Death metal II

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Rascul

Bericht door Rascul » di dec 21, 2004 7:58 pm

nightwing schreef:ja nou kan aan de cd komen of korting krijgen op een abo op de Rock Tribune. daarom vroeg ik het. ik wist dat Sven erin zat, maar die deed toch alleen de drum?
Pardon, ik had moeten reageren. De review staat op MF. Het IS gaaf.
Makkers staakt uw wild geraas

The Reckoning

Bericht door The Reckoning » wo dec 22, 2004 6:42 pm

Ik zoek 't selftitled-album van Iniquity al een poos, ik kan 'm (nog) nergens vinden tot m'n grote spijt.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo dec 22, 2004 7:16 pm

The Reckoning schreef:Ik zoek 't selftitled-album van Iniquity al een poos, ik kan 'm (nog) nergens vinden tot m'n grote spijt.
Dan kun je nog lang zoeken aangezien er geen selftiteled album van Iniquity bestaat.

Hun full-length albums heten Grime, Five Across The Eyes en Serenadium.

Of je moet hun Best of album Iniquity Bloody Iniquity bedoelen...
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

The Reckoning

Bericht door The Reckoning » wo dec 22, 2004 7:26 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

Dan kun je nog lang zoeken aangezien er geen selftiteled album van Iniquity bestaat.

Hun full-length albums heten Grime, Five Across The Eyes en Serenadium.

Of je moet hun Best of album Iniquity Bloody Iniquity bedoelen...
Afbeelding

Grime dus. Foutje bedankt.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo dec 22, 2004 7:30 pm

The Reckoning schreef:[..]

Grime dus. Foutje bedankt.
Grime heb ik vorige week nog in Amsterdam zien liggen.

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

The Reckoning

Bericht door The Reckoning » wo dec 22, 2004 7:31 pm

Heb ik weer de pech dat ik in een uithoek woon...

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo dec 22, 2004 7:32 pm

The Reckoning schreef:Heb ik weer de pech dat ik in een uithoek woon...
je kan bij boudisque volgens mij ook dingen online bestellen. Geen idee hoe, verder, want dat heb ik ook nog nooit gedaan.

The Reckoning

Bericht door The Reckoning » wo dec 22, 2004 7:37 pm

Hm, ik moet één dezer weken toch nog verder 't land intrekken, dus misschien heb ik geluk.

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » wo dec 22, 2004 7:55 pm

Zo ik heb lekkere chili gemaakt,
nu onder het eten de nieuwe immolation luisteren.

Een mens heeft niet veel nodig :)
Under The Banner Of Death

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo dec 22, 2004 7:56 pm

Sai schreef:Zo ik heb lekkere chili gemaakt,
nu onder het eten de nieuwe immolation luisteren.
Hoe kom je daar aan?
Of is `ie al officieel in de schappen aanwezig?

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » wo dec 22, 2004 7:59 pm

neuh promo's zijn uit sinds vandaag/gister,
dus is ie te verkrijgen op de gebruikelijke kanalen.

Veel luisterplezier :)

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo dec 22, 2004 8:04 pm

Sai schreef:neuh promo's zijn uit sinds vandaag/gister,
dus is ie te verkrijgen op de gebruikelijke kanalen.
Ja, dat dacht ik dus al, inderdaad...

iscariah

Bericht door iscariah » ma dec 27, 2004 10:25 pm

Nieuwe Immolation DVD is gaaf, deze namiddag met men neef bekeken.

Bambix

Bericht door Bambix » ma dec 27, 2004 11:06 pm

Dit had net zo goed in het doomtopic gekunt, maar wat vind men hier trouwens van het Amerikaanse Cianide? Eén van mijn lekkerste death/doom-ontdekkingen de laatste jaren.
Natural Born Negative

nuberus

Bericht door nuberus » di dec 28, 2004 9:51 am

Funebre en Brutality, weer wat oudjes herontdekt.
En de man zal heersen.

puist

Bericht door puist » di dec 28, 2004 10:02 am

nuberus schreef:Funebre en Brutality, weer wat oudjes herontdekt.
Brutality. Daar heb ik ook nog ergens een cd van liggen. Maar weer eens luisteren. Was wel aardig meen ik mij te herinneren
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

nuberus

Bericht door nuberus » za jan 01, 2005 5:38 pm

iemand bekend met Soulburn's Feeding on Angels? Hoe is ie?
En de man zal heersen.

Plaag

Bericht door Plaag » zo jan 02, 2005 2:30 pm

nuberus schreef:iemand bekend met Soulburn's Feeding on Angels? Hoe is ie?
Niet zo bijzonder, vind ik. Ik heb heb toch liever het geluid van oude Asphyx. Veel liever.
Kop dicht, Thorko

Plaag

Bericht door Plaag » zo jan 02, 2005 3:05 pm

En Harnessing Ruin ROST. Immolation dus.

Immolation maakt alle schoonheidsfoutjes van de vorige cd helemaal goed.
Het kost me nog wel wat luisterbeurten om te kunnen verwoorden waarom ik Harnessing Ruin zo goed vind, wellicht één van hun beste. Mensen, wat een gitaren, ritmes.
Niet meteen oordelen. Het is een groeiplaat.
Kop dicht, Thorko

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo jan 02, 2005 3:13 pm

Die laatste Grave draai ik de laatste tijd helemaal zwart... ben benieuwd hoe ze volgende week in Arnhem gaan klinken
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

nuberus

Bericht door nuberus » ma jan 03, 2005 9:02 am

Plaag schreef:En Harnessing Ruin ROST. Immolation dus.

Immolation maakt alle schoonheidsfoutjes van de vorige cd helemaal goed.
Het kost me nog wel wat luisterbeurten om te kunnen verwoorden waarom ik Harnessing Ruin zo goed vind, wellicht één van hun beste. Mensen, wat een gitaren, ritmes.
Niet meteen oordelen. Het is een groeiplaat.
Er zijn leute die vinden dat er op elke Immolation cd wel wat schoonheidsfoutjes zitten en dat ook iedere keer weer moeten aanhalen. Tevens moet je dan lezen dat ze de cd retegoed vinden, maar de band net niet tot de top vinden horen vanwege die foutjes. Dat vind ik gek, maar blijkbaar is Immolation zo'n band die het zwarte schaap is bij een bepaalde groep recensenten die ook nog eens elkaar naar de mond praten. Al moet ik zelf wel zeggen dat ik Unholy Cult wat minder vond dan Close to a World Below, maar dat is gewoon een kwestie van smaak, gezien de aanpak ook iets anders is en het geluid wat vlakker.

Harnessing Ruin is gewoon een Beul van een plaat.
En de man zal heersen.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jan 03, 2005 12:19 pm

nuberus schreef:[..]

Er zijn leute die vinden dat er op elke Immolation cd wel wat schoonheidsfoutjes zitten en dat ook iedere keer weer moeten aanhalen. Tevens moet je dan lezen dat ze de cd retegoed vinden, maar de band net niet tot de top vinden horen vanwege die foutjes. Dat vind ik gek, maar blijkbaar is Immolation zo'n band die het zwarte schaap is bij een bepaalde groep recensenten die ook nog eens elkaar naar de mond praten. Al moet ik zelf wel zeggen dat ik Unholy Cult wat minder vond dan Close to a World Below, maar dat is gewoon een kwestie van smaak, gezien de aanpak ook iets anders is en het geluid wat vlakker.

Wie maakt er geen schoonheidsfoutjes? Zolang je kapper ze maar niet maakt.

Voor de rest heb ik het idee dat het niet handig is om al de ene review na de ander op het internet los te laten, nog in de promofase van een nieuwe cd. Ik zie het een klein beetje als gepats van een stel metalen snotneuzen die het cool vinden om al de promo in huis te hebben en die het cool vinden om te zeiken over iets wat de grote jongens je voorschotelen.

Harnessing Ruin is een cd die je zonder vooringenomen en beïnvloed te zijn moet beluisteren. Een aantal keren. Dan pas vorm je een eerlijke eigen mening.

En zoals ik het zie: Harnessing Ruin staat als een huis en moet ie beter zijn dan Close.. of Unholy Cult of Dawn...? Zie het als een album op zichzelf, laat je haar groeien en zwiepen met die manen.
Kop dicht, Thorko

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 03, 2005 12:26 pm

Kom op zeg, als Harnessing ruin nog beter is als Unholy cult dan moet dat album nu al het death metal album van 2005 (en omstreken) worden. Ik vond Unholy cult al zo waanzinnig, stuiter goed. Dat is gewoon domweg een van de beste death metal albums die bij mij in de kast (en op de vloer, en achter het bureau...) staan.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jan 03, 2005 12:40 pm

XnegativeX schreef:Kom op zeg, als Harnessing ruin nog beter is als Unholy cult dan moet dat album nu al het death metal album van 2005 (en omstreken) worden. Ik vond Unholy cult al zo waanzinnig, stuiter goed. Dat is gewoon domweg een van de beste death metal albums die bij mij in de kast (en op de vloer, en achter het bureau...) staan.
Het blijft een kwestie van persoonlijke smaak. Er is niet een album van Immolation dat niet ontzagwekkend is. Persoonlijk zijn Dawn of Possession en Close.. mijn favorieten. Maar nogmaals: smaak. Over de kwaliteit valt nauwelijks te twisten.

Van Harnessing Ruin vind ik het geluid beter dan op Unholy Cult, niet de muziek zelf.

Voor de rest: ik heb ook de neiging om al het voorgaande te vergelijken met het nieuwe, maar na een keer luisteren vergeet ik alles wat men hiervoor heeft gemaakt en luister dan heel simpel naar een death metal plaat en niet perse naar de nieuwe Immolation.

Zo het mij in het verleden ook gelukt om Formulas Fatal To The Flesh van Morbid Angel vreselijk goed te vinden, gewoon door een plaat als Covenant of Blessed.. voor het gemak te vergeten.
Kop dicht, Thorko

Rascul

Bericht door Rascul » ma jan 03, 2005 3:07 pm

nuberus schreef:[..]

Waar hoor je dat verder dan (de opmerkingen van die foutjes)?

Overigens zaten er op Unholy Cult wel degelijk een zooi kleine foutjes (vage ritmische overgangen e.d.), maar ik heb meer de neiging dan te denken: he bah, Immolation kan het beter dan dat ik de band daardoor als geheel minder goed ga vinden.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jan 03, 2005 3:13 pm

Rascul schreef:[..]

Waar hoor je dat verder dan (de opmerkingen van die foutjes)?

Overigens zaten er op Unholy Cult wel degelijk een zooi kleine foutjes (vage ritmische overgangen e.d.), maar ik heb meer de neiging dan te denken: he bah, Immolation kan het beter dan dat ik de band daardoor als geheel minder goed ga vinden.
Ik heb begrepen dat Immolation zelf er ook zo over denkt. Ze zouden Unholy Cult wat te gehaast in elkaar hebben gezet.
Kop dicht, Thorko

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 03, 2005 8:04 pm

Plaag schreef:[..]
Het blijft een kwestie van persoonlijke smaak. Er is niet een album van Immolation dat niet ontzagwekkend is. Persoonlijk zijn Dawn of Possession en Close.. mijn favorieten. Maar nogmaals: smaak. Over de kwaliteit valt nauwelijks te twisten.

Van Harnessing Ruin vind ik het geluid beter dan op Unholy Cult, niet de muziek zelf.

Voor de rest: ik heb ook de neiging om al het voorgaande te vergelijken met het nieuwe, maar na een keer luisteren vergeet ik alles wat men hiervoor heeft gemaakt en luister dan heel simpel naar een death metal plaat en niet perse naar de nieuwe Immolation.

Zo het mij in het verleden ook gelukt om Formulas Fatal To The Flesh van Morbid Angel vreselijk goed te vinden, gewoon door een plaat als Covenant of Blessed.. voor het gemak te vergeten.
Het is inderdaad een kwestie van smaak. Ik vind het geluid op Unholy cult juist heerlijk. Lekker smerig en "zompig".

Maar ik wordt heel erg moe van mensen die er altijd maar bij blijven dat het oude werk van een band beter is dan het nieuwe. Morbid angel kan op hun volgende cd echt alles uit de kast trekken, echt de beste death metal plaat ooit maken...en nog zal die cd, bij sommige mensen, nooit over hun oude (liefst demo opnames natuurlijk) CD's heen komen. Dat is natuurlijk ronduit belachelijk.

Formulas fatal to the flesh, Souls to deny, Unholy cult zijn stuk voor stuk steen goede albums maar worden door de "fans" afgedaan als 'niet zo goed als hun oude werk'. Dat is toch dood zonde?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jan 03, 2005 8:54 pm

Gaat lekker hier.. Excuus
Laatst gewijzigd door Plaag op ma jan 03, 2005 8:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko

Plaag

Dubbelpost
Laatst gewijzigd door Plaag op ma jan 03, 2005 8:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko

Plaag

Niets aan toe te voegen.

Het is vaak ook een kwestie van meelullen met de meute.
Kop dicht, Thorko

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 03, 2005 9:01 pm

Geeft niks.

Dat van dat mee-lullen heb je heel goed. Blijkbaar is het goedvinden van oud materiaal true. En hoe meer oude shit je kent hoe meer je van de muziek lijkt te houden. Met de nadruk op "lijkt".

Trouwens, mag ik jou, als liefhebber van Immolation, Drawn and Quartered aanraden? Die gasten maken een soort mix tussen Immolation en Incantation. Vooral hun laatste cd is erg vet.
Ze zitten op Moribund records.

goatworshipper

Bericht door goatworshipper » ma jan 03, 2005 9:07 pm

Drawn and Quartered? dat ga ik onthouden.
alcohol in my veins...

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 03, 2005 9:11 pm

Drawn and quartered - Wiped From The Earth

http://www.moribundcult.com/mp3/dead53.mp3
Laatst gewijzigd door XnegativeX op ma jan 03, 2005 9:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jan 03, 2005 9:30 pm

Zo. Dat zijn tips waar ik iets mee kan.
Weer iets om armer van te worden.
Kop dicht, Thorko

Rascul

Bericht door Rascul » ma jan 03, 2005 9:35 pm

Plaag schreef:Niets aan toe te voegen.

Het is vaak ook een kwestie van meelullen met de meute.
Dat risico loop je natuurlijk bij elke artiest en elk genre. Je kunt je fans nooit tevreden houden. Een band als Incantation, die al 10 jaar dezelfde muziek speelt, noemt men oubollig en als Immolation zich vernieuwt vond men het oude werk beter. Laatst hoorde ik iemand in een chatbox zeggen dat Exodus' Tempo Of The Damned uitverkoop was en dat ze beter nummers a la Bonded By Blood kunnen gaan spelen. Daar zakte me toch de broek vanaf...

Plaag

Bericht door Plaag » ma jan 03, 2005 9:56 pm

Makkelijk brullen vanachter een pc.
Kop dicht, Thorko

Svenson

Bericht door Svenson » ma jan 03, 2005 10:11 pm

XnegativeX schreef:Geeft niks.

Dat van dat mee-lullen heb je heel goed. Blijkbaar is het goedvinden van oud materiaal true. En hoe meer oude shit je kent hoe meer je van de muziek lijkt te houden. Met de nadruk op "lijkt".

Trouwens, mag ik jou, als liefhebber van Immolation, Drawn and Quartered aanraden? Die gasten maken een soort mix tussen Immolation en Incantation. Vooral hun laatste cd is erg vet.
Ze zitten op Moribund records.
Ja gave plaat, kreeg hem op promo binnen. Dat is toch het betere ram en beuk werk!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Rascul

Bericht door Rascul » ma jan 03, 2005 10:25 pm

Plaag schreef:Makkelijk brullen vanachter een pc.
Natuurlijk. Maar zoiets gaat wel zn eigen leven leiden en voor je het weet blaat het halve internet iets dergelijks. Zoiets gebeurt met Immolation ook, helaas.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jan 03, 2005 10:32 pm

Rascul schreef:[..]

Natuurlijk. Maar zoiets gaat wel zn eigen leven leiden en voor je het weet blaat het halve internet iets dergelijks. Zoiets gebeurt met Immolation ook, helaas.
Precies, en daarom: eerst luisteren, meerdere keren, en dan pas lullen. Misschien kom je dan nog met iets verrassends. In elk geval heb je dan kunnen nadenken over wat je wil zeggen. Veel bands laten zich nou eenmaal niet voor een gat vangen en dat zijn de bands die boven de rest uitsteken.
Kop dicht, Thorko

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di jan 04, 2005 12:05 am

Ik heb Harnessing Ruin inmiddels ook onder oren gehad en ik mag de vingers gekruisd houden omdat er zoveel ruige DM uitgekomen/uitkomt de laatste/aankomende tijd. Deze plaat maakt absoluut deel uit van de blinkende-album-parade.

Het is weer een heerlijke, dreigende, zware en een gemene plaat geworden. Iets wat ik met plezier grijs ga draaien, dat staat vast. Of ik Harnessing Ruin beter/minder vind dat de voorganger(s) weet ik zo net nog niet. Daarvoor heb ik dit album te weinig gehoord en elke plaat moet altijd even zakken voordat ik er een goede mening over vorm.

Maar dat dit goede kans maakt om hoog in m`n beste-platen-anno-2005-lijst te eindigen, staat vast.

Wat de "trend" van hoe ouder, hoe beter, betreft, daar kun je natuurlijk 2 kanten mee op. Indien een band door de jaren heen vrijwel dezelfde shit op de markt heeft geschopt, zijn de zweringen bij de eerdere albums wat mij betreft enigzins twijfelachtig te noemen. Omat een band zich vrijwel altijd ontwikkelt, is het niet qua sound dan is het wel op productief gebied, en worden ze met het album logischerwijze beter (hoewel er ook natuurlijk verschillende vormen van logica zijn).

Maar een band die wel enigzins afwijkende platen uitbraakt kan wat mij betreft wel degelijk rekenen op onomstotelijk support van de eerdere platen, indien de elementen daarvan men meer aanspreken dat het latere blokken van dezelfde band. Hier verzeil je dus gauw in een "kwestie van smaak"discussie.

Voor mij persoonlijk is deze kwestie dus ook per band verschillend.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di jan 04, 2005 12:57 am

trouwens, nu we het toch over Immolation en aanverwanten hebben maak ik van de gelegenheid gebruik om Bludgeon onder de aandacht te brengen.
Bludgeon is een amerikaals DM-bandje die je enigzis met Immolation kan vergelijken. Het klinkt niet geheel hetzelfde maar heeft wel een ongeveer dezelfde muzikale benadering. Lekker hakkend en met de nodige melodieuze invallen. Ook een beetje dezelfde manier van vocaliseren.

Het is niet Immolation har overtreffende trap maar Crusify the Priest van Bludgeon is zeer zeker geen onaardig plaatje om je zo nu en dan mee te vermaken.

nightwing

Bericht door nightwing » di jan 04, 2005 9:46 am

hm eens even opzoeken dan, klinkt interesant!
www.last.fm/user/robenroll

Plaag

Bericht door Plaag » di jan 04, 2005 12:04 pm

En wat xnegativex tipte over Drawn and Quartered mag die gek vaker doen. Wat een beukende energie die die band tentoonspreidt! Godver!

Ik heb op Soulseek meteen Return of the Black Death (laat je niet weerhouden door de niet al te fantasierijke titel) gedownload, om te constateren dat deze schijf in huis MOET komen. En rap een beetje.

Return of the Black Death, Hell yeah.

Ze wonen in dezelfde straat als Immolation , Incantation, zoals xnegativex al zei, maar dat is alleen maar om aan te geven dat ze in een goede buurt wonen.
Kop dicht, Thorko

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di jan 04, 2005 12:48 pm

Plaag schreef:...die gek
Hallo zeg.
Trouwens, ik bijna wekelijks band-topics aan. Gewoon in de gaten houden :wink:

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di jan 04, 2005 8:41 pm

Plaag schreef:
Return of the Black Death, Hell yeah.

Ze wonen in dezelfde straat als Immolation , Incantation, zoals xnegativex al zei, maar dat is alleen maar om aan te geven dat ze in een goede buurt wonen.
Dit is een nogal rare zinsconstructie want dezelfde buurt is nog geen dezelfde straat en dezelfde straat is wel per se de goede buurt.
Als je het mij vraagt wonen ze wel in dezelfde buurt meer zeker niet in dezelfde straat.

En naast deze mierenneukerij id Return of the Black Death idd een vet album.

Dan nog even wat nieuws (nouja...) onder het volk promoten. De duitse heren van Depraved hebben maar 1 album uit ( Distorted Theories), maar wat voor 1. Een drammende schijf die al het krachtige van Deathmetal wederom op 1 hoop gooit met bloedlinke drumpartijen en de luchtverstorende energie van gitaren. Dit album is bruutjes maar biedt meer dan alleen maar gehak. Mooie solo`s, variatie in geluid, zang en tempo. En ontdanks het wisselende staat het album als een huis. Deze band is voor Deathmetal vrij melodieus ( denk echter NIET aan de Gotherburg-sound) maar op een behoorlijk intelligente manier.

Ja, dit is net pizza met extra kaas, bacon en hete pepertjes!

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo jan 05, 2005 10:05 am

Ah, en voor zover m`n geheugen me niet in de steek laat is Lust of Decay ook alweer een tijdje niet meer ter sprake geweest.

Jammer, want het biedt men een zeer compacte combinatie van brute death en grind. Een kanshebber in het straatje van Liturgy en Prostitute Disfigurement, zo ongeveer, maar dan met een mooi kruispunt waarop de grind-agent al in de startblokken staat.
Het leuke aan deze band is dat je, als je goed luistert, je de death en grind-scheiding vrij nauwkeurig kan aangeven. Waar de meeste bands die de beide genres combineren alles in een blender flikkeren, doet Lust of Deacy het net effe anders. Een klein detail, maar ik kan me hier echt uren mee vermaken. Elke keer hoor je weer wat nieuws, vooral als je door een kopftelefoon luistert.

Lust of Deacy heeft voor zover ik weet 2 cd`s uit, Infesting the Exhumed en Kingdom of Corpses, waarvan ik de eerste in m`n bezit heb. De plaat is voor de rest natuurlijk opgesierd met de (on)nodige sampletjes ( hoewel ze deze keer met enige humor zijn geinjecteerd) en ook de lyrics zijn wat mij betreft weinig soeps ( vrij cliche voor zo`n band). Maar de muzikale inslag...ja, die maakt deze band, die op het eerste gezicht "de zoveelste variatie op" lijkt te zijn, tot een bijzondere korrel in goed gevulde pepermolen.

voor mp3`s: http://www.lustofdecay.com/home.html

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » wo jan 05, 2005 10:39 am

Gr. Dracula schreef:[..]

Ja, dit is net pizza met extra kaas, bacon en hete pepertjes!
Bij ongeveer 1 op de 3 recenties van jou krijg ik gewoon honger.

/me gaat nu even naar de ah om pizza dus.
maar dan ipv bacon salami.

Plaag

Bericht door Plaag » za jan 08, 2005 2:46 pm

Hahaha. Ik zit naar wat nummers van Sarcastic te luisteren. Dit zijn Braziliaanse slagers. Death met een overheersende grind-pap erover. Dit is echt bruut gedoe zeg. Simpel, maar ik vind het wel wat. Het ademt zelfs een beetje een relaxed sfeertje, of heb ik nu echt een afwijking?

Biertje openen en rossen maar! Fraaie hoes ook. Zeer voor de hand liggend lijkengedoe.

Voor de liefhebber.
Kop dicht, Thorko

Elio

Bericht door Elio » za jan 08, 2005 3:04 pm

yyyyyyyrkoooooon
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

Plaag

Bericht door Plaag » za jan 08, 2005 3:09 pm

Skinless schreef:yyyyyyyrkoooooon