23/12: Grimm, Fluisterwoud, Heidevolk in Eindhoven
- Soulcollector
- Contacteer:
hahah wat een malloten...naja.. en heidewolf ik hoef niet dronken gevoerd te worden..dat doe ik zelf wel
Laatst gewijzigd door Buzz op do dec 23, 2004 2:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
- fuelforhatred
Het wast vet!
Walpurgisnacht : Wel aardig
W&D : Zeer goed (CD van gekocht en handtekening gekregen)
Heidevolk : Zeer vet (Single van gekocht en handtekenig gekregen)
Fluisterwoud : Grotendeels alleen maar gehoord.
Grimm : Gemist, want ik moest de trein halen.
Verder heb ik Soulcollecter, Buzz en Verwoesting nog ontmoet.
Walpurgisnacht : Wel aardig
W&D : Zeer goed (CD van gekocht en handtekening gekregen)
Heidevolk : Zeer vet (Single van gekocht en handtekenig gekregen)
Fluisterwoud : Grotendeels alleen maar gehoord.
Verder heb ik Soulcollecter, Buzz en Verwoesting nog ontmoet.
Heerlijk Helder Taalloeder
-
Walpurgisnacht : Nooit echt behoefte gehad om Moerasgeswomp te beluisteren. Maar dit optreden was heel goed te doen. Toch maar eens die demo een keer checken.
W&D : Op Donderslag Bij Heldere Hemel konden ze niet. Maar gaaf ze dan toch nog gezien te hebben. Erg goed optreden. Grimgaart was flink posers aan het crushen, hehe.
Heidevolk : Inmiddels de derde keer dat ik ze live zie. In het begin hoorde je de zang amper, maar dat herstelde. Leuk optreden, publiek kwam een beetje in beweging. Maar dit optreden haalt het lang niet bij het Donderslag Bij Heldere Hemel optreden!
Fluisterwoud : Wat me meteen opviel was dat het geluid echt 10x beter was dan dat bij Endstille etc. het geval was in de Goudvishal. Dus, heel goed.
Verder nog wat gave lui ontmoet enzo.
Op de terugrijs zat mijn kabiene stampvol homosexuele wijnleuters, zatte smartlappers en stinkende Chinesen...bahbah.
W&D : Op Donderslag Bij Heldere Hemel konden ze niet. Maar gaaf ze dan toch nog gezien te hebben. Erg goed optreden. Grimgaart was flink posers aan het crushen, hehe.
Heidevolk : Inmiddels de derde keer dat ik ze live zie. In het begin hoorde je de zang amper, maar dat herstelde. Leuk optreden, publiek kwam een beetje in beweging. Maar dit optreden haalt het lang niet bij het Donderslag Bij Heldere Hemel optreden!
Fluisterwoud : Wat me meteen opviel was dat het geluid echt 10x beter was dan dat bij Endstille etc. het geval was in de Goudvishal. Dus, heel goed.
Verder nog wat gave lui ontmoet enzo.
Op de terugrijs zat mijn kabiene stampvol homosexuele wijnleuters, zatte smartlappers en stinkende Chinesen...bahbah.
- Mr.Antikrist
Ik vind het personeel en de security anders erg aardig en correct. Valt me altijd op als ik daar ben.Robgoroth schreef:Wat een security trouwens.
Ik werd nog gefouilleerd toen ik wegging.
Walpurgisnacht: toch al een aantal keer gezien, kon me weer niet echt overtuigen, een grote brei is het vaak
Wapenspraak en Drinkgelag: had zo z'n momenten, voor de rest boeide dat me ook niet
Heidevolk: klonk wel gaaf, alleen werd ik een beetje moe van het "geheu heu heu!" in elk nummer
Fluisterwoud: nog nooit zo in vorm gezien als gisteren, gaaf optreden en erg gave nieuwe nummers
Grimm: ook wel een gave band, de sfeer in de zaal werd er echt beter op (buiten het vechtpartij'tje tussen wat Belgen en een of andere rare gast dat onstond zo tegen het einde aan, ook wel mee kunnen lachen eigenlijk).
- Mr.Antikrist
Dat is niet helemaal juist mijn waarde heer Heidewolf, ik ben de zanger/gitarist van Grimm, Grimgaert, de zanger van W&D is te herkennen aan het UDO-Dirkschneider-staartje dat sierlijk aan de achterkant van zijn hoofd bengeltHeidewolf schreef:
Hey AntiKrist, jij was toch de zanger van W&D?

Lick my chainsaw, bitch!
Ik hoorde dat er iets gestolen was ja, bij W&D toch? Ik zag wel iemand met een microfoon kloten na afloop van een band, welke weet ik niet meer, wie net zo min, hehe.Mr.Antikrist schreef:[..]
Dat deden ze omdat er een microfoon gestolen was en de dader zich niet vrijwillig wilde melden.
Overigens werd mijn tas ook gecontroleerd, maar niet open gemaakt of iets dergelijks. Ik had hem gewoon in m'n tas kunnen stoppen, maar goed.
Nou, over gisteren dan.
Ik kwam rond 8 uur binnen, Walpurgisnacht was, naar ik vermoed, net bezig. Ik zag ze, samen met Wapenspraak & Drinkgelag, een maand of 2 geleden al in Woerden. Ik vond het toen wel gaaf, maar wat magertjes. Hier kwam de muziek al een stuk beter uit de verf. Die drummer rost de hele zaal omver en die zanger heeft echt een ongelooflijk brute strot!
-
Wapenspraak & Drinkgelag klonk ook beter dan in Woerden, maar dat zal alsmede door het iele Woerdse geluid gekomen zijn. Gave act ook weer, incluis het bier gooien. Het publiek raakte al lekker los, en terecht.
-
Heidevolk! Tering, wat vet! Met schilden, zwaarden en bijlen het podium betredend, het publiek lekker opzwepend alvorens het eerste nummer te spelen. Jezus, wat gaaf zeg. Lekker meeschreeuwen, "He! He! He!" roepen, head bangen en bier drinken! Jammer dat ze, net zoals WP en W&D maar een half uur speelde, maar het was de moeite waard. Naast Grimm de betere band van de avond.
-
Toen kwam Fluisterwoud. Ik had er redelijk veel van verwacht, gezien het gave Langs Galg en Rad, maar ze konden me niet overtuigen helaas. Het was zeker niet slecht, de nummers werden goed gespeeld en er was niks echt mis, maar ik vond dat het iets miste. Het geluid was in ieder geval redelijk. Na een half uur maakte Fluisterwoud het podium vrij voor Grimm.
-
Ik kende Grimm eigenlijk niet tot bijna niet, maar had na alle verhalen er best veel van verwacht. Die verwachtingen hebben ze in ieder geval waargemaakt! Het hoogtepunt van de avond lag voor mij in de 45 minuten dat Grimm op het podium stond, dat was de Storm-cover. De titel is me even ontschoten, maar Grimm speelde het erg goed! Een wat rauwer geluid, dat wel, maar het paste en klopte wel. Lekker onverstaanbaar Noors meebrullen en headbangen! Wat een gave zooi.
-
Al met al een zeer geslaagde avond, nog een Brigade M EP en Black Crucifixion MCD gekocht. Ook nog een zooi MF-mensen gezien. Rond 12 uur, na Grimm, vertrokken en rond half 3 thuis gearriveerd, zoals geplanned.[/quote]
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
-