Death metal II
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik heb die live dvd van Dark tranquillity van een maatje van me... ziet er erg goed uit moet ik zeggen ik ben alleen bekent met het meesterlijke Skydancer maar na deze dvd ga ik wel wat meer aanschaffen... en ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar het optreden met Kreator volgende maand.
oh en daar naast: voor de genen die Kokaiinum van Illdisposed nog nooitgehoord hebben: Checken die Zooi!!!!!
oh en daar naast: voor de genen die Kokaiinum van Illdisposed nog nooitgehoord hebben: Checken die Zooi!!!!!
- TELEPETHERION
- Contacteer:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=12444Dominion schreef:Waar heb jij et nou weer over?
Heus.
- fetuskiller
- Contacteer:
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Ach, ik vind hem niet super vergeleken met het andere werk, maar er zitten wel leuke stukjes in. Het nummer Frozen Souls vind ik toch wel erg goed, maar die openingstrack vind ik totaal niets...nuberus schreef:[..]
heerscht. Overigens vind ik God Cries niks minder dan de andere albums. Ik hoor en zie vaak andere reacties.
- XnegativeX
- Contacteer:
Lomper dan Asphyx? Die, tragere, beukende stukken waren nou juist de dingen die ik zo vreselijk vet vond aan Asphyx. Ga jij me nu vertellen dat Soulburn daar nog weer een overtreffende trap van is?!ouwe schreef:[..]
En de reden daartoe?
Ik vind Soulburn net zo goed, het is gewoon wat 'lomper' maar zeker niet minder!
Dan zal ik het namelijk snel even aan moeten schaffen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Ja daar heb je gelijk in. Maar het was lomper in het opzicht van sneller, beukender... En aanschaffen zul je toch moeten, het is een gave plaat met Wannes van Pentacle op vocals (dat zegt al genoeg!!)
Edit: Lomper is misschien niet echt het juiste woord, maar ik zou zeggen, voeg me even toe aan MSN ofzo, dan kan ik een nummertje voor je rippen op de computer?
Edit: Lomper is misschien niet echt het juiste woord, maar ik zou zeggen, voeg me even toe aan MSN ofzo, dan kan ik een nummertje voor je rippen op de computer?
Over lomp gesproken: Incrust uit Brazilië.
Daar valt niet veel over te zeggen, behalve: niet origineel, lelijk, roestige messen met onregelmatige kartels. Het rost.
De titel van hun enige full-length tot op heden is Baptized in Unholy Gore (2004). Zeker de moeite van het checken waard.
Dit is kutmuziek waar ik graag naar luister.
http://incrust666.vilabol.uol.com.br/
Daar valt niet veel over te zeggen, behalve: niet origineel, lelijk, roestige messen met onregelmatige kartels. Het rost.
De titel van hun enige full-length tot op heden is Baptized in Unholy Gore (2004). Zeker de moeite van het checken waard.
Kop dicht, Thorko
We zullen het eens uitproberen! Klinkt veelbelovend, haha...Plaag schreef:Over lomp gesproken: Incrust uit Brazilië.
Nog een aanradertje: Mortem uit Peru.
Mortem is inderdaad erg goed. Als het nieuwe album net zo goed is als de vorige drie dan is het weer een verplichte aanschaf. De 2 concerten die ze hier hebben gegeven waren ook erg goednuberus schreef:[..]
Mortem is idd heerschen. Zelf heb ik Decomposed by Possession, maar moet er nog meer van hebben. Als het goed is, komen ze binnenkort met een nieuw album.
Laatst gewijzigd door puist op ma jan 17, 2005 5:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
-
zou ook wel eens tijd worden!nuberus schreef:[..]
Mortem is idd heerschen. Zelf heb ik Decomposed by Possession, maar moet er nog meer van hebben. Als het goed is, komen ze binnenkort met een nieuw album.
die andere 2 kun je ook zowiezo aanschaffen.
en ik geloof dat er iron pegasus nog enkele demos op vinyl gaat persen.
alcohol in my veins...
- NecroCannibal
- fetuskiller
- Contacteer:
Over twee maanden komt het nieuwe schijfje van Detonation genaamd "Portals to uphobia" de tracklist ziet er alsvolgt uit:
-Beyond the Margin
-Chaos Banished
-Structural Deceit
-End of Sight-End of Fears
-Clinically Dead
-The Source to Delve
-Solitude Reflected
-Lost Euphoria Part III
-The Loss of Motion Control
-Into Sulfur I Descend
-The Discharge of Isolation
Ik kan niet wachten om die schij te horen...
check www.detonation.nl voor meer info
-Beyond the Margin
-Chaos Banished
-Structural Deceit
-Clinically Dead
-The Source to Delve
-Solitude Reflected
-Lost Euphoria Part III
-Into Sulfur I Descend
- No_Remorse
- Contacteer:
bedankt voor de info,word in de gaten houden dusfetuskiller schreef:Over twee maanden komt het nieuwe schijfje van Detonation genaamd "Portals to uphobia" de tracklist ziet er alsvolgt uit:
-Beyond the Margin
-Chaos Banished
-Structural Deceit
-Clinically Dead
-The Source to Delve
-Solitude Reflected
-Lost Euphoria Part III
-Into Sulfur I Descend
BM/HM gay praktijken.goatworshipper schreef:[..]
op vinyl .
editkanker --> kuch kuch grind kuch. maar dat MAG.
Laatst gewijzigd door Sai op wo jan 19, 2005 5:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Under The Banner Of Death
Nieuwe tip (speciaal voor mensen als Hieronimus): Altered Aeon. Met leden van Theory In Practice. Heeft ook wel een hoop van die band weg, maar is wat meer straight-forward, een beetje de Dark Tranquility-kant op. Verder gewoon heel goed. Technisch sterk en veel overtuigingskracht. Leuk extra'tje: de zanger grunt niet, maar brult halve melodielijnen zonder dat het heel gay gaat klinken. Een beetje als Emperor en Zyklon.
Makkers staakt uw wild geraas
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Je omschrijving van de muziek klinkt veelbelovend, ik zal dit ook eens gaan checken.Rascul schreef:Nieuwe tip (speciaal voor mensen als Hieronimus): Altered Aeon. Met leden van Theory In Practice. Heeft ook wel een hoop van die band weg, maar is wat meer straight-forward, een beetje de Dark Tranquility-kant op. Verder gewoon heel goed. Technisch sterk en veel overtuigingskracht. Leuk extra'tje: de zanger grunt niet, maar brult halve melodielijnen zonder dat het heel gay gaat klinken. Een beetje als Emperor en Zyklon.
- Hieronimus
Toch ken ik de band ergens van, Rasculio! 
Wat ik ervan hoorde (dacht ik?) klonk erg sterk, maar niet zo technisch als ik verwachtte van leden van TiP. Maargoed, ik zal er weer eens naar op zoek gaan, bedankt!

Wat ik ervan hoorde (dacht ik?) klonk erg sterk, maar niet zo technisch als ik verwachtte van leden van TiP. Maargoed, ik zal er weer eens naar op zoek gaan, bedankt!
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm