Malevolent creation
- fetuskiller
- Contacteer:
- Yokozuna
- Contacteer:
Ik dacht dat Malevolent de 88e standaard brutal US deathmetal band was, maar gezien X Negative X altijd wel weet waar hij over praat heb ik toch maar wat nummers van The Will to Kill gedownload.
En ik moet m'n mening toch ernstig gaan bijstellen. Wel strak drumwerk ook, goede controle! Ik moet heel af en toe ook aan God Dethroned denken, een van m'n favoriete DM bands. "The Crown" kwam ook even in me op, maar volgens mij eerder door sommige zangpatronen.
Warkult schijnt een nog afwisselendere cd te zijn, vooral kwa tempo wisselingen tussen nummers zelf. Maar ga hem zeker beluisteren! 1x luisteren is wel TWTK wel genoeg om te weten dat je hem vaker wilt horen
En ik moet m'n mening toch ernstig gaan bijstellen. Wel strak drumwerk ook, goede controle! Ik moet heel af en toe ook aan God Dethroned denken, een van m'n favoriete DM bands. "The Crown" kwam ook even in me op, maar volgens mij eerder door sommige zangpatronen.
Warkult schijnt een nog afwisselendere cd te zijn, vooral kwa tempo wisselingen tussen nummers zelf. Maar ga hem zeker beluisteren! 1x luisteren is wel TWTK wel genoeg om te weten dat je hem vaker wilt horen

mp3's: http://members.home.nl/yoko
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Dat klopt.Yokozuna schreef: Warkult schijnt een nog afwisselendere cd te zijn, vooral kwa tempo wisselingen tussen nummers zelf. Maar ga hem toch maar eens beluisteren!
Maar ik vind dat echter per defenitie geen negatief gegeven. Toegegeven, sommige platen moeten blijven rossen totdat je hersenen er dood bij neervallen! Maar warkult is een concept op zich. De langzamere stukken horen daar gewoon helemaal tussen en staan prima op hun plek.
Ikzelf vind eigenlijk dat je Warkult niet zozeer als een vervolg op TWTK moet zien, maar als Warkult op zichzelf staand. Dat maakt die plaat juist zo geniaal!!!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Yokozuna
- Contacteer:
Ik zeg toch ook nergens dat ik meer afwisseling een nadeel vind? Vind het juist een voordeelMaar ik vind dat echter per defenitie geen negatief gegeven.

mp3's: http://members.home.nl/yoko
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
ik heb ook niet vermeld dat ik van jou de sein der negativiteit kreeg.
Het is een constatering mijnerzijds.
Het is een constatering mijnerzijds.
Laatst gewijzigd door Gr. Dracula op di jun 29, 2004 11:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Echt, jij slaat elke spijker zo ongeveer mis. Je hebt overal altijd al je mening over klaar terwijl je het niet eens kent. Oordeel voortaan alsjeblieft pas NADAT je iets hebt gehoord, scheelt mij weer frustraties.Yokozuna schreef:Ik dacht dat Malevolent de 88e standaard brutal US deathmetal band was, maar gezien X Negative X altijd wel weet waar hij over praat heb ik toch maar wat nummers van The Will to Kill gedownload.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- XnegativeX
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
effe wat oude koeien uit de sloot peuteren:
zijn er inmiddels meer mensen die Warkult aan een luisterbeurt hebben onderworpen? In mijn directe omgeving zijn de meningen over de plaat in kwestie verdeeld. Lof genoeg, maar ook zat mensen die the will to kill nog altijd beter vinden.
In mijn ogen kun je, als je deze 2 platen vergelijkt, niet zozeer spreken van beter of slechter. De beide platen hebben een eigen geluid, een eigen thema als `t ware en drukken een eigen stempel op de loopbaan van Malevolent Creation. Ik zou zelf dus niet kunnen zeggen welke plaat ik daadwerkelijk beter vind. Wel vind ik Warkult een gerechtvaardigde opvolger van TWTK, en draag ik beide platen een warm hart toe.
Wat u?
zijn er inmiddels meer mensen die Warkult aan een luisterbeurt hebben onderworpen? In mijn directe omgeving zijn de meningen over de plaat in kwestie verdeeld. Lof genoeg, maar ook zat mensen die the will to kill nog altijd beter vinden.
In mijn ogen kun je, als je deze 2 platen vergelijkt, niet zozeer spreken van beter of slechter. De beide platen hebben een eigen geluid, een eigen thema als `t ware en drukken een eigen stempel op de loopbaan van Malevolent Creation. Ik zou zelf dus niet kunnen zeggen welke plaat ik daadwerkelijk beter vind. Wel vind ik Warkult een gerechtvaardigde opvolger van TWTK, en draag ik beide platen een warm hart toe.
Wat u?
gvd u heeft gelijk.Gr. Dracula schreef:effe wat oude koeien uit de sloot peuteren:
Wat u?
allebei vet, maar anders.
Under The Banner Of Death
Ik heb ze op With Full Force gezien in Duitsland en daar rosten ze echt tergend hard, godDOMME wat een energie en adrenaline, met extra complimenten voor zanger Kyle Simmons (beestachtige strot) en drummer Dave Culcross. Meteen TWTK én Warkult gekocht, beiden lekkere schijfjes, maar live was het toch een stuk vetter vond ik.
"With Murderous Precision" is een erg gaaf nummer. Ze komen weer naar Nederland? Toch eens serieus overwegen erheen te gaan.
"With Murderous Precision" is een erg gaaf nummer. Ze komen weer naar Nederland? Toch eens serieus overwegen erheen te gaan.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- fetuskiller
- Contacteer:
Op DC++/SoulSeek heb je 'em binnen de kortste keren binnen.Svenson schreef:Heeft iemand Warkult op mp3 ofzo? Cash is all gone.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
- ruben somewhere online
- Dark Angel
- Dark Angel
- Dark Angel
- Dark Angel
- Dark Angel
Ok...ik begrijp 'm, maar ik dl alleen nummers of cd's die ik wil horen.Svenson schreef:[..]
Nouja, als je veel download dan luister je de helft niet eens meer, of half, en dat is zonde van vaak hele goede cd's zegmaar.
Ik koop toch alle schijfjes origineel.
Zo hou ik het dus wel bij.
Maar ik begrijp je punt...
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
- fetuskiller
- Contacteer:
- Dark Angel
-
- fetuskiller
- Contacteer:
warkult, wat een fokking brute cd is t toch
iemand toevallig wat info over de tourdata van deze band in NL? op site van hun staat er niet veel over namelijk
iemand toevallig wat info over de tourdata van deze band in NL? op site van hun staat er niet veel over namelijk
Laatst gewijzigd door Sirius op di mar 15, 2005 11:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Born to live forever more!!!
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Gnuif! Had ook idd al gezien dat de Malevolente Creatie samen met BRT in mei richting Baroeg sjokt. En afgaand op hun eerdere podiumprestaties ( en de bill in `t algemeen) ruik ik nu al a night to remember.
Ben benieuwd of en wie ze nog eventueel als support meenemen/inlijven.
Ben benieuwd of en wie ze nog eventueel als support meenemen/inlijven.
- fetuskiller
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Shit zeg, ik luisterde gisteren sinds lange tijd weer eens naar In Cold Blood. Ik had dit album (eigenlijk de hele band) al een tijd links laten liggen maar In cold blood klinkt nog steeds stuiter gaaf! Ongenuanceerd beuken met memorabele songs. Ik kon ze na al die tijd nog steeds meezingen.
De productie is wat blikkerig maar dat draagt gek genoeg extra bij aan de bruutheid van dit album. Dit klinkt gewoon als een losgeslagen redneck. Niet al te snugger maar daardoor juist extra agressief en sterk.
De productie is wat blikkerig maar dat draagt gek genoeg extra bij aan de bruutheid van dit album. Dit klinkt gewoon als een losgeslagen redneck. Niet al te snugger maar daardoor juist extra agressief en sterk.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- John Deere
- Contacteer:
preyed upon is een ultiem shred-nr.
De tien geboden van ze zijn supervet.
Wie heeft die tour hier gezien in tagrijn met vader, infernal majesty en vital remains? wat een killerpackage was dat zeg!!
this next song is voor OJ Simpson.... Multiple Stabwoundssss
ja dat was mooi.
De tien geboden van ze zijn supervet.
Wie heeft die tour hier gezien in tagrijn met vader, infernal majesty en vital remains? wat een killerpackage was dat zeg!!
this next song is voor OJ Simpson.... Multiple Stabwoundssss
ja dat was mooi.
[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]