Conquestador - Metal inquisitioN
Conquestador - Metal inquisitioN
Hey metalfanner,
de liefhebbers van heavy power/speed metal.. check de site van mijn band, www.conquestador.tk en kom s een keertje kijken bij een optreden. Er zijn mp3's te downloaden op de site, commentaar is welkom!!
Cheers!
www.conquestador.tk
de liefhebbers van heavy power/speed metal.. check de site van mijn band, www.conquestador.tk en kom s een keertje kijken bij een optreden. Er zijn mp3's te downloaden op de site, commentaar is welkom!!
Cheers!
www.conquestador.tk
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- Contacteer:
Originaliteit is ook niet echt iets wat we nastreven. we willen gewoon lekker ouderwetse heavy metal maken. De zang blijkt idd een heikel punt te zijn. We hebben ontzettend veel goede (o.a. aardschok, Headache) reakties gehad maar idd ook wat reakties die op die van jou lijken. Het vreemde is dat het net zo lijkt als met King Diamond of Mercyful Fate, of je vind t gaaf of je vind het afschuwelijk.Dark Avenger schreef:Ik luister nu naar Psycho. Niet origineel, maar zeker niet slecht. Alleen de zang vind ik wat minder.
Luister ook eens naar Evil Wine, die vind ik persoonlijk beter. Ook zijn we als band enorm gegroeid, deze demo is opgenomen nadat we 4 maanden bestonden. En in mei gaan we de studio weer in voor een mini cd.
Kom eens een keer kijken als we in de buurt spelen en dan ben ik benieuwd wat je van de live performance vind.
UP THE IRONS!!!
Cheers
- Contacteer:
Ehehehe, thank you!!!Dark Avenger schreef:En dat doen jullie goedArgarath schreef: Originaliteit is ook niet echt iets wat we nastreven. we willen gewoon lekker ouderwetse heavy metal maken.![]()
UP THE IRONS!!!
Cheers
- Contacteer:
Ja zoiets.. Ze lijken hier bijna alleen maar naar die Death en Black onzin te luisteren..Argarath schreef:Hmmmzzz... ik had toch stiekem n beetje op meer reakties gehoopt... toch een beetje te old-school voor hier?
Cheers
[url=http://www.angelfire.com/ak5/terrorzone][b]True Metal MP3's[/b][/url] [i]Warlock up now![/i]
Ja dat lijkt wel... ach ja.. smaken verschillen... maar Death en Black is ook niet echt mijn ding...Dark Avenger schreef:[..]
Ja zoiets.. Ze lijken hier bijna alleen maar naar die Death en Black onzin te luisteren..
Cheers
Ok, dat lage vind ik zelf niet... ik hou van de hoge vocalen van Halford en King Diamond, dus daarom vind ik dit ook tof. En gelukkig zijn we nu een jaar verder (de demo is van april afgelopen jaar) en wido is stukken toonvaster geworden. We gaan in mei een nieuwe demo opnemen en dan ben ik benieuwd wat jullie reaktie dan zal zijn!Weichy schreef:een wat lagere zanger. en wat toonvaster
Cheers!
Ben ik met je eens... gelukkig is dat nu stukken beter. En mijn drumpartijen zijn op deze demo ook niet allemaal even strak... ik had me daar een kater van een fles jenever en een fles martini de nacht daarvoor... erg professioneel eheheheJeroen schreef:wel een hoger stemgeluid is gaaf... en dat doet ie ook wel geinig..maar die lagere stukjes kunnen wel wat toonvaster
Maar hij is wel tof.. en de nieuwe minicd wordt helemaal supergaaf!
Cheers
- Contacteer:
Ik heb de recensie in de Aardschok gelezen, aangezien jullie daar tot "demo" van de maand werden gekroond (terwijl dat er niet eens is) heb ik de demo besteld. Btw: hoe duur is dat shirt?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Hey Lennert,
ik heb je mail gelezen en de demo is gisteren op de bus gegaan. Dat shirt is ehm... volgens mij iets van 10 tot 15 euro ofzo.. zou ik ff aan de manager moeten vragen ehehe...
Weet ik dus niet precies, ik ga niet over de shirtverkoop.
Maar als je echt geinterreseerd bent, laat het me dan ff weten en dan mail ik je de exacte prijs wel ff!
Bedankt voor je bestelling.
Btw. die recensie is ook te lezen op www.conquestador.tk
Cheers!
ik heb je mail gelezen en de demo is gisteren op de bus gegaan. Dat shirt is ehm... volgens mij iets van 10 tot 15 euro ofzo.. zou ik ff aan de manager moeten vragen ehehe...
Weet ik dus niet precies, ik ga niet over de shirtverkoop.
Maar als je echt geinterreseerd bent, laat het me dan ff weten en dan mail ik je de exacte prijs wel ff!
Bedankt voor je bestelling.
Btw. die recensie is ook te lezen op www.conquestador.tk
Cheers!
- Contacteer:
Zal ik doen zodra ik de demo binnen heb. Ik vind King Diamondzang best wel heerschen, dus ik denk niet dat iets me zal tegenvallen 

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )