04/12: Arnhem Metal Meeting
- XnegativeX
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Miss-Freaky
- Miss-Freaky
- Goregrind666
Als je zo goed weet hoe ik er uit zie, spreek mij dan ook maar aan. Als je een foto moet hebben voor ze zekerheid moet je het zeggen. Om even een zwaar heerschende acteur te quoten:
Let's see if you have the guts, chickenshit
Let's see if you have the guts, chickenshit
Laatst gewijzigd door Rascul op za dec 04, 2004 1:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Makkers staakt uw wild geraas
- Goregrind666
- Miss-Freaky
- Miss-Freaky
nee verontschuldig me niet...Rascul schreef:[..]
Ik zie jou nog wel in een pit bij Gorerotted, ofzo.
Enne, Miss-Freaky, je gaat je toch niet verontschuldigen tegenover dit soort onkruid...
Dat mannetje heeft gewoon een heel ander beeld voor zich...
maar maakt nie uit...
hij merkt t zelf wel als ik m ff "per ongeluk" laat vallen...

- Miss-Freaky
- Miss-Freaky
- Hieronimus
Maak maar foto's van dat hele gebeuren omtrent Goorgrind666, ben benieuwd.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- zwarte krijser
-
Heidevolk - kwam ik te laat bij. Anderhalf nummer gezien. Boeiend. Erg gave band, maar ik zie ze zeker nog wel een paar keer.
Inhume - HOEREN wat een gaaf optreden!!!! Kwam als een verrassing.
Gorerotted - Zie Inhume!
Primordial - Niet gezien
God Dethroned - Mwah
Desaster - Elders waren ze stukken gaver. Ben maar pils gaan halen met skinless.
Impaled Nazarene - Niet gezien
1349 - Leuk om ze live gezien te hebben. Het geluid was kut en op cd klinken ze echt stukke beter.
Suffocation - Roste
Unleashed - Wel gaaf. Ik droop een beetje af tijdens hun optreden.
Entombed - Was ook leuk.
Samael - Niet gezien.
Inhume - HOEREN wat een gaaf optreden!!!! Kwam als een verrassing.
Gorerotted - Zie Inhume!
Primordial - Niet gezien
God Dethroned - Mwah
Desaster - Elders waren ze stukken gaver. Ben maar pils gaan halen met skinless.
Impaled Nazarene - Niet gezien
1349 - Leuk om ze live gezien te hebben. Het geluid was kut en op cd klinken ze echt stukke beter.
Suffocation - Roste
Unleashed - Wel gaaf. Ik droop een beetje af tijdens hun optreden.
Entombed - Was ook leuk.
Samael - Niet gezien.
-
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Miss-Freaky
allereerst was het een geweldige locatie! Qua programmering kan X-mass fest hier een dikke vette punt in zuigen!
Enfin!
Allereerste band was God Dethroned! Lekkere strakke set neergezet. Het geluid was redelijk in orde en er werd een redelijk gevarieerde set neergezet!
Inhume was intens to the bone! Zoveel energie op het podium! Niet te zuinig! Geluid was meer dan in orde!
Desaster was zeer saai. Maar 2 nummers van meegekregen en ben maar bier gaan heisen.
Toen Gorerotted! Erg vermakelijk. Redelijk goed geluid en gevarieerde set!
1394 was rampzalig! Frost was erg goed bezig, maar dat werd verkloot door een rampzalige geluidsman! Alles liep in het honderd en had het ook na een paar nummers al wel gehad. Erg jammer ... als ze een vetter geluid zouden hebben was het misschien wel enigszins vermakelijk geweest!
Primordial heb ik door culinaire bezigheden (lees burger king) moeten missen!
Gedeeltelijk nog wat Impaled nazarene meegrekegen ... was wel leuk ....
Suffocation dan maar ... GOD-VERRE-DOMME!!!!! WAT EEN STRAKKE SET!!! Het geluid was geweldig! De stage act was geweldig ... wat mij betreft DE BAND van de avond! Godsamme wat een strakke bende was dat! Jammer dat het zo tering druk voor het podium was, anders had ik daar gestaan!
Van Entomed maar een paar nummers meegekregen ... was te warm in die zaal en heb bij de garderobe maar wat gezeten en bier gehezen
Unleashed was erg gaaf! Kende helemaal niets van die band, maar heb regelmatig mijn nekpezen tijdens het optreden misbruikt (kon ook aan de alcohol liggen). Goede interactie met het publiek trouwens!!
En toen Samael! Ben alleen de 1e 2 nummers uit mn dak gegaan (nummer van Passage ... enige cd die ik ken en die heerscht!) toen alleen maar bier lopen zuipen ....
Al met al een geweldig festival! Zulke moeten er meer komen!
Enfin!
Allereerste band was God Dethroned! Lekkere strakke set neergezet. Het geluid was redelijk in orde en er werd een redelijk gevarieerde set neergezet!
Inhume was intens to the bone! Zoveel energie op het podium! Niet te zuinig! Geluid was meer dan in orde!
Desaster was zeer saai. Maar 2 nummers van meegekregen en ben maar bier gaan heisen.
Toen Gorerotted! Erg vermakelijk. Redelijk goed geluid en gevarieerde set!
1394 was rampzalig! Frost was erg goed bezig, maar dat werd verkloot door een rampzalige geluidsman! Alles liep in het honderd en had het ook na een paar nummers al wel gehad. Erg jammer ... als ze een vetter geluid zouden hebben was het misschien wel enigszins vermakelijk geweest!
Primordial heb ik door culinaire bezigheden (lees burger king) moeten missen!
Gedeeltelijk nog wat Impaled nazarene meegrekegen ... was wel leuk ....
Suffocation dan maar ... GOD-VERRE-DOMME!!!!! WAT EEN STRAKKE SET!!! Het geluid was geweldig! De stage act was geweldig ... wat mij betreft DE BAND van de avond! Godsamme wat een strakke bende was dat! Jammer dat het zo tering druk voor het podium was, anders had ik daar gestaan!
Van Entomed maar een paar nummers meegekregen ... was te warm in die zaal en heb bij de garderobe maar wat gezeten en bier gehezen
Unleashed was erg gaaf! Kende helemaal niets van die band, maar heb regelmatig mijn nekpezen tijdens het optreden misbruikt (kon ook aan de alcohol liggen). Goede interactie met het publiek trouwens!!
En toen Samael! Ben alleen de 1e 2 nummers uit mn dak gegaan (nummer van Passage ... enige cd die ik ken en die heerscht!) toen alleen maar bier lopen zuipen ....
Al met al een geweldig festival! Zulke moeten er meer komen!
Een beetje vreemd ....... maar wel lekker!
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
we (Dark angel en ik) hebben echt genoten!!!!!
Heidevolk = heb ik 1 nummer van gezien, en vond er geen reet aan!
God dethroned = speelde goed op twee enorm grote fouten na, verder wast erg vet
Inhume = stond bijna vooraan, en dat was maar goed ook, wat een live band is het toch... geniaal
Desaster = heb ik van achter in de zaal bekeken, vond het geluid niet echt boeiend, een paar maanden eerder vond ik het stukken beter
Gorerotted = TE GEK!!!!! veel vette nummers, goed geluid en ondanks de verdwenen zanger was de presentatie ook te gek
1349 = GAT-VER-DAMME daar vond ik geen zak aan, ze hadden gewoon weg een kut geluid, ik kon er niks van bakken
Primordial = Heb ik moeten missen, is ook mijn muziek niet...
Impaled Nazarene = Heb ik van genoten, was een erg vette show
Suffocation = De BAND van de dag... echt te gek!!!!!!!!!!!
Entombed = niet erg veel van gezien... maar het zag er leuk uit!
Unleashed & Samael hebben we wegens een keelontsteking moeten missen...
Heidevolk = heb ik 1 nummer van gezien, en vond er geen reet aan!
God dethroned = speelde goed op twee enorm grote fouten na, verder wast erg vet
Inhume = stond bijna vooraan, en dat was maar goed ook, wat een live band is het toch... geniaal
Desaster = heb ik van achter in de zaal bekeken, vond het geluid niet echt boeiend, een paar maanden eerder vond ik het stukken beter
Gorerotted = TE GEK!!!!! veel vette nummers, goed geluid en ondanks de verdwenen zanger was de presentatie ook te gek
1349 = GAT-VER-DAMME daar vond ik geen zak aan, ze hadden gewoon weg een kut geluid, ik kon er niks van bakken
Primordial = Heb ik moeten missen, is ook mijn muziek niet...
Impaled Nazarene = Heb ik van genoten, was een erg vette show
Suffocation = De BAND van de dag... echt te gek!!!!!!!!!!!
Entombed = niet erg veel van gezien... maar het zag er leuk uit!
Unleashed & Samael hebben we wegens een keelontsteking moeten missen...
ben verdomd wakker ja.
komt die:
-Heidevolk - laatste anderhalf nummer van gezien(net zoals de rest hier hehe) maar ze rosten er best op los wat ik hoorde.
-Inhume - voor de helft gezien, maar het was erg gaaf.
-Gorerotted - de tering! wat was dat rossen zeg geweldig!
-Primordial - paar minuten van gezien, dus geen commentaar.
-God Dethroned - vond het de vorige keer gaver, maar het blijft gaaf!
-Desaster - even rustig op een afstand bekenen, gaaf dat zou ik wel eens in een kleiner zaaltje willen zien.
-Impaled Nazarene - heb dit ook niet helemaal gekeken, volgens mij ben ik gaan eten ofzo of in de kleine zaal gaan zitten. maar zo 15 minuten gezien, en die waren wel retestrak en gaaf.
-1349 - was ik nou de enigste die dit wel erg gaaf vond? ik heb er van genoten hoor!
-Suffocation - G.O.D.V.E.R.D.O.M.M.E. ik verwachte er veel van omdat ik er veel van had gehoord van mensen hier. kende het wel van cd uiteraard. maar tering dit roste echt alles omver wat er was in die zaal, kreeg ik ook nog die mic in me snuffert geduwd, gewoon wat brullen in de maat wist de teksten toch niet
-Entombed - ook even van een afstand bekeken
-Unleashed - godver lekker ouwe gave old school death! was een erg gaaf optreden, I WANT TO HEAR YOU SCREAM.... jammer dat ik halverwege ben weggegaan om de trein te pakken.
-Samael - niet gezien
bands van de dag:
SUFFOCATION
Gorerotted
1349
Unleashed
en Heidevolk verkoopt al dat spul als zoete broodjes zeg, die halen gewoon half de dierentuin leeg en die verkopen het weer!
en die vloer was teringglad
en ik weet waar die blauwe plekken bij Miss Freaky vandaan komen:lol:
komt die:
-Heidevolk - laatste anderhalf nummer van gezien(net zoals de rest hier hehe) maar ze rosten er best op los wat ik hoorde.
-Inhume - voor de helft gezien, maar het was erg gaaf.
-Gorerotted - de tering! wat was dat rossen zeg geweldig!
-Primordial - paar minuten van gezien, dus geen commentaar.
-God Dethroned - vond het de vorige keer gaver, maar het blijft gaaf!
-Desaster - even rustig op een afstand bekenen, gaaf dat zou ik wel eens in een kleiner zaaltje willen zien.
-Impaled Nazarene - heb dit ook niet helemaal gekeken, volgens mij ben ik gaan eten ofzo of in de kleine zaal gaan zitten. maar zo 15 minuten gezien, en die waren wel retestrak en gaaf.
-1349 - was ik nou de enigste die dit wel erg gaaf vond? ik heb er van genoten hoor!
-Suffocation - G.O.D.V.E.R.D.O.M.M.E. ik verwachte er veel van omdat ik er veel van had gehoord van mensen hier. kende het wel van cd uiteraard. maar tering dit roste echt alles omver wat er was in die zaal, kreeg ik ook nog die mic in me snuffert geduwd, gewoon wat brullen in de maat wist de teksten toch niet

-Entombed - ook even van een afstand bekeken
-Unleashed - godver lekker ouwe gave old school death! was een erg gaaf optreden, I WANT TO HEAR YOU SCREAM.... jammer dat ik halverwege ben weggegaan om de trein te pakken.
-Samael - niet gezien
bands van de dag:
SUFFOCATION
Gorerotted
1349
Unleashed
en Heidevolk verkoopt al dat spul als zoete broodjes zeg, die halen gewoon half de dierentuin leeg en die verkopen het weer!
en die vloer was teringglad
en ik weet waar die blauwe plekken bij Miss Freaky vandaan komen:lol:
www.last.fm/user/robenroll
Pff,ik ben zo brak als de hel en een flinke nekpijn daar ook nog bij maar goed. ff een lijstje van de bands maken.
Heidevolk: Leuke opener. Niet m'n favoriete stijl, maar zeker vermakelijk
God Dethroned: Slecht, een behoorlijk verzopen geluid wat overigens bij bijna alle bands was in de grote zaal. Zonde,in de kleine zaal klonk et perfect.
Inhume: Niet gezien. Pils en de metalmarkt waren interessanter.
Desaster: Ook nauwelijks iets van meegepikt.
Gorerotted: De verassing van de dag voor mij. Nog totaal onbekend met deze band maar ik m'n ogen uit staan kijken. Met name die drummer was ziekelijk goed.
1349: Om Pier ff te quoten: 'Et is de drummer en de rest van de band'. Geef ik em gelijk in,slechts leuk om te zien vanwege Frost. Verder vind ik er geen bal aan.
Primordial: Niet gezien,eetpauze ofzo.
Impaled Nazarene: Klotegeluid nogmaals. Daarnaast hoorde ik geen nummers voorbijkomen die ik herkende dus ben ik al weer gauw weg gegaan.
Suffocation: Gaafste band van de dag. Wederom een perfect geluid en een publiek wat volop meedeed. Een van de leukere concerten van dit jaar ook voor me.
Entombed: Niet gezien.
Unleashed: Etzelfde
Samael: Niet veel meer van meegepikt. Ondertussen al teveel bier achterover geslagen, en ongeveer op de helft van de set zijn we er vandoor gegaan.
Verder erg veel mf'ers gezien.
Heidevolk: Leuke opener. Niet m'n favoriete stijl, maar zeker vermakelijk
God Dethroned: Slecht, een behoorlijk verzopen geluid wat overigens bij bijna alle bands was in de grote zaal. Zonde,in de kleine zaal klonk et perfect.
Inhume: Niet gezien. Pils en de metalmarkt waren interessanter.
Desaster: Ook nauwelijks iets van meegepikt.
Gorerotted: De verassing van de dag voor mij. Nog totaal onbekend met deze band maar ik m'n ogen uit staan kijken. Met name die drummer was ziekelijk goed.
1349: Om Pier ff te quoten: 'Et is de drummer en de rest van de band'. Geef ik em gelijk in,slechts leuk om te zien vanwege Frost. Verder vind ik er geen bal aan.
Primordial: Niet gezien,eetpauze ofzo.
Impaled Nazarene: Klotegeluid nogmaals. Daarnaast hoorde ik geen nummers voorbijkomen die ik herkende dus ben ik al weer gauw weg gegaan.
Suffocation: Gaafste band van de dag. Wederom een perfect geluid en een publiek wat volop meedeed. Een van de leukere concerten van dit jaar ook voor me.
Entombed: Niet gezien.
Unleashed: Etzelfde
Samael: Niet veel meer van meegepikt. Ondertussen al teveel bier achterover geslagen, en ongeveer op de helft van de set zijn we er vandoor gegaan.
Verder erg veel mf'ers gezien.
- Metalheank
Vreemd dat bijna niemand Primordial gezien heeft, lijkt me persoonlijk toch wel de beste band uit het lijstje.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA