thrashmetal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
CoenV

Bericht door CoenV » do feb 10, 2005 7:21 pm

Dominion schreef: Leuk weetje: Paul Baloff (Exodus) heeft nog een korte tijd bij deze band gezeten.
Sterker nog, Paul Baloff heeft nog een demo ingeschreeuwd in '88. Met de twee nummers Hypnotised en Mercy Is No Virtue.
Als je 'm wil hebben kom je maar effe zaniken op msn.

Ook gaaf van Heathen vind ik dat je die twee albums gewoon gratis kan downloaden in hun volledige lengte, en dat voor zulke geweldige muziek.

WhiplashWimpie, ik heb die videobootleg van Whiplash met veel moeite gedownload, de kwaliteit is matig, maar goed, dat is niet logisch aangezien het met een fucking cam is opgenomen, omgezet naar VHS, en daarna weer geript naar VCD.
Als je 'm wil kom je maar op DC++ zeuren.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » do feb 10, 2005 7:24 pm

Verdomme, wat is dat handig, zo'n persoon die alles voor je download.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Daeminion

Bericht door Daeminion » do feb 10, 2005 8:42 pm

CoenV schreef:[..]

Sterker nog, Paul Baloff heeft nog een demo ingeschreeuwd in '88. Met de twee nummers Hypnotised en Mercy Is No Virtue.
Toch maar goed dat ze hem destijds de band uitgeknikkerd hebben. Z'n stem past niet goed bij het geheel, daarvoor heeft Heathen teveel speed-invloeden voor. De productie laat ook een beetje te wensen over, ik meen me te herinneren dat hun 'Pray For Death' demo beter klonk.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do feb 10, 2005 10:49 pm

Riptor schreef:Heaten heeft naar mijn weten nooit hun klassieker : Breaking The Silence weten te overtreven (kweet neit hoe hun nieuweste plaat is maar die sample's maakte mij niet warm iig!
Nee geef mij maar Hallow's Eve dan , jezus christus wat een beukplaat hebben die op hun naam staan het: Tales Of Terror !!!! zekers 1 van mijn favorieten!
Verder wou ik jullie nog op Holly Terror wijzen met hun wereldplaat Mind Wars ( die plaat had een veel grotere status moeten krijgen , echte klassieker dit juweeltje!)
ZORGEN DAT JE DAT DING IN JE KLAUWEN KRIJGT!!!
ah, ik zet mijn geremasterde hallow's eve cd ook nog eens op, lang geleden

net ook weer eens dark angel gedraaid
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Riptor

Bericht door Riptor » do feb 10, 2005 11:37 pm

DARKNESS DECENDS!

GODVERDOMME WAT EEN PLAAT!!!!
ll the bands I used to like are going down the drain
What the hell has happened here, have they gone insane?
I used to think that heavy bands ignored the current trends!!!

WhiplashWimpie

Bericht door WhiplashWimpie » vr feb 11, 2005 1:15 am

Heb wat van Heathen gedownload. Godverdomme da is vet! Heb vandaag ook een cd gekocht van Flotsam en Jetsam(Doomsday for the deceiver) Da is ook kei vet.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr feb 11, 2005 12:16 pm

flotsam and jetsam is ook erg cool

eerste twee albums zijn geweldig

heb die ook op vinyl

Wim

Bericht door Wim » vr feb 11, 2005 12:21 pm

Kristof schreef:flotsam and jetsam is ook erg cool

heb die ook op vinyl
Idd, heb er al wat liedjes van gehoord. Moet er maar eens een cd'tje van aanschaffen.

Iemand al bekend met het zweedse Deceiver?
Ook zeer vet!
[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/965809.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/28/1222598068-110.png[/img][/url]

www.myspace.com/AsphyxiateOnline

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr feb 11, 2005 12:22 pm

welke stijl is deceiver?

Wim

Bericht door Wim » vr feb 11, 2005 12:25 pm

Kristof schreef:welke stijl is deceiver?
Thrash, tiens :P

Zeer vette en moderne productie, agressief maar met genoeg melodie in, en boordevol solo's.

Zal eens proberen om mp'3 tje ervan op de music online te zetten.
[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/965809.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/28/1222598068-110.png[/img][/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr feb 11, 2005 12:26 pm

Wim schreef:[..]

Thrash, tiens :P

Zeer vette en moderne productie, agressief maar met genoeg melodie in, en boordevol solo's.

Zal eens proberen om mp'3 tje ervan op de music online te zetten.
ja, wat voor thrash

ouderwetse aandoende thrash of nieuwe onzin zoals the haunted dat me niets doet?

Wim

Bericht door Wim » vr feb 11, 2005 12:30 pm

Het is eerder "de nieuwe onzin" denk ik :roll:
In elk geval stukken beter dan the haunted ofzo.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr feb 11, 2005 12:34 pm

Onmogelijk.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Ernst

Bericht door Ernst » vr feb 11, 2005 12:43 pm

XnegativeX schreef:Onmogelijk.
Wat een onzin. The Haunted haalt het bij verre niet bij oude thrash. In mijn ogen de meest overrated band uit het hele thrash circuit, op de voet gevolgd door Metallica.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr feb 11, 2005 12:58 pm

the haunted en consorten maken wel goede cd's, eerlijk is eerlijk, maar het laat me vrij koud

geef mij live nog maar eens death angel, exodus, sodom, destruction en kreator dan the haunted.

heb the haunted drie keer live gezien, drie keer heb ik met niet verzet of bewogen, zegt genoeg

Ernst

Bericht door Ernst » vr feb 11, 2005 1:10 pm

Oe goed nieuws! Overkill komt op Bospop! 8) Ook op de zondag, net als maiden....mooi zeg! doen ze goed daar in Weert

Daeminion

Bericht door Daeminion » vr feb 11, 2005 1:17 pm

Die zie ik op Wacken wel. Schijnen live behoorlijk te rossen overigens.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr feb 11, 2005 7:07 pm

Rattlehead schreef:[..]

Wat een onzin. The Haunted haalt het bij verre niet bij oude thrash. In mijn ogen de meest overrated band uit het hele thrash circuit, op de voet gevolgd door Metallica.
Als we het over overrated bands gaan hebben dan kan ik er een paar noemen waar jou haren waarschijnlijk ook recht van overeind gaan staan. Bands die al jaren teren op 1 goed album dat ze eeuwen geleden hebben uitgebracht. En sinds dien hebben ze niks fatsoenlijks meer op de markt gebracht. Of ze klinken nogsteeds hetzelfde als al die jaren geleden.

The Haunted mag jou muziek wel niet helemaal zijn maar ze maken wel steen goede muziek. Ze weten duidelijk hoe ze metal moeten maken. En dit weten ze al 4 albums lang vol te houden. Dat het niet klinkt als een afgezaagde, ouderwetse thrashband (wat ook gaaf kan zijn) wil nog niet zeggen dat het een slechte band is.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » vr feb 11, 2005 9:35 pm

Rattlehead schreef:Oe goed nieuws! Overkill komt op Bospop! 8) Ook op de zondag, net als maiden....mooi zeg! doen ze goed daar in Weert
Hell Yeah, Wrecking everything!

Kristof schreef:flotsam and jetsam is ook erg cool

heb die ook op vinyl

Hehe, je bent niet de enige, vind No Place... hun beste album.

Riptor schreef:DARKNESS DECENDS!

GODVERDOMME WAT EEN PLAAT!!!!
Klopt, dat album stampt als een bezetende van begin tot eind door. Vind het album, met name het nummer The Burning Of Sodom, veel op Kreator's Pleasure To Kill lijken, muzikaal en vocaal.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Ernst

Bericht door Ernst » za feb 12, 2005 1:10 am

XnegativeX schreef:[..]

Als we het over overrated bands gaan hebben dan kan ik er een paar noemen waar jou haren waarschijnlijk ook recht van overeind gaan staan. Bands die al jaren teren op 1 goed album dat ze eeuwen geleden hebben uitgebracht. En sinds dien hebben ze niks fatsoenlijks meer op de markt gebracht. Of ze klinken nogsteeds hetzelfde als al die jaren geleden.

The Haunted mag jou muziek wel niet helemaal zijn maar ze maken wel steen goede muziek. Ze weten duidelijk hoe ze metal moeten maken. En dit weten ze al 4 albums lang vol te houden. Dat het niet klinkt als een afgezaagde, ouderwetse thrashband (wat ook gaaf kan zijn) wil nog niet zeggen dat het een slechte band is.
Wees eens niet zo schijterig en noem die bands dan eens waar mijn haren recht van overeind gaan staan....

Riptor

Bericht door Riptor » za feb 12, 2005 9:42 am

Metallica overrated? (eerste 4 platen ? )
Kom op laat me niet lachen metallica is 1 van de meest invloedrijke bands ooit. ( en al helemaal in de thrash scene )
Hun debuut is voor mij nog steeds DE thrash plaat bij uitstek !
Zonder hun had bv Exodus nog steeds van dat gaye Heavy Metal gemaakt van wat ze op hun eerste demo deden.....

WhiplashWimpie

Bericht door WhiplashWimpie » za feb 12, 2005 11:19 am

Ik denk ook wel dat er een heel veel vette thrash bands niet hadden bestaan als metallica niet had bestaan. En inderdaad The Haunted en alle andere 'moderne Thrashbands' met van die irritante brulzang halen het niet bij de oudere thrash bands. Waarom krijgen negen van de tien nieuwere thrash bands het godverdomme voor elkaar om een of andere brul aap als zanger te nemen. Thrash is het mooiste met een heese stem en geen black metal gekrijs. Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk!

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 12, 2005 11:27 am

Wees eens niet zo schijterig en noem die bands dan eens waar mijn haren recht van overeind gaan staan....
Slayer, Iron maiden en Motorhead zijn, wat mij betreft, de meest overrated bands in de geschiedenis van de metal.

Oblivion
Contacteer:

Bericht door Oblivion » za feb 12, 2005 11:31 am

Slayer, Iron maiden en Motorhead zijn, wat mij betreft, de meest overrated bands in de geschiedenis van de metal.
vind jij dat die bands maar 1 goed album hebben geproduceerd en daar op verder teren :shock:
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

WhiplashWimpie

Bericht door WhiplashWimpie » za feb 12, 2005 11:34 am

Slayer, Iron Maiden en Motorhead hebben volgens mij toch veel invloed op veel bands gehad, en nog steeds ook. Nu luister ik zelf niet naar Motorhead maar ik kan best begrijpen dat mensen het vet vinden. Van Slayer ben ik ook geen echte fan. Ze hebben wel kei goede nummers allen het image stoort me. Iron Maiden is voor mij gewoon geweldig omdat ze boeiende metal nummers kunnen maken die in je hoofd blijven hangen en ieder hun eigen sfeer meebrengen.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 12, 2005 11:40 am

Oblivion schreef:[..]

vind jij dat die bands maar 1 goed album hebben geproduceerd en daar op verder teren :shock:
Nee, maar ik vind ze wel overrated. Iron maiden en Motorhead klinken op elk album practisch hetzelfde. Maar ze blijven legendarisch. En niemand mag er een fout woord over zeggen. Slayer heeft Reign in blood uitgebracht en is daarom "de grootste thrash band allertijden". Probleem is alleen dat er na Reign in blood maar bar weinig interessants uit hun hoek is gekomen.

Mijn punt is dat er een groot verschil is tussen een band die je zelf lekker vindt om naar te luisteren en een band die daadwerkelijk goede muziek kan maken. En om The Haunted overrated te noemen getuigd van weinig verstand. Die gasten maken super strakke muziek en weten duidelijk wat ze doen. Dit houden ze ook al 4 albums lang vol. Dat de heer Rattlehead The Haunted niet lekker vindt om naar te luisteren is zijn recht. Maar ik zie niet in hoe dat die band overrated maakt. Alleen omdat er veel mensen naar luisteren en omdat het niet meer underground is? Zielig!

WhiplashWimpie

Bericht door WhiplashWimpie » za feb 12, 2005 11:41 am

Ook gaaf van Heathen vind ik dat je die twee albums gewoon gratis kan downloaden in hun volledige lengte, en dat voor zulke geweldige muziek.

WhiplashWimpie, ik heb die videobootleg van Whiplash met veel moeite gedownload, de kwaliteit is matig, maar goed, dat is niet logisch aangezien het met een fucking cam is opgenomen, omgezet naar VHS, en daarna weer geript naar VCD.
Als je 'm wil kom je maar op DC++ zeuren.
DC++, wat is dat?

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za feb 12, 2005 11:57 am

Dominion schreef:Die zie ik op Wacken wel. Schijnen live behoorlijk te rossen overigens.
yeah, die rossen altijd

fuck you!

Riptor

Bericht door Riptor » za feb 12, 2005 12:21 pm

WhiplashWimpie schreef:[..]

DC++, wat is dat?
direct connect ++

CoenV

Bericht door CoenV » za feb 12, 2005 12:36 pm

XnegativeX schreef:
Nee, maar ik vind ze wel overrated. Iron maiden en Motorhead klinken op elk album practisch hetzelfde. Maar ze blijven legendarisch. En niemand mag er een fout woord over zeggen. Slayer heeft Reign in blood uitgebracht en is daarom "de grootste thrash band allertijden". Probleem is alleen dat er na Reign in blood maar bar weinig interessants uit hun hoek is gekomen.

Mijn punt is dat er een groot verschil is tussen een band die je zelf lekker vindt om naar te luisteren en een band die daadwerkelijk goede muziek kan maken. En om The Haunted overrated te noemen getuigd van weinig verstand. Die gasten maken super strakke muziek en weten duidelijk wat ze doen. Dit houden ze ook al 4 albums lang vol. Dat de heer Rattlehead The Haunted niet lekker vindt om naar te luisteren is zijn recht. Maar ik zie niet in hoe dat die band overrated maakt. Alleen omdat er veel mensen naar luisteren en omdat het niet meer underground is? Zielig!
Iron Maiden en Motörhead klinken op elk albums praktisch hetzelfde? Wat een fucking bullshit. Dat zou betekenen dat ze een goed album gemaakt hebben en daar elke keer een soort kopie van uitbrengen.
Dat jouw onderscheidingsvermogen nu niet compleet ontwikkeld is geeft je natuurlijk niet het recht om dergelijke onzin neer te spuien, vooral niet als je een band als The Haunted verdedigt wat ook niet bepaald het voorbeeld is van afwisseling, perfectie en originaliteit is.
Dat Iron Maiden en Motörhead overrated zijn ben ik met je eens, maar dat komt vooral omdat je met deze bands vaak het eerst kennis maakt.
En vergeet Slayer's Seasons In The Abyss en South Of Heaven. Ok, die hebben een mindere status dan Reign In Blood, maar om te zeggen dat er na Reign In Blood 'weinig interessants' uitgekomen is, is ook gelul.
Daarnaast is iets 'overrated' noemen ook wel erg makkelijk, er zijn niet veel mensen die met gemak toegeven dat hun favoriete band of genre 'overrated' is.
Ik heb vrijwel elk album van The Haunted wel een paar keer geluisterd, maar om nu te zeggen dat ik genadeloos van 'm stoel geblazen werd, nee, absoluut niet, je hoort wel dat er kundige muzikanten bezig zijn, alleen jammer dat ze doodsaaie kutmuziek maken ('vind ik' zeggen is gay)
Hoe je bij dat gelul over 'underground ' komt weet ik ook niet, ik hoor Rattlehead het niet zeggen, en veel thrashbands, voor nog steeds bestaande 80's thrashbands zijn al jaren uit de 'underground'.
Mja, dat iemand de voorkeur geeft aan een allang gestop bandje die slechts een of enkele albums uitgebracht hebben tegenover een compleet anders klinkende moderne band, dat moet kunnen lijkt me.

Zo, nu maar even Assassin - Interstellar Experience luisteren. Oldschool thrash, Halleluja!

WhiplashWimpie, klik onderin mijn undersign.
Wantlist cd/lp:

Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Amibor

Bericht door Amibor » za feb 12, 2005 12:42 pm

Alle 'kvlt' bands zijn overrated. Kvlt zijn is overrated. Simpelweg omdat ze de eersten zijn en mensen aan de metal helpen. Dat zal je altijd hebben. Dat is niet te vergelijken met een band als The Haunted, die is ook totaal niet overrated nee, ik zou eerder zeggen underrated. Ik moet ook zeggen dat ik relatief bar weinig van die 'kvlt' bands in mijn collectie heb. Je moet een beetje met je tijd meegaan. Sommige mensen blijven gewoon te bekrompen vasthouden aan het weloude stoffige metalsfeertje, dat eigelijk al bijna vervlogen is.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

CoenV

Bericht door CoenV » za feb 12, 2005 12:47 pm

Amibor schreef:Je moet een beetje met je tijd meegaan. Sommige mensen blijven gewoon te bekrompen vasthouden aan het weloude stoffige metalsfeertje, dat eigelijk al bijna vervlogen is.
Waarom? Echt.
Ik heb eerst best veel moderne bands geluisterd, allemaal leuk en aardig, maar je gaat op zoek naar meer, na een jaar of 2-3 metal luisteren ontdek je steeds meer oude bands, die je meer waardeert dat moderne shit.
Maar nee, hier komt Amibor om de hoek, die beweert dat je het verleden moet laten liggen en 'met de tijd mee moet gaan'
Waar'fucking'om?
Als je de metal van vroeger beter vind, en de moderne metal beter vind klinken? In welk opzicht maakt dat iemand bekrompen?
Wegens een afwijkende (in dit geval superieure) smaak?
Denk je nu echt dat alles wat ook maar nieuw en modern klinkt steevast geweigerd wordt? Dat het eigenlijk wel gaaf klinkt, maar dat er gewoon volgehouden wordt dat het naar niks klinkt en het kut is?
Wantlist cd/lp:

Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 12, 2005 12:52 pm

Iron Maiden en Motörhead klinken op elk albums praktisch hetzelfde? Wat een fucking bullshit. Dat zou betekenen dat ze een goed album gemaakt hebben en daar elke keer een soort kopie van uitbrengen.
Dat jouw onderscheidingsvermogen nu niet compleet ontwikkeld is geeft je natuurlijk niet het recht om dergelijke onzin neer te spuien, vooral niet als je een band als The Haunted verdedigt wat ook niet bepaald het voorbeeld is van afwisseling, perfectie en originaliteit is.
Gelukkig ben jij niet het toonbeeld van iemand met een beetje fatsoenlijk verstand van muziek