liefhebbers?
Gaaf, ik hoop ze zelf ook nog eens live te zien.Guanche schreef:Yeah!
Ik durfde deze flauwe power minded band al niet te noemen in een wereld vol duistere death metal.
Ik ben 2x naar een concert van hun geweest, gewoon omdat het goede muziekanten zijn en de inspiratie van Dream Theater.
Ik vind hun één na laatste album heeel sterk, The Ladder..
check als je kan daarvan nummer 10 (new language) de intro, zeer strakke prog. in 3/4
Hehe, die ken ik ook van gta vcDaisycutter schreef:ik ken alleen owner of a lonely heart, gaaf liedje maar voor de rest is mijn kennis van yes maar mager
Lone Starr schreef:ken alleen Owner of a lonely heart, welke een te gek nummer is
maarre ios dat nummer niet ingezongen door een zangeres?
Verander dan je verjaardag, in je profiel! Maar niks tegen oude zakken, je bent 6 jaar jonger dan mijn ouders.Arawn schreef:[..]
Nee, ik wil er niet van beschuldigd worden dat ik een ouwe zak ben!![]()
ELP luistertip: Karn Evil 9 Part I, II en III (Album: Welcome back my friends to the show that never ends!)
Oh ja, Fragile en Relayer heb ik nog ergens liggen, hmmm heb er dus meer van dan ik dacht....Edwynn schreef:Ik heb van Yes nog Fragile, Relayer en Tales From The Topographic Ocean. Vooral laatstgenoemde is een heerlijke trip met die fantastische uitgesponnen muziekstukken. Daarna moet ik echter gauw weer even wat lomps horen.
Nee, er zijn op het moment geen tourplannen. Ze waren de afgelopen 4 jaar ook 3 keer in Nederland on tour (11-2001 in de HMH, 06-2003 in Ahoy en in 06-2004 deden ze het Arrow Classic Rock Festival) en het zit er sowieso niet in dat ze dit jaar gaan touren.xeper schreef:[..]
Weet hij toevallig ook of ze binnenkort nog in NL komen?
Bedankt! Maar dan moet ik eerst eens geld zien te vinden.Arawn schreef:[..]
Nee, er zijn op het moment geen tourplannen. Ze waren de afgelopen 4 jaar ook 3 keer in Nederland on tour (11-2001 in de HMH, 06-2003 in Ahoy en in 06-2004 deden ze het Arrow Classic Rock Festival) en het zit er sowieso niet in dat ze dit jaar gaan touren.
Het opnemen van een nieuw album zal nu voorrang gaan krijgen.
Maaaarrrrr, als je een exemplaar van de 'Symphonic Live Tour' DVD te pakken kunt krijgen, zie en hoor je één van de beste concerten van YES, opgenomen in de Heineken Music Hall op 22-11-2001. Beeld- en geluidskwaliteit van deze DVD zijn trouwens heel erg goed!