BM komende donderdag in de Baroeg
- zwarte krijser
BM komende donderdag in de Baroeg
Do 4 November
Abigail (J black)
Eminenz (D black)
Morrigan (D black)
Anael (D black)
Entree 7,50 euro. Open 20.00 uur.
Ik denk dat ik er wel even heen ga. Anael schijnt best goed te zijn, Morrigan vind ik zelf een geniale Bathory-kloon en Abigail is fairly OK. Eminenz ken ik niet maar het zal wel redelijk tot goed zijn.
Abigail (J black)
Eminenz (D black)
Morrigan (D black)
Anael (D black)
Entree 7,50 euro. Open 20.00 uur.
Ik denk dat ik er wel even heen ga. Anael schijnt best goed te zijn, Morrigan vind ik zelf een geniale Bathory-kloon en Abigail is fairly OK. Eminenz ken ik niet maar het zal wel redelijk tot goed zijn.
Het was erg rustig. De baroeg was nog niet voor de helft gevuld. Dat viel me erg tegen. Metal-minded nederland is vast te lui om een eindje te rijden voor een concert.
Anael heb ik veel beter gezien. De drummer zat er regelmatig naast.
Eminenz vond ik een beetje de vreemde eend in de bijt. Ik vond het compleet ruk. Standaard bm met teveel keyboard erin.
Morrigan was goed al was het geluid niet goed te noemen.
Tja en dan Abigail. Naar mijn mening de beste band van de avond. Heerlijke bm. Geweldig. Zulke bands mogen vaker optreden in nederland.
Anael heb ik veel beter gezien. De drummer zat er regelmatig naast.
Eminenz vond ik een beetje de vreemde eend in de bijt. Ik vond het compleet ruk. Standaard bm met teveel keyboard erin.
Morrigan was goed al was het geluid niet goed te noemen.
Tja en dan Abigail. Naar mijn mening de beste band van de avond. Heerlijke bm. Geweldig. Zulke bands mogen vaker optreden in nederland.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
- Draconian
- Lult over cdtjes
Jammer dat zoiets altijd zo'n takke-end uit de buurt is. Het heeft namelijk geen zin om bijna 3 uur heen en terug te treinen op een doordeweekse dag, als ik de dag erna weer om kwart voor 5 actief moet zijn en vervolgens door moet naar de uni 

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- MindlessMayo
Beetje jammer dit..puist schreef: Metal-minded nederland is vast te lui om een eindje te rijden voor een concert.
Even in de trein voor wat bandjes kost mij vanaf hier zo'n 25 euro waarbij de 40% korting al af is en 2,5 uur reistijd heen en terug. De bands moeten wel heel goed zijn wil ik daar naar toe reizen hehe.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl