Black Metal is Dood, 3rd wave zuigt

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt

Mee eens?

Ja
9
13%
Nee
34
49%
Te ingewikkeld
11
16%
Boeit niet
16
23%

Totaal aantal stemmen: 70

Blikskaters

Bericht door Blikskaters » zo nov 07, 2004 12:14 pm

Leg het maar bovenop je pet.

AltarOfSacrifice
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » zo nov 07, 2004 12:43 pm

:D :D :D
Vigilance is, the order of the day.

karnivoor

Bericht door karnivoor » zo nov 07, 2004 1:43 pm

XnegativeX schreef:Ik vind dit altijd wel grappig. True-e blekkies weten nooit wat ze willen. Een band moet origineel zijn maar wel pure black metal blijven spelen (wat zoveel betekend als: ze moeten klinken als Darkthrone, Burzum, Mayhem, Beherit etc.). En ze mogen niet bij meer dan 4 mensen bekend zijn. Maar de mensen die ze niet kennen zijn wel dikke sukkels en de scene niet waardig. En dit allemaal zodat dit soort mensen zich een beetje superieur kunnen gaan zitten voelen over andere mensen. Hilarisch gewoon.
he skatertje, ga eens vaker naar concerten zou ik zeggen ipv de discussies van 17 jarigen als zijnde 'true' bestempelen.
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo nov 07, 2004 2:13 pm

Ik ga vanmiddag nog naar een concert in Almelo. Ga je mee?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

karnivoor

Bericht door karnivoor » zo nov 07, 2004 3:40 pm

XnegativeX schreef:Ik ga vanmiddag nog naar een concert in Almelo. Ga je mee?
ik doelde meer op bm ;)
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

Forseti's Justice

Bericht door Forseti's Justice » zo nov 07, 2004 4:55 pm

afgaande op het domme geouwehoer hier heeft de threadstarter wel gelijk.

ReadMe

Bericht door ReadMe » zo nov 07, 2004 5:52 pm

In vergelijking met Death Metal wel ja...

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo nov 07, 2004 6:04 pm

Waar baseer je dat op?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

karnivoor

Bericht door karnivoor » zo nov 07, 2004 6:33 pm

Forseti's Justice schreef:afgaande op het domme geouwehoer hier heeft de threadstarter wel gelijk.
als je dit volk als bm publiek bestempelt, heeft de topicstarter idd gelijk gelukkig en is de trendy black metal zo dood als wat. lang leven cradle, dimmu, taake en nargaroth!

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » zo nov 07, 2004 8:54 pm

Je hangt hier zelf ook rond, dus ga ergens anders de bink uithangen.

karnivoor

Bericht door karnivoor » zo nov 07, 2004 9:12 pm

NecroNoud schreef:Je hangt hier zelf ook rond, dus ga ergens anders de bink uithangen.
je hebt wat problemen met het in context plaatsen van inhoud of niet? ik wees op dat er telkens kutbands worden aangeprijsd die de topicstarter ook min of meer aanwijst als kut. ik sta er als 3e partij buiten

Minurath

Bericht door Minurath » zo nov 07, 2004 9:24 pm

Leve de underground optredens. Daar kun je echt eens lachen met de zielige stoere 'underground' bands (als ze echt zuigen, zoals satanic slaughter en andere sukkels vorige week, ze hadden zelfs geen backup versterkers mee).
Gelukkig zijn er ook wel enkele goeie bands heden ten dage, maar kheb geen zin die hier nu te listen.
Tact is for people who aren't witty enough to be sarcastic

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo nov 07, 2004 9:34 pm

karnivoor schreef:[..]

ik doelde meer op bm ;)
Daar mag ik niet komen.

Maaruh, was is voor jou een echte black metal fan dan?
Heb jij een aantal richtlijnen ofzo?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

karnivoor

Bericht door karnivoor » zo nov 07, 2004 10:54 pm

toewijding, niet stoer a zeggen en b doen. verder de bekende anti-jahwe instelling en een brein. ook belangrijk is het verwerpen van dingen met een reden, niet wat brullen. ga geen dingen zeggen over iets zonder je goed te hebben voorbereid en ingeleefd inclusief beste studies.

iig geen van de uiterlijk vertoon-aspecten die je noemde die in het metalgenre en andere popi culturen als hiphop en house wel belangrijk zijn.

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma nov 08, 2004 7:01 am

Pffff...het zal ook niet. D'r zitten weer eens de strengste regels aan vast. Daarom noem ik mezelf ook maar geen blekkie, om dit soort gezeik over dedicated zijn te voorkomen. Wél houd ik van de muziek en bepaalde ideeën, en dat is voor mij voorlopig meer dan voldoende. Of heer Karnivoor me dan true vind kan me niet echt veel schelen.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

karnivoor

Bericht door karnivoor » ma nov 08, 2004 1:18 pm

mij ook niet dus maak je niet druk

ik stamp je kapot
Contacteer:

Bericht door ik stamp je kapot » ma nov 08, 2004 3:25 pm

whahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah
ahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahaha.. *proest*
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....

GRABS IT OVER HIS HEAD....

FOURTY GALLONS OF PETROL....

GONNA BURN YOU ALL DEAD....

Edwynn

Bericht door Edwynn » ma nov 08, 2004 5:50 pm

karnivoor schreef:toewijding, niet stoer a zeggen en b doen. verder de bekende anti-jahwe instelling en een brein. ook belangrijk is het verwerpen van dingen met een reden, niet wat brullen. ga geen dingen zeggen over iets zonder je goed te hebben voorbereid en ingeleefd inclusief beste studies.

iig geen van de uiterlijk vertoon-aspecten die je noemde die in het metalgenre en andere popi culturen als hiphop en house wel belangrijk zijn.
Godverdomme, als ik bm wil luisteren dan doe ik dat. Als ik vind dat ik wat anders wil luisteren dan doe ik dat. En als lach om meelopertjes die grim en evil willen zijn dan doe ik dat!!! Wat iemand met de "boodschap"doet moet hij of zij toch voor zichzelf uitmaken. Op deze manier maak je jezelf net zo belachelijk als een SGP-er!
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » ma nov 08, 2004 7:02 pm

Minurath schreef:Leve de underground optredens. Daar kun je echt eens lachen met de zielige stoere 'underground' bands (als ze echt zuigen, zoals satanic slaughter en andere sukkels vorige week, ze hadden zelfs geen backup versterkers mee).
Gelukkig zijn er ook wel enkele goeie bands heden ten dage, maar kheb geen zin die hier nu te listen.
Ik heb Satanic Slaughter hier toevallig ook gezien en die maakten (vond ik) vrij toegankelijke (of het dan black is of niet laat ik in het midden) metal. Ik heb er aardig van genoten. Ook het voorprogramma Misericordia kon mij aardig bekoren. Vond jij ze zielig? Ik vond ze een goede pot metal maken. De beste stuurlui staan blijkbaar nog altijd aan wal.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

dako

Bericht door dako » ma nov 08, 2004 7:14 pm

Minurath schreef:Leve de underground optredens. Daar kun je echt eens lachen met de zielige stoere 'underground' bands (als ze echt zuigen, zoals satanic slaughter en andere sukkels vorige week, ze hadden zelfs geen backup versterkers mee).

Je bedoelt dat je ze niet kent?
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Blikskaters

Bericht door Blikskaters » ma nov 08, 2004 8:00 pm

karnivoor schreef:toewijding, niet stoer a zeggen en b doen. verder de bekende anti-jahwe instelling en een brein. ook belangrijk is het verwerpen van dingen met een reden, niet wat brullen. ga geen dingen zeggen over iets zonder je goed te hebben voorbereid en ingeleefd inclusief beste studies.
Hey, pssst... 'tis maar muziek, niemand boven de 10 neemt die satan fratsen serieus.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » di nov 09, 2004 8:12 am

black metal is nog altijd levendig. gister werd er weer bijna een kerk in brand gestoken :P
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » di nov 09, 2004 8:19 am

Rhijnauwe schreef: Ik ben op zoek naar ORIGINELE geluiden, omdat ik van MUZIEK hou.
Origineel is niet per definitie goed, en als je van muziek houd lijkt me dat je liever goede muziek hoort. Ik heb liever een goeie maar niet originele plaat, dan een originele baggerplaat.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Svenson

Bericht door Svenson » di nov 09, 2004 3:03 pm

Wat een gezeik om niets weer zeg.

Ten eerste: Waarom alleen een genre muziek luisteren? Dan ben je al een enorm dichtgetikte en naïeve lul. Er is meer dan alleen blackmetal, of alleen deathmetal etc. etc. Tenzij je echt niks anders leuk vind, maar dan ben je gewoon een mongool. Ik wordt dit soort topics echt beu, gristus, krijg eens een eigen mening mensen.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Plaats reactie