En dan van elk Dimmu Borgir album wat.The Reckoning schreef:[..]
Doe als mij.
Van alles wat.
Death metal II
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- The Reckoning
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- The Reckoning
- The Reckoning
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Hehe, ik profiteer van vrienden die het spel MOETEN hebben, dan ga ik daar gewoon langs heheThe Reckoning schreef:[..]
Allejezus, volgens mij weet iedereen dat ik dat spel wil spelen, dat ze me daarom fakking jaloers willen maken ofzo.![]()
Mazzelpik.

"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey
- Gary Busey
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat moet je zeker! Erg lekker bandje.The Reckoning schreef:Ik wil meer horen van In Battle!
En als je dan toch bezig bent, check dan direct wat van Arkhon infaustus, Axis of advance, The Amenta en Impious. En het liefst allemaal nieuw werk van deze bands.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- The Reckoning
Ik wil wel daunlooden, maar dat probeer ik af te leren.XnegativeX schreef:[..]
Dat moet je zeker! Erg lekker bandje.
En als je dan toch bezig bent, check dan direct wat van Arkhon infaustus, Axis of advance, The Amenta en Impious. En het liefst allemaal nieuw werk van deze bands.

Nouja, zit niet bar veel anders op vrees ik.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
- The Reckoning
Ook goeie death: Scorched-Earth Policy.
Ja ik ben nu eenmaal een SEP-fanboy. 't Volgende LEGALE MP'tje komt dan ook uit de tijd dat ze deathmetal maakten, dus geen thrash als nu: http://www.madmaxmovies.com/fanstuff/au ... cutter.mp3
En mocht je mee willen grunten: http://www.madmaxmovies.com/flubs/references/sep.html

EDIT: Ja de tekst is inderdaad gebasseerd op Mad Max.

En mocht je mee willen grunten: http://www.madmaxmovies.com/flubs/references/sep.html

EDIT: Ja de tekst is inderdaad gebasseerd op Mad Max.
Laatst gewijzigd door The Reckoning op za okt 30, 2004 2:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- XnegativeX
- Contacteer:
- The Reckoning
CD GEZOCHT:

Laatst gewijzigd door The Reckoning op za okt 30, 2004 2:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- XnegativeX
- Contacteer:
-
Ja, daar ben ik het mee eens, Monument of Death is echt een stuk gaver, klinkt me net wat lomper in de oren ofzo.verwoesting schreef:[..]
Zeer vet.
Monument Of Death vind ik beter dan Affiliated With The Suffering.
Ik ben zeer benieuwd naar hun volgende album Altered Genesis.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat hoor ik dus heel vaak. En ik vraag me telkens weer af waarom. Monument of death was ook gaaf maar die begon me na een tijdje behoorlijk te vervelen. Op Affiliated with suffering wordt nagenoeg dezelfde muziek gemaakt alleen met meer afwisseling en diepgang. Dus wat mij betreft is dat album gewoon beter.verwoesting schreef:[..]
Zeer vet.
Monument Of Death vind ik beter dan Affiliated With The Suffering.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Sargatanas
- XnegativeX
- Contacteer:
JA! Ik heb The Apostate net weer uit de kast getrokken. Wat een ongelovelijk gave cd is dat! Ik hoop echt dat ze binnenkort een volwaardige full-length uit gaan brengen.Sargatanas schreef:Luciferion!
- XnegativeX
- Contacteer:
- Sargatanas
ik had de manifest al een tijdje(goeie cd trouwens)XnegativeX schreef:[..]
JA! Ik heb The Apostate net weer uit de kast getrokken. Wat een ongelovelijk gave cd is dat! Ik hoop echt dat ze binnenkort een volwaardige full-length uit gaan brengen.
laatst dus maar even de the apostate aangeschaft heerlijk die nieuwe nummers vooral new world to see ,wel jammer dat ze haast tot niet optreden omdat ze nog in andere bands zitten
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
- XnegativeX
- Contacteer:
- Sargatanas
- XnegativeX
- Contacteer:
- Sargatanas
- XnegativeX
- Contacteer:
Hmmm, vreemd. Misschien dat ik het bij het verkeerde eind heb maar ik zou zweren dat ik ergens gelezen heb dat ze met LH gestopt waren. Sterker nog, ik meen gelezen te hebben dat LH uit elkaar was.
Maar goed, ik zal wel dement worden.
Maar goed, ik zal wel dement worden.
- Sargatanas
- Sargatanas
2004.10.26 -
Some news about LOST HORIZON, Wojtek's other band.
As many have surely heard, the label Music For Nations no longer exists. This is an effect of the merger between Zomba, who owned MFN, and BMG. Consequently Lost Horizon has been released from their contract, and they are now free to negotiate with other labels.
In relation to this, vocalist Daniel Heiman and guitarist Fredrik Olsson announce their leave from Lost Horizon in order to pursue other projects. Since they have been pulling in a different direction than the rest of the band for some time, all six agrees that this is the best solution.
The remainder of the band Wojtek Lisicki, who only just returned to Lost Horizon, Christian Nyquist, Attila Publik and Martin Furängen, will continue the magic voyage – back from where they started out in 1998! Work on the third Lost Horizon album is under way, and already more than half of the material has been completed.
If you who read this know that YOU are the coming world-class singer of Lost Horizon, do not hesitate to send a sample of your work (either as mp3 or write to ask for an address).
Lost horizon has already received offers from several labels, and other interested parties are welcome to approach us.
A new era has begun!
And at last – Lost Horizon can savour the luxury of not being stressed!
Some news about LOST HORIZON, Wojtek's other band.
As many have surely heard, the label Music For Nations no longer exists. This is an effect of the merger between Zomba, who owned MFN, and BMG. Consequently Lost Horizon has been released from their contract, and they are now free to negotiate with other labels.
In relation to this, vocalist Daniel Heiman and guitarist Fredrik Olsson announce their leave from Lost Horizon in order to pursue other projects. Since they have been pulling in a different direction than the rest of the band for some time, all six agrees that this is the best solution.
The remainder of the band Wojtek Lisicki, who only just returned to Lost Horizon, Christian Nyquist, Attila Publik and Martin Furängen, will continue the magic voyage – back from where they started out in 1998! Work on the third Lost Horizon album is under way, and already more than half of the material has been completed.
If you who read this know that YOU are the coming world-class singer of Lost Horizon, do not hesitate to send a sample of your work (either as mp3 or write to ask for an address).
Lost horizon has already received offers from several labels, and other interested parties are welcome to approach us.
A new era has begun!
And at last – Lost Horizon can savour the luxury of not being stressed!
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
- XnegativeX
- Contacteer:
Hehe, het staat hier gewoon op de MF-frontpage zie ik net.
Geplaatst op 27-10-2004 om 00:22
Onderwerp: Algemeen metal nieuws
Bij het Zweedse Lost Horizon zijn twee leden opgestapt, nadat hun platenbaas Music For Nations op hield te bestaan. De band had hierdoor geen verplichtingen meer richting een label, waardoor zanger Daniel Heiman en gitarist Fredrik Olsson besloten de band te verlaten. De rest van de band gaat gewoon door, maar is nu op zoek naar een nieuwe zanger.
Maar die gasten zitten dus geen van beide in Luciferion. En toch had ik begrepen dat vooral Wojtek zich helemaal op Luciferion zou storten.
Geplaatst op 27-10-2004 om 00:22
Onderwerp: Algemeen metal nieuws
Bij het Zweedse Lost Horizon zijn twee leden opgestapt, nadat hun platenbaas Music For Nations op hield te bestaan. De band had hierdoor geen verplichtingen meer richting een label, waardoor zanger Daniel Heiman en gitarist Fredrik Olsson besloten de band te verlaten. De rest van de band gaat gewoon door, maar is nu op zoek naar een nieuwe zanger.
Maar die gasten zitten dus geen van beide in Luciferion. En toch had ik begrepen dat vooral Wojtek zich helemaal op Luciferion zou storten.
- Sargatanas
- HellcommandeR
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- HellcommandeR
- Blackmetal
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Als je Monument of Death bruut vind klinken en Affilated With the Suffering niet, is de betekenis van bruut bij jou een vreemd pad gaan bewandelen.Rascul schreef:[..]
Mary Whispers of Death!
BRT rost, hoewel ik Affiliated With Suffering niet zo'n geweldige cd vind. Monument Of Death daarentegen, BRUUT.
Monument of Death is voor DM vooral divers en zelfs een tikkie experimenteel. Vooral aan de loslopende gitaren is dat goed te horen, die nemen het vaak over van de rest en domineren de plaat. Monument of Death kent wisselingen van tempo ( hoewel het over het algemeen toch niet TE hard op gas drukt) en geluid, is ook op dat gebied dus wederom afwisselend. Bovendien is het drimgeluid her en der wat ielig.
Affilated... daarintegen kent een vrij constant geluid en produceert werkelijk een goed gemetselde muur van gestructureerde herrie. Een overwegende snelheid met een prima geluid, idd niet al te veel fratsen ( die je nog wel heel goed op de eerste plaat hoort) en beter uit de verf komende vocalen maken deze plaat vele malen bruter dan het debuut.
Waarmee ik overigens niet zeg dat `ie ook per se beter is.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- XnegativeX
- Contacteer:
Liefhebbers van een lekkere pot strakke death metal in het straatje van Bolt thrower, Cannibal corpse of in mindere mate Blood red throne zouden hier eens moeten kijken:
http://www.sacrificium.com/
http://www.sacrificium.com/
- Soulcollector
- Contacteer:
Ik versta onder "bruut" een plaat die me uit mn stoel rost, op welke manier dan ook. Monument doet dat wel, Affiliated niet. Even in en breder perspectief: een band als Suffocation, die naar huidige maatstaven nog best meevalt in extremiteit, vind ik tien keer bruter dan van die eindeloos doorblastende bands (als bv Decrepit Birth). Dat laatste is misschien wel snel en valt hoogstwaarschijnlijk onder jouw begrip "bruut", maar door de afwisseling en contrasten die Suffocation in zijn muziek inbouwt komt die band op mij veel explosiever en dus bruter over.Gr. Dracula schreef:[..]
Als je Monument of Death bruut vind klinken en Affilated With the Suffering niet, is de betekenis van bruut bij jou een vreemd pad gaan bewandelen.
Monument of Death is voor DM vooral divers en zelfs een tikkie experimenteel. Vooral aan de loslopende gitaren is dat goed te horen, die nemen het vaak over van de rest en domineren de plaat. Monument of Death kent wisselingen van tempo ( hoewel het over het algemeen toch niet TE hard op gas drukt) en geluid, is ook op dat gebied dus wederom afwisselend. Bovendien is het drimgeluid her en der wat ielig.
Affilated... daarintegen kent een vrij constant geluid en produceert werkelijk een goed gemetselde muur van gestructureerde herrie. Een overwegende snelheid met een prima geluid, idd niet al te veel fratsen ( die je nog wel heel goed op de eerste plaat hoort) en beter uit de verf komende vocalen maken deze plaat vele malen bruter dan het debuut.
Waarmee ik overigens niet zeg dat `ie ook per se beter is.
Het is maar hoe je het bekijkt. Daarom vond ik Devourment ook kankerbruut, terwijl die plaat over het algemeen midtempo is.
Makkers staakt uw wild geraas
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Hoogstwaarschijnlijk niet onder mijn begrip, maar onder het begrip in het algemeen, ALS `ie er al onder valt. Ik heb mijn defenitie van bruut, geloof ik, nog nergens prijsgegeven.Rascul schreef:[..]
Dat laatste is misschien wel snel en valt hoogstwaarschijnlijk onder jouw begrip "bruut",
Ik heb ook nergens gezegd dat een mid-tempo plaat niet bruut kan zijn. Integendeel. Bruutheid heeft zeer zeker niet alleen te maken met snelheid.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Klopt, ik ben het met je eens dat Affilated eentoniger is ivm de voorganger. Die gooit meer wapens in de strijd. Maar het geluid, de constantheid en de sterk verbeterde klank van de instrumenen maken Affilated een behoorlijk sterk geheel wat veel vernietigender overkomt dan hun eerdere werk, imo.Rascul schreef:Dan begrijp je denk ik wel wat ik bedoel. Eentonigheid, zoals op Affiliated (om het even bij BRT te houden) doet enorm veel afbreuk aan de impact en in mijn ogen dus ook de bruutheid van een plaat.
En ja, vervolgens is het nog altijd een smaakkwestie wat je beter vindt.