23 april:-Apocrypha-Dark Desire@Elektra
23 april:-Apocrypha-Dark Desire@Elektra
Zaterdag 23 april:
-Anorexia Nervosa is afgelast..k hoorde dat ze geen bookingskantoor meer hebben..Kortom;kanker
Imbolc is ineens uit elkaar en speelt ook niet...
dus..
-Apocrypha
-Dark Desire
Entree: € 5,00(zal wel lager worden)
Aanvang: 20.00uur
www.elektra-sliedrecht.nl
-Anorexia Nervosa is afgelast..k hoorde dat ze geen bookingskantoor meer hebben..Kortom;kanker
Imbolc is ineens uit elkaar en speelt ook niet...
dus..
-Apocrypha
-Dark Desire
Entree: € 5,00(zal wel lager worden)
Aanvang: 20.00uur
www.elektra-sliedrecht.nl
Laatst gewijzigd door Death op za apr 23, 2005 3:07 pm, 6 keer totaal gewijzigd.
http://www.facebook.com/pages/Sepiroth/180198742018859?ref=ts&fref=ts
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Fat Bastard
- Contacteer:
Ik heb Nimroth gesproken en Cirith Gorgor heeft helemaal niets van een bevestiging gehoordMarchosias666 schreef:Ik weet niet hoe die rotzooi de wereld in gekomen is maar we spelen met Cirith Gorgor die datum NIET!!!

Alhoewel Fred(programmeur metal)het zo heeft gezegt
Ik ga hier zo snel mogelijk wat aan doen

http://www.facebook.com/pages/Sepiroth/180198742018859?ref=ts&fref=ts
iets minder kanker mag weliscariah schreef:Kanker, ik heb Anorexia Nervosa gemist live in Belgie kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker ....
en je hebt een geniaal optreden gemist in Wageningen. in Belgie vonden ze het zelf niet zo super, ook omdat het een of andere kleine kut tent was
Ik weet dan AN goed is, toen ik de band zag in de Biebob in het voorprogramma van Dark Funeral roste men Dark Funeral eruit (tevens leuk men Drudenhaus laten handtekenen toen).Tokus schreef:[..]
iets minder kanker mag wel
en je hebt een geniaal optreden gemist in Wageningen. in Belgie vonden ze het zelf niet zo super, ook omdat het een of andere kleine kut tent was
Maar de afstand tussen Vichte, West-Vlaanderen, Belgie - Wageningen, Nederland was mij wat te groot, daarom dat ik ze in Belgie wou zien, de laatste keer dat ik hun site bezocht stond dat concert er niet op en nu zag ik dat het vrijdag geweest was.
Dus ik was wel effe kwaad en teleurgesteld dat ik dat gemist heb.
Ik dacht trouwens al dat het een kutzaaltje zou zijn in Belgie, aan de naam van de gemeente alleen al te zien.
-
Cool, Anorexia Nervosa! Ik vond ze in Wageningen ook geniaal. Die andere bands ken ik niet. Wel jammer dat het weer in zo'n vaag zaaltje is, moet ik weer ver rijden om m'n favoriete band in een jeugdhok te zien. Kan ook gezellig zijn natuurlijk, hoewel er vast niemand met me mee wil. (Hebben jullie daar btw ook last van, dat jullie metalvrienden liever op de bank zitten met hun vriendinnetjes dan naar een lekker concert of festival te gaan). Waar ligt Sliedrecht ergens?
Heel herkenbaar ja dat bankhangfenoneem.Sister September schreef:Cool, Anorexia Nervosa! Ik vond ze in Wageningen ook geniaal. Die andere bands ken ik niet. Wel jammer dat het weer in zo'n vaag zaaltje is, moet ik weer ver rijden om m'n favoriete band in een jeugdhok te zien. Kan ook gezellig zijn natuurlijk, hoewel er vast niemand met me mee wil. (Hebben jullie daar btw ook last van, dat jullie metalvrienden liever op de bank zitten met hun vriendinnetjes dan naar een lekker concert of festival te gaan). Waar ligt Sliedrecht ergens?
Sliedrecht ligt vlakbij Dordrecht (in de buurt van R'dam)