thrashmetal
- Lone Starr
-
www.classicthrash.com
Zeer interessante site moet ik zeggen. Een reviewer die duidelijke en uitgesproken smaak heeft, maar tenminste wel goed kritisch is. Ik vind het iig een goede manier om veel bands te leren kennen.....voor de liefhebber!
Zeer interessante site moet ik zeggen. Een reviewer die duidelijke en uitgesproken smaak heeft, maar tenminste wel goed kritisch is. Ik vind het iig een goede manier om veel bands te leren kennen.....voor de liefhebber!
Inderdaad, al ben ik het lang niet met alle reviews eens, kwestie van smaak. Wel staan er bijna alle klassiekers op, bekend en minder bekend met af en toe wat extra info, zo heerscht de vinyl versie van Incubus - Serpent Temptation veel meer dan de cd-release ivm andere vocals en af en toe iets andere riffs.Rattlehead schreef:www.classicthrash.com

"Maya subjects you..."
Paar leuke thrash links.....
http://www.thrashnbash.com/
Radiozender die enkel thrash death en crossover draait!
http://www.thrashlist.com/
Belachelijk lange lijst met thrash bands, leuk als je eens wat nieuwe oude dingen wilt leren kennen.....
http://www.thrashnbash.com/
Radiozender die enkel thrash death en crossover draait!
http://www.thrashlist.com/
Belachelijk lange lijst met thrash bands, leuk als je eens wat nieuwe oude dingen wilt leren kennen.....
-
He Rattlehead, hippie, aangezien je msn blijkbaar verbannen hebt, ik heb de Toxik Dynamo 88 bootleg al.
O ja, ik heb ook twee Exhorder videobootlegs van volledige optredens.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Oeeeeeh damn, dat klinkt gaafCoenV schreef:He Rattlehead, hippie, aangezien je msn blijkbaar verbannen hebt, ik heb de Toxik Dynamo 88 bootleg al.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
heb 1 cd van ze, ooit gekocht bij aardschok, jaren terug, denk dat het dit album is, ff opzoekenDominion schreef:Iemand hier bekent met het Amerikaanse Heretic?
Slechts 1 album hebben deze lui uitgebracht (Breaking Point in '88) wat een perfecte combinatie is van The Dark en Blessing In Disguise van Metal Church. Mike Howe (zang) is na dit album ook naar Metal Church vertrokken.
Absolute aanrader.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
surf ik op tankard site, kom ik mijn eigen bespreking tegen
http://www.tankard.org/reviews_04/metalfan/cd.html
http://www.tankard.org/reviews_04/metalfan/cd.html
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Die plaat is zeer goed, inderdaad. Heel zonde dat ik hem maar niet op LP te pakken krijg.Stillborn schreef:Ik weet niet of je bekend bent met het live album Live Kreation... die heerst de pannen van het dak!
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
-
-
- ruben somewhere online
- Daisycutter
- Daisycutter
-
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- ruben somewhere online
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Als we de Flag of Hate EP meetellen, is Flag of hate natuurlijk ook een favo!
Maar met Extreme Aggression word naar mijn mening echt de top bereikt, bijna alle nummers van het album heerschen gewoon de pan uit, nummers zoals "Extreme Agression, "Betrayer", "Dont Trust", "Bringer of Torture" kicken gewoon het hardste ass, dit is hun "Reign in Blood".
De nieuwe plaat bevalt me trouwens ook goed, maar ik heb altijd de neiging om 'm op 3kwart van de speellengte er weer af te gooien, langer bleef ie nog niet echt boeien.. Maar die hele 3kwart is van goeie kwaliteit, gelukkig is het niet zo gay als Endorama ofzo.
-edit- Hier wil ik nog even aan toe voegen dat Handle With Care van Nuclear Assault een supergave plaat is.
Maar met Extreme Aggression word naar mijn mening echt de top bereikt, bijna alle nummers van het album heerschen gewoon de pan uit, nummers zoals "Extreme Agression, "Betrayer", "Dont Trust", "Bringer of Torture" kicken gewoon het hardste ass, dit is hun "Reign in Blood".
De nieuwe plaat bevalt me trouwens ook goed, maar ik heb altijd de neiging om 'm op 3kwart van de speellengte er weer af te gooien, langer bleef ie nog niet echt boeien.. Maar die hele 3kwart is van goeie kwaliteit, gelukkig is het niet zo gay als Endorama ofzo.
-edit- Hier wil ik nog even aan toe voegen dat Handle With Care van Nuclear Assault een supergave plaat is.
Vigilance is, the order of the day.
- Jabberwocky
Voor gelul over Kreator maken jullie maar een apart Kreator topic, fucking idioten.
Optredens van Toxik en Candlemass zijn het beste van dit ding. Als je 'm wil weet je me wel te vinden.
Over Whiplash, Insult To Injury en Sit Stand Kneel Prey vind ik nog steeds het best, ik hoorde pas van iemand dat Ticket To Mayhem absoluut het beste zou zijn, maar die vind ik helemaal niet zo boeiend. Voor geïnteresseerde idioten heb ik nog twee Whiplash bootlegs, Washington 31-12-86 en Live At CBGB's 1986.
Luister Onslaught - In Search Of Sanity of sterf!
Geniale band met vocalen van metalmeester Steve Grimmett, van ondere andere Grim Reaper.
O ja, ik vind de nieuwe Overkill maar een beetje tegenvallen. Nu maar hopen op een tour.
Klopt, geniale bootleg, al ben ik er ondertussen achter dat ie regelrecht van de verzamelaar Dynamo Open Air 88, waar Paradox, Sabbat, Toxik, Candlemass en Exodus nummers op staan, duurt totaal zo'n 2 uur, erg gaaf, alleen jammer dat alle Exodus nummers grondig verneukt klink door de veelste zware hamerende drums, wat het luisteren ondraaglijk maakt.Rattlehead schreef:Tering Coen!!!!! Wat HEEEEEEERSCHT dat zeg, die Toxik bootleg!!!!!!![]()
Live stonden ze ook absoluut hun mannetje. Godver, wat zou ik die band graag zien! Vraag me uberhaupt af of er iemand is hier die ze ooit live heeft gezien....
Optredens van Toxik en Candlemass zijn het beste van dit ding. Als je 'm wil weet je me wel te vinden.
Over Whiplash, Insult To Injury en Sit Stand Kneel Prey vind ik nog steeds het best, ik hoorde pas van iemand dat Ticket To Mayhem absoluut het beste zou zijn, maar die vind ik helemaal niet zo boeiend. Voor geïnteresseerde idioten heb ik nog twee Whiplash bootlegs, Washington 31-12-86 en Live At CBGB's 1986.
Luister Onslaught - In Search Of Sanity of sterf!
Geniale band met vocalen van metalmeester Steve Grimmett, van ondere andere Grim Reaper.
O ja, ik vind de nieuwe Overkill maar een beetje tegenvallen. Nu maar hopen op een tour.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy