29 januari, in de Kelder in Amersfoort...
- Dark Angel
- Dark Angel
- Dark Angel
- Dark Angel
nou we hebben vaak genoeg dat we het niet met elkaar eens zijn, maar ik moet toegeven dat we vaak het zelfde zeggen. maar dat is dan niet expres.Dissection schreef:Hehehe, Cooma, jij hebt me door.
Ik zal weer lief zijn, maar dit moest even.
Overigens is er niets tegen dezelfde smaak hebben, alleen valt het soms nogal op dat jullie elkaar enorm napraten...maar dat kan ook aan mij liggen.
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y43/fetusgirl/storm.jpg[/img]
- Daysleeper
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Ktulu
- Contacteer:
Veel succes en plezier in dat godvergeten gat.inhuman Form schreef:'t is nog maar 3 nachtjes slapen!
Oja, wacht, het is groter dan menig dorp in Zeeuws-Vlaanderen.

[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- Audiophile
-
- Contacteer:
- Autopsibiofeeder
- Audiophile
- Autopsibiofeeder
- Autopsibiofeeder
- Audiophile
- Autopsibiofeeder
Oh, ok. En wanneer heeft deze persoon baatezu gezien dan? En wat is de muzikale voorkeur van deze persoon? En een iemand is niet echt verschillende kanten, toch?Audiophile schreef:[..]
ik probeerde niet te provoceren! Ik hoorde het echt, iemand zei dat het live een bout band was. ik wacht wel af tot mijn eigen indrukken
Het klopt namelijk ergens wel dat ze live een boutband zijn, want men treedt (door allerlei omstandigheden) nooit op. Zeg maar 1 keer in de afgelopen 3,5 jaar en dat optreden werd toch wel heel erg goed ontvangen. Dat was op de vorige editie van ditzelfde festival en de organisatoren wilde ons er weer per se bij hebben... maar smaken verschillen nu eenmaal.
Tot zaterdag zou ik zeggen!
www.myspace.com/baatezumetal
- fetuskiller
- Contacteer:
- Autopsibiofeeder
- fetuskiller
- Contacteer:
- Autopsibiofeeder
Oke, voor jou dan iets minder lang genieten misschien, fetuskiller, maar ik denk dat ik een uurtje Polluted meer dan volhoud. Het is misschien niet allemaal op een hoog tempo, maar wel wel een groep klasbakken (binnen het non-professionele kader) aan het werk.
Ik weet nog wel dat ik de vorige rrrockcity volop heb staan genieten van ze, terwijl ik zelf ook wel een behoorlijke 'tempofiel' ben. Daarnaast zijn het ook nog eens aardige kerels, maar dat heeft dan niets met muziek te maken.
Als je dan toch zo een tempo-man bent, fetuskiller, ben ik benieuwd wat je van Baatezu vindt. Het is voor ons een redelijke 'try-out' met onze nieuwe drummer die er amper vier maanden bij zit, maar als het een beetje lekker loopt dan zul je het wel kunnen pruimen denk (en hoop) ik!
Ik weet nog wel dat ik de vorige rrrockcity volop heb staan genieten van ze, terwijl ik zelf ook wel een behoorlijke 'tempofiel' ben. Daarnaast zijn het ook nog eens aardige kerels, maar dat heeft dan niets met muziek te maken.
Als je dan toch zo een tempo-man bent, fetuskiller, ben ik benieuwd wat je van Baatezu vindt. Het is voor ons een redelijke 'try-out' met onze nieuwe drummer die er amper vier maanden bij zit, maar als het een beetje lekker loopt dan zul je het wel kunnen pruimen denk (en hoop) ik!
- Audiophile
noem een bpmAutopsibiofeeder schreef:Oke, voor jou dan iets minder lang genieten misschien, fetuskiller, maar ik denk dat ik een uurtje Polluted meer dan volhoud. Het is misschien niet allemaal op een hoog tempo, maar wel wel een groep klasbakken (binnen het non-professionele kader) aan het werk.
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
- Autopsibiofeeder
he, audiophile
uhm, beats per minute, tja. Dat verschilt nogal per nummer, zoals het een gevarieerde metalband betaamt, en daarnaast vind ik het lastig om dat vast te stellen omdat ik niet thuis ben in die shit (wat is een beat, of eigenlijk wanneer is een beat een beat?)...
De demo, die we hebben opgenomen met onze oude drummer, had er regelmatig blasts inzitten van rond de 580 (en soms wel hoger) snare-aanslagen per minuut, dus omgerekend naar een gemiddeld oempa-oempa tempo kom je op 580/4 = 145 bpm voor de up-tempo stukken uit. Dit is gewoon met een stop-watch en de demo berekend, dus.....
Maar dit is gedaan door een gitarist die daar verder niet zo mee bezig is (ondergetekende)... 145 is dat wat?
Ik moet hierbij aantekenen dat onze vorige drummer een latino-drummer was met een voorliefde voor op-de-tel (op zn grinds) drummen en onze huidige drummer er een 'verzorgde' morbid angel drumstijl op na houdt, wat het een en ander minder opgefokt maakt.
uhm, beats per minute, tja. Dat verschilt nogal per nummer, zoals het een gevarieerde metalband betaamt, en daarnaast vind ik het lastig om dat vast te stellen omdat ik niet thuis ben in die shit (wat is een beat, of eigenlijk wanneer is een beat een beat?)...
De demo, die we hebben opgenomen met onze oude drummer, had er regelmatig blasts inzitten van rond de 580 (en soms wel hoger) snare-aanslagen per minuut, dus omgerekend naar een gemiddeld oempa-oempa tempo kom je op 580/4 = 145 bpm voor de up-tempo stukken uit. Dit is gewoon met een stop-watch en de demo berekend, dus.....
Maar dit is gedaan door een gitarist die daar verder niet zo mee bezig is (ondergetekende)... 145 is dat wat?
Ik moet hierbij aantekenen dat onze vorige drummer een latino-drummer was met een voorliefde voor op-de-tel (op zn grinds) drummen en onze huidige drummer er een 'verzorgde' morbid angel drumstijl op na houdt, wat het een en ander minder opgefokt maakt.
- Autopsibiofeeder
- Autopsibiofeeder
Ach ja, ik ben blij voor die jongens van pleurisy dat ze (hier op metalfan) een clubje trouwe fans hebben. Ikzelf ben niet trouw, wel een beetje fan (nouja, fan is een groot woord, het is een goede band, waar ik graag zo nu en dan een optreden van bezoek).Dissection schreef:[..]
Dat werd tijd. Soms word zelfs ik moe van die kerel.
Aangezien het stadgenoten zijn, moeten wij maar proberen deze mensen mede te overtuigen. Dat zijn toch weer een paar meer mensen per optreden....
Trouwens, dissection, je bent overgestapt op jackson, begreep ik? Bevalt het een beetje?
-
- Contacteer:
- Audiophile
- Autopsibiofeeder
@ audiophile
De bpm discussie heeft me aan het denken gezet. 145 wil zeggen (iets meer dan) 2 beats per seconde. Daar klopt geen hond van, dus ik heb het nog even na zitten tellen net, niet om stoer te doen, maar omdat ik zo een figuur ben die er plezier in heeft met een stopwatch naar zijn eigen muziek te luisteren.....Daarnaast wou ik het 'misverstand' gelijk even rechtzetten
Ik heb dus in drie oempa (oem = bass, pa = snare) stukken uit drie verschillende nummers het aantal oems in een minuut geteld en kom dan op: 240, 171 en 183.
Dat komt meer in de buurt, ik snap nu je opmerking over doom-metal
De bpm discussie heeft me aan het denken gezet. 145 wil zeggen (iets meer dan) 2 beats per seconde. Daar klopt geen hond van, dus ik heb het nog even na zitten tellen net, niet om stoer te doen, maar omdat ik zo een figuur ben die er plezier in heeft met een stopwatch naar zijn eigen muziek te luisteren.....Daarnaast wou ik het 'misverstand' gelijk even rechtzetten
Ik heb dus in drie oempa (oem = bass, pa = snare) stukken uit drie verschillende nummers het aantal oems in een minuut geteld en kom dan op: 240, 171 en 183.
Dat komt meer in de buurt, ik snap nu je opmerking over doom-metal

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Audiophile
- Autopsibiofeeder
-
- Contacteer:
- Autopsibiofeeder
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Nou dat was me het avondje wel...
Baatezu: was niet echt mijn ding en ik had veel meer van Alex (drums) verwacht want in zijn vorige band Iscariot was het een rete strakke drummer. en het Bass geluid stond ook iritant hard
Erratum: Vond ik op die hoempa stukken en de vreselijke zanger na wel aardig, de rest van de band stond trouwens erg statisch op het podium.
Polluted Inheritace: In een woord: Geweldig, dit is echt een geniale (Live) band op cd heb ik al snel zoiets van: Zijn het nummers? maar live hebben ze me meer dan overtuigt.
Pleurisy: Nou ja terechte afsluiter natuurlijk, geniaal geluid, goede presentatie en ga zo maar door.
al met al een gezellige avond op een aantal iritante harcore mongolen die erg verkeerd bezig waren...
Baatezu: was niet echt mijn ding en ik had veel meer van Alex (drums) verwacht want in zijn vorige band Iscariot was het een rete strakke drummer. en het Bass geluid stond ook iritant hard
Erratum: Vond ik op die hoempa stukken en de vreselijke zanger na wel aardig, de rest van de band stond trouwens erg statisch op het podium.
Polluted Inheritace: In een woord: Geweldig, dit is echt een geniale (Live) band op cd heb ik al snel zoiets van: Zijn het nummers? maar live hebben ze me meer dan overtuigt.
Pleurisy: Nou ja terechte afsluiter natuurlijk, geniaal geluid, goede presentatie en ga zo maar door.
al met al een gezellige avond op een aantal iritante harcore mongolen die erg verkeerd bezig waren...
-
- Contacteer: