the true Thorko schreef:Gabber heerst!
zoek een leven.
gabber hater meldt zich.

Haha, precies.The Reckoning schreef:Ironisch om te zien dat sommige mensen gabber/hardcore kutherrie vinden, terwijl ze zelf naar goregrind luisteren.
Persoonlijk vind ik hardcore vele malen beter dan goregrind, maar dat is maar een smaak. Ik heb hier ook nog behoorlijk wat CD's liggen uit de periode 95/96/97. Harcore 100 1 & 2 kan ik iedereen aanraden, daar staan enkele klassiekertjes op. Ruffneck heerscht!TELEPETHERION schreef:[..]
Haha, precies.
Ik zelf heb het nooit kutherrie gevonden.
Ik vond het alleen wat kinderachtig, muziek met een bass loopje en wat effectjes.
Maar dat is natuurlijk weer fakking naïef, omdat sommige goregrind zelf niet veel beter is
En die Scooter gast werd ergens genoemd, das echt een homo, zijn verneukte versie van 'I Like It Loud' kreeg bijna alle credits, terwijl het een schaamteloze rip-off van Marshall Masters is.
Die natuurlijk veel gaver is.
er zijn veel meer mensen die serieus naar gabber luisteren dan naar goregrind, luister zelf naar goregrind omdat ik het grappige muziek vind en omdat ik het zelf speel, je hoort mij nooit zeggen dat goregrind complex in elkaar zit. dat kan je van hardcore ook niet zeggen, hoewel die mensen zelf vinden van wel. het is momenteel gewoon een trend, dus luistert iedereen ernaar. maar ik vind wel dat je ipv gorebgrind beter black metal had kunnen noemen.The Reckoning schreef:Ironisch om te zien dat sommige mensen gabber/hardcore kutherrie vinden, terwijl ze zelf naar goregrind luisteren.
beetje jammer inderdaad, luister zowiezo niet meer naar black metal, vind het wel weer genoeg geweest, kan het nog wel aanhoren, maar schaars. aan de andere kant is het grappig om tegen skinnies te zeggen hoe geweldig je hardcore vind en het vervolgens over us hardcore bands te gaan hebben.The Reckoning schreef:Achso. Zelfde als die Pagan-troep in de blackmetal-scene; gewoon negeren dus.
oke, ik hou niet van muziek die met computers gemaakt wordt (alleen sommige drum and bass kan ik wel aanhoren)Knevelaer schreef:*zeikerig kutverhaal*
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik ben dus absoluut geen meeloper. Ik beoordeel muziek niet op een genre maar ik bekijk iedere band gewoon als een individu. Ik heb dan ook een vrij brede muzieksmaak, van hardcore tot metal (alle metal, zolang het maar goed klinkt. Zijn trouwens niet bijna alle metalheads meelopers? Ze hebben allemaal lang haar en dragen bandshirts. Dat kun je ook meeloop gedrag noemen (Mij zul je dus niet snel als metalhead herkennen denk ik).xeper schreef:[..]
oke, ik hou niet van muziek die met computers gemaakt wordt (alleen sommige drum and bass kan ik wel aanhoren)
het is niet origineel, er is teveel dat gewoon op elkaar lijkt.
het verneuken van stoere liedjes.
de 'scene' mensen die het alleen luisteren om er bij te horen, ik haat meelopers, ook in de metal.
Nee, wederom: hij zal het wss over de Outblast, Neophyte, DJ Adolf etc. etc. meelopers hebben.Knevelaer schreef:[..]
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik ben dus absoluut geen meeloper. Ik beoordeel muziek niet op een genre maar ik bekijk iedere band gewoon als een individu. Ik heb dan ook een vrij brede muzieksmaak, van hardcore tot metal (alle metal, zolang het maar goed klinkt. Zijn trouwens niet bijna alle metalheads meelopers? Ze hebben allemaal lang haar en dragen bandshirts. Dat kun je ook meeloop gedrag noemen (Mij zul je dus niet snel als metalhead herkennen denk ik).
Hardcore heeft trouwens niks met remixen ofzo te maken. Die nummers worden allemaal zelf 'gemaakt'. Ik denk dat jij het eerder over trance hebt enzo.
Al je argumenten zijn trouwens overhaaste generalisatie.
waaruit maak jij op dat ik het over jou heb? in de metal zijn idd veel meelopers, maar ik doel meer op een groepsmeeloping (dat klinkt gay) mijn muziek smaak is ook zonder meer breed, en dan niet binnen metal (waar ik alleen heavy, oude thrash en wat death en gore luister). ik heb in mijn klas genoeg hardcore mensen, dus ik hoor genoeg verschillende dingen om mijn mening te kunnen vormen. waar ik op doel is dat ik het nou niet echt bijster origineel vind klinken, wat ik graag heb bij de meeste muziek. desondanks laat ik iedereen in zijn waarde (behalve tokkiefans, sorry en nee, ik doel weer niet op jou) zelfs rnb fansKnevelaer schreef:[..]
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik ben dus absoluut geen meeloper. Ik beoordeel muziek niet op een genre maar ik bekijk iedere band gewoon als een individu. Ik heb dan ook een vrij brede muzieksmaak, van hardcore tot metal (alle metal, zolang het maar goed klinkt. Zijn trouwens niet bijna alle metalheads meelopers? Ze hebben allemaal lang haar en dragen bandshirts. Dat kun je ook meeloop gedrag noemen (Mij zul je dus niet snel als metalhead herkennen denk ik).
Hardcore heeft trouwens niks met remixen ofzo te maken. Die nummers worden allemaal zelf 'gemaakt'. Ik denk dat jij het eerder over trance hebt enzo.
Al je argumenten zijn trouwens overhaaste generalisatie.
ik zie bij cs rotterdam bijna alleen negers, geen 'skins'The Reckoning schreef:Xeper doelt voornamelijk op de 'Lonsdale'-gabbers die je voornamelijk tegenkomt achter het lokale Centraal Station.
Haha, wtf.The Reckoning schreef:"Dan komen we bij de schoenen, dit is de Gabber's trots, want
hierdoor kun je zien hoe hoog hij in het Gabberdom gestegen is. Hoe
meer Air-raampjes in zijn Nikes, hoe hoger zijn status. De absolute
top-Gabbers hebben 7 (ik herhaal ZEVEN) Air-raampjes."
Nu ik een aantal posts van jou hier zo lees valt het me op dat er je iets dwars zit.The Reckoning schreef:"Dan komen we bij de schoenen, dit is de Gabber's trots, want
hierdoor kun je zien hoe hoog hij in het Gabberdom gestegen is. Hoe
meer Air-raampjes in zijn Nikes, hoe hoger zijn status. De absolute
top-Gabbers hebben 7 (ik herhaal ZEVEN) Air-raampjes."
Degene die dit ooit gepost heeft, heeft niet of nauwelijks nagedacht. Ondanks dat het best humoristisch is, kun je rollen ook omdraaien door te zeggen:
Dan komen we bij de armen, daar zit de blekkie's trots, want hierdoor kun je zien hoe hoog hij in het tr00-ev0l-n€cro-blekkie-gehalte gestegen is. Hoe meer spikes om z'n armen, hoe hoger zijn status. De absolute top-bl€kk!es gaan zelfs verder dan alleen de armen!