XnegativeX schreef:
Nee, maar ik vind ze wel overrated. Iron maiden en Motorhead klinken op elk album practisch hetzelfde. Maar ze blijven legendarisch. En niemand mag er een fout woord over zeggen. Slayer heeft Reign in blood uitgebracht en is daarom "de grootste thrash band allertijden". Probleem is alleen dat er na Reign in blood maar bar weinig interessants uit hun hoek is gekomen.
Mijn punt is dat er een groot verschil is tussen een band die je zelf lekker vindt om naar te luisteren en een band die daadwerkelijk goede muziek kan maken. En om The Haunted overrated te noemen getuigd van weinig verstand. Die gasten maken super strakke muziek en weten duidelijk wat ze doen. Dit houden ze ook al 4 albums lang vol. Dat de heer Rattlehead The Haunted niet lekker vindt om naar te luisteren is zijn recht. Maar ik zie niet in hoe dat die band overrated maakt. Alleen omdat er veel mensen naar luisteren en omdat het niet meer underground is? Zielig!
Iron Maiden en Motörhead klinken op elk albums praktisch hetzelfde? Wat een fucking bullshit. Dat zou betekenen dat ze een goed album gemaakt hebben en daar elke keer een soort kopie van uitbrengen.
Dat jouw onderscheidingsvermogen nu niet compleet ontwikkeld is geeft je natuurlijk niet het recht om dergelijke onzin neer te spuien, vooral niet als je een band als The Haunted verdedigt wat ook niet bepaald het voorbeeld is van afwisseling, perfectie en originaliteit is.
Dat Iron Maiden en Motörhead overrated zijn ben ik met je eens, maar dat komt vooral omdat je met deze bands vaak het eerst kennis maakt.
En vergeet Slayer's Seasons In The Abyss en South Of Heaven. Ok, die hebben een mindere status dan Reign In Blood, maar om te zeggen dat er na Reign In Blood 'weinig interessants' uitgekomen is, is ook gelul.
Daarnaast is iets 'overrated' noemen ook wel erg makkelijk, er zijn niet veel mensen die met gemak toegeven dat hun favoriete band of genre 'overrated' is.
Ik heb vrijwel elk album van The Haunted wel een paar keer geluisterd, maar om nu te zeggen dat ik genadeloos van 'm stoel geblazen werd, nee, absoluut niet, je hoort wel dat er kundige muzikanten bezig zijn, alleen jammer dat ze doodsaaie kutmuziek maken ('vind ik' zeggen is gay)
Hoe je bij dat gelul over 'underground ' komt weet ik ook niet, ik hoor Rattlehead het niet zeggen, en veel thrashbands, voor nog steeds bestaande 80's thrashbands zijn al jaren uit de 'underground'.
Mja, dat iemand de voorkeur geeft aan een allang gestop bandje die slechts een of enkele albums uitgebracht hebben tegenover een compleet anders klinkende moderne band, dat moet kunnen lijkt me.
Zo, nu maar even Assassin - Interstellar Experience luisteren. Oldschool thrash, Halleluja!
WhiplashWimpie, klik onderin mijn undersign.