Metalconcerten in Sittard
Metalconcerten in Sittard
Gister kreeg ik te horen van iemand die hier bij de plaatselijke metalshop werkt dat Kreator(
) ze had gevraagd of ze misschien hier op het podium konden staan. Helaas hebben ze dit afgewezen omdat ze niet wisten of er genoeg mensen op af zouden komen (en Kreator was inmiddels al voor het driedubbele bedrag in de 013 geboekt). Maar nou vraag ik me dus af wie er naar Sittard zou gaan voor een metalconcert. Voor de mensen die het niet weten, Siitard ligt in Zuid-Limburg. Er gaat trouwens rechtsstreeks een trein naar Sittard vanuit Dan Haag, Haarlem, Amsterdam, Duivendrecht, Utrecht, Den Bosch, Eindhoven, Weert, Roermond Maastricht en nog wat plaatsjes die hier dicht in de buurt liggen. De laatste trein richting Haarlem gaat om 22.46. (Ik vermeld dit erbij omdat het vervoer vaak een groot probleem is als je naar concerten gaat). Het zou ook fijn zijn als je een reden geeft waarom je hier niet heen zou gaan.

Terug van weg geweest
Als ik normaal terug kan met het openbaar vervoer zou het me geen fuck interesseren.
Natuurlijk ga je voor een leuke band, of het nu een lokaal bandje is of niet. Alleen moet je oppassen dat matige bands niet als leuk aangeprezen worden.
Daarnaast is de bierprijs belangrijk.
En hoever ligt die kuttent vanaf het station, da's ook belangrijk.
En trouwens, vanuit Utrecht misschien wel rechtstreeks te bereiken, maar dan zit je wel fucking 2 uur in de trein.
Natuurlijk ga je voor een leuke band, of het nu een lokaal bandje is of niet. Alleen moet je oppassen dat matige bands niet als leuk aangeprezen worden.
Daarnaast is de bierprijs belangrijk.
En hoever ligt die kuttent vanaf het station, da's ook belangrijk.
En trouwens, vanuit Utrecht misschien wel rechtstreeks te bereiken, maar dan zit je wel fucking 2 uur in de trein.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Ik vind al jaren dat er hier in zuid-limburg eens een fatsoendelijk pop-podium moet komen. De platte zaal in maastricht had dat moeten worden, maar is een op een grote mislukking uitgedraaid. De beschuldigende vinger wijs ik hierbij naar de gemeente Maastricht.
Zij hebben de opvatting dat de jeugd alleen maar naar Breezah kroegen wil gaan. Dit soort kroegen zijn er genoeg hier. Maar wat in deze provinciehoofdstad ontbreekt is dus een fatsoendelijk podium, en dat vind ik toch wel schandalig voor een stad zoals Maastricht.
Zij hebben de opvatting dat de jeugd alleen maar naar Breezah kroegen wil gaan. Dit soort kroegen zijn er genoeg hier. Maar wat in deze provinciehoofdstad ontbreekt is dus een fatsoendelijk podium, en dat vind ik toch wel schandalig voor een stad zoals Maastricht.
zeker met jeroen gepraat he, tja het zal vast en zeker over de fenix gaan, en daar ben ik niet al te lovend over. Ik vind echt dat er betere dingen georganiseerd kunnen worden dan 20 keer dezelfde plaatselijke band. Goede zaal met een goede ligging(in sittard dan).
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
- Hieronimus
Als er iets vets ergens speelt ga ik erheen, simpel!
Dat betekend vaak wel dat het iets moet zijn wat niet nog op vijf andere plaatsen in Nederland speelt, dan word de kans op slagen groter natuurlijk.
Zo regelen we het hier in Bladel ook zoveel mogelijk. Weekenddatum en exclusieve show. Anders wordt het lastig concurreren met Goudvishal, 013, Baroeg enzovoort enzovoorts...
Dat betekend vaak wel dat het iets moet zijn wat niet nog op vijf andere plaatsen in Nederland speelt, dan word de kans op slagen groter natuurlijk.
