DVD Sunday Festival 2004 21/11/04 Utrecht

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
MindlessMayo

DVD Sunday Festival 2004 21/11/04 Utrecht

Bericht door MindlessMayo » ma nov 08, 2004 2:06 am

Gejat van een prikbord :D

DVD Sunday Festival 2004
21 november 2004 (zo)
Utrecht, Nederland

Op zondag 21 november vindt in de Helling de eerste opname plaats van het DVD Sunday Festival.
Dit is een samenwerking tussen Tivoli en StarSound Studio, waarbij 7 bands, waaronder Kamikaze, een optreden verzorgen waarvan een live-DVD wordt opgenomen.
De opnames worden geregistreerd door het team van Lekker-Belangrijk.TV (iedere woensdagavond om 22.30 uur op The Box).

De bands op 21 november te zien zijn:
Kamikaze, Dooa, Djar, Snatchin' Jenny, Hooftpijn, Wasted, Backwater.

De zaal is open om 14:00 en de entree is €5,00.

Om kaarten te reserveren of voor meer informatie surf je naar: www.kamikazehq.com.

Bevestigde artiesten:

Backwater
Djar
DooA
Hooftpijn
Kamikaze
Snatchin' Jenny
Wasted

Hoe kom je er?
Tivoli De Helling is te bereiken met openbaar vervoer:

Vanaf Utrecht CS. Lijn 6 of 8 (richting Hoograven of Lunetten). Uitstappen halte Tolsteegplantsoen. Stukje teruglopen en dan eerste weg links. Dan kijk je naar het zwarte gebouw van Tivoli De Helling.

Auto:
-Vanuit Amsterdam:
Neem de A2 richting Utrecht. Afslag Jaarbeurs eraf. Bij rotonde 24 Oktoberplein rechtsaf de Beneluxlaan op. Bij volgende rotonde (5 meiplein) linksaf (3/4 rond) de Koningin Wilhelminalaan op. Bij de rotonde Anne Frankplein rechtdoor. Brug over. Bij verkeerslichten rechtdoor. Scherpe bocht naar rechts. Bij verkeerslichten rechtdoor. Brug over. Over de brug 1e rechts is Helling.

Amersfoort / Zeist:
Neem de A28. Bij knooppunt Rijnsweerd rechtdoor. Aan het eind van de snelweg linksaf de Waterlinieweg (N222) op. Bij afslag Stadion (Galgewaard) eraf. Onder aan de afslag rechtsaf. Bij verkeerslichten rechtdoor de Rubenslaan op. Bij volgende verkeerslichten weer rechtdoor. Onder spoorbrug door de weg blijven volgen, de weg heet nu Venuslaan; op deze weg al links voorsorteren. Bij verkeerslichten linksaf gelijk de brug over. Bij volgende verkeerslichten op brug rechtdoor de Albatrosstraat in. Onder spoorbrug door. Bij verkeerslichten rechtdoor, direct na politiebureau rechtsaf het straatje in: Tivoli De Helling

Hilversum:
Neem de A27. Ga bij knooppunt Rijnsweerd eraf richting Utrecht. Aan het eind van de snelweg linksaf de Waterlinieweg (N222) op. Bij afslag Stadion (Galgenwaard) eraf. Onderaan de afslag rechtsaf. Bij verkeerslichten rechtdoor de Rubenslaan op. Bij volgende verkeerslichten weer rechtdoor. Onder spoorbrug door de weg blijven volgen, deze weg heet nu Venuslaan; op deze weg al links voorsorteren. Bij verkeerslichten linksaf gelijk de brug over. Bij volgende verkeerslichten op brug rechtdoor de Albatrosstraat in. Onder spoorbrug door. Bij verkeerslichten rechtdoor, direct na politiebureau rechtsaf het straatje in: Tivoli De Helling.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma nov 08, 2004 10:27 am

Daar heb ik niks te zoeken, sorry.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma nov 08, 2004 10:58 am

Welke bands?????
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » ma nov 08, 2004 11:15 am

Het is geloof ik hardcore, dus voor de liefhebbers

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma nov 08, 2004 11:16 am

Nou ben ik wel een redelijke hardcore/metalcore liefhebber, maar van deze bands heb ik werkelijk NOG NOOIT gehoord...
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » ma nov 08, 2004 11:20 am

Dissection schreef:Nou ben ik wel een redelijke hardcore/metalcore liefhebber, maar van deze bands heb ik werkelijk NOG NOOIT gehoord...
Ik ook niet

Meridian

Bericht door Meridian » ma nov 08, 2004 2:26 pm

Ik ken ze niet, mij zul je daar niet zien

Plaats reactie