Duitstalige blackmetal
Duitstalige blackmetal
Zijn er ook mensen die van duitstalige blackmetal houden? Zoals Eisregen, Zorn en Dunkelgrafen bijvoorbeeld? Hoewel Eisregen niet echt blackmetal is. Ik vind het wel lekker strak klinken.
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
Volgens mij stonden ze ook ergens in overijssel?!? Ah, had in de Aardschok toen gelezen dat Siebenburgen ook niet echt imponeerde en dat die vrouw van ze heel vals zong en dat de zanger ook geen geweldige stem had. Als ik me goed herinner.....
- SilentSinner
ben ook naar dat concert van hollenthon geweest, maar dan in de biebob.
eisregen opende, maar speelde echt slecht. daarna hollenthon, en dat was echt een super optreden. en vreemd genoeg hadden ze siebenburgen als laatste gezet, was ook niet om over naar huis te schrijven, wat klonk die zangeres trouwens vals, ik ben na 3 nummers maar naar huis gegaan.
eisregen opende, maar speelde echt slecht. daarna hollenthon, en dat was echt een super optreden. en vreemd genoeg hadden ze siebenburgen als laatste gezet, was ook niet om over naar huis te schrijven, wat klonk die zangeres trouwens vals, ik ben na 3 nummers maar naar huis gegaan.
We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life
Ik vind Duits sowieso wel mooie taal. Ja ik weet het, dat klinkt ranzig, maar kan er ook niks aan doen. Scoorde altijd het hoogste op Duits toen ik nog op school zat.
Hollenthon ken ik verder nog niet. En van Siebenburgen heb ik dus alleen Loreia niet. De rest wel.
Hollenthon ken ik verder nog niet. En van Siebenburgen heb ik dus alleen Loreia niet. De rest wel.
-
- Contacteer:
Kan me hier wel in vinden... Hoewel ik t album Plagued be thy angel ook niet slecht kan noemen! Live zijn ze echter RUK!!Poggwyd schreef:Siebenburgen is ook een triest verhaal.
Ik vind nog steeds dat er veel potentie in zat van oorsprong. Ik vond en ik vind nog steeds dat hun debuut Loreia een gave plaat is. Alleen wat daar na kwam is gewoon allemaal ruk.
Horns raised and filled...!
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Ja, maar dan is het wel een leuke verrassing....want dan vindt je de nieuwe te gek en de oude nog meer te gek....Of de nieuwere juist en dan weet je gewoon niet hoe goed ze vroegah waren...

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
gewoon regelmatig recenties lezen, dan weet je een beetje wat je koopt.
maar sommige recenties zitten er ook ver naast, dus t blijft altijd wel een gok. beste is dus gewoon eens een nummer downloaden, bevalt t, dan koop je het. en veel live concerten bezoeken helpt ook wel bij de keuze om een cd wel of niet aan te schaffen.
maar sommige recenties zitten er ook ver naast, dus t blijft altijd wel een gok. beste is dus gewoon eens een nummer downloaden, bevalt t, dan koop je het. en veel live concerten bezoeken helpt ook wel bij de keuze om een cd wel of niet aan te schaffen.
We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life
Idd. Kijk maar eens naar de recensies in de Aardschok en vergelijk die eens met die in de Rockhard (Duitse Aardschok voor de leken onder ons). Zit ook zo'n verschil in. Maar dat kan ook komen doordat ze zich zo focussen op de powermetal.
duitstalige black is wel tof, vooral als de teksten nadrukkelijk duits worden uitgesproken.
het optreden van hollenthon in de baroeg was goed, ik vraag me alleen af waarom ik voor die andere 2 bands gebleven ben.
het album loreia van siebenburgen was goed, maar daarna zijn ze hard naar beneden gegaan
het optreden van hollenthon in de baroeg was goed, ik vraag me alleen af waarom ik voor die andere 2 bands gebleven ben.
het album loreia van siebenburgen was goed, maar daarna zijn ze hard naar beneden gegaan
Recensies lezen ?
Heb je de afgelopen 3 jaar wel eens een recensie (m.u.v. de eigenbeheer en underground releases) gelezen van een band die slecht was ?
Tegenwoordig krijgt een band in een blad als de Aardschok o.i.d. minimaal 65/70 punten. Puur om de platenmaatschappijen te paaien, want slechte review verkoopt niet en dus krijgt het blad dan geen promotjes e.d. meer.
Hoe hypocriet.
Heb je de afgelopen 3 jaar wel eens een recensie (m.u.v. de eigenbeheer en underground releases) gelezen van een band die slecht was ?
Tegenwoordig krijgt een band in een blad als de Aardschok o.i.d. minimaal 65/70 punten. Puur om de platenmaatschappijen te paaien, want slechte review verkoopt niet en dus krijgt het blad dan geen promotjes e.d. meer.
Hoe hypocriet.
Hoegaarden or die!
-
klopt niet echt, staan nog gewoon onvoldoendes inPoggwyd schreef:Recensies lezen ?
Hoe hypocriet.
zijn twee verschillende zinnen, misschien niet zo duidelijk omdat ze achter elkaar staan.
ik zeg helemaal niet dat elke death/black/doom plaat goed is, en al helemaal niet omdat ze verschillende reviewers hebben.
Maar bijvoorbeeld de reviews die veerkamp schrijft kan je bijna blindelings aanschaffen, zolang ze maar binnen je straatje liggen
ik zeg helemaal niet dat elke death/black/doom plaat goed is, en al helemaal niet omdat ze verschillende reviewers hebben.
Maar bijvoorbeeld de reviews die veerkamp schrijft kan je bijna blindelings aanschaffen, zolang ze maar binnen je straatje liggen
70 punten is ook meestal maar een matige cd, je moet gewoon rekening houden met de hoge puntenwaardering. en zoals jaymz al zei, het ligt ook aan de reviewer, ik weet ongeveer wel met welke reviewer ik het eens ben en welke niet.Poggwyd schreef:Tegenwoordig krijgt een band in een blad als de Aardschok o.i.d. minimaal 65/70 punten.
Poggwyd schreef:Recensies lezen ?
Hoe hypocriet.
Ik zei ook dat je eens in de Rockhard moet kijken. Daar staan regelmatig cd's met een onvoldoende in. Ze geven daar cijfers van 1 tot 10. En bij verzamelaars of live albums zie je dat ze vaak een 1 geven.Poggwyd schreef:Recensies lezen ?
Hoe hypocriet.
Vind ik bullshit, van de Aardschok. Ik lees t nog regelmatig, en idd, niet veel onvoldoendes, maar je moet de recnensie zelf ook lezen. Er zijn eigenlijk ook maar weinig bands die een onvoldoende verdienen. Heb ook nog wel wat voorbeelden van het tegen de maatschappijen ingaan (ccp)Luth schreef:[..]
Ik zei ook dat je eens in de Rockhard moet kijken. Daar staan regelmatig cd's met een onvoldoende in. Ze geven daar cijfers van 1 tot 10. En bij verzamelaars of live albums zie je dat ze vaak een 1 geven.
Makkers staakt uw wild geraas
idd, maar zegt nog niet of het daadwerkelijk een goeie cd is. maar het spoort wel aan om het eens te gaan beluisteren.Sandr schreef:ok, maar een goede recensie maakt wel nieuwsgierig (mij tenminste)