Metalconcerten in Sittard

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie

Wie zou er naar Sittard gaan voor een metalconcert?

Ja, maar alleen voor grote internationale bands.
5
19%
Ja, zolang het maar een leuke band is, maakt niet uit of het een grote internationale band is of een lokaal bandje.
15
56%
Nee
7
26%

Totaal aantal stemmen: 27

Knevelaer

Metalconcerten in Sittard

Bericht door Knevelaer » za nov 06, 2004 5:14 pm

Gister kreeg ik te horen van iemand die hier bij de plaatselijke metalshop werkt dat Kreator( :shock: ) ze had gevraagd of ze misschien hier op het podium konden staan. Helaas hebben ze dit afgewezen omdat ze niet wisten of er genoeg mensen op af zouden komen (en Kreator was inmiddels al voor het driedubbele bedrag in de 013 geboekt). Maar nou vraag ik me dus af wie er naar Sittard zou gaan voor een metalconcert. Voor de mensen die het niet weten, Siitard ligt in Zuid-Limburg. Er gaat trouwens rechtsstreeks een trein naar Sittard vanuit Dan Haag, Haarlem, Amsterdam, Duivendrecht, Utrecht, Den Bosch, Eindhoven, Weert, Roermond Maastricht en nog wat plaatsjes die hier dicht in de buurt liggen. De laatste trein richting Haarlem gaat om 22.46. (Ik vermeld dit erbij omdat het vervoer vaak een groot probleem is als je naar concerten gaat). Het zou ook fijn zijn als je een reden geeft waarom je hier niet heen zou gaan.
Terug van weg geweest

dako

Bericht door dako » za nov 06, 2004 5:16 pm

Afgewezen?
Die mongolen zijn de moeite van het naar Sittard reizen dus niet meer waard. Eikels.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

puist

Bericht door puist » za nov 06, 2004 5:27 pm

Als het een leuke band is en ik heb er zin in dan maakt afstand voor mij niet zo veel uit.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Jesper

Bericht door Jesper » za nov 06, 2004 5:33 pm

Idd, als het maar een leuke band is.
Heus.

Fenris

Bericht door Fenris » za nov 06, 2004 5:34 pm

Nu ik mijn OV heb speelt de reisafstand een kleinere rol, maar ik zou nog steeds niet al te ver reizen.
Sittard is wel heel ver weg(ik woon dichtbij Hilversum) en alleen als het een enorm goeie band die nauwelijks optreed in Nederland zou zijn, zou ik de moeite nemen om daarheen te gaan.

CoenV

Bericht door CoenV » za nov 06, 2004 5:38 pm

Als ik normaal terug kan met het openbaar vervoer zou het me geen fuck interesseren.
Natuurlijk ga je voor een leuke band, of het nu een lokaal bandje is of niet. Alleen moet je oppassen dat matige bands niet als leuk aangeprezen worden.
Daarnaast is de bierprijs belangrijk.
En hoever ligt die kuttent vanaf het station, da's ook belangrijk.

En trouwens, vanuit Utrecht misschien wel rechtstreeks te bereiken, maar dan zit je wel fucking 2 uur in de trein.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Dennus

Bericht door Dennus » za nov 06, 2004 5:38 pm

Ik vind al jaren dat er hier in zuid-limburg eens een fatsoendelijk pop-podium moet komen. De platte zaal in maastricht had dat moeten worden, maar is een op een grote mislukking uitgedraaid. De beschuldigende vinger wijs ik hierbij naar de gemeente Maastricht.
Zij hebben de opvatting dat de jeugd alleen maar naar Breezah kroegen wil gaan. Dit soort kroegen zijn er genoeg hier. Maar wat in deze provinciehoofdstad ontbreekt is dus een fatsoendelijk podium, en dat vind ik toch wel schandalig voor een stad zoals Maastricht.

Elio

Bericht door Elio » za nov 06, 2004 5:39 pm

zeker met jeroen gepraat he, tja het zal vast en zeker over de fenix gaan, en daar ben ik niet al te lovend over. Ik vind echt dat er betere dingen georganiseerd kunnen worden dan 20 keer dezelfde plaatselijke band. Goede zaal met een goede ligging(in sittard dan).
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » za nov 06, 2004 6:10 pm

Als het echt leuk is kom ik wel.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » za nov 06, 2004 6:13 pm

Zeker goed te doen, dus als de band de moeite waard is, zal ik dr wel te vinden zijn.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » za nov 06, 2004 6:51 pm

Als er iets vets ergens speelt ga ik erheen, simpel!
Dat betekend vaak wel dat het iets moet zijn wat niet nog op vijf andere plaatsen in Nederland speelt, dan word de kans op slagen groter natuurlijk.

Zo regelen we het hier in Bladel ook zoveel mogelijk. Weekenddatum en exclusieve show. Anders wordt het lastig concurreren met Goudvishal, 013, Baroeg enzovoort enzovoorts...
Hoegaarden or die!

