Motörhead - Ace Of Spades
- Lone Starr
Motörhead - Ace Of Spades
Naar aanleiding van een classic album special op de bbc gisteren wilde ik graag weten wat jullie van dit album vinden. En dan bedoel ik het gehele album en niet alleen het die killer-opener Ace Of Spades. Ikzelf kan het album tijden in mijn cd speler laten zitten zonder dat het gaat vervelen maar, hoe zit dat bij jullie?
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
- stuk drijfhout
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Lone Starr
-
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
-
- Sturmblast
Waar de fuck heb je het over, lummel? Ik heb nooit, maar dan ook nooit gezegd dat Motörhead slecht is, eikel. Daarnaast, ik stem bijna nooit in polls, want polls zijn ontzettend gay.Rascul schreef:Wie heeft er nu voor ruk gestemd? Vorck en CoenV zeker...
Ik vind Motörhead een best leuke band, maar echt gaaf noem ik het niet. Ik respecteer de band wel, oude rockers zijn nu eenmaal gaaf.
Ik zal dit album ooit eens kopen als ik het voor een prikkie zie liggen ergens.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Niet in muziekpolls! In andere eikelige, over het algemeen overbodige kankertopics wel, om het flamen en onderlinge haat aan te moedigen.Rascul schreef:Ik ken jou, jij stemt slechts ruk om dwars te liggen omdat polls gay zijn
Ofzoiets
Laatst gewijzigd door CoenV op do dec 30, 2004 7:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
Dit is Moeilijk met grote M. Als Motorheadfan van het eerste uur ( ik was 8 jaar, nu 36) is het raar om toe te geven dat Ace of Spades een fantastisch en tegelijk afgezaagd nummer is. (Vergelijk met Number of the Beast van Maiden) . Het album bevat nog meer ijzersterke nummers die niet zo bekend zijn. Mijn favo is " Love me like a reptile " Maar " Shoot you in the back ", Jailbait en niet te vergeten " The chase is better than the catch " zijn onvergeetelijk. Je houdt van Motorhead of je haat het. Mijn 3 favos zijn de originele Orgasmatron, (Don,t need) Religion, en het legendarische " Killed by Death " Mensen die Motorhead niet kennen raad ik de volgende albums aan :
Ace of Spades
Iron Fist
Orgasmatron
No sleep till Hammerschmith (live)
Recenter : We are Motorhead en Inferno.
Bastards, Sacrifice en 1916 zijn minder.
Another Perfect Day is omstreden.
Genre a la jaren 70 zijn : Motorhead; On Parole en Bomber.
Overkill is een overgangsface.
Beste nummer : Orgasmatron
Slechtse : God save the queen. Lemmy heeft absoluut de stem niet om Johny Rotten te coveren.
Slechtste eigen nummer : Iron Horse , maar dan wel in de originele versie. Live ruled that number. En Orgasmatron 2000
Ace of Spades
Iron Fist
Orgasmatron
Slechtse : God save the queen. Lemmy heeft absoluut de stem niet om Johny Rotten te coveren.
Slechtste eigen nummer : Iron Horse , maar dan wel in de originele versie. Live ruled that number. En Orgasmatron 2000
Iedereen noemt me een varken en toch heb ik geen krulletje in mijn staart.
De echte kenner aan het woord, zo hoort het. Bedankt voor de tip dat Iron Fist gaaf is, het nummer is vet (Vooral laatst live in Amsterdam, whoe!!), maar ik wist niet of het hele album ook de moeite (geld) waard was.Old Motorheadbanger schreef:Dit is Moeilijk met grote M. Als Motorheadfan van het eerste uur ( ik was 8 jaar, nu 36) is het raar om toe te geven dat Ace of Spades een fantastisch en tegelijk afgezaagd nummer is. (Vergelijk met Number of the Beast van Maiden) . Het album bevat nog meer ijzersterke nummers die niet zo bekend zijn. Mijn favo is " Love me like a reptile " Maar " Shoot you in the back ", Jailbait en niet te vergeten " The chase is better than the catch " zijn onvergeetelijk. Je houdt van Motorhead of je haat het. Mijn 3 favos zijn de originele Orgasmatron, (Don,t need) Religion, en het legendarische " Killed by Death " Mensen die Motorhead niet kennen raad ik de volgende albums aan :
Ace of Spades
Iron Fist
Orgasmatron
Ik moet ook zeggen dat ik, na net tijdens het uitlaten van de hond het Ace of Spades-album weer eens geluisterd te hebben, The Hammer toch wel een zeer gave afsluiter vind hoor!
And if you're not down with that, we've got two words for ya...