Flesh Made Sin - Dawn Of The Stillborn
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Flesh Made Sin - Dawn Of The Stillborn
Jaja, onze favoriete Nederlandse old school thrashers hebben eindelijk hun debuut uitgebracht. Een uitstekend schijfje.
Mijn bespreking van de debuut cd:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=s ... nt&id=1524
Twee jaar geleden sprak ik al eens met hun gitarist voor Metalfan.nl en ik heb nu Bjorn weer wat vragen voorgelegd.
http://www.metalfan.nl/interviews.php?o ... ent&id=194
Old School thrash'till death!
Mijn bespreking van de debuut cd:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=s ... nt&id=1524
Twee jaar geleden sprak ik al eens met hun gitarist voor Metalfan.nl en ik heb nu Bjorn weer wat vragen voorgelegd.
http://www.metalfan.nl/interviews.php?o ... ent&id=194
Old School thrash'till death!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik hoorde dat dit moet lijken op Hypnosia en de oude Sadus.
Als dat zo is dan moet ik dit zeker eens gaan luisteren.
Ik ben gek op snelle, opgefokte thrash.
@Sai: Waarom denk je dat het "release party" heet?
Als ze de CD de dag ervoor al uit zouden geven dan schiet zo'n release party z'n doel een beetje voorbij.
Als dat zo is dan moet ik dit zeker eens gaan luisteren.
Ik ben gek op snelle, opgefokte thrash.
@Sai: Waarom denk je dat het "release party" heet?
Als ze de CD de dag ervoor al uit zouden geven dan schiet zo'n release party z'n doel een beetje voorbij.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Volgens mij schiet iedere 'release party' op zondag in de 013 z'n doel wel voorbij.XnegativeX schreef: @Sai: Waarom denk je dat het "release party" heet?
Denk dat het commercieel wel verstandig is om cd'tje dat al klaar is 1 dag van te voren in een ander deel v/h land te verkopen.
Waarom niet als je die shit hebt liggen, ik zie het grote geheel niet denk ik dan maar.
Under The Banner Of Death
Het is wel leuk, maar meer in de zin van dat ik er een glimlach van op m'n gezicht krijg vanwege het enthousiasme waarmee het gebracht wordt, maar om nou te zeggen dat het geweldig 'goed' of boeiend is...
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Op de release-party hadden ze m ook niet. Fout van het label.Sai schreef:[..]
Volgens mij schiet iedere 'release party' op zondag in de 013 z'n doel wel voorbij.
Denk dat het commercieel wel verstandig is om cd'tje dat al klaar is 1 dag van te voren in een ander deel v/h land te verkopen.
Waarom niet als je die shit hebt liggen, ik zie het grote geheel niet denk ik dan maar.
Maar waanzinnige band, en ik moet die cd snel hebben!
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- Contacteer:
Ik heb Dawn of the stillborn ondertussen even aan een luisterbeurt onderworpen en jammer genoeg kom ik niet veel verder dan "wel aardig". Het klinkt zeker niet slecht, de productie klinkt goed en de nummers zitten goed in elkaar. De vergelijking met een Hypnosia snap ik ook nog wel. Maar dat is dan alleen qua stijl. Hypnosia wist practisch non-stop achterlijk snel en agressief te spelen en er dan ook nog eens super pakkende nummers uit te blazen. Flesh made sin speelt me nog teveel mid-tempo en die pakkende nummers ontbreken ook.
Mij wist het in ieder geval niet te raken. Erg jammer want goede, snelle thrashbands vind zijn schaars.
Mij wist het in ieder geval niet te raken. Erg jammer want goede, snelle thrashbands vind zijn schaars.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Goregrind666