Bandnaam gezocht......
- Panzerhaubitze
Bandnaam gezocht......
Hey hallo, me eerste post hiero, ik ben namelijk al en tijdje op zoek naar een band, die ik alleen maar ken van het album/nummer Boulevard of broken dreams, niet meteen Green Day gaan roepen want die zijn het dus niet!!
Het = een jaren 80/90 metal/rock-band, ik dacht eerst dat het Jester was maar een zoektocht op inet leverde niets op het was volgens mij een albumhoes met 2 clowns gezichten erop, 1 huilend?
Alleen dit verband weet ik niet zeker, ook heeft het niet geholpen dat Green Day een gelijknamige single heeft uitgebracht, dat maakt het zoeken niet makkelijker.
Ik heb een x een review van het album in een oude aardschok/metal hammer gezien, ik hoop dat er bij 1 van jullie een belletje gaat rinkelen, het is BTW ook niet Joy Division....
Het = een jaren 80/90 metal/rock-band, ik dacht eerst dat het Jester was maar een zoektocht op inet leverde niets op het was volgens mij een albumhoes met 2 clowns gezichten erop, 1 huilend?
Alleen dit verband weet ik niet zeker, ook heeft het niet geholpen dat Green Day een gelijknamige single heeft uitgebracht, dat maakt het zoeken niet makkelijker.
Ik heb een x een review van het album in een oude aardschok/metal hammer gezien, ik hoop dat er bij 1 van jullie een belletje gaat rinkelen, het is BTW ook niet Joy Division....
- bowel decomposition
- Panzerhaubitze
Re: Bandnaam gezocht......
Volgensmij heeft ATROPHY ook zo'n hoes, die LP is ook uit de jaren '80. Maar dat is thrash metal dus dat zal het wel niet zijn.....Panzerhaubitze schreef:het was volgens mij een albumhoes met 2 clowns gezichten erop, 1 huilend?
- Panzerhaubitze
De middelmatige heavymetalband Trance (ja, zo heet die band) heeft een album met de titel Boulevard Of Broken Dreams.
Een simpele zoekopdracht in DC++ brengt mij niks meer dan Smokie, Green Day, Marianne Faithfull, en Hanoi Rocks.
Een simpele zoekopdracht in DC++ brengt mij niks meer dan Smokie, Green Day, Marianne Faithfull, en Hanoi Rocks.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- toffe_ellende
- Panzerhaubitze
Hebbes!!!!CoenV schreef:De middelmatige heavymetalband Trance (ja, zo heet die band) heeft een album met de titel Boulevard Of Broken Dreams.

Hardstikke bedankt man!!!
Ik gaat op zoek!!!
Mijn god wat een BUTT-Muziek, mijn hoop spat uiteen.......
Laatst gewijzigd door Panzerhaubitze op za feb 05, 2005 7:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Panzerhaubitze
-
- AltarOfSacrifice
- Contacteer: