Klinkt dat album thrashy dan?!slayer! schreef:Ik luister de laatste veel naar Raven (one for all). Heersch.
Ik heb 'All For One' (dus niet 'One For All') en die klinkt als pure nwobhm.
Zelfs something wicked is cool!Lone Starr schreef:Vandaag een album van Nuclear Assault aangeschaft...genaamd; out of order.
ik begrijp niet waarom mensen dat zo afkraken, tis gewoon een uitstekende plaat.
Riptor schreef:Devastation heerscht Idolatry heerlijke plaat is dat
hij heeft het over een andere band hans
vandaag holy terror - mind wars gekocht op LP wat een te gekke thrash plaat is dat toch!!
jammer dat hij tamelijk onbekend is
Is in mijn opinie ook een van de gaafste thrash albums die ik tot nu toe gehoord heb. Ziekelijk hoeveel riffs die lui in een nummer kunnen gooien.Rattlehead schreef:Ik vraag me eigenlijk wel af of er iemand hier is die Eternal Nightmare van Vio-Lence origineel op lp of cd heeft.....en hoeveeltie er destijds voor betaald heeft. Dat is namelijk toch wel een van de aller allerbeste thrash albums ooit.....die riffs, die riffs
Inderdaad. Belachelijk slecht, zeker als je het vergelijkt met de geweldige instrumentale kant van het geheel. Hij is voor mij echt het prototype van slechte thrash zang.....Dominion schreef:[..]
Als je de nummers overigens hebt let niet op die zanger, Sean Killian. Hij is een van de slechtste thrash zangers die er zijn. Z'n hoge uithalen zijn verschrikkelijk om te horen, echter past het aan de andere kant toch ook weer bij de psychotische kant van de muziek.
Que? Die laatste Lamb of God is anders een behoorlijke brok thrash. Bandjes als Lamb of God en All out war mogen dan geen old school thrash maken maar ze blazen een hele hoop van de moderne thrash releases zo uit het water.nightwing schreef:[..]
verkeerde topic.
Komt goed, 't duurt denk ik nog wel ff een nacht ofzo voordat ik 'm hebDominion schreef:[..]
Als je de nummers overigens hebt let niet op die zanger, Sean Killian. Hij is een van de slechtste thrash zangers die er zijn. Z'n hoge uithalen zijn verschrikkelijk om te horen, echter past het aan de andere kant toch ook weer bij de psychotische kant van de muziek.
Rattlehead schreef:Ik vraag me eigenlijk wel af of er iemand hier is die Eternal Nightmare van Vio-Lence origineel op lp of cd heeft.....en hoeveeltie er destijds voor betaald heeft. Dat is namelijk toch wel een van de aller allerbeste thrash albums ooit.....die riffs, die riffs
Toxik!! World circus is naar mijn mening 1 van de gaafste over the top albums ooit gemaakt. Die solo's, drums, zang, riffs... alles is overdreven, maar het is zo ongelooflijk gaaf.Rattlehead schreef:[..]
Inderdaad. Belachelijk slecht, zeker als je het vergelijkt met de geweldige instrumentale kant van het geheel. Hij is voor mij echt het prototype van slechte thrash zang.....
Ik heb gisteren trouwens een lp van Decimator gekocht, geen onaardige thrash, wel de moeite waard om eens te checken...
En in dit topic moet Toxik natuurlijk genoemd worden. Over hoge uithalen gesproken die WEL geslaagd zijn!!!!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Zeker weten! Laatst had ik ook wat nummers gedownload van Dynamo ''89, daar zaten dus twee live nummers van Toxik bij. En ook live klonk het fenomenaal!Lennert from hell schreef:[..]
Toxik!! World circus is naar mijn mening 1 van de gaafste over the top albums ooit gemaakt. Die solo's, drums, zang, riffs... alles is overdreven, maar het is zo ongelooflijk gaaf.
Doe eens wat meer info over dat Boon, metal-archives brengt mij niks. Een vergelijking met Exhorder - The Law, hmm, niet het beste Exhorder album maar wel erg goed. Interessant, misschien.XnegativeX schreef:Zijn er hier toevallig mensen bekend met het Oosterijkse Boon?
Naar aanleiding van de review in de Aardschok heb ik even een nummertje gedownload en dat klinkt toch wel erg lekker.
Het klinkt een beetje als een melodieuse versie van Exhorder ten tijde van The Law of een beetje als het laatste Anthrax album.
Verschrikkelijk? Nou, ik heb het album geregeld geluisterd, maar ik kan niet zeggen dat ik me geérgerd heb aan de vocalen.Dominion schreef: