Verloren Fest IV (België)
- fetuskiller
- Contacteer:
Yo nigga, aight, maybe you's got a ride thataway?Poggwyd schreef:Verloren fest is altijd een feestje waar ik me wel vermaak....
Is het dit jaar niet in diezelfde toko overigens, want die heette naar ik meen Kaddee ofzo, of betreft het hier een naamsverandering ofzo?
Ik kom wel weder.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Lord Zombie
- Contacteer:
Nee, het betreft een locatie die zich meer in het centrum van Bornem bevindt. Gebruik een routeplanner, man, dat lijkt me handig...Poggwyd schreef:Verloren fest is altijd een feestje waar ik me wel vermaak....
Is het dit jaar niet in diezelfde toko overigens, want die heette naar ik meen Kaddee ofzo, of betreft het hier een naamsverandering ofzo?
Ik kom wel weder.
Edit: Het station van Bornem bevindt zich op 200 m van de zaal...
Laatst gewijzigd door Verderf op wo okt 13, 2004 6:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hang yourself
Dan komen we er sowiezo toch wel, niet dat Bornem nou zo'n gigantische gemeente is.Verderf schreef:[..]
Nee, het betreft een locatie die zich meer in het centrum van Bornem bevindt. Gebruik een routeplanner, man, dat lijkt me handig...
Het bier is toch zeker wel net zo goedkoop daar dan hè? Haha!
Hoegaarden or die!
-
We hebben een surprise act kunnen toevoegen aan de bill. De heren van deze band willen kost wat kost In Cognito blijven tot 29/01/05 omstreeks 16.30 stipt, want dan betreden ze 't podium.
Ik kan enkel kwijt dat deze band niet te missen is vermits het hier echt geen derderangsgroepje betreft. Elkeen die dit mist slaat zichzelf achteraf de schedel in, dat beloof ik je...
Ik kan enkel kwijt dat deze band niet te missen is vermits het hier echt geen derderangsgroepje betreft. Elkeen die dit mist slaat zichzelf achteraf de schedel in, dat beloof ik je...
Hang yourself
[b]WIJZIGING!![/b]
Let op:
Het beginuur is gewijzigd: de deuren gaan nu open om 15.30 u en de surprise-act begint omstreeks 16.30 u. Ik kan er enkel op drukken dat ze niet te missen zijn en dat ze wat mij betreft bovenaan de affiche hadden mogen staan...
Meer info + kaartje van Bornem vind je hier: http://www.verloren-fest.cjb.net
Bier aan 1,10 €, Duvel aan 2,20 €
Plaatjes en schijfjes + merchandising zijn te koop op de stand van Pestilence Records (http://www.pestilence-records.cjb.net) evenals de tweede issue van Intrinsic Depravity 'zine...
Het beginuur is gewijzigd: de deuren gaan nu open om 15.30 u en de surprise-act begint omstreeks 16.30 u. Ik kan er enkel op drukken dat ze niet te missen zijn en dat ze wat mij betreft bovenaan de affiche hadden mogen staan...
Meer info + kaartje van Bornem vind je hier: http://www.verloren-fest.cjb.net
Bier aan 1,10 €, Duvel aan 2,20 €
Plaatjes en schijfjes + merchandising zijn te koop op de stand van Pestilence Records (http://www.pestilence-records.cjb.net) evenals de tweede issue van Intrinsic Depravity 'zine...
Hang yourself
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
-
Lage drankprijzen? Dat is voor menige interpretatie vatbaar... Zie het zo: de laatste keer in Hölland betaalde ik al gauw 2,20 € voor een glas bier (Hoegaarden - 0,25 l) en dat was in de Effenaar als ik met niet vergis. Het formaat van de glazen waar Hollandsch gerstenat werd verkocht was om in het minst te zeggen miserabel. Op VF4 bier aan 1,10 € (0,25 l), Duvel aan 2,20 € (0,33 l - 8.5 %)...goatworshipper schreef:poggwyd vertelde mij dat dat een leuk feestje is, met lage drankprijzen.
dus misschien dat ik wel kom.
Hang yourself
-
-
-
De prijs van de Leffe was ik vergeten vandaar. Ik wou een vergelijking maken, in die zin dat een gewoon doordeweeks Belgisch biertje bij jullie evenveel kost dan de nectar die men "Duvel" noemt bij ons...unique leader schreef:Fuck hoegaarden joh. Wijvenbier. Gewoon normaal bier zuipen, en inderdaad o.a. op Verloren Fest.
Uiterst belangrijk voor de mensen die met de wagen komen; op de site die ik hoger vermeldde staat een kaartje waar parkings zijn aangeduid. Maak er gebruik van, want er is maar weinig plaats aan de zaal zelf.
Aan alle mailers: er zijn geen kaarten verkrijgbaar in vvk; betalen kan enkel aan de kassa. De zaal kan zo'n 600 bezoekers aan, dus ik denk niet dat we iemand buiten hoeven te laten staan (tenzij je een shirt draagt van Slipsnot).
Aan de posers: draag corpsepaint

Hang yourself
machtig, je zou alleen al corpsepaint gaan dragen om nog eens die fijne zin "stay out of the moshpit poser!" te mogen aanhoren, hahaha!Verderf schreef:[..]
Aan de posers: draag corpsepaint(ik ben nog vollop bezig met mezelf te vervolmaken in het microstand gooien)
Verder moge het een feit zijn dat de drank in Vlaanderen stukken goedkoper is dan hier in Nederland. Daarover hoort dan ook niemand ons klagen.
Ruud: Meuluh! Hoegaarden ueber alles! Toch weer mooi klote dat het dit keer mijn fahrbeurt is.
Hoegaarden or die!
-
Verderf schreef:[..]
Aan alle mailers: er zijn geen kaarten verkrijgbaar in vvk; betalen kan enkel aan de kassa. De zaal kan zo'n 600 bezoekers aan, dus ik denk niet dat we iemand buiten hoeven te laten staan (tenzij je een shirt draagt van Slipsnot).
Aan de posers: draag corpsepaint(ik ben nog vollop bezig met mezelf te vervolmaken in het microstand gooien)