wed / feb 16 EXPECTED:AltarOfSacrifice schreef:/me geeft Nynke een schouderklop.
Heb je ook enig idee wanneer ze spelen?
ENSLAVED + VREID
doors / start / € + mk / main hall
wed / feb 16 EXPECTED:AltarOfSacrifice schreef:/me geeft Nynke een schouderklop.
Heb je ook enig idee wanneer ze spelen?
Niemand?XnegativeX schreef:Ligt het aan mij of is het nieuwe album van Sear bliss weer een stuk rauwer dan Forsaken symphony? Op dat album vond ik de toetsen enorm overheersen. En op Glory and perdition zijn de toetsen weer alleen een sfeer element.
Trouwens, heeft iemand al wat gehoord van de nieuwe Lunar aurora? Daar begin ik onderhand ook erg nieuwsgierig naar te worden.
Met die nieuwe Lunar Aurora doel je op Zyklus neem ik aan? Die heb ik nog niet gehoord, maar Elixer of Sorrow is zeker de moeite waard. Van Sear Bliss heb ik ooit eens een ouder album gehoord, waarop de keyboards vrij zwak in de mix stonden, wat wel jammer was.XnegativeX schreef:[..]
Niemand?
dan moet dit 'm zijn...ruben somewhere online schreef:[..]
Ik kom eerlijk gezegd van een koude kermis terug, omdat de link het niet doet.
Wat dacht je van een 'nee'?nuberus schreef:[..]
dan moet dit 'm zijn...
http://www.wod-van.de/UNTER/Verdunkeln/Verdunkeln - Wechselbalg.mp3
Gaat heerschen. Ik ga eigelijk meer voor Vreid dan voor Enslaved.NIBDEM schreef:Vreid speelt ook datzelfde weekend in Nijmegen
Helaas is de cd nog niet uit...., maar dat nummer belooft veel. Juist die "creepy" sfeer, zoals je het noemt, is zeer goed gedaan. De band zit trouwens op hetzelfde label als The Ruins of Beverast, wat voor mij nog even een verassing was zo voor het einde van het jaar.ruben somewhere online schreef:[..]
Wat dacht je van een 'nee'?
http://www.wod-van.de/UNTER/Verdunkeln/ ... elbalg.mp3
Zo dus wel!
Klinkt heel goed die mp3, lekkere creepy sfeer.
Nou, nou, nou, niet overdrijven.XnegativeX schreef:Ik heb sinds tijden Battles in the north weer eens opstaan.
Wat een heerlijk stukje muziek blijft dat toch.
Verre van strak en bar slecht geproduceerd ...maar wat een songs! En wat een sfeer! Ik krijg er gewoon kippenvel van.
TO THE CURSED REALMS OF THE WIIIIIINTERDEEEEEMOOOONS!!!!
Flikker is op enge nicht. Ga jij 3 Inches of blood nog maar eens goed luisteren. Of steek je tijd in een cursus reviews schrijven.Bob schreef:[..]
Krijg je wel vaker schijnbaar.
Trek eens wat nagels over een schoolbord.
Vandaag Zyklus eens een eerste keer beluisterd. De nummers zijn wat sfeervoller dan op Elixer of Sorrow vind ik, en ondanks de gemiddelde lengte van een minuut of 10 zeker interessant. Tot nu toe bevalt ie goed dus!XnegativeX schreef:Met de nieuwe Lunar aurora bedoel ik inderdaad Zyklus. Elixer of Sorrow ken ik niet eens. Voor zover ik weet hebben ze na Ars Moriendi geen normale full length meer uitgebracht...toch?
Ik vind beide platen wel gaaf klinken.Meltdown schreef:De muziek vind ik in orde. Vaak een versimpelde versie van LGER, dat hoor je vooral goed op de nummers die ook op die plaat terecht zijn gekomen. Maar Botmuyl komt voor mij een stuk overtuigender over bij het Botulistum materiaal.
Als ik nu de full-length erin schuif klinkt Een Sinister Schouwspel toch meteen een flink stuk knallender, met Sagelinge's gesnerp.
Volgens mij heeft Botmuyl de vocalen op die demo helemaal niet verzorgt, maar Raefmansch zelf.Meltdown schreef:Ik heb eindelijk een luisterbeurt kunnen geven aan de Fluisterwoud demo.
Muzikaal niet slecht, maar welke vorm van tyfus heeft die Botmuyl aan z'n keel? Meer dan wat gefluister (hence the bandname) komt er niet uit. De boel wordt er zwaar inferieur t.o.v Langs Galg En Rad en Sagelinge van.