Concerten Göteborg !
Concerten Göteborg !
1 feb. vertrek ik dus naar zweden voor 4 maanden.
Lastig zoeken naar goeie sites, met concert-agenda's in Göteborg, ook omdat ik geen zweeds kan.
Op tourlists zie je vaak locatie Karen, gothenborg erbij staan. Maar kan niks over dat Karen vinden...
dus als iemand de homepage van karen, of hun agenda, kent...
Mensen die kunnen helpen?
ik heb nu 3 maart: Dark Tranquillity en Hatesphere, en nog 2 bands
5 maart Judas Priest
Megadeth komt jammer genoeg in stockholm (400 km).
Lastig zoeken naar goeie sites, met concert-agenda's in Göteborg, ook omdat ik geen zweeds kan.
Op tourlists zie je vaak locatie Karen, gothenborg erbij staan. Maar kan niks over dat Karen vinden...
dus als iemand de homepage van karen, of hun agenda, kent...
Mensen die kunnen helpen?
ik heb nu 3 maart: Dark Tranquillity en Hatesphere, en nog 2 bands
5 maart Judas Priest
Megadeth komt jammer genoeg in stockholm (400 km).
Laatst gewijzigd door Joris op wo jan 26, 2005 1:41 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Concerten Göteborg !
foutje
ja, op die site was ik ook al eens geweest. Maar dit zijn meer kroegen dan concertzalen. Met dus weinig bekends op de agenda.Tony Danza schreef:www.metaltravelguide.com/php/land.php?landid=62
hier zijn een paar rock/metal toko's in Göthenburg
toch bedankt.
ja, mooie stad.
Veel rondgelopen in 2 dagen. Begin het te kennen. maar pijn aan mijn voeten, van het bergop en af lopen.
alleen nog geen gitaar-zaak tegengekomen. Ga ik nu zoeken.
kijken of ik OF een gitaar kan huren voor 4 maanden, OF een heeele goedkope kan kopen, die ik helemaal rot kan raggen. Als ik maar voor niet te veel geld toch gitaar kan blijven spelen.
Veel rondgelopen in 2 dagen. Begin het te kennen. maar pijn aan mijn voeten, van het bergop en af lopen.
alleen nog geen gitaar-zaak tegengekomen. Ga ik nu zoeken.
kijken of ik OF een gitaar kan huren voor 4 maanden, OF een heeele goedkope kan kopen, die ik helemaal rot kan raggen. Als ik maar voor niet te veel geld toch gitaar kan blijven spelen.