Ik heb de Mutiilation niet maar ik wil die JI op zich wel. Ik PM je.Knevelaer schreef:Zyklon-B - Blood Must Be Shed (Niet de re-release dus)
Judas Iscariot - Live in San Antonio DVD (Iemand die hem wil ruilen voor de live dvd van Mütiilation?)
Collectie-items om trots op te zijn
- Samoht Slegov
- The Reckoning
- Samoht Slegov
Haha! Ik moet de Sterf demo en het Sterf shirt nog, We Hebben De Hel Gezien, The Threat MCD en The Threat T-shirt heb ik al. Ook al is Sterf kut, ik wil hem, hehe. Voor de vorm ook nog de girlie van The Threat erbij kopen, hehe.nightwing schreef:ik heersch jou eruit met je The Threath shirt, ik het het Sterf shirt!
edit: @ Rob
Laatst gewijzigd door Robgoroth op zo nov 21, 2004 10:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
haha ik zie jou al in zo strak shirt! liever niet héRobgoroth schreef:[..]
Haha! Ik moet de Sterf demo en het Sterf shirt nog, We Hebben De Hel Gezien, The Threat MCD en The Threat T-shirt heb ik al. Ook al is Sterf kut, ik wil hem, hehe. Voor de vorm ook nog de girlie erbij kopen, hehe.
www.last.fm/user/robenroll
zyklon b, limbonic art box set, mysticum heb wel wat leuke collectie items, tevens nog obscure gelimiteerde in bloed genummerde zooi maar dat is niet echt het vermelden waard.
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
-
-
Moet ik dat ding nou alweer quoten?Amibor schreef:Geen mensen met bijzonder vinyl ofzo? Dat lijkt me toch wel het gaafst om te hebben..

Ohja, de Death - Spiritual Healing LP die ik eveneens gisteren kocht lijkt een eerste druk te zijn. Verder heb ik niets boeiends, behalve dan misschien m'n tot 500 stuks gelimiteerde Leviathan - Tentacles... LP die over een paar jaar waarschijnlijk zo'n kvltstatus heeft bereikt waarop je 'm voor 200 ballen op Ebay kwijt kunt.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
-
- yesferro
- Contacteer:
ik heb die in het zwarte doosje, digipackje binnenin.zwarte krijser schreef:de Paradise Lost - Draconian Times commerative tour package (A5 boekie)
ik denk niet dat ik veel zeldzame albums heb, ik heb wat gelimiteerde edities van moonspell, ayreon, bon jovi etc maar erg gelimiteerd zijn die niet.
We hebben hier wel een lynyrd skynyrd gitaar, pakjes saffen gesigneerd door therion, tiamat, sins of thy beloved en ja, after forever

-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
- zwarte krijser
ik heb nog wel een Dissection - Storm Of Light's Bane picture vinylAmibor schreef:Geen mensen met bijzonder vinyl ofzo? Dat lijkt me toch wel het gaafst om te hebben..
en nog een groene ''7 van Severe Torture. en Altar - Yputh Against Christ op vinyl (maar dat vind ik persoonlijk erg gaaf dat ik het eindelijk heb gevonden) en nog 2 keer Nembrionic Hammerdeath - Themes on an Occult Theory 2 verschillende kleuren, de 3e word nog gezocht. en dan Gorgoroth demo op vinyl.
maar dat is niet erg bijzonder, maar wel erg gaaf om te hebben.
www.last.fm/user/robenroll
- Sandr
- Contacteer:
mijn meest bijzondere items (maar dat lijkt me wel relatief)
gesigneerde PD van Blind Guardian-And then there was Silence
In Flames-Black Ash Inheritance (shape)
Dissection-Where dead Angels lie (shape)
obscuurder heb ik het niet
gesigneerde PD van Blind Guardian-And then there was Silence
In Flames-Black Ash Inheritance (shape)
Dissection-Where dead Angels lie (shape)
obscuurder heb ik het niet

'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
Sadistic Intent - Morbid Faith 7" splatter vinyl
Nachtmystium/Xasthur - Split 7" clear vinyl
Xasthur - Suicide in Dark Serenity - LP blue vinyl
Beherit - Drawing Down the Moon - Picture LP
The Chasm - Procession to the Infraworld LP red vinyl
Marduk - Panzerdivision Digi mét ijzeren Marduk logo op voorkant
Asphyx en Pestilence lp's
Slayer lp's
Kreator lp's
Carcass shirts Heartwork en een US tour versie van Tools of the Trade toer
Deathspell Omega shirt
Mijn Abigor shirts uiteraard
Xasthur's Suicide in Dark Serenity shirt mag ook niet ontbreken
Morbid Angel Blessed are the Sick shirt
Nachtmystium/Xasthur - Split 7" clear vinyl
Xasthur - Suicide in Dark Serenity - LP blue vinyl
Beherit - Drawing Down the Moon - Picture LP
The Chasm - Procession to the Infraworld LP red vinyl
Marduk - Panzerdivision Digi mét ijzeren Marduk logo op voorkant
Asphyx en Pestilence lp's
Slayer lp's
Kreator lp's
Carcass shirts Heartwork en een US tour versie van Tools of the Trade toer
Deathspell Omega shirt
Mijn Abigor shirts uiteraard
Xasthur's Suicide in Dark Serenity shirt mag ook niet ontbreken
Morbid Angel Blessed are the Sick shirt
En de man zal heersen.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Niet echte zware collectors-items misschien, maar ik heb wel een door Ernst van Ee gesigneerde Helloise lp (cosmogony), een door de bandleden gesigneerde Conquestador minicd, de Blind Guardian bootlegs Imaginations from Hamburg en War of wrath (2cd met materiaal van de NIME tour en nummers uit de SFB tour), de speciale collectors item van Paradise Lost Draconian Times.
Euhm... verder heb ik de Sephiroth demo (haha) en de Iced Earth Dark Genesis box met misdruk die we expres hebben bewaard in de hoop er ooit nog geld voor te kunnen vangen
Euhm... verder heb ik de Sephiroth demo (haha) en de Iced Earth Dark Genesis box met misdruk die we expres hebben bewaard in de hoop er ooit nog geld voor te kunnen vangen
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ook eens die Leviathan aanschaffen dan (de LP versie dan)Meltdown schreef:[..]
Moet ik dat ding nou alweer quoten?
Ohja, de Death - Spiritual Healing LP die ik eveneens gisteren kocht lijkt een eerste druk te zijn. Verder heb ik niets boeiends, behalve dan misschien m'n tot 500 stuks gelimiteerde Leviathan - Tentacles... LP die over een paar jaar waarschijnlijk zo'n kvltstatus heeft bereikt waarop je 'm voor 200 ballen op Ebay kwijt kunt.

Zijn mijn Bathory LP's trouwens niet bijzonder genoeg?
Terug van weg geweest
- Lone Starr
Iron Maiden - Women In Uniform lp
verder geen idee of ie speciaal is of niet, boeie ook. hij is gewoon goed en the phantom of the opera staat erop, dusch....
verder geen idee of ie speciaal is of niet, boeie ook. hij is gewoon goed en the phantom of the opera staat erop, dusch....

Laatst gewijzigd door Lone Starr op ma nov 22, 2004 7:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
ohoh wat zeldzaam janightwing schreef:Metallica - Live Shit, Binge & Purge (video box edition)
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
-