Ik vraag me af wat dat nu weer inhoudt.XnegativeX schreef:Want?
Wat vindt men trouwens van oude hardcore punk a la Larm?
Ik heb hun split met Stanx op mp3, en die is toch wel erg lekker, simpel en lekkere meeschreeuw shit.
Wow, narly! Dit soort bands zijn live altijd wel gaaf om te zien. Door de enorme energie die ze uitstralen. Een tijdje geleden heb ik Shikari nog live gezien. Ook zoiets...live ook erg lekker.Skinless schreef:nog wellicht een band om te checken: EAVES!
Ho! Stop!TELEPETHERION schreef:Ah, ik ken enkel hun You Fail Me, dat klinkt toch meer als hardcore, eigenlijk.
Het klinkt wel ietwat chaotisch, maar ik ben zo'n stumper in genres dat ik dit nog onder grindcore zou kunnen stoppen
Nora ken ik wel ja. Probleem is dat er een hele hoop van dat soort bands rondlopen, allemaal van een erg hoog niveau. En aangezien ik niet alles in huis kan halen viel Nora bij mij buiten de boot.Skinless schreef:Kid Dynamite net ff gecheckt en klinkt idd lekker!
XnegX ben je bekend met Nora? Heb ik laatst ook wat van gehoord en klinkt ook heel erg goed.
Nog een band die volstaat in dit topic: Give up the Ghost!
Doe je best, er zijn wat stromingen in hardcore, waar ik van alles wat neem.XnegativeX schreef:[..]
Ho! Stop!
Mag ik even vragen wat jij dan onder hardcore verstaat?
Want volgens mij haal je nu wat dingen door elkaar.
Don't make me recommend you some hardcore!
Ja, en dat zijn dus bands waar ik niks van gehoord heb, behalve de namenXnegativeX schreef:Nou, het is namelijk zo dat mensen al heel snel zeggen dat iets "hardcore invloeden" heeft terwijl dat totaal niet zo is.
Kijk, als je bands beluistert als:
Minor threat, Negative approach, Slapshot, Madball, Sick of it all, Youth of today etc, etc.
Dat is echte hardcore. Daar heeft een band als Converge weinig tot niks van weg.
Jezus, erg goed!RingWorm schreef:machinegun Romantics iemand? Vette fastcore in de style van die bands als Spazz en Dropdead
http://www.hxcmp3.com/bands/151/
heb je shattered Realm wel eens gehoord? niet bepaald fast te noemenxnightcrawlerx schreef:fastcore.. hehe, weer een nieuwe term.![]()
hardcore is wat mij betreft per definitie fast![]()
The Neighbors zijn geweldig ja.. zal dat bandje van die link es checken!
Is toch best een legendarisch bandje dacht ik zo..Skinless schreef:Point of few ken ik van de betercore 7'', leuk bandje. Verder klinkt curtainrail wel lekker, maar extremer dan Spazz & CB?
Verder komt Lärm idd uit Nederland.
Me vriend vertelde dat ie atreyu erg goed vond...iscariah schreef:Er zwerft hier wel ergens een Atreyu topic rond.
Ja ik ken het, zeer gave band.
Suicide Notes And Butterfly Kisses is een zeer gave cd en ik moet nog eens The Curse kopen.