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » za nov 06, 2004 6:52 pm

Skinless schreef:zeker met jeroen gepraat he, tja het zal vast en zeker over de fenix gaan, en daar ben ik niet al te lovend over. Ik vind echt dat er betere dingen georganiseerd kunnen worden dan 20 keer dezelfde plaatselijke band. Goede zaal met een goede ligging(in sittard dan).
Jup, dat hoorde ik van Jeroen. De zaal ligt ongeveer 10-15 minuutjes lopen van het station. Vlakbij het centrum en nog geen 5 minuten van een shoarmatent, een frituur en een pizzaria vandaan. Verder is de zaal ongeveer te vergelijken met de Baroeg. Ongeveer anderhalf jaar gelden waren Flesh Made Sin en Callenish Circle hier, en toen was de zaal behoorlijk vol, dus ik snap niet waarom ze zich zo'n zorgen maken dat de zaal niet vol komt. En het zou inderdaad wel een aardig idee zijn om de concerten wat vroeger te laten beginnen (rond 6 of 7 uur) zodat de treinreizigers op tijd naar huis kunnen. Ik heb al eens een mailtje gestuurd naar de Fenix met deze voorstellen, maar nog geen reactie gekregen.
Terug van weg geweest

Elio

Bericht door Elio » za nov 06, 2004 6:55 pm

toen met Stormrider was een vet avondje ja! zou vaker moeten gebeuren
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

puist

Bericht door puist » za nov 06, 2004 6:58 pm

Knevelaer schreef:[..]

Jup, dat hoorde ik van Jeroen. De zaal ligt ongeveer 10-15 minuutjes lopen van het station. Vlakbij het centrum en nog geen 5 minuten van een shoarmatent, een frituur en een pizzaria vandaan. Verder is de zaal ongeveer te vergelijken met de Baroeg. Ongeveer anderhalf jaar gelden waren Flesh Made Sin en Callenish Circle hier, en toen was de zaal behoorlijk vol, dus ik snap niet waarom ze zich zo'n zorgen maken dat de zaal niet vol komt. En het zou inderdaad wel een aardig idee zijn om de concerten wat vroeger te laten beginnen (rond 6 of 7 uur) zodat de treinreizigers op tijd naar huis kunnen. Ik heb al eens een mailtje gestuurd naar de Fenix met deze voorstellen, maar nog geen reactie gekregen.
Ben lang geleden een keer in de Fenix geweest. Christian Death speelde toen. Was wel een aardige tent meen ik mij te herinneren.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Ernst

Hehe

Bericht door Ernst » za nov 06, 2004 7:20 pm

Als Kreator er zou spelen zou ik er in ieder geval zijn....

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » za nov 06, 2004 8:33 pm

Mij een beetje te ver weg

ik woon dan ook helemaal in het noorden
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Buzz

Bericht door Buzz » za nov 06, 2004 9:54 pm

hm 5 minuten fietsen voor mij ikw as zeker gegaan:PDammit!!

Buzz

Bericht door Buzz » za nov 06, 2004 9:57 pm

en idd fenix zuigt wat organisatie betreft ze zitten al jaren te sluiten zogenaamd en vragen belachelijk veel entree voor stomme lokale bandjes, verder is er over de metal hier al helemaal neit te spreken..verder isset inderdaad een goeie ligging en wel goede zaal.

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » zo nov 07, 2004 12:05 pm

Ik heb een mailtje gekregen van de fenix, en zij zeggen dat ze Kreator nog helemaal niet hebben afgewezen maar er nog mee bezig zijn.[headbang] Verder kan ik mee gaan denken in de programmeringsgroep van de fenix. Misschien komt er nou eindelijk weer eens wat meer metal in limboland!
Terug van weg geweest

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo nov 07, 2004 12:20 pm

Ik denk niet dat Dismember nog in de Fenix komt, want ze spelen al in de Baroeg (op donderdag)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » zo nov 07, 2004 12:41 pm

Dissection schreef:Ik denk niet dat Dismember nog in de Fenix komt, want ze spelen al in de Baroeg (op donderdag)
Zei ik iets over Dismember?
Terug van weg geweest

Elio

Bericht door Elio » zo nov 07, 2004 11:57 pm

Knevelaer schreef:Ik heb een mailtje gekregen van de fenix, en zij zeggen dat ze Kreator nog helemaal niet hebben afgewezen maar er nog mee bezig zijn.[headbang] Verder kan ik mee gaan denken in de programmeringsgroep van de fenix. Misschien komt er nou eindelijk weer eens wat meer metal in limboland!
nou ben zeker benieuwd of het wat gaat worden, ik hoop het natuurlijk van harte!
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma nov 08, 2004 1:57 pm

Kreator in Sittard?!?!?! :shock:
Boh dat zou echt enorm vet zijn...
't wordt inderdaad eens tijd dat er eens wat metal concerten in 't zuiden georganiseerd worden, want 't is hier echt een trieste boel wat dat betreft (terwijl ik het idee heb dat het metalvolk hier in de buurt de laatste tijd quadratisch toe aan't nemen is)
In Weert zijn ze de laatste maanden al heel goed bezig, dus ik hoop echt dat we nu ook hier in de buurt eens wat te doen krijgen

phyrexianc

Bericht door phyrexianc » ma nov 08, 2004 2:06 pm

Voor een echt vette band wil ik best een stukje reizen!

Plaats reactie