uitreiking zijn!

Svenson

Bericht door Svenson » ma nov 01, 2004 5:50 pm

Amen

Plaats reactie