Zo regelen we het hier in Bladel ook zoveel mogelijk. Weekenddatum en exclusieve show. Anders wordt het lastig concurreren met Goudvishal, 013, Baroeg enzovoort enzovoorts...
Hoegaarden or die!
Jup, dat hoorde ik van Jeroen. De zaal ligt ongeveer 10-15 minuutjes lopen van het station. Vlakbij het centrum en nog geen 5 minuten van een shoarmatent, een frituur en een pizzaria vandaan. Verder is de zaal ongeveer te vergelijken met de Baroeg. Ongeveer anderhalf jaar gelden waren Flesh Made Sin en Callenish Circle hier, en toen was de zaal behoorlijk vol, dus ik snap niet waarom ze zich zo'n zorgen maken dat de zaal niet vol komt. En het zou inderdaad wel een aardig idee zijn om de concerten wat vroeger te laten beginnen (rond 6 of 7 uur) zodat de treinreizigers op tijd naar huis kunnen. Ik heb al eens een mailtje gestuurd naar de Fenix met deze voorstellen, maar nog geen reactie gekregen.Skinless schreef:zeker met jeroen gepraat he, tja het zal vast en zeker over de fenix gaan, en daar ben ik niet al te lovend over. Ik vind echt dat er betere dingen georganiseerd kunnen worden dan 20 keer dezelfde plaatselijke band. Goede zaal met een goede ligging(in sittard dan).
Terug van weg geweest
Ben lang geleden een keer in de Fenix geweest. Christian Death speelde toen. Was wel een aardige tent meen ik mij te herinneren.Knevelaer schreef:[..]
Jup, dat hoorde ik van Jeroen. De zaal ligt ongeveer 10-15 minuutjes lopen van het station. Vlakbij het centrum en nog geen 5 minuten van een shoarmatent, een frituur en een pizzaria vandaan. Verder is de zaal ongeveer te vergelijken met de Baroeg. Ongeveer anderhalf jaar gelden waren Flesh Made Sin en Callenish Circle hier, en toen was de zaal behoorlijk vol, dus ik snap niet waarom ze zich zo'n zorgen maken dat de zaal niet vol komt. En het zou inderdaad wel een aardig idee zijn om de concerten wat vroeger te laten beginnen (rond 6 of 7 uur) zodat de treinreizigers op tijd naar huis kunnen. Ik heb al eens een mailtje gestuurd naar de Fenix met deze voorstellen, maar nog geen reactie gekregen.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
- Sargatanas
nou ben zeker benieuwd of het wat gaat worden, ik hoop het natuurlijk van harte!Knevelaer schreef:Ik heb een mailtje gekregen van de fenix, en zij zeggen dat ze Kreator nog helemaal niet hebben afgewezen maar er nog mee bezig zijn.Verder kan ik mee gaan denken in de programmeringsgroep van de fenix. Misschien komt er nou eindelijk weer eens wat meer metal in limboland!
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
-
- Contacteer:
Kreator in Sittard?!?!?!
Boh dat zou echt enorm vet zijn...
't wordt inderdaad eens tijd dat er eens wat metal concerten in 't zuiden georganiseerd worden, want 't is hier echt een trieste boel wat dat betreft (terwijl ik het idee heb dat het metalvolk hier in de buurt de laatste tijd quadratisch toe aan't nemen is)
In Weert zijn ze de laatste maanden al heel goed bezig, dus ik hoop echt dat we nu ook hier in de buurt eens wat te doen krijgen

Boh dat zou echt enorm vet zijn...
't wordt inderdaad eens tijd dat er eens wat metal concerten in 't zuiden georganiseerd worden, want 't is hier echt een trieste boel wat dat betreft (terwijl ik het idee heb dat het metalvolk hier in de buurt de laatste tijd quadratisch toe aan't nemen is)
In Weert zijn ze de laatste maanden al heel goed bezig, dus ik hoop echt dat we nu ook hier in de buurt eens wat te doen krijgen
-