Black Metal Topic
Zo, ik heb Menhir - Buchonia binnen, gave min zeg. Mooie viking/folk. Overigens ook letterlijk een mini, daar het cd'tje een slag kleiner is dan een normale cd. Kom er daarbij ook achter dat mijn cd-wisselaar daar nog een speciale richel voor heeft ook hehe. Hm, nu bedenk ik net dat ik eigelijk in het verkeerde topic zit.
Laat ik dat goedmaken met de info dat Grand Belial's Key ook behoorlijk hard en kwaad rost. Judeobeast Assisination binnen en het gaat tekeer als een briesende leeuw. Die lui is werkelijk niets heilig. Gave zooi.
Morgen kom ik hier wel weer posten met War - We are war, SOD - Storms en Zarathustra - Dogma Antichrist. Tegen die tijd wel geluisterd.
Laat ik dat goedmaken met de info dat Grand Belial's Key ook behoorlijk hard en kwaad rost. Judeobeast Assisination binnen en het gaat tekeer als een briesende leeuw. Die lui is werkelijk niets heilig. Gave zooi.
Morgen kom ik hier wel weer posten met War - We are war, SOD - Storms en Zarathustra - Dogma Antichrist. Tegen die tijd wel geluisterd.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
Het materiaal op de split met Leviathan is anders weer als vanouds! Een soort terugblik op al zijn releases gevat in 3 nummers en een instrumentaal waarop Wrest de drums verzorgt. Geen nood, Malefic poept misschien wel veel, maar echt dun is het nog nooit geweest.XnegativeX schreef:Ik vind het toch jammer. Xasthur's muziek leent er zich voor om begraven te blijven in obscuurheid. En de muziek zal er ook niet beter op worden. Ik bedoel, als je zo enorm veel uitbrengt zal er op een gegeven moment gewoon troep tussen gaan zitten.
En de man zal heersen.
een fragment uit een interview dat ik deed met Malefic:Knevelaer schreef:Volgens mij had Malefic gewoon al een groot gedeelte van de muziek op de plank liggen, en brengt hij dat nu allemaal uit. Waarschijnlijk stopt Xasthur er over een paar jaar ook mee omdat Malefic geen inspiratie meer heeft.
"You seem to be a very creative being, this and last year already seen alot of releases. I don't mind at all, but some people see this is as a kind of selling out, what's the reason for releasing that fast and through different labels?
I believe in working hard, with a passion at what is most important in life to me, I probably have almost 200 songs and a lot of them aren’t and won’t be released, but if a label is interested in releasing something AND I’m able to give something good, great or descent, then I will, I do what I am able to do if I am (for example), interested in the other band on a split, have good communication with the label and find they’re just as dedicated as I am or reputable, then I’ll give it a chance. The notion of ‘selling out’ is fucking ridiculous, what jealous black metal burnouts fail to realize is that I’ve made MANY trades (which I only lose money on) and other than that, I’ve made next to nothing. I release a lot of material because I am able to and find it fulfilling. Myself, and others regard Judas Iscariot highly, but Judas Iscariot was just as productive/’prolific’ (if not more) and was on a few labels or so, but I wonder if JI was questioned and/or accused of bullshit like this as often as I am? Anyone have an answer?"
En daar heeft ie een punt waar je weinig aan kunt afdoen vind ik.
En de man zal heersen.
Zo. ik ben nu Serenade Of Darkness voor het eerst aan het beluisteren, en het verbaast me ontzettend. Natuurlijk, de semi-arrogantie van Demorpheus dient met een korreltje zout genomen te worden, maar wat deze band betreft mag hij het best menen. Wat een gave majestieuze symfonische BM. Dit is wat mij betreft stukken beter dan een Old Man's Child of een Catamenia. Ook uitermate goede productie, zeker het gitaarwerk. Jullie gaan het ver schoppen mannen!
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
-
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Iemand bekend met de band Apraxia? Liefhebbers van bands als Dub Buk en Temnozor zouden er goed aan doen eens wat van deze band te beluisteren. De band speelt pagan black metal en komt uit Wit-Rusland. Het geheel klinkt vrij melodieus, maar absoluut niet overgeproduceerd of té gelikt. De discografie:
Return to Ancient Demo, 1996
Live in Gardariket Live album, 1997
Hymns of Dark Forest Full-length, 1998
Ideology Full-length, 2000
Blood & Soil EP, 2001
Kolovrat Full-length, 2003
Voice Of Blood Split, 2004
Split with Battalion 88, 2004
Return to Ancient Demo, 1996
Live in Gardariket Live album, 1997
Hymns of Dark Forest Full-length, 1998
Ideology Full-length, 2000
Blood & Soil EP, 2001
Kolovrat Full-length, 2003
Voice Of Blood Split, 2004
Split with Battalion 88, 2004
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Dit is wat men noemt: ZONDE:
van: www.kwelhekse.tkKwelhekse has ceased to exist due to continueing voluntarily and unvoluntarily setbacks year after year. The remaining bandmembers are reforming the band under a different banner and will be back on the front again soon. Hails to all who supported the band over the years and hails to those who so pathetically tried to grind us down: all your attempts have been in vain and the blood is only boiling fiercer and more furious.
Hail Blood and Honour, Hail Vlaanderen, Hail Europe!
828
Surtur
Verdomme was is Zarathustra - Dogma Antichrist gaaf! Dit album heeft alles wat een black metal hartje begeert; loeihard geros, prachtige gitaarstukken, screams EN grunts, en, oja, loeihard geros! Gaafheid.
@ Robgoroth; Sorry, dit album blijft hier.
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
- the true Thorko
Is er een 'rest' dan? Castrate the Redeemer is een re-issue van Mocking the Philanthropist (Wood Nymph) door Barbarian Wrath.Amibor schreef:[..]
Mocking the huppelepup is ook gaaf ja. Maar deze is beter. De rest ken ik (nog) niet.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Dan nogmaals een oproep, wie weet deze origineel te vinden ergens?!Amibor schreef:Verdomme was is Zarathustra - Dogma Antichrist gaaf! Dit album heeft alles wat een black metal hartje begeert; loeihard geros, prachtige gitaarstukken, screams EN grunts, en, oja, loeihard geros! Gaafheid.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- the true Thorko
http://www.wod-van.de/UNTER/Verdunkeln/ ... elbalg.mp3
pleurispleuris hier krijg ik het koud van. Vertel ns wat je ervan vindt.
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ligt het aan mij of is het nieuwe album van Sear bliss weer een stuk rauwer dan Forsaken symphony? Op dat album vond ik de toetsen enorm overheersen. En op Glory and perdition zijn de toetsen weer alleen een sfeer element.
Trouwens, heeft iemand al wat gehoord van de nieuwe Lunar aurora? Daar begin ik onderhand ook erg nieuwsgierig naar te worden.
Trouwens, heeft iemand al wat gehoord van de nieuwe Lunar aurora? Daar begin ik onderhand ook erg nieuwsgierig naar te worden.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- ruben somewhere online
Ik kom eerlijk gezegd van een koude kermis terug, omdat de link het niet doet.nuberus schreef:http://www.wod-van.de/UNTER/Verdunkeln/ ... elbalg.mp3
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- The Reckoning
- ruben somewhere online
Nou en, lul. Behemoth maakt al lang geen black metal meer. Jij blijft maar proberen om als een mongool over te komen.The Reckoning schreef:Iemand bekend met de nieuwe Behemoth? Ligt verdraait lekker in 't gehoor, vooral de vocals zijn verdomd gaaf. Ik denk dat ik 'm maar eens toevoeg aan m'n Large-bestellijst.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- The Reckoning
- The Reckoning
- The Reckoning
- The Reckoning
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- The Reckoning
- The Reckoning
de band met leden van wijlen Windir toch?AltarOfSacrifice schreef:Hoor je dan niet fucking duidelijk dat dat gewoon keiharde death metal is ?
anyway, Vreid - Kraft heerscht hard de pan uit, ik denk dat ik 'm ooit nog ga aanschaffen, vooral die acoustische elementen zijn gaaf.
ja, dat moet ik ook nog eens uitchecken
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- The Reckoning
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Yeah klopt, ik zou het snel gaan checken, 't bevalt me zeer goed, rauwe noorse sound, met groovende elementen erin, in ieder geval, check!Alexus schreef:[..]
de band met leden van wijlen Windir toch?
ja, dat moet ik ook nog eens uitchecken

Ghehe, met dat laatste ben ik 't eens.The Reckoning schreef:[..]
't Deathmetal-topic staat hieronder... Boeie, 't fakking rost gewoon, verdomme.
Vigilance is, the order of the day.
- Sargatanas
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- The Reckoning