Moonsorrow

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Heidewolf

Moonsorrow

Bericht door Heidewolf » zo jan 23, 2005 10:27 pm

Wat een verdraaid vette band. Heerlijke viking metal. Zelf heb ik nou 'Suden uni' en 'Tämä Ikuinen Talvi'.
Welke albums zijn nog meer aanraders?
Heerlijk Helder Taalloeder

Sturmblast

Bericht door Sturmblast » zo jan 23, 2005 10:29 pm

Inderdaad zeer vette band, alleen vind ik persoonlijk Finntroll net ietsjes beter.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]

Alexus

Bericht door Alexus » zo jan 23, 2005 10:31 pm

Suden Uni en Kivenkantaja vind ik zelf de sterkste albums.

Ben benieuwd naar het komende album binnenkort.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » zo jan 23, 2005 10:32 pm

Sturmblast schreef:Inderdaad zeer vette band, alleen vind ik persoonlijk Finntroll net ietsjes beter.
Finntroll heeft imo wat teveel keyboards op het laatste album, bij moonsorrow blijven de gitaren tenminste nog een grote rol spelen.

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » zo jan 23, 2005 10:35 pm

Front voor/der Matigheid
last.fm

Alexus

Bericht door Alexus » zo jan 23, 2005 10:37 pm

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » zo jan 23, 2005 10:44 pm

Hehe, slotje dan maar.

MadTinus

Bericht door MadTinus » zo jan 23, 2005 11:02 pm

Heidewolf schreef:Hehe, slotje dan maar.
Waarom altijd zo'n fakking slotje, biedt de forumsoftware hier geen mogelijkheid voor de moddereeters om topics samen te voegen?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma jan 24, 2005 5:27 pm

Welja, nu dit topic toch enigzins boven de andere 2 bungelt zal ik het niet laten de mededeling dat ik vorige week de 2 laatste albums van moonsorrow in m`n klauwen gedouwd heb gekregen, te doen.

Betreft dus Voimasta Ja Kunniasta en Kivenkantaja. Ik heb Moonsorrow altijd al willcien checken maar het kwam er elke keer maar niet van.

Inmiddels galmen de vikingtunes hier non stop door de holtes en boltes. Ik ben helemaal weg van deze band. Beide albums zijn geweldig, Kivenkantaja is wat epischer en opener, luistert iets makkelijker weg dan Voimasta Ja Kunniasta, maar ik vind allebei de schijven waanzinnige meesterwerkjes.

Hoera, wieder een ontdekking voor de Graaf. Ik ga gauw weer bij m`n "vikingleverancier" voor de restende platen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma jan 24, 2005 5:28 pm

Welja, nu dit topic toch enigzins boven de andere 2 bungelt zal ik het niet laten de mededeling dat ik vorige week de 2 laatste albums van moonsorrow in m`n klauwen gedouwd heb gekregen, te doen.

Betreft dus Voimasta Ja Kunniasta en Kivenkantaja. Ik heb Moonsorrow altijd al willcien checken maar het kwam er elke keer maar niet van.

Inmiddels galmen de vikingtunes hier non stop door de holtes en boltes. Ik ben helemaal weg van deze band. Beide albums zijn geweldig, Kivenkantaja is wat epischer en opener, luistert iets makkelijker weg dan Voimasta Ja Kunniasta, maar ik vind allebei de schijven waanzinnige meesterwerkjes.

Hoera, wieder een ontdekking voor de Graaf. Ik ga gauw weer bij m`n "vikingleverancier" voor de restende platen.

Overigens zie ik her en der toch enige referenties aan Fintroll. Ik vraag me af waar ze vandaan komen. Die 2 bands zijn werkelijk totaal anders in mijn ogen...

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma jan 24, 2005 5:29 pm

HUH?

hmm...niet helemaal goed gegaan, blijkbaar.

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma jan 24, 2005 5:32 pm

Inderdaad, dat vind ik ook gelul. De enige overeenkomst die ik zie is dat in beide bands een heerschende dikke dwerg genaamd Henri Sorvali speelt.

Finntroll is snel en stuiterbaar, Moonsorrow is veel epischer en vooral op Voimasta meer van het zware bangwerk.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Plaats reactie