Pleurisy
Polluted Inheritance
Baatezu
Erratum
Komt allen naar de Kelder
Tien minuutjes fietsen voor metaal? Ik ben daar aanwezig!inhuman Form schreef:![]()
Pleurisy
Polluted Inheritance
Baatezu
Erratum
Beetje jammer...inhuman Form schreef:![]()
Pleurisy
Polluted Inheritance
Baatezu
Erratum
Nou, van Erratum en Polluted Inheritance weet ik zeker dat het bevestigd is!SatanicA schreef:[..]
Beetje jammer...
Is nog niks bevestigd......dus !
En die tien minuutjes meer dan waard!!Audiophile schreef:[..]
Tien minuutjes fietsen voor metaal? Ik ben daar aanwezig!
Ten eerste programeert de kelder bijna nooit 4 bands... ten tweede als SatanicA zegt dat er niks bevestigt is: DAN IS DAT ZO!!!!!!!!!!!!!!Autopsibiofeeder schreef:[..]
Nou, van Erratum en Polluted Inheritance weet ik zeker dat het bevestigd is!
Daarnaast is men van BaatezU het er behoorlijk over eens dat men hier gaat speuln en dat men er behoorlijk zin in heeft! En men gaat er een behoorlijk potje blazen en beuken van maken!
Of niet Inhuman form ?
Autopsibaatezufeeder
Foutje!!! 10 minuten met de bus want mijn fiets is nog steeds gejat. Maar nog steeds stoer!!!Audiophile schreef:[..]
Tien minuutjes fietsen voor metaal? Ik ben daar aanwezig!
Hetzelfde geldt voor mij, ik was er vrij zeker van dat alles in de spreekwoordelijke kannen en kruiken was. Desalniettemin weet ik in ieder geval zeker dat dit metalen feestpakket onder de noemer rrrockcity Amersfoort komt verblijden.inhuman Form schreef:Heb gisteren nog contact gehad met Rutger van Erratum, en die wist mij te vertellen dat alles rond was....dus ga ik er vanuit dat alles rond is.
Anders had ik dit topic niet geopend.
Jammer alleen dat ik in Zeeuws-Vlaanderen woon he. Daarnaast zie ik Polluted wel genoeg in Zeeuws-Vlaanderen zelf.Audiophile schreef:[..]
Amersfoort is een van de meest centraal gelegen steden in nederland hoor! Sterker nog, de kelder is ongeveer 150m van het middelpunt van Nederland!
Hij krijgt in ieder geval twee kansen om zichzelf van zijn beste kant te laten zien zaterdag...fetuskiller schreef:Ken ik niet... tenminste de muziek niet, maar daar ben ik ook wel benieuwd naar ja, en of Walter het nu beter gaat doen als in tilburg
Ik vond hem erg verlegen, hij stond daar maar verscholen achter alex, gewoon een beetje rond wandelen...Autopsibiofeeder schreef:[..]
Hij krijgt in ieder geval twee kansen om zichzelf van zijn beste kant te laten zien zaterdag...
Vond je hem zo tegenvallen in Tilburg dan?
En trouwens, voor de mensen die van plan zijn om te komen: Kom alstublieft een beetje op tijd, anders loop je kans de eerste band te missen en dat zou natuurlijk héééél jammer zijn
Ja, daar heb je ook wel gelijk in, maar ik denk dat je redelijk op je wenken bedient gaat worden.fetuskiller schreef:[..]
Ik vond hem erg verlegen, hij stond daar maar verscholen achter alex, gewoon een beetje rond wandelen...
maar dan nog mis ik die blonde helicopter midden op dat podium, dat kan walter zeker niet vervangen
Daar heb je op alle punten gelijk, ik ben dan erg benieuwd hoe hij het deze keer gaat doen.Autopsibiofeeder schreef:[..]
Ja, daar heb je ook wel gelijk in, maar ik denk dat je redelijk op je wenken bedient gaat worden.
In Tilburg lagen de zaken iets anders dan aankomende zaterdag. Walter is gewoon (net als ik) een simpele boerenlul uit Amersfoort met op zich veel ervaring, maar dan in ´bandjes´ die optreden in ´zaaltjes´. Nu moest hij, met een paar schamele weekjes voorbereiding, spelen met een Band in een Zaal. Voor mij (en ongetwijfeld voor hem ook) is dat genoeg om de rillende gilzenuwen van te krijgen en jezelf erg druk te maken om het correct spelen van je loopjes.
Nu is hij al vertrouwder met de jongens van Pleurisy en met hun muziek en speelt hij daarnaast een thuiswedstrijd. Ik ken hem als een muzikant die zijn (verkleefde) haren graag laat wapperen tijdens optredens dus mits hij A) niet te veel drinkt en B) genoeg energie overhoudt na zijn eerste optreden die avond denk ik dat je wat dat betreft wel aan je trekken gaat komen....
En, ja, die helicopter.... ik heb veel respect voor muzikanten die dat kunnen, want elke keer als ik dat eventjes doe, dan ben ik vier dagen veroordeeld tot het rechtvooruit kijken en/of mijn hoofd ondersteunen met de hand als ik iets anders wil zien dan mijn voeten. Die helicopter missen we natuurlijk allemaal....
ik hoop mee, een beetje voller dan op synergic forces, dat moet wel passen in de kelder...fetuskiller schreef:[..]
Daar heb je op alle punten gelijk, ik ben dan erg benieuwd hoe hij het deze keer gaat doen.
Ik hoop trouwens ook dat de kelder dit keer goed vol komt... altijd gezellig een paar van die boothill broekies
ja, dus voor de mensen die met de trein komen is het zeker een kut tijd, want als je je trein wilt halen mis je de laatste bandCooma schreef:Oja, het werd een latertje he, zoiets had ik al vernomen... Maareh, 22.00 eerste band pas?