Ook maar even uitgebreid lullen dan;
Ensiferum: Niet veel van mee gekregen, slechts de twee laatste nummers. Desalniettemin klonk dit zeer aangenaam.
Planet Aids: Tsja. Een beetje een vreemde eend in de bijt, zeker op een metalfest. De muziek zou best sfeervol kunnen zijn op cd, maar voor op een festival vind ik het niet echt geslaagd.
Vader: Gaaf, goed geluid, klonk erg fijn. Jammer van de korte speeltijd, maar gaaf dat het woord 'godverdomme' was ingestudeerd

Black Dahlia Murder: Anders dan ik had verwacht. Ik kende een paar nummers, zeer gaaf moet ik zeggen, maar ik had toch wel iets, ja, minder computernerderige gasten verwacht

. Toch wel verbazingwekkend dat ze, voor in de kleine zaal, best een gaaf geluid wisten te creeëren met hun fleurige shirtjes en bijbehorende gitaren. Zeer gave solo's, dat staat vast!
Dark Funeral: Geen woorden voor, zo slecht.
Finntroll: Zoals meestal stond de synth niet op een zodanig volume dat het erg goed hoorbaar was, maar dat maakte weinig uit, wat een sfeer! Het publiek ging uit zijn dak, nog nooit zo veel mensen zien springen op een band.
Unleashed: Zeer gaaf! Voor sommigen vrij eentonig, maar daardoor niet minder slecht. Er werd leuk op het publiek ingespeeld, jammer dat het publiek niet hetzelfde gaf als bij voorgaande band. DEATH METAL VICTORY!
Napalm Death: Ja. Tsja. Een flinke klap in het gezicht qua takkeherrie, dus het zal wel een goed concert zijn geweest.. Verder totaal niet mijn ding.
Marduk: Voor een black metal band nog best te pruimen. Het kon me niet voor lange tijd boeien, maar het had in ieder geval dat stukje definitie en toonverschil in het geluid wat Dark Funeral duidelijk miste. Opzich een aardig optreden, maar geen fijne afsluiter.
Ik heb hoe dan ook een zeer fijne avond gehad!