Carpathian Forest, Tsjuder + support, 19 Jan. - Leeuwarden
Carpathian Forest, Tsjuder + support, 19 Jan. - Leeuwarden
CARPATHIAN FOREST
TSJUDER
WYKKED WYTCH
E-FORCE
19-01-2004
Schaaf - Leeuwarden
Meer info volgt.
TSJUDER
WYKKED WYTCH
E-FORCE
19-01-2004
Schaaf - Leeuwarden
Meer info volgt.
Gaaf! Alleen jammer dat er weer voor de verkeerde zaal wordt gekozen...
Had beter de Gloppe kunnen zijn, want er komt weer geen hond en dat komt de sfeer in Schaaf zeker niet ten goede...
Tis ook nog eens op een woensdag, nadat er in dinsdag in Arnhem wordt gespeeld met deze line-up en zondag in de Baroeg...
Als je het mij vraagt... verplaatsen naar de Gloppe die handel en voorkom dit keer een flop zoals we reeds vaker hebben kunnen zien bij concerten die zo nodig in Schaaf moesten... die zaal is gewoon TE groot voor dit en op dat tijdstip...
Had beter de Gloppe kunnen zijn, want er komt weer geen hond en dat komt de sfeer in Schaaf zeker niet ten goede...
Tis ook nog eens op een woensdag, nadat er in dinsdag in Arnhem wordt gespeeld met deze line-up en zondag in de Baroeg...
Als je het mij vraagt... verplaatsen naar de Gloppe die handel en voorkom dit keer een flop zoals we reeds vaker hebben kunnen zien bij concerten die zo nodig in Schaaf moesten... die zaal is gewoon TE groot voor dit en op dat tijdstip...
- metal-willem
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Erwin, het heeft een reden.Regeer schreef:Gaaf! Alleen jammer dat er weer voor de verkeerde zaal wordt gekozen...
Nightliners kunnen onmogelijk bij of in de buurt van de Gloppe parkeren, ik zelf baal daar ook nogal van. We mogen vanaf 2005 nu ook in Romein dingen neerzetten (zaal van 350 man) en daar was deze show ideaal geweest, maar daar zit je met hetzelfde probleem mbt de nightliners.
Dus dit showtje zal in schaaf moeten plaats gaan vinden, wel zal de zaal een stuk ingekort worden. (1/4 van de zaal hou je dan over, c.a. 250 man).

Zaal open om 19:30
Eerste band om 20:00
Entree: 10,-
Reserveren kan op: www.muziekcentrumschaaf.nl
Even voor alle duidelijkheid.