als er goede albums zijn, zijn er ook slechte

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » di dec 14, 2004 10:49 pm

Nee, dat heeft gewoon met mijn trendgevoeligheid te maken.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23132
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » di dec 14, 2004 10:55 pm

Dus je gaat je haar laten groeien?
Mooi!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » di dec 14, 2004 10:57 pm

Wat kan jou dat nou verrotten homofiel? Je maakt je er bijna drukker om dan ik dat zelf doe.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Gebruikersavatar
Sargatanas
Berichten: 5257
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 4:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Sargatanas » di dec 14, 2004 11:01 pm

Laat het dan ook gelijk blond verven en neem een permanent.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » di dec 14, 2004 11:40 pm

Nog eentje in 't lijstje tegenvallende albums van heerschbands:
Benediction - Grind Bastard

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » di dec 14, 2004 11:43 pm

CoenV schreef:Nee, dat heeft gewoon met mijn trendgevoeligheid te maken.
Is trendgevoeligheid een eufemisme voor 'gay' dan???

Ernst
Berichten: 5032
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » wo dec 15, 2004 12:09 am

Falkh schreef:[..]


Dus homo zijn is alleen verantwoord als ze goede muziek maken? :roll:
Dat moge jouw conclusie zijn, ik ageerde meer tegen de MUZIEK van HIM die ik ZEER gay vindt, in tegenstelling tot de immer heerschende Priest en Halford muziek 8)

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » ma dec 20, 2004 10:48 pm

Hé Nerds! Wat zijn jullie een stelletje ouwhoerende trekkende omgefietste kakhomo's!!

Dit topic begint fatsoenlijk, dan wordt er 3 pagina's lang gescholden, en dan gaat het over koenV zijn haar!!! Nou ja, jullie doen maar.

Ik vind het laatste album van Metallica niks, maar dat hebben jullie er al duidelijk genoeg ingestampt, daar maak ik geen woorden meer aan vuil.

Voor de rest heb ik dit:
1 NU-NETAL!!! AAAARRGGHHH!!!!!!
2 PUNK. KUT-NERDS zijn het!
3 POPMUZIEK. GROM.

Voor de rest vindt ik alles wel oké. Ik heb zeker mijn eigen stijlen, dus ga daar niet over kwijlen, maar een vereiste voor een goede CD vind ik:
* De kwaliteit moet goed zijn. Bijv.: Kill 'em all van Metallica is best goed, maar hij klinkt kut, dus zet ik hem nooit op.
* De band moet serieus zijn. Ik ga niet naar wat-voor-soort-dan-ook metal luisteren als het nederlandstalig is en alleen maar over bier gaat.

Zo. Nu jullie weer.
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
feestneus
Berichten: 1334
Lid geworden op: za dec 04, 2004 2:37 pm
Locatie: rotterdam

Bericht door feestneus » ma dec 20, 2004 10:59 pm

Wat een kut-post metallist. Nog een keer een KUT-POST.

En ik denk dat het algemeen aanvaard is dat nu-metal, sommige punk, en sommige pop gewoon slecht is. Ik zei een paar keer sommige omdat punk-hardcore toch heel relaxend is, en ik ken wel een paar goede pop zangeressen.

Maar jij heb geprobeerd iedereen af te zeiken. Dat is voor geen meter gelukt en je heb alleen maar lopen schelden, tegen de muur. En zelf geen albums aangedragen.


Ow ik heb er weer

Slayer - Undisputted Attitude
Six Feet Under - True Carnage
Six Feet Under - Bringer Of Blood

En ik gooi deze er weer is in.

helloween-pink bubbles go ape
helloween-chamaleon
[quote="Elessar"]Je was voor mijn tijd. Ben je vrienden met Arnibes buiten het cyberleven?[/quote]

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » ma dec 20, 2004 11:15 pm

Vooruit vooruit, ik zal even mijn steentje en bands bijdragen aan deze topic:

Old Mans Child - The pagan Prosperity
Forte III - Destrucitve
Nile -alles

zo beter?
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
feestneus
Berichten: 1334
Lid geworden op: za dec 04, 2004 2:37 pm
Locatie: rotterdam

Bericht door feestneus » ma dec 20, 2004 11:17 pm

Wat een schande voor mezelf ik heb zelfs nog nooit van die artiesten gehoord
[quote="Elessar"]Je was voor mijn tijd. Ben je vrienden met Arnibes buiten het cyberleven?[/quote]

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » ma dec 20, 2004 11:17 pm

Scalplock - Spread the germs.......

Daarmee heb ik allang genoeg gezegd.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » ma dec 20, 2004 11:17 pm

Metallist schreef:Hé Nerds! Wat zijn jullie een stelletje ouwhoerende trekkende omgefietste kakhomo's!!

Dit topic begint fatsoenlijk, dan wordt er 3 pagina's lang gescholden, en dan gaat het over koenV zijn haar!!! Nou ja, jullie doen maar.

Ik vind het laatste album van Metallica niks, maar dat hebben jullie er al duidelijk genoeg ingestampt, daar maak ik geen woorden meer aan vuil.

Voor de rest heb ik dit:
1 NU-NETAL!!! AAAARRGGHHH!!!!!!
2 PUNK. KUT-NERDS zijn het!
3 POPMUZIEK. GROM.

Voor de rest vindt ik alles wel oké. Ik heb zeker mijn eigen stijlen, dus ga daar niet over kwijlen, maar een vereiste voor een goede CD vind ik:
* De kwaliteit moet goed zijn. Bijv.: Kill 'em all van Metallica is best goed, maar hij klinkt kut, dus zet ik hem nooit op.
* De band moet serieus zijn. Ik ga niet naar wat-voor-soort-dan-ook metal luisteren als het nederlandstalig is en alleen maar over bier gaat.

Zo. Nu jullie weer.
Waar zal ik beginnen? Ok. Je post is niet alleen ontzettend cliché, maar 't getuigt ook nog eens van heiligschennis dat je Kill 'em All kutkwaliteit vind hebben. Je bent je er kennelijk niet van bewust hoe oud die plaat is.

Voor de rest wens ik je veel succes met 't zoeken naar serieuze metalbands, want die zijn er niet. Ja ja ja ok, of je gaat in dit topic kijken:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=12066
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » ma dec 20, 2004 11:27 pm

The Reckoning schreef:[..]


Waar zal ik beginnen? Ok. Je post is niet alleen ontzettend cliché, maar 't getuigt ook nog eens van heiligschennis dat je Kill 'em All kutkwaliteit vind hebben. Je bent je er kennelijk niet van bewust hoe oud die plaat is.

Voor de rest wens ik je veel succes met 't zoeken naar serieuze metalbands, want die zijn er niet. Ja ja ja ok, of je gaat in dit topic kijken:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=12066

jajaja, ik ben al gestopt. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat Kill em all ontzettend oud is, Metallica is een van m'n favoriet! Maar dat zegt nog helemaal NIKS. Ik ga niet naar een album luisteren (waarvan ik vind dat ie niet zo lekker klinkt) omdat m'n geweten zegt: "ja, maar hij is oud!"
Niks mee te maken. Het is een tof album, daar niet van, maar ik zet dan liever iets nieuwer, of een live versie, of een andere band op. Automatisch. Ik ben gewoon erg op geluidskwaliteit gesteld. Prettig om naar te luisteren.

En ik weet niet of je weet wat IK onder serieus versta, want ik kan je er zo 30 geven. Serieuze bands. Natuurlijk maken die grapjes, maar daar heb ik het niet over. Om even snel iets te noemen: ik vind (vond) Metallica serieus. Waarom? Omdat ze geniaal waren, daar achter kwamen, en veel albums hebben uitgebracht met goeie muziek, waar ook nog iets achter ligt. Het geeft de luisteraar iets mee, al is het alleen maar het gevoel van: "wow, dit is vet...!" Dat zegt voor mij al genoeg om serieus genoemd te worden.
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » ma dec 20, 2004 11:27 pm

feestneus schreef:Wat een schande voor mezelf ik heb zelfs nog nooit van die artiesten gehoord

geeft niks, houden zo!
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » di dec 21, 2004 12:03 pm

ik vond synergy van Extol een teleurstelling, de voorgaande ep(paralysis) was nog lekker bruut, maar synergy was wel heel erg tam...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Emmaneul
Berichten: 3277
Lid geworden op: do mar 06, 2003 9:27 am
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door Emmaneul » di dec 21, 2004 12:21 pm

Metallist schreef:[..]



jajaja, ik ben al gestopt. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat Kill em all ontzettend oud is, Metallica is een van m'n favoriet! Maar dat zegt nog helemaal NIKS. Ik ga niet naar een album luisteren (waarvan ik vind dat ie niet zo lekker klinkt) omdat m'n geweten zegt: "ja, maar hij is oud!"
Niks mee te maken. Het is een tof album, daar niet van, maar ik zet dan liever iets nieuwer, of een live versie, of een andere band op. Automatisch. Ik ben gewoon erg op geluidskwaliteit gesteld. Prettig om naar te luisteren.

En ik weet niet of je weet wat IK onder serieus versta, want ik kan je er zo 30 geven. Serieuze bands. Natuurlijk maken die grapjes, maar daar heb ik het niet over. Om even snel iets te noemen: ik vind (vond) Metallica serieus. Waarom? Omdat ze geniaal waren, daar achter kwamen, en veel albums hebben uitgebracht met goeie muziek, waar ook nog iets achter ligt. Het geeft de luisteraar iets mee, al is het alleen maar het gevoel van: "wow, dit is vet...!" Dat zegt voor mij al genoeg om serieus genoemd te worden.


dan ben ik benieuwd welke bands je niet serieus vindt
[img]http://imagegen.last.fm/3blackrows/recenttracks/Emmaneul.gif[/img]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » di dec 21, 2004 5:36 pm

Audiophile schreef:ik vond synergy van Extol een teleurstelling, de voorgaande ep(paralysis) was nog lekker bruut, maar synergy was wel heel erg tam...
Hehe, en ik vind Synergy geniaal.
Alhoewel Paralysis een zeer gave EP is.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » di dec 21, 2004 5:38 pm

Audiophile schreef:ik vond synergy van Extol een teleurstelling, de voorgaande ep(paralysis) was nog lekker bruut, maar synergy was wel heel erg tam...
Hehe, en ik vind Synergy geniaal.
Alhoewel Paralysis een zeer gave EP is.

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » di dec 21, 2004 8:23 pm

Emmaneul schreef:[..]




dan ben ik benieuwd welke bands je niet serieus vindt

Tja, daar zeg je me wat...

Nou ja, ik ken weinig bands die niet serieus omdat alle bands die ik vet vindt serieus zijn. Kan aan mij liggen. Kun jij anders es een paar bands opnoemen waarbij je kunt horen dat ze niet serieus zijn? Ik bedoel, dan kom je toch nergens als band, als je maar wat aan loopt te kutten...?
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
wuzzer
Berichten: 629
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 2:13 pm
Locatie: Uden

Bericht door wuzzer » do dec 23, 2004 9:24 pm

ik vond seven witches op graspop erg slecht

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » do dec 23, 2004 10:18 pm

Metallist schreef:[..]



jajaja, ik ben al gestopt. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat Kill em all ontzettend oud is, Metallica is een van m'n favoriet! Maar dat zegt nog helemaal NIKS. Ik ga niet naar een album luisteren (waarvan ik vind dat ie niet zo lekker klinkt) omdat m'n geweten zegt: "ja, maar hij is oud!"
Niks mee te maken. Het is een tof album, daar niet van, maar ik zet dan liever iets nieuwer, of een live versie, of een andere band op. Automatisch. Ik ben gewoon erg op geluidskwaliteit gesteld. Prettig om naar te luisteren.

En ik weet niet of je weet wat IK onder serieus versta, want ik kan je er zo 30 geven. Serieuze bands. Natuurlijk maken die grapjes, maar daar heb ik het niet over. Om even snel iets te noemen: ik vind (vond) Metallica serieus. Waarom? Omdat ze geniaal waren, daar achter kwamen, en veel albums hebben uitgebracht met goeie muziek, waar ook nog iets achter ligt. Het geeft de luisteraar iets mee, al is het alleen maar het gevoel van: "wow, dit is vet...!" Dat zegt voor mij al genoeg om serieus genoemd te worden.
Dan verwijs ik je toch weer naar 't eerder genoemde topic van mij. :)
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Plaats reactie