Und?Sephistum Infernis schreef:Ga hem nu down zuigen
Attila Csihar
Amibor schreef:Die Mayhem klassieker is alles wat ik van em ken. Ben dan ook geen blekkie. Kan naast black ook vooral power, prog en death waarderen. Maar ben me de laatste tijd wel meer aan het verdiepen in black. Zal em vanzelf meer tegenkomen.
Goh, wat kunnen tijden toch veranderen. Pardon voor het omhooghalen, ik ga zo naar bed.
Atilla heerscht overigens flink, Aborym en Keep of Kalessin staan tegenwoordig erg hoog op de lijst.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
Nooit eerder opgevallen, dit topic.
Attila respecteer ik vooral om zijn werk bij Aborym. Na het live te hebben gezien, Fire Walk With Us in huis gehaald te hebben en het honderdmaal te hebben geluisterd, kan ik daar dan ook niet meer omheen. Hoog, diep, overtuigend, geweldig! Het past perfect bij Aborym's bombastische muziek.
Op De Mysteriis Dom Sathanas mag hij dan wel een apart geluid neerzetten, maar verschrikkelijk goed vind ik het niet. Op enkele nummers wat storend, zoals anderen ook zeggen, maar de diversiteit maakt het goed. Het alien-achtige gemekker trek ik wel, dat vind ik wel erg goed bij De Mysteriis Dom Sathanas, gezien het instrumentaal af en toe wat tam is.
Attila respecteer ik vooral om zijn werk bij Aborym. Na het live te hebben gezien, Fire Walk With Us in huis gehaald te hebben en het honderdmaal te hebben geluisterd, kan ik daar dan ook niet meer omheen. Hoog, diep, overtuigend, geweldig! Het past perfect bij Aborym's bombastische muziek.
Op De Mysteriis Dom Sathanas mag hij dan wel een apart geluid neerzetten, maar verschrikkelijk goed vind ik het niet. Op enkele nummers wat storend, zoals anderen ook zeggen, maar de diversiteit maakt het goed. Het alien-achtige gemekker trek ik wel, dat vind ik wel erg goed bij De Mysteriis Dom Sathanas, gezien het instrumentaal af en toe wat tam is.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.