Emperor!!!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
tis dan ook erg jammer dat ze magiers in de black metal muziek uit elkaar zijn en ik hoop vurig op ooit een reunie...Demorpheus schreef:Jeroen heeft ook een doel in zijn leven gevonden
goede keus jongen
geen enkele band wist op zo'n wonderbaarlijk ruwe doch magische manier muziek te maken...
En nu een van de andere beste black metal bands uit elkaar is...Limbonic Art... gaat het wel de verkeerde kant op
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
WAT? LIMBONIC ART UIT ELKAAR???Jeroen schreef:tis dan ook erg jammer dat ze magiers in de black metal muziek uit elkaar zijn en ik hoop vurig op ooit een reunie...Demorpheus schreef:Jeroen heeft ook een doel in zijn leven gevonden
goede keus jongen
geen enkele band wist op zo'n wonderbaarlijk ruwe doch magische manier muziek te maken...
En nu een van de andere beste black metal bands uit elkaar is...Limbonic Art... gaat het wel de verkeerde kant op
- SilentSinner
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
wanneer is eigenlijk ooit de beslissing gemaakt, zo van, hee, laten we maar standaard alle songteksten in het engels gaan doen?
trouwens, engelse lyrics heerschen wel
zo het nederlands heel goed is om in te schelden is het engels weer zeer goed te gebruiken in zinsopbouw voor rijmpjes enzo (waarschijnlijk geef ik nu antwoord op mijn eigen vraag).
owja, DaKonium, engelse boeken heerschen.
trouwens, engelse lyrics heerschen wel
zo het nederlands heel goed is om in te schelden is het engels weer zeer goed te gebruiken in zinsopbouw voor rijmpjes enzo (waarschijnlijk geef ik nu antwoord op mijn eigen vraag).
owja, DaKonium, engelse boeken heerschen.
Nee, jij!!
-
- Contacteer:
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
daar heb je zeker gelijk in...
Maar ik vind dan ook IX Equilibrium het beste album wat ze hebben
lekker rauw en de synthesizers voegen echt iets meer toe dan sfeer
GOODBYE EMPEROR! UNTILL THE DAY WE MEET AGAIN!
Maar ik vind dan ook IX Equilibrium het beste album wat ze hebben
lekker rauw en de synthesizers voegen echt iets meer toe dan sfeer
GOODBYE EMPEROR! UNTILL THE DAY WE MEET AGAIN!

"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
- Contacteer:
Maar vinden jullie nou dat Insahn verantwoordelijk voor deze machtige muziek, of dragen alle bandleden hun steentje bij? Het zijn stuk voor stuk goede muzikanten, maar vooral Insahn was degene die de muziek schreef, voor het laatste album heeft hij alles geschreven, en ook alvast dunnetjes ignespeeld.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
correctie: het is IHsahnStraightHate schreef:Maar vinden jullie nou dat Insahn verantwoordelijk voor deze machtige muziek, of dragen alle bandleden hun steentje bij? Het zijn stuk voor stuk goede muzikanten, maar vooral Insahn was degene die de muziek schreef, voor het laatste album heeft hij alles geschreven, en ook alvast dunnetjes ignespeeld.
Ihsahn is idd het meesterbrein achter Emperor, hoewel Samoths invloed toch zeker te horen is
neem zyklon en emperor en vergelijk het
dan kan je precies horen welke invloeden in emperor van samoth afkomen.
Nee, jij!!
- Blackmetal
- Contacteer:
Ik heb vandaag de Emperor - Emperial Live Ceremony CD in Leiden gehaald.
EN HIJ IS VET GOED!
EN HIJ IS VET GOED!
In circles of dominance, emotional deeps unite
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Blackmetal
- Contacteer:
zit em nu ook te luisteren, prachtige sfeervolle muziek 
en ik wist al een tijdje van Emperor af, maar heb gister pas die CD gevonden bij de Plato in Leiden. De hoes alleen al is super. Ik was gelijk vekocht.

en ik wist al een tijdje van Emperor af, maar heb gister pas die CD gevonden bij de Plato in Leiden. De hoes alleen al is super. Ik was gelijk vekocht.
In circles of dominance, emotional deeps unite
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Hieronimus
Emperor heerscht
Ik heb als eerste cd van Emperor die laatste bij de platenboer zien liggen en toen heb ik ff stukkie geluisterd, maar kvond geen zkk aan.. Totdat ik later een keer nog maar us ging kijken.. Poe eej!! Toen was toch echt wel duidelijk!! Meteen gekocht en effetjes later Anthems besteld!!
En heftig.. En niet te zuinig!! Toen was dr een stadtripje met mijn klas naar Nijmegen.. Hoppa!! Maar us ff Emperor/Wrath of the Tyrant & In The Nightside Eclipse gehaald!!! En later nog een keer in Eindhoven IX Equilibrium gekocht!!
Maar dat verzamelalbum ga ik niet halen.. D'r staan maar 3 nummers op die ik niet heb
En voor iedereen die iets tegen Emperor heeft hebben we een oplossing:
Emperor is de beste band ooit en dat zal waarschijnlijk ook wel zo blijven
Ihsahn is idd wel hét genie.. "In the Wordless Chamber" regeert echt hard
Maar "Empty" is ook hartstikke stoer 
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)

Emperor is de beste band ooit en dat zal waarschijnlijk ook wel zo blijven

Ihsahn is idd wel hét genie.. "In the Wordless Chamber" regeert echt hard
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
http://users.freenet.am/~mayhem2/articlespin.htm~*Black Rainbow*~ schreef:Demorpheus schreef:hehehe, jah, die foto is dan ook genomen door Euronymous toen hij als eerste het lijk ontdekte~*Black Rainbow*~ schreef:da's wel ziek he?? Om gewoon een foto van die gast te plaatsen op een albumcover....... maja, onze lieve heer heeft rare kostgangers![]()
om ff ontopic te komen:
Emperor, Heersch!
Oh dus dat doe je als je een lijk ontdekt, ff een fototje nemen....![]()
Ik had vernomen dat zijn vlees ook nog een nuttige bestemming heeft gekregen.....![]()
lees en huiver.. het vlees had idd nog een nuttige bestemming gekregen

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Oja.... het zal wel.... jaa.... je heb gelijk..Kristof schreef:dan ken je bitter weinig van black metal in al zijn aspecten.GIER schreef:vindt ze geen kont aan :/
Luister nou een grafkankerjood..... als ik emperor nou niet leuk vindt.... dan vindt ik dat niet leuk.... de gedachte der achter ken me geen hond schelen... want ik vindt de muziek niet goed.... jij vindt misanthropy toch ook knudde? ik vindt dat goed. Hoor jij mij kankeren dat jij niks van black war metal afweet? nou..... Houd dan gewoon je bek dicht..... sterrekijken*
*anus staarder
THIS ACCOUNT IS DEATH!!
- DaKonium
Hieronimus schreef:http://users.freenet.am/~mayhem2/articlespin.htm
wow, gaaf artikel man

staan d'r nog meer op die site trouwens de de moeite waard zijn.
super interesant allemaal, dat verhaal rond die bands, ik zit er ook hard aan te denken dat Lords Of Chaos boek ergens te gaan bestellen
Sterf!
- Snaggerske
- Contacteer:
Verbeterde versie:GIER schreef:Kristof schreef:Oja.... het zal wel.... jaa.... je heb gelijk..GIER schreef:vindt ze geen kont aan :/
Luister nou een grafkankerjood..... als ik emperor nou niet leuk vindt.... dan vindt ik dat niet leuk.... de gedachte der achter ken me geen hond schelen... want ik vindt de muziek niet goed.... jij vindt misanthropy toch ook knudde? ik vindt dat goed. Hoor jij mij kankeren dat jij niks van black war metal afweet? nou..... Houd dan gewoon je bek dicht..... sterrekijken*
*anus staarder
Luister nou eens grafkankerjood. Als ik emperor nou niet leuk vind, dan vind ik dat niet leuk. De gedachteN er achter kunnen me geen hond schelen, want ik vind de muziek niet goed. Jij vindt misanthropy toch ook knudde? Ik vind dat goed. Hoor jij mij kankeren dat jij niks van black war metal afweet? Nou, houdt dan gewoon jouw bek dicht (sterrekijken (??))SterreNkijker ??
Koop nu de volledige snagger-spellingcorrectie .. godverdomme zoveel fouten in zo'n klein stukje tekst. Je bent aan het solliciteren voor een plekje in het guiness book of records ?
Power chords come crashing down ...