Black Metal Topic

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
iscariah

Bericht door iscariah » ma jan 03, 2005 1:17 pm

Tokus schreef:[..]

dude, lees het interview op de frontpage.
Hoe staat het eigenlijk met The CNK? Een nieuw album zou ik wel op prijs stellen.

Die band is helaas een beetje dood momenteel, aangezien de gitarist en ik vrij ver uit elkaar wonen en we niet genoeg tijd hebben voor de band. Vorig jaar zijn we begonnen aan wat nieuw materiaal, misschien dat we dat ooit nog wel eens uitbrengen. Ik zou echter niet weten wanneer!

Een beetje aandringen kan geen kwaad zou ik zeggen.

iscariah

Bericht door iscariah » ma jan 03, 2005 1:18 pm

Post-Black is de mengeling van Industrial met Black en andere vormen van extreme metal zo simpel is het.

En Peccatum is Avant-Garde metal.

K.

Bericht door K. » ma jan 03, 2005 4:01 pm

Het nieuwe Countess-album, "Spawn of Steel", wordt voor maart 2005 uitgebracht door Barbarian Wrath. Twéé nummers zijn al te beluisteren:

- Countess - Alone Against The World
- Countess - Thermopylae

Via de gebruikelijke weg te downloaden, dat wil zeggen met je rechtermuisknop klikken en opslaan als/save as doen. Goh..

Ik vind deze nummers best lekker klinken, al zeg ik het zelf. Véél beter dan Heilig Vuur. Heilig Vuur vond ik zelf persoonlijk nogal een teleurstelling, Orlok's stemgeluid vond ik vervelend en het drumgeluid klonk me te statisch, iets wat ik op deze nummers helemaal niet storend vind. Al blijf ik The Shining Swords of Hate het beste Countess album vinden die ik heb, ken ze nog niet allemaal.

Ik denk dat ik dit nieuwe album wel ga kopen, als 'ie uit is.

Iemand die "The Revenge Of The Horned One, Part I" voor me heeft mag trouwens PM-en voor een tradelist.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jan 03, 2005 4:15 pm

Ik denk dat ik mij maar eens wat meer ga bezighouden met Hollandse black. Ik moet bekennen dat ik nauwelijks bekend ben met bands als Fluisterwoud, Funeral Winds, Countess etc. etc. En dat voor een Hollander met black-neuroses.

Op dit moment hou ik me vooral bezig met black uit Portugal nota bene. Waar overigens heel wat goeds gebeurt. Waarover later vast meer.
Kop dicht, Thorko

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » di jan 04, 2005 3:51 pm

Barbarian Wrath was toch gestopt, Kevin?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

K.

Bericht door K. » di jan 04, 2005 3:52 pm

Beetje onduidelijk, volgens mij worden de reeds geplande releases nog uitgebracht en houdt het daarna op, als in dat er geen nieuwe releases meer geplanned worden.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » di jan 04, 2005 5:03 pm

Countess gaat dan naar...?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

chiel

Bericht door chiel » di jan 04, 2005 5:36 pm

Falkh schreef:heeft iemand de nieuwe Graveland al origineel gekocht? Zo ja, waar dan?
ja, bij no colours

chiel

Bericht door chiel » di jan 04, 2005 5:43 pm

Falkh schreef:heeft iemand de nieuwe Graveland al origineel gekocht? Zo ja, waar dan?
ja, de A5 cd. bij no colours.

K.

Bericht door K. » di jan 04, 2005 5:48 pm

Robgoroth schreef:Countess gaat dan naar...?
Eh..

Goeie vraag man, hehe.

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » di jan 04, 2005 5:57 pm

Countess is GOED, ik had geen idee dat die Nederlands waren eigenlijk.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » di jan 04, 2005 7:04 pm

Ik krijg aankomend weekend de LP-versie binnen, van Soulseller.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » di jan 04, 2005 7:24 pm

wtf is dimmu borgir hele dagen aan het doen?
What is good? - everything augments the feeling of power, the will to power, power itself, in man. What is evil? - whatever springs from weakness. What is happiness? - the feeling that power increases - that resistance is overcome." -Friedrich Nietzsche, The Antichrist

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » di jan 04, 2005 7:25 pm

Vraag het ze, mij interesseert het helemaal niks.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » di jan 04, 2005 7:25 pm

Lord Hellfrost schreef:wtf is dimmu borgir hele dagen aan het doen?
Elkaar in de kont neuken, denk ik. O ja, ze hebben inmiddels aids opgelopen, binnenkort dus een afscheidstournee.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Plaag

Bericht door Plaag » di jan 04, 2005 8:18 pm

K. schreef:Beetje onduidelijk, volgens mij worden de reeds geplande releases nog uitgebracht en houdt het daarna op, als in dat er geen nieuwe releases meer geplanned worden.
BARBARIAN WRATH Bastard Birth News

Hell-o boys and girls... After a few bumps in the road BARBARIAN WRATH (is sort) of back on
track and just released the long awaited and announced AMON "The Return Of Black Metal" and
ALASTOR "Infernal Lord". Those still not familiar with these bands may head over to
www.barbarianwrath.org/SoundsOfSin/index.html and check out the mp3s.

More albums will follow soon, we´re currently working to complete GRAVEWÜRM "Under The Banner Of
War", TEARSTAINED "Monumental In It´s Sorrow", STINY PLAMENU "Zelezo Krváci" and COUNTESS "Spawn
Of Steel" which should all be out within the nest 2 month with the second ANAEL "Wings Of
Mercury" not far behind.

For those who can´t wait we uploaded a few songs of GRAVEWÜRM, STINY PLAMENU and COUNTESS at our
new http://groups.yahoo.com/group/NazgulsWrath/ Yahoo group. The move there was unavoidable due
to some differences with our current providers who are quick at charging our credit card but
don´t particularly bother to hurry fixing things. We might just go back to free providers
altogether but that´s a story for another newsletter.

I know the Yahoo group is inconvenient and sometimes bloody annoying but for the moment it can´t
be helped. Make sure to sign up there with a Yahoo identity or you can not access the files.

Staying with bad news, we´re also having a dispute with PayPal over some credit card chargeback
from some third world country. That means that for the time being (and possibly permanently) we
will not be able to receive payments through PayPal. We´re currently working on a solution for
that but do not send any PayPal payments without checking back with me first.

Still staying with bad news, we have to lower the exchange rate for USD. We still accept US
currency but at a rate of 1 EUR = 1.3 USD. That´s still much better than what you´d get at a
bank.
Kop dicht, Thorko

Plaag

Bericht door Plaag » di jan 04, 2005 8:19 pm

Dat is het verhaal van BW
Kop dicht, Thorko

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » di jan 04, 2005 8:46 pm

Lord Hellfrost schreef:wtf is dimmu borgir hele dagen aan het doen?
Afbeelding

wtf ben jij aan het doen? Een black metal cover band, die een single gaan uitbrengen? :lol:
Terug van weg geweest

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » di jan 04, 2005 11:01 pm

Ah, Barbarian Wrath gaat gewoon door, goed zo.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

NIBDEM

Bericht door NIBDEM » di jan 04, 2005 11:42 pm

Plaag schreef:Ik denk dat ik mij maar eens wat meer ga bezighouden met Hollandse black.
check nibdem dan maar :P

voorproefje van nieuw nummer: http://www.vampire-magazine.com/mp3/nibdem/rfb.mp3

Amibor

Bericht door Amibor » di jan 04, 2005 11:47 pm

NIBDEM schreef:[..]

check nibdem dan maar :P

voorproefje van nieuw nummer: http://www.vampire-magazine.com/mp3/nibdem/rfb.mp3

He, gaaf man! Ik ruik een beetje Drudkh hier en daar, en soms zelfs een vleugje Weakling. Dus dat zit wel snor.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Raymond W.

Bericht door Raymond W. » wo jan 05, 2005 1:30 am

Godverdomme, wat is Weathering the Curse van Draugar een gave plaat. Alles wat momenteel uit de VS komt bevalt me erg goed. Zijn er trouwens een aantal personen bij meerdere bands betrokken? Leviathan, Xasthur, Weakling, Draugar etc. allemaal bands die dezelfde stijl BM maken en volgens mij ook nog allemaal uit San Francisco komen.
Utereg!

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » wo jan 05, 2005 1:39 am

Het feit dat leden van Leviathan, Xasthur etc. een gezamenlijk project opstarten/opgestart hebben zegt genoeg denk ik. Ze zijn misschien niet direct betrokken bij elkaars muziek, als in: bij elkaar in de band zitten, maar ik denk dat er zeer zeker inspiratie geput wordt uit elkaars albums. Buiten dat zullen bij het schrijfproces, misschien zelfs het opnemen ook wel anderen dan de bandleden zelf aanwezig zijn. In dit geval dus leden van andere bands. Die kans lijkt mij reëel ja.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

verwoesting

Bericht door verwoesting » wo jan 05, 2005 8:31 pm

http://www.metal-archives.com/review.php?id=11922

Waar de fuck heeft deze idioot het nou weer over? Hoe komt hij erbij dat War NSBM is? En die "poorly written" lyrics maken het hem nou juist.

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » wo jan 05, 2005 10:05 pm

Knevelaer schreef:[..]

Afbeelding

wtf ben jij aan het doen? Een black metal cover band, die een single gaan uitbrengen? :lol:

LMFAO!!! zoiets :P we willen samen met een zooi andere bands een album maken ten ere van de grootste metal bands (black death heavy who gives a fuck) de bedoeling is dat men kiest welk nummer wij doen snappiej?
What is good? - everything augments the feeling of power, the will to power, power itself, in man. What is evil? - whatever springs from weakness. What is happiness? - the feeling that power increases - that resistance is overcome." -Friedrich Nietzsche, The Antichrist

iscariah

Bericht door iscariah » wo jan 05, 2005 10:11 pm

Dat is eerder die bands afzeiken dan een tribute.

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » wo jan 05, 2005 10:15 pm

en hoe weet jij dat?

iscariah

Bericht door iscariah » wo jan 05, 2005 10:15 pm

Lord Hellfrost schreef:en hoe weet jij dat?
Door naar je site en foto's te kijken.

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » wo jan 05, 2005 10:17 pm

dat zegt veel wou je zeggen?

iscariah

Bericht door iscariah » wo jan 05, 2005 10:17 pm

Lord Hellfrost schreef:dat zegt veel wou je zeggen?
In jullie geval, ... ja.

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » wo jan 05, 2005 10:18 pm

ow leg uit ben benieuwd hoe jij denkt....

iscariah

Bericht door iscariah » wo jan 05, 2005 10:20 pm

Lord Hellfrost schreef:ow leg uit ben benieuwd hoe jij denkt....
Mijn hersenspinselen zijn moeilijk te begrijpen voor een normale sterveling zoals jij.

Nu genoeg van dit gezeik we hebben dit topic al genoeg bevuild met dit gezeik.

CoenV

Bericht door CoenV » wo jan 05, 2005 10:24 pm

Lord Hellfrost schreef:[..]

LMFAO!!! zoiets :P we willen samen met een zooi andere bands een album maken ten ere van de grootste metal bands (black death heavy who gives a fuck) de bedoeling is dat men kiest welk nummer wij doen snappiej?
Precies, want, wat men wil horen, speelt deze band. (ander topic 'populaire band = jouw mening') Nee, dat is niet mijn mening, hier geef je het toe, homo.
Fucking hell, ik weet zeker, welke band het ook gaat worden, dat deze band met de wetenschap dat een ontzettend kansloos bandje zoals de jouwe zich gaat storten op het coveren van een van hun nummers, per direct de band opgeheven zou hebben en ze zichzelf verhangen zouden hebben. Wat ontzettend kansarm.
Daarnaast, tributes zijn sowieso vaak erg overbodig, en, zoals in dit geval ook ongetwijfeld gaat gebeuren, ontzettend slecht, fucking snotboer.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » wo jan 05, 2005 10:24 pm

jij je zin

Metalheank

Bericht door Metalheank » wo jan 05, 2005 10:27 pm

CoenV schreef:[..]

Precies, want, wat men wil horen, speelt deze band. (ander topic 'populaire band = jouw mening') Nee, dat is niet mijn mening, hier geef je het toe, homo.
Fucking hell, ik weet zeker, welke band het ook gaat worden, dat deze band met de wetenschap dat een ontzettend kansloos bandje zoals de jouwe zich gaat storten op het coveren van een van hun nummers, per direct de band opgeheven zou hebben en ze zichzelf verhangen zouden hebben. Wat ontzettend kansarm.
Daarnaast, tributes zijn sowieso vaak erg overbodig, en, zoals in dit geval ook ongetwijfeld gaat gebeuren, ontzettend slecht, fucking snotboer.
Ach, misschien leren ze er wat van.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » wo jan 05, 2005 10:31 pm

CoenV schreef:[..]

uhm oke 1 ding weet ik wel zeker jij hebt totaal geen respect voor je medemens dat heeft trouwens niemand hier... jij weet nix van mij helemaal nix alleen wat je leest.... get a life man! hoe weet jij of wij slecht spelen? je hebt ons nog nooit gehoord.... waarschijnlijk ben jij een of ander zielig jongetje wat nog nooit een instrument vast heeft gehouden en er een leven van maakt om andere mensen aftezeiken vraag me af wat daar leuk aan is.....

Metalheank

Bericht door Metalheank » wo jan 05, 2005 10:34 pm

uhm oke 1 ding weet ik wel zeker jij hebt totaal geen respect voor je medemens dat heeft trouwens niemand hier... jij weet nix van mij helemaal nix alleen wat je leest.... get a life man! hoe weet jij of wij slecht spelen? je hebt ons nog nooit gehoord.... waarschijnlijk ben jij een of ander zielig jongetje wat nog nooit een instrument vast heeft gehouden en er een leven van maakt om andere mensen aftezeiken vraag me af wat daar leuk aan is.....
Okee ik doe het wel: niet serieus in gaan op die CoenV knakker, zo doet hij altijd. Is normaal hier, scheld hem gewoon even uit of kom met een originele grap.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

iscariah

Bericht door iscariah » wo jan 05, 2005 10:34 pm

Is Bahimiron uit de US een goede band?

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » wo jan 05, 2005 10:37 pm

oke dat is een nieuwe ervaring.... lekker gezellig dan... maar goed ik hou me kop maar is er teminste een slim hier en ik stel nogmaals de vraag heeft iemand enig idee wat dimmu borgir nu aan het doen is?

Mortus

Bericht door Mortus » wo jan 05, 2005 10:44 pm

Dimmu is waarschijnlijk bezig met het verkrachten van meisjes in hun tourbus, met de nodige drugs uiteraard.

Das de nieuwe BM trend!
www.opelcluboost.nl

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » wo jan 05, 2005 10:45 pm

eeehm dat was satyricon hoor

K.

Bericht door K. » wo jan 05, 2005 10:47 pm

En aan je spellingswijze en aan de smiles in de gastenboekjes te zien ben jij een veel te blij en openminded rotmannetje wat Black Metal waarschijnlijk heel stoer vind.

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » wo jan 05, 2005 10:52 pm

yo gek wat moet ik dan hele dagen deprie in huis gaan zitten?? neej ik geniet van het leven is dat zo verkeerd? en ik vind black metal niet stoer.... is gewoon mooie muziek snap ook niet waarom je OF black metal moet luisteren OF death metal :S ik krijg teminste veel commetaar als ik met een bandshirt van een black metal band op een concert van death metal bands loop.... mag ik beide soorten muziek niet mooi vinden ofzow?

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo jan 05, 2005 11:01 pm

Lord Hellfrost schreef:mag ik beide soorten muziek niet mooi vinden ofzow?
A) Nee
B) 'Mooi' is niet true ende kult
C) Vraag jij jezelf vaker af of je wel een eigen mening mag hebben?
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » wo jan 05, 2005 11:04 pm

A) waarom niet?
B) oke geef toe slechte woordkeuze
C) hoe bedoel je eigen mening....? ik heb een eigen mening die word blijkbaar niet gerespecteerd.....

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo jan 05, 2005 11:13 pm

Lord Hellfrost schreef:A) waarom niet?
B) oke geef toe slechte woordkeuze
C) hoe bedoel je eigen mening....? ik heb een eigen mening die word blijkbaar niet gerespecteerd.....
Zoek op in het woordenboek: 'cynisme', 'sarcasme' en 'ironie'. Waarschijnlijk zijn al je vragen dan in één keer beantwoord...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Mortus

Bericht door Mortus » wo jan 05, 2005 11:46 pm

Lord Hellfrost schreef:eeehm dat was satyricon hoor
Ze apen elkaar toch allemaal na
www.opelcluboost.nl

Lord Hellfrost
Contacteer:

Bericht door Lord Hellfrost » do jan 06, 2005 12:16 am

wahahaha achja wat doe je dr aan

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » do jan 06, 2005 12:34 am

the true Thorko schreef:[..]

Zoek op in het woordenboek: 'cynisme', 'sarcasme' en 'ironie'. Waarschijnlijk zijn al je vragen dan in één keer beantwoord...
:lolup:

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » do jan 06, 2005 1:40 am

Lord Hellfrost schreef:yo gek wat moet ik dan hele dagen deprie in huis gaan zitten?? neej ik geniet van het leven is dat zo verkeerd? en ik vind black metal niet stoer.... is gewoon mooie muziek snap ook niet waarom je OF black metal moet luisteren OF death metal :S ik krijg teminste veel commetaar als ik met een bandshirt van een black metal band op een concert van death metal bands loop.... mag ik beide soorten muziek niet mooi vinden ofzow?
Ze gaan Stôrmblast opnieuw opnemen. Wat ik ongelooflijk overbodig vind eerlijk gezegd. Want ik vind Stormblast het beste album van ze, heeft een mooie sfeer, en ik denk niet dat ze dat in een dure studio kunnen nabootsen met zo'n digitaal geluid. Trouwens, je zegt dat mensen hier geen respect voor elkaar hebben, maar dat is nou eenmaal true. Misantrophisch enzo :wink:
Terug van weg geweest

Gesloten