3 Inches of blood

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

3 Inches of blood

Bericht door XnegativeX » zo okt 24, 2004 7:34 pm

Eindelijk is het dan zover! Eindelijk heeft een band het voor elkaar gekregen om me weer eens wakker te schudden met heavy metal. U leest het goed, ik zei heavy metal. Geen power metal maar HEAVY METAL! Deze band uit Vancouver omschrijft hun eigen muziek als: The shrieking vocal assault of Rob Halford, the epic guitars and storytelling of Iron Maiden, the pirate theme of Running Wild, and, most importantly, the lasting influence of the British New Wave of Heavy Metal. 3 Inches of Blood is a band that knows their Diamond Head from their Motorhead.

In mijn oren klinkt het in ieder geval als ouderwetse heavy metal in een modern jasje. Snel, hard en agressief maar toch draait alles om sterke melodieen, songstructuren en meezingbaren refreinen.

Ik vind het in ieder geval heerlijk.
http://www.3inchesofblood.com/
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo okt 24, 2004 7:55 pm

hmm, bij wie lag die cd ook alweer? ik weet het niet meer, maar de review volgt binnenkort
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo okt 24, 2004 8:00 pm

Ik las ergens dat Bob hem had. Maar ik heb hem de loef maar even afgesneden want dit duurt me te lang.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo okt 24, 2004 8:02 pm

Check. Leuk cdtje hoor, maar na een half uurtje heb je 't wel gehoord.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23091
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » zo okt 24, 2004 8:04 pm

Nou, dit komt meteen bovenaan m'n 'nog te checken'-lijst!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo okt 24, 2004 8:10 pm

@Dako: Check de MP3 op hun site maar eens. Of open gewoon hun site...want de muziek begint vanzelf te spelen.

@Bob: Tsja, ik ken alleen die ene MP3 maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dit zo vreselijk zou gaan vervelen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo okt 24, 2004 8:53 pm

Draai 'm eens drie kwartier achter elkaar.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo okt 24, 2004 9:07 pm

Nou ja, ik geloof je maar op je woord. Hoe lang duurt de cd dan?
Het lijkt mij gewoon dat een agressievere versie van Judas priest (want zo klinken ze in mijn oren) niet zo snel kan gaan vervelen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » zo okt 24, 2004 9:41 pm

stem lijkt idd heel erg op Rob Halford, verder klinkt het lekker heavy, wat natuurlijk altijd goed is
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma okt 25, 2004 1:00 pm

O, kut.
*stopt met downloaden*
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma okt 25, 2004 1:06 pm

Waarom?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma okt 25, 2004 1:35 pm

Beschrijving op een andere site op een verkeerde manier geïnterpreteerd.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » ma okt 25, 2004 1:57 pm

je bent allergisch voor normale heavy metal?
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma okt 25, 2004 2:17 pm

*hatsjoe*
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23091
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » vr okt 29, 2004 5:51 pm

Nou, ik heb dat nummer 's een paar keer geluisterd, en wat overbleef was een diep gevoel van teleurstelling.
In plaats van de beloofde moderne nwobhm-variant, kreeg ik een derde rangs gothenburgbandje te horen. In plaats van een Hallford-ripp of, werd ik opgescheept met een vervelende, In Flames achtige stem.

Jammer, als dit de hedendaagse heavy metal moet voorstellen, ga ik een flink potje blijven hangen in het verleden.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr okt 29, 2004 8:20 pm

promo was op metalfan

heb hem niet echt gevraagd, vond het niet echt super klinken op mp3
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » vr okt 29, 2004 8:35 pm

Niet echt slecht, maar de nwobhmlink en de zang van Rob Halford (Halford met 1 l dako, homofiel) raakt kant nog wal.
De zang doet me meer denken aan een in elkaar getrapte castraatversie van King Diamond.
Er wordt veel met namen gemikt, maar daarnaar kijkende valt het zwaar tegen.
Muzikaal vind ik het wel fijn, de zang vind ik maar matig, en dan vooral die krijspogingen, past niet zo goed bij de muziek.
Ik vind dit geen heavymetal.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr okt 29, 2004 8:36 pm

vind het ook geen goede heavy metal

trouwen coen, geld is gestort, morgen loop ik naar post
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za okt 30, 2004 12:51 pm

Hahaha, heb ik dan echt zo'n slechte smaak?
Ik ken alleen het nummer Deadly sinners wat ik van hun site heb gedownload. En daar hoor ik overduidelijk pure heavy metal in en ook overduidelijk de Halford achtige stem. En zeer zeker geen melodieuse death metal ofzo. Maar misschien dat de rest van het album dan weer vies tegen zal vallen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » za okt 30, 2004 1:12 pm

Deadly Sinners gaat nog wel, maar luister eens een nummer als Dominion Of Deceit, gadverdamme, wat een kankerzooi, en dan vooral de zang.
Deze band mag dan wel redelijk origineel door de bocht komen, jammer alleen dat dat geen garantie is voor goed.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo okt 31, 2004 3:01 pm

Ik heb zojuist mijn mening geuit. Met een paar dagen te lezen op metalfan.nl.

Beware!

Gebruikersavatar
xeper
Berichten: 5683
Lid geworden op: do dec 18, 2003 2:24 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door xeper » zo okt 31, 2004 3:04 pm

vette band inderdaad.
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.

BESTAAT NIET MEER.

Gebruikersavatar
something_dead
Berichten: 507
Lid geworden op: za jan 24, 2004 10:07 pm
Locatie: brussel
Contacteer:

Bericht door something_dead » zo okt 31, 2004 4:01 pm

heb deze band vorig jaar pas gehoord met Battlecryunder a wintersun ->machtig,vooral Destroy the orcs. al moet ik wel toegeven dat ik het eerst gewoon pokkeherrie vond
i believe in peace, bitch
---
[url=http://www.photoblog.be/innertear]immers[/url] en [url=http://www.photoblog.be/]daarentegen[/url]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo okt 31, 2004 7:36 pm

Ik heb de cd vandaag aangeschaft. En nu kan ik er dus ook een beter beeld van vormen.

Ten eerste heeft 3 Inches of blood dus 2 zangers. De ene, die het meest zingt, heeft een Halford/King Diamond achtige zang. De andere heeft meer een soort krijs die vaak als back-up wordt gebruikt. Als ik zo naar de foto van de bandleden kijk krijg ik het vermoeden dat deze band uit het metalcore milieu afkomstig is. En die krijs is op muzikaal vlak het enige dat daar nog aan doet denken.

Persoonlijk vind ik dat nou juist een beetje meer pit aan de sound geven. Iets meer ballen. Dat en de lekkere tempo's.

Al met al moet ik toch bij mijn standpunt blijven. Ik vind dit echt erg gave herrie! Ik heb echt tijden niet meer zo lekker staan headbangen op een heavy metal georienteerde cd tijdens het afwassen. En eigenlijk kan het me dan niet schelen of het in de ogen van de true-e metal fans onder heavy metal gerekent mag worden. Dit knalt gewoon lekker. En ik heb de cd nu al 2x achter elkaar gedraait en hij gaat nogsteeds niet vervelen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma nov 01, 2004 9:06 pm

*grijns*
Na 5 keer is ie nogsteeds leuk. Hoewel ik toegeef dat de krijs bij de volgende plaat ook wel weggelaten kan worden.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » ma nov 01, 2004 9:11 pm

XnegativeX schreef: Ten eerste heeft 3 Inches of blood dus 2 zangers. De ene, die het meest zingt, heeft een Halford/King Diamond achtige zang. De andere heeft meer een soort krijs die vaak als back-up wordt gebruikt. Als ik zo naar de foto van de bandleden kijk krijg ik het vermoeden dat deze band uit het metalcore milieu afkomstig is. En die krijs is op muzikaal vlak het enige dat daar nog aan doet denken.
Dat het twee zangers waren is wel te horen vind ik. Daarnaast is het volgens mij vrijwel onmogelijk om twee totaal andere vocalen aan te kunnen als zanger.
Ach, dit soort moderne heavymetal, want ouderwetse heavymetal/nwobhm-invloeden zijn er nauwelijks tot niet, kan ik normaal wel teren. Maar die King Diamond wannabe klinkt precies te kut, goed hoorbaar op een nummer als Lord Of The Storm vind ik, dan houd die andere aap tenminste grotendeels zijn bek dicht.
Maar misschien als ze die tweede zanger er uit trappen en de leadzanger een beetje bijschaven wordt het nog wat.
Maar waarschijnlijk zijn er veel mensen die het zo erg gaaf vinden. Vooral door die tweede zanger, aangezien dat soort zang nog al in trek is geloof ik.

Ik vind er nog steeds geen reet aan. Overbodig zelfs.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di nov 02, 2004 7:47 pm

Wat bedoel je met "overbodig"?
Als mensen het mooi vinden kan het toch niet overbodig zijn? Ik bedoel, er komen legio Priest en Maiden rip-offs uit die op handen gedragen worden. Die worden ook niet overbodig genoemd. Deze band geeft er nog een beetje z'n eigen draai aan, maar omdat jij het niet mooi vindt zou het dan overbodig zijn?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » di nov 02, 2004 8:08 pm

Heb er eens naar geluisterd naar de lokale FRS.
Ik vond er niet veel aan.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » do nov 04, 2004 3:45 pm


Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do nov 04, 2004 6:32 pm

"Wie zich wat meer in de band verdiept heeft zal vast al wel opgevallen zijn dat 3 Inches over vocalisten beschikt."

Zo zo, doe maar gek.

In je review lijkt het trouwens wel alsof je ze een slecht cijfer geeft (want ik vind een 66 veel te laag) omdat ze niet op Judas priest lijken en ze geen NWOBHM kopie zijn. En dan ook nog de tenenkrommend slechte band Godiva aanhalen. Gelukkig ben je een van de weinigen die ze een slechte review geeft.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » do nov 04, 2004 6:44 pm

Godver, weer eens krom overgetypt. Verder sta ik compleet achter mijn mening.

Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » za jan 01, 2005 4:53 pm

Nou ik ben het dan zo te zien als enige met onze XNegativeX eens. Al heb ik nu nog maar 2 nummers gehoord, ik vind het veelbelovend klinken! Lekker gitaarwerk en een stevige zangpartijen.

Ik ga hier zeer waarschijnlijk wel een cd van aanschaffen! Bedankt voor de tip ;)

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » za jan 01, 2005 4:59 pm

GVD!

Al luisterende naar deze geniale vorm van een hysterische koeienmelker die zojuist tegen een flinke hooivork aan is gelopen voel ik hoe brakheid mijn aderen uitvloeit en ik weer zin heb om te gaan skippyballen.
3 Inches Of Blood doet een geweldige energiegolf ( tsunami?) opspatten waar geen dekking tegen bestand is. En zo komt het dat ik na een zeer verzadigde nieuwjaarsnacht nu zo fris als een hoentje door de vetrekken des Dracula-huizes stuiter.

Dit is werkelijk een unieke vertoning. Heavy metal trapt flink op de gas, bijgestaan door een ongekende portie aan muzikaal geweld. Snelle riffs, boze drums en een longveerscheurende strot marcheren hand in hand, op weg naar de top.

weg met de oogkleppen, kortzichtig tuig!
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » za jan 01, 2005 5:01 pm

Eh ja graaf, dat bedoelde ik dus ook.

Helaas ben ik niet zo mooi met woorden als jij dat kunt :lol:

Bambix
Berichten: 1518
Lid geworden op: di jun 22, 2004 11:39 am

Bericht door Bambix » za jan 01, 2005 6:58 pm

Ik heb nog niks gehoord van deze cd, maar...Oh mijn god, wat een totaal belachelijke recensie toch weer. Je overtreft zelfs Kristof met deze recensie. Als je er geen verstand van hebt doe dan geen recensie zeg. Zelfs de recensies op ZM zijn nog van een hoger niveau, maar dat terzijde.
Natural Born Negative

Gebruikersavatar
feestneus
Berichten: 1334
Lid geworden op: za dec 04, 2004 2:37 pm
Locatie: rotterdam

Bericht door feestneus » za jan 01, 2005 7:23 pm

Ik geloof dat we weer flink wat optimisten hier hebben want ik vind hier echt geen klap aan. Het komt vooral door de slaapverwekkende gitaar.
[quote="Elessar"]Je was voor mijn tijd. Ben je vrienden met Arnibes buiten het cyberleven?[/quote]

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » za jan 01, 2005 7:31 pm

Bambix schreef:Ik heb nog niks gehoord van deze cd, maar...Oh mijn god, wat een totaal belachelijke recensie toch weer. Je overtreft zelfs Kristof met deze recensie. Als je er geen verstand van hebt doe dan geen recensie zeg. Zelfs de recensies op ZM zijn nog van een hoger niveau, maar dat terzijde.
En ik ga er nog prat op ook. Doe 't maar eens na.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » zo jan 02, 2005 7:24 pm

Probeer anders eens (voor de mensen die ze nog niet kennen) de Zweedse band Wolf, en dan vooral hun nieuwste album 'Evil Star'. Wolf-Evil Star klinkt volgens veel reviews van verschillende sites als een mix van Iron Maiden (Paul Di'Anno periode), Judas Priest, Mercyful Fate en Accept. Ook invloeden van andere NWOBHM bands, zoals Sweet Savage en Tygers Of Pan-Tang schijnen te horen te zijn; allemaal heel erg eighties dus.

Oh ja, weet iemand trouwens of Seven Witches aan te raden is?

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » zo jan 02, 2005 7:31 pm

Eru Iluvatar schreef:Probeer anders eens (voor de mensen die ze nog niet kennen) de Zweedse band Wolf, en dan vooral hun nieuwste album 'Evil Star'. Wolf-Evil Star klinkt volgens veel reviews van verschillende sites als een mix van Iron Maiden (Paul Di'Anno periode), Judas Priest, Mercyful Fate en Accept. Ook invloeden van andere NWOBHM bands, zoals Sweet Savage en Tygers Of Pan-Tang schijnen te horen te zijn; allemaal heel erg eighties dus.

Oh ja, weet iemand trouwens of Seven Witches aan te raden is?
Wolf - Evil Star? Best een leuk album, en, eerlijk gezegt, komen de genoemde vergelijkingen nog redelijk aan de orde ook.
Alleen vind ik het jammer dat veel bands zich perse willen spiegelen aan grootheden, en het lang niet kunnen waarmaken (zie band in topictitel)

Seven Witches? Ja, erg gaaf. Ken je Helstar? Zo ja, zelfde zanger, alleen iets pittigere muziek.
Luister van Helstar het album Distant Thunder, en van Seven Witches het album Year Of The Witch, maar bij Seven Witches ben ik er nog niet zo over uit, eigenlijk zijn alle vijf (volgens mij zijn het er vijf) albums allemaal ontzettend goed.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo jan 02, 2005 7:36 pm

Seven Witches heeft al een stuk of vier zangers gehad. Net Annihilator.

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Re: 3 Inches of blood

Bericht door yesferro » zo jan 16, 2005 4:06 pm

XnegativeX schreef:Eindelijk is het dan zover! Eindelijk heeft een band het voor elkaar gekregen om me weer eens wakker te schudden met heavy metal. U leest het goed, ik zei heavy metal. Geen power metal maar HEAVY METAL! Deze band uit Vancouver omschrijft hun eigen muziek als: The shrieking vocal assault of Rob Halford, the epic guitars and storytelling of Iron Maiden, the pirate theme of Running Wild, and, most importantly, the lasting influence of the British New Wave of Heavy Metal. 3 Inches of Blood is a band that knows their Diamond Head from their Motorhead.

In mijn oren klinkt het in ieder geval als ouderwetse heavy metal in een modern jasje. Snel, hard en agressief maar toch draait alles om sterke melodieen, songstructuren en meezingbaren refreinen.

Ik vind het in ieder geval heerlijk.
http://www.3inchesofblood.com/
gisteren gekocht, ik was verrast toen ik het ding scande om een preview te horen en kocht het meteen. Soms kan het album een mooi solootje gebruiken, maar verder is het toch wel een verdomd goed album
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8434
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » zo jan 16, 2005 4:21 pm

site gekeken.
klinkt erg vet, ja !

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8434
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » zo jan 16, 2005 4:26 pm

zie trouwens dat ze 2 zangers hebben. das ook wel weer leuk. lekker afwisseling.

Gebruikersavatar
feestneus
Berichten: 1334
Lid geworden op: za dec 04, 2004 2:37 pm
Locatie: rotterdam

Bericht door feestneus » zo jan 16, 2005 4:30 pm

ik hoop dat ik nu geen ruzie ga krijgen maar ik vind er echt geen klap aan.
[quote="Elessar"]Je was voor mijn tijd. Ben je vrienden met Arnibes buiten het cyberleven?[/quote]

Gebruikersavatar
xeper
Berichten: 5683
Lid geworden op: do dec 18, 2003 2:24 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door xeper » zo jan 16, 2005 4:31 pm

feestneus schreef:ik hoop dat ik nu geen ruzie ga krijgen maar ik vind er echt geen klap aan.
Ik ook niet, dus dat scheelt.
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.

BESTAAT NIET MEER.

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » ma jan 17, 2005 12:27 am

ik blijf ze verdomd goed vinden, ook na 4 luisterbeurten, noem 5 recente bands die ook maar de moeite waard zijn die beter deden( en kom niet af met een obscuur konijnekloterig bm bandje aub) en spreek dan nog maar es. Dit is een frisse kijk op heavy metal, en een goeie, niet perfect, maar goed
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma jan 17, 2005 7:49 am

Ik heb dat nummer op de site eens beluisterd en dit klinkt erg gaaf.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 17, 2005 12:30 pm

Hahaha, alleen de verbeten "true-as-fuck" old school heavy metal gasten vinden het niks geloof ik.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
feestneus
Berichten: 1334
Lid geworden op: za dec 04, 2004 2:37 pm
Locatie: rotterdam

Bericht door feestneus » ma jan 17, 2005 1:44 pm

die opmerking slaat als een tiet op een taart en een lul op een drumstel.
[quote="Elessar"]Je was voor mijn tijd. Ben je vrienden met Arnibes buiten het cyberleven?[/quote]

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » ma jan 17, 2005 2:34 pm

Voor een tijd terug gehoord bij een maat van me. Ligt best lekker in 't gehoor.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Plaats reactie