Mudvayne
- Metalmattew
Mudvayne
nou herkansing dus.
mudvayne brengt op 11 en 12 april 2005 hun nieuwe album lost and found uit, met onder andere de single determined.
dus mijn vraag: wat is jullie mening over mudvayne, en eventueel het nieuwe nummer. die link staat hieronder
http://www.mudvayne.com/calm/determined.html
mudvayne brengt op 11 en 12 april 2005 hun nieuwe album lost and found uit, met onder andere de single determined.
dus mijn vraag: wat is jullie mening over mudvayne, en eventueel het nieuwe nummer. die link staat hieronder
http://www.mudvayne.com/calm/determined.html
det årnær sæ i fredriksta
- Metalmattew
Haha, briljant. Wat ben je toch een clown.Metalmattew schreef:[..]
tsja meestal wel, maar deze niet. ik weet ook neit waarom.
Maar goed, deze band heb ik nooit wat gevonden, terwijl ik best wat nu-metalbands gaaf vind/vond.
Het enige wat ik leuk vind is hoe ze er uit zien.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- bowel decomposition
- Metalmattew
Maar helaas heb je daar geen ruk aan als je muziek luistert.CoenV schreef:[..]
Haha, briljant. Wat ben je toch een clown.
Maar goed, deze band heb ik nooit wat gevonden, terwijl ik best wat nu-metalbands gaaf vind/vond.
Het enige wat ik leuk vind is hoe ze er uit zien.
www.myspace.com/thenewdominion
- Metalmattew
- The Reckoning
Fucking hell, wat is er aan de hand?
Wat is dit voor topic?
Gedraag je als een mongool/Plaats niet meer dan 5 woorden of 1 smilie topic?
Tering Metalmattew, fucking nicht, heb je nog wat nuttigs te vertellen, infantiel, want bandtopics als deze verliezen het qua nuttigheid nog van het ouwehoertopic, idioot.
Wat is dit voor topic?
Tering Metalmattew, fucking nicht, heb je nog wat nuttigs te vertellen, infantiel, want bandtopics als deze verliezen het qua nuttigheid nog van het ouwehoertopic, idioot.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Metalmattew
val dood kut hoerCoenV schreef:Fucking hell, wat is er aan de hand?
Wat is dit voor topic?
vorige album is best goed, zou het ook niet nu-metal willen noemen, dan denk ik al snel aan limp bizkut en linkin prick.....
mudvayne zit technisch goed in elkaar, alleen heb t idee dat altijd een paar fillers op de albums staan
mudvayne zit technisch goed in elkaar, alleen heb t idee dat altijd een paar fillers op de albums staan
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
- Metalmattew
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- Samoht Slegov
Wilde het net zeggen. Van de opener van een topic mag je toch wat meer respons verwachten.CoenV schreef:Fucking hell, wat is er aan de hand?
Wat is dit voor topic?
- Scream filled Silence
Tsja het kan bij mij de toon niet raken, feit is wel dat ze rete technisch zijn en dat ze tempo/maat -wisselingen hebben die eerst 17 keer luisteren moet voordat je hem door hebt. Technisch zeker heel gaaf, maar net als alle andere bands in het genre mist het sfeer en sfeer is voor mij toch wel bepalend.
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]
- Metalmattew
ik vind dat het wel heeft wat het nodig heeftScream filled Silence schreef:Tsja het kan bij mij de toon niet raken, feit is wel dat ze rete technisch zijn en dat ze tempo/maat -wisselingen hebben die eerst 17 keer luisteren moet voordat je hem door hebt. Technisch zeker heel gaaf, maar net als alle andere bands in het genre mist het sfeer en sfeer is voor mij toch wel bepalend.
- Scream filled Silence
- Metalmattew
- Metalmattew
- Scream filled Silence
- Metalmattew
- Metalmattew
- Metalmattew
mja, wel leuke dvd, maar het is zo jammer dat het op verschillende plaatsen is opgenomen. Dat hoor en zie je nogal goed. en het is overdag, wat niet echt bijdraagt aan de sfeer.
ik prefereer overigens The End Of All Things To Come. LD50 is ook erg gaaf, maar iets te chaotisch. The End is veel gestructureerder. Hun nieuwe schijnt er tussenin te gaan liggen.
En die rooie cd, ben even de naam kwijt, kan me ook niet echt boeien. die is na 4x gedraaid te zijn ergens ondergestoft, geloof ik.
ik prefereer overigens The End Of All Things To Come. LD50 is ook erg gaaf, maar iets te chaotisch. The End is veel gestructureerder. Hun nieuwe schijnt er tussenin te gaan liggen.
En die rooie cd, ben even de naam kwijt, kan me ook niet echt boeien. die is na 4x gedraaid te zijn ergens ondergestoft, geloof ik.
- Metalmattew
the beginning of all things to end bedoel je toch? tsja ik heb hem niet maar wel " kill I oughta", dat is hun oudste demo-tje. maar die 2 cds zijn ongever het zelfde qua track listTokus schreef:mja, wel leuke dvd, maar het is zo jammer dat het op verschillende plaatsen is opgenomen. Dat hoor en zie je nogal goed. en het is overdag, wat niet echt bijdraagt aan de sfeer.
Ja daar heb je wel gelijk in. Van het nieuwe album: Lost and Found heb ik al 2 nummers gehoord en het klinkt best goed.Tokus schreef:mja, wel leuke dvd, maar het is zo jammer dat het op verschillende plaatsen is opgenomen. Dat hoor en zie je nogal goed. en het is overdag, wat niet echt bijdraagt aan de sfeer.
- Metalmattew
o ja, je hebt gelijk met die titel. end of all things to come is juist die rooie cdMetalmattew schreef:[..]
the beginning of all things to end bedoel je toch? tsja ik heb hem niet maar wel " kill I oughta", dat is hun oudste demo-tje. maar die 2 cds zijn ongever het zelfde qua track list
naja, die rooie cd is bagger, die zwarte is errrg goed.
-
-
juist, ik vind het eigenlijk ook niet echt nu-metal. Ben het overigens wel eens met sommige mensen hier dat er soms wat mindere nummers op de cd staan. Maar hun vorige cd is in mijn ogen echt geniaal. Die draai ik nu nog om de 2 weken, serieus 1 van de beste cd's uit mijn hele collectie. En live...tsjah, live is het helemaal gaaf!Equinox schreef:vorige album is best goed, zou het ook niet nu-metal willen noemen, dan denk ik al snel aan limp bizkut en linkin prick.....
We Make You Begging On The Streets Of London!
- thomaster87
- Contacteer:
Ooit nog gezien op Fields of Rock... maar heeft mij nooit echt kunnen bekoren, ook vroeger niet. Verder zullen ze best wel goed kunnen spelen. Voorzover ik ze ken vind ik ze redelijk in het hokje Nu-Metal passen, en dat is voor mij een reden om me er niet verder in te verdiepen.
...en het geld hebben we lekker toch gehad!
-
http://mudvayne.com/mediaplayer/happy/
Hun nieuwe nummer van de nieuwe cd: Happy
Veel melodieuzer, maar dankzij die zanger vind ik het nog steeds super. En Fuckin Determined is wel weer uber!
SO FUCKIN DETERMINED!!
Hun nieuwe nummer van de nieuwe cd: Happy
Veel melodieuzer, maar dankzij die zanger vind ik het nog steeds super. En Fuckin Determined is wel weer uber!
SO FUCKIN DETERMINED!!
-
Check dat nieuwe spul eens grafzerk. Dan weet ik zeker dat je Fuckin Determined ook goed vind. En End of all things to come is een cd die je heel vaak moet draaien wil je de nummers doorhebben, en als je ze eenmaal door hebt is die cd gewoon geniaal. Simple as that
Tja, al een hele tijd niet meer geluisterd. Ik zal hem weer eens uit de kast halen en afstoffen.RingWorm schreef:Check dat nieuwe spul eens grafzerk. Dan weet ik zeker dat je Fuckin Determined ook goed vind. En End of all things to come is een cd die je heel vaak moet draaien wil je de nummers doorhebben, en als je ze eenmaal door hebt is die cd gewoon geniaal. Simple as that
Dat nieuwe spul kan ik niet luisteren helaas, kan niks downloaden op deze infentiele computer.
-
Mudvayne in de Melkweg
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=1422
Dinsdag 7 juni zal Mudvayne optreden in de Amsterdamse Melkweg. Dit is te zien op de website van boekers Mojo Concerts. Informatie over de voorverkoop is nog onbekend
Wohoo! Kijken of er iets te regelen valt
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=1422
Dinsdag 7 juni zal Mudvayne optreden in de Amsterdamse Melkweg. Dit is te zien op de website van boekers Mojo Concerts. Informatie over de voorverkoop is nog onbekend
Wohoo! Kijken of er iets te regelen valt
-