Vampire magazine meets soa metal festival!
Beste Mensen,
Namens de organisatie van Vampire Magazine wil ik hierbij bedanken voor de goede opkomst. Het was gelukkig een geslaagd feestje met een minpuntje.
Wie heeft er iemand gezien die een oud zwart leren jack met een Killers embleem (Iron Maiden (1981)heeft meegenomen? Ik had die jas al meer dan 20 jaar. Nu heeft er een of ander onverlaat mijn jas meegenomen. Ik hecht er enorme emotionele waarde aan ivm het embleem welke ik persoonlijk had gekregen van een helaas te vroeg overleden vriend.
Groet,
Toby
Namens de organisatie van Vampire Magazine wil ik hierbij bedanken voor de goede opkomst. Het was gelukkig een geslaagd feestje met een minpuntje.
Wie heeft er iemand gezien die een oud zwart leren jack met een Killers embleem (Iron Maiden (1981)heeft meegenomen? Ik had die jas al meer dan 20 jaar. Nu heeft er een of ander onverlaat mijn jas meegenomen. Ik hecht er enorme emotionele waarde aan ivm het embleem welke ik persoonlijk had gekregen van een helaas te vroeg overleden vriend.
Groet,
Toby
gezocht bassist in Arnhem voor coverband de RAMONES met optredens...
- fuelforhatred
neeverwoesting schreef:[..]
die was gaaf. Net zoals die miep die d'r eten niet kon binnen bouden, hehe
ben niet echt uit mijn dak gegaan gisteren.
oh, en om een eind te maken aan t Koffik gezeur, ik had gewoon een lange broek aan, met een wacken longsleeve en een darkthrone shirt.
En nee, ook geen corpsepaint.
Ik had had gedacht dat men de humor wel in zou zien van mijn foto, maar dan heb ik sommigen toch te hoog ingeschat.
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
Hehe volgens mij weet ik wie jij bent, althans, ik denk dat ik weet wiens vriendin jij bent. Ben je wel es met hem in Rockfeller geweest in Wageningen, bij Prima Nocte. A.k.a heb je een omgekeerd kruis in je bovenarm gekrast ofzo?fuelforhatred schreef:[..]
nee
ben niet echt uit mijn dak gegaan gisteren.
oh, en om een eind te maken aan t Koffik gezeur, ik had gewoon een lange broek aan, met een wacken longsleeve en een darkthrone shirt.
En nee, ook geen corpsepaint.
Ik had had gedacht dat men de humor wel in zou zien van mijn foto, maar dan heb ik sommigen toch te hoog ingeschat.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
He maar dat is wel erg klote, ik heb helaas niet gezien. Succes ermee!Toby schreef:Beste Mensen,
Groet,
Toby
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
-
Wat een naai actie. had je die jas ergens achter gelaten ofzo?Toby schreef:Beste Mensen,
Groet,
Toby
Succes iig.
Officium Triste vond ik niet helemaal alles, omdat doom mijn genre niet is. Alleen die snellere stukken waren gaaf. Het werd wel leuk gebracht. Slaapverwekkend was het niet, maar dat lag meer aan het volume.
Desaster was fucking geweldig, fucking enthousiast gebracht ook, en het roste, God Dethroned heb ik nog geen minuut gezien, omdat ik mijn laatste trein moest halen.
Inderdaad jammer van die metalmarket, maar toch nog een leuk cd'tje gevonden, Fight - A Small Deadly Space.
Ook nog een leren jas met een Iron Maiden logo gejat, mooi ding.
Desaster was fucking geweldig, fucking enthousiast gebracht ook, en het roste, God Dethroned heb ik nog geen minuut gezien, omdat ik mijn laatste trein moest halen.
Inderdaad jammer van die metalmarket, maar toch nog een leuk cd'tje gevonden, Fight - A Small Deadly Space.
Ook nog een leren jas met een Iron Maiden logo gejat, mooi ding.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
ik weet hoe je je voeltToby schreef:Beste Mensen,
Groet,
Toby
ik heb ook ooit mijn legerjas met doors enbleem en frans bauer handtekening en nog veel meer dingen erop van vrienden kwijtgeraakt
nu hou ik mijn mooie jas dus altijd aan
- fuelforhatred
hoi hoiSvenson schreef:[..]
Hehe volgens mij weet ik wie jij bent, althans, ik denk dat ik weet wiens vriendin jij bent. Ben je wel es met hem in Rockfeller geweest in Wageningen, bij Prima Nocte. A.k.a heb je een omgekeerd kruis in je bovenarm gekrast ofzo?
weer niet goed geraden

ik ben wel eens in de rockefeller, maar zou echt geen omgekeerde kruizen in mijn arm hakken. Ik hang er hooguit eentje om mijn nek...
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]
das GVD klote toby, ik heb helaas niemand met die jas gezien....Toby schreef:Beste Mensen,
Groet,
Toby
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- fuelforhatred
nou....en bedankt heverwoesting schreef:[..]
die was gaaf. Net zoals die miep die d'r eten niet kon binnen bouden, hehe

hahhaaa moet egt minder zuipen en blowen...en dan te bedenken dat ik alleen voor god dethroned kwam....
en die duz gemist heb...duz heb medelijden ipv mij uit te lachen :p
[edit:ps ik wil graag mijn nickname ofzoiets veranderen,..,maar iedere keer als ik het probeer blijft het hetzelfde...help me!]
ich bin schnappi,das kleine krokodil
Je kunt je nick niet veranderen. Dus je moet óf een nieuw account aanmaken, óf zorgen dat je Tokus zo gek krijgt dat hij hem voor je aanpast. Gezien je postaantal zou ik daar maar niet te hard op rekenen.mortiis schreef:[..]
nou....en bedankt he
hahhaaa moet egt minder zuipen en blowen...en dan te bedenken dat ik alleen voor god dethroned kwam....
en die duz gemist heb...duz heb medelijden ipv mij uit te lachen :p
[edit:ps ik wil graag mijn nickname ofzoiets veranderen,..,maar iedere keer als ik het probeer blijft het hetzelfde...help me!]
-