04/12: Arnhem Metal Meeting
- Miss-Freaky
O hehe, ik heb werkelijk geen idee. ik zou ook niet weten hoe je eruit ziet en ik kan me niet herinneren dat ik me ergens aan heb geergerd hoorXnegativeX schreef: Verder heb ik nog wel wat bekende gezichten gezien maar niet gesproken:
- Morgeve stond zich aan ons te ergeren toen wij het over "trui-e 1349 mutsjes op ski-vakantie" hadden.

tuuut tuut tuut tuuut tuuut
- XnegativeX
- Contacteer:
Haha, ik stond achter je bij de munten balie terwijl ik dom aan het ouwehoeren was met een vriend van me (ik had toen nog mijn Vomitory shirt aan). En ik zag je een keer geergerd achteruit kijken.
Trouwens, kan het ook zijn dat ik jou vorige week (of was het nou twee weken geleden?) in Arnhem op het station zag staan? Ik was toen net op weg naar de GVH.
Trouwens, kan het ook zijn dat ik jou vorige week (of was het nou twee weken geleden?) in Arnhem op het station zag staan? Ik was toen net op weg naar de GVH.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
- MindlessMayo
Ik heb echt een heleboel lui gewoonweg niet gezien of ze verdwenen gewoon *poefff*
Bijvoorbeeld
- Morgeve (heel even in een flits achter Ward vandaan zien springen, voor ik wat kon zeggen was je foetsie)
- Carnagath (were the hell was jij nu weer gebleven dan hehe, terug treinen was erg grappig overigens)
- Bambix (zo stond je achter mij, zo was je verdwenen)
Ik vond het wat te druk, de afstand was iets te groot en het was te donker om een lading band foto's te maken. Heb me maar geconcentreerd op de gasten die er rond liepen en mf-ers raar op de foto zetten (en zm-ers maarja die post ik dan weer niet hier he). Ach, heb lol gehad.. geen idee meer welke bands ik heb gezien, op Suffocation na want tja daar was ik 100% helder. Hierna overigens harstikke dood, 6 uur slapen in 2 nachten en opstaan om 6 uur voor werkdagen van 8 uur is niet geweldig in combinatie met zo'n festival als dit. Voor de mensen die dachten dat ik dronken was, neen.. of het moest van de cola zijn hehe.. oververmoeidheid.. de beste drugs die er is.
Welke mf-er was het ook alweer die zich voorstelde bij de pinautomaat op station?
Bijvoorbeeld
- Morgeve (heel even in een flits achter Ward vandaan zien springen, voor ik wat kon zeggen was je foetsie)
- Carnagath (were the hell was jij nu weer gebleven dan hehe, terug treinen was erg grappig overigens)
- Bambix (zo stond je achter mij, zo was je verdwenen)
Ik vond het wat te druk, de afstand was iets te groot en het was te donker om een lading band foto's te maken. Heb me maar geconcentreerd op de gasten die er rond liepen en mf-ers raar op de foto zetten (en zm-ers maarja die post ik dan weer niet hier he). Ach, heb lol gehad.. geen idee meer welke bands ik heb gezien, op Suffocation na want tja daar was ik 100% helder. Hierna overigens harstikke dood, 6 uur slapen in 2 nachten en opstaan om 6 uur voor werkdagen van 8 uur is niet geweldig in combinatie met zo'n festival als dit. Voor de mensen die dachten dat ik dronken was, neen.. of het moest van de cola zijn hehe.. oververmoeidheid.. de beste drugs die er is.
Welke mf-er was het ook alweer die zich voorstelde bij de pinautomaat op station?
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
ik heb heel weinig met ward gestaan, ik was sven aan het zoeken en net toen ik jou tegenkwam zag ik hem een hoekje om schieten, dus ik moest mijn zoektocht doorzetten
, het is wel gelukt uiteindelijk, toen kon ik weer rustig andere mensen zoeken en toen heb ik je niet meer gezien :S cees willem wel overigens, gezellig 

tuuut tuut tuut tuuut tuuut
- MindlessMayo
Tja naar dit soort concerten moet je ook geen naaldhakken dragen nee.Cloontje schreef: Na suffucation ben ik trouwens naar de stort gegaan, want ik flikkerde toch alleen op me smoel.
Hmzz was jij degen die ons aansprak in de wachtrij bij binnenkomst (die gast met vriendjes die allemaal zwarte lijntjes onder de oogjes hadden getekend) of ben jij die van voor Suffocation (?) langs kwam lopen?Tonger schreef:wat een lijpe kut foto's
bedankt Mayo, dat je mij niet hebt geschoten!
- MindlessMayo
Hehehe, neuh jou ook niet meer gezien inderdaad. Er waren echt donders veel bekenden van mij aanwezig, echt erg leuk om iedereen weer te zien en te spreken.Morgeve schreef:ik heb heel weinig met ward gestaan, ik was sven aan het zoeken en net toen ik jou tegenkwam zag ik hem een hoekje om schieten, dus ik moest mijn zoektocht doorzetten, het is wel gelukt uiteindelijk, toen kon ik weer rustig andere mensen zoeken en toen heb ik je niet meer gezien :S cees willem wel overigens, gezellig
Femaze gaaf dat je toch nog besloot te gaan, ik vond het erg gezellig. Frisdrank tijdens mettulll heerscht haha!
-
- Miss-Freaky
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
- Violent God
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik heb alleen Rascul, Miss freaky en Goregrind 666 gezien...
en die laatste zelfs nog ff gesproken, de wijsneus zag eruit als of hij net bij een trance feest was weg gelopen: gewone trui aan (omdat ie waarschijnlijk alleen maar slipknot t-shirts heeft), kort haar, en behoorlijk verlegen! maar gelukkig had ie gauw door dat ik de market belangrijker vond dan hem en toen is ie zonder wat te zeggen weg gelopen
en die laatste zelfs nog ff gesproken, de wijsneus zag eruit als of hij net bij een trance feest was weg gelopen: gewone trui aan (omdat ie waarschijnlijk alleen maar slipknot t-shirts heeft), kort haar, en behoorlijk verlegen! maar gelukkig had ie gauw door dat ik de market belangrijker vond dan hem en toen is ie zonder wat te zeggen weg gelopen
euh niet dat ik het voor goregrind666 op wil nemen (want ik ken heel dat figuur niet) maar kort haar heerscht bij sommige mensen gewoon meer als lang haar, ik heb beide gehad (nu weer kort) en dit bevalt me eerlijk gezegd ook wel primafetuskiller schreef:Ik heb alleen Rascul, Miss freaky en Goregrind 666 gezien...
Born to live forever more!!!
- Dark Angel
en zo hoort het die goregrind666 is een loser en zag er ook nog es zo uitfetuskiller schreef:Ik heb alleen Rascul, Miss freaky en Goregrind 666 gezien...
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y43/fetusgirl/storm.jpg[/img]
Ik heb me uitstekend vermaakt in Arnhem. Ik heb bijna alle bands gezien en me bij alle bands vermaakt. Alleen samael heb ik moeten missen.
Ik heb ook nog redelijk wat (oud)Metalfanners voorbij zien komen, oa. Gods Puke, Sephtis, Ward (waarvan de mf-naam me even ontschoten is.) Anarchist, CW en volgens mij Mindlessmayo en Femaze, Ik heb alleen CW nog even gesproken. al met al was het behoorlijk gezellig
Ik heb ook nog redelijk wat (oud)Metalfanners voorbij zien komen, oa. Gods Puke, Sephtis, Ward (waarvan de mf-naam me even ontschoten is.) Anarchist, CW en volgens mij Mindlessmayo en Femaze, Ik heb alleen CW nog even gesproken. al met al was het behoorlijk gezellig
Laatst gewijzigd door Cthulhu op di dec 07, 2004 4:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I examine your Death
as I stab overhead
Your body cracks
and I Bathe in Blood
as I stab overhead
Your body cracks
and I Bathe in Blood
- Dark Angel
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
Sai schreef:Wie was die kerel die tegen me stond te patsen dat ie flesjes aan het zuipen was ipv gewoon bier, zodat ik hem er maar even op wees dat ie al aan z'n 3e maltbiertje bezig was?
leipe lui.
machtig om te zien hoe jij tidjens je worsteling emt trol fijn op je smeol ging en recht in de pis van sacha flikkerde.......
je zal wel lekker geroken hebben op de terugweg... nou ja, je hebt in ieder geval je tweeling broer ontmoet... hahaha
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
Ja het word tijd om heineken eens aan te klagen denk ik wegens geleden geestelijke schade.ik stamp je kapot schreef:[..]
machtig om te zien hoe jij tidjens je worsteling emt trol fijn op je smeol ging en recht in de pis van sacha flikkerde.......
je zal wel lekker geroken hebben op de terugweg... nou ja, je hebt in ieder geval je tweeling broer ontmoet... hahaha
Under The Banner Of Death
een gewone trui en kort haar is trance?fetuskiller schreef:Ik heb alleen Rascul, Miss freaky en Goregrind 666 gezien...
beetje flauw hoor
Ik ben bang dat ik ook nog heel eventjes bij je gestaan hebt. Ik sprak Roland namelijk en jij stond ernaast.Cloontje schreef:[..]
dan heb ik hieronimus ook niet gezien. maar ja ik zag iemand die er op leek ook niet gevraagd of hij het was was druk met munten.
maar ik wist niet waar al jullie MF'ers zich ophielden, ben gewoon toevallig bram tegen gekomen en demorpheus. thats all best jammer eigenlijk.
Sometimes, just sometimes.......Silence says more than words
En mij heb je ook gezien!Cthulhu schreef:Ik heb me uitstekend vermaakt in Arnhem. Ik heb bijna alle bands gezien en me bij alle bands vermaakt. Alleen samael heb ik moeten missen.
Ik heb ook nog redelijk wat (oud)Metalfanners voorbij zien komen, oa. Sephtis, Ward (waarvan de mf-naam me even ontschoten is.) Anarchist, CW en volgens mij Mindlessmayo en Femaze, Ik heb alleen CW nog even gesproken. al met al was het behoorlijk gezellig
Heus.