22 jan. Dordrecht Popcentrale = Punk
22 jan. Dordrecht Popcentrale = Punk
Hey luie luitjes,
komende zaterdag zal ook de Popcentrale in Dordrecht haar steentje bijdragen aan giro 555.
Deze avond presenteert punkband Powerslib haar cd
en zal de band E110 ook optreden.
Iedere ziel zal gevraagd worden te doneren bij aankomst € 3,- (maar meer mag uiteraard ook)
Je bent vanaf 2100 welkom
Tot zaterdag
Ik zal er in ieder geval zijn.
(ow ja de prijs van het bier is redelijk varierend tussen de 1,50 en2,- voor jupiler/leffe/hertog jan/hoegaarden/palm)
[EDIT even topic-titel wat aangepast]
komende zaterdag zal ook de Popcentrale in Dordrecht haar steentje bijdragen aan giro 555.
Deze avond presenteert punkband Powerslib haar cd
en zal de band E110 ook optreden.
Iedere ziel zal gevraagd worden te doneren bij aankomst € 3,- (maar meer mag uiteraard ook)
Je bent vanaf 2100 welkom
Tot zaterdag
Ik zal er in ieder geval zijn.
(ow ja de prijs van het bier is redelijk varierend tussen de 1,50 en2,- voor jupiler/leffe/hertog jan/hoegaarden/palm)
[EDIT even topic-titel wat aangepast]
Laatst gewijzigd door Sirius op di jan 18, 2005 8:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Born to live forever more!!!
- ruben somewhere online
Ik moet erbij zeggen, dit is vanuit een heel ander motief dan die bekende nederlander hype. Ik moet het een beetje goedpraten, daar ik een aandeel heb in het optreden. Meer zeg ik niet, ik speel overigens niet in een punkband, ik kijk wel linker uit.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
wat amibor zegt klopt;
in eerste instantie was het de bedoeling om het in het kader van hun cd-presentatie te houden, maar aangezien de popcentrale zowel vrijdag als zondag een activiteit had staan voor giro 555, heeft men besloten om in het kader van gemeenschappelijke promotie de zaterdagavond voor het gemak ook onder deze noemer te plaatsen
in eerste instantie was het de bedoeling om het in het kader van hun cd-presentatie te houden, maar aangezien de popcentrale zowel vrijdag als zondag een activiteit had staan voor giro 555, heeft men besloten om in het kader van gemeenschappelijke promotie de zaterdagavond voor het gemak ook onder deze noemer te plaatsen
Born to live forever more!!!
Sirius schreef:wat amibor zegt klopt;
Ja, Powerslib is daar ook niet 100 procent mee in z'n nopjes. Vind het ook een beetje jammer eigelijk, tegen mij zeiden ze dat het gratis was, nu moet ik weer 3 euro dokken. Tss.
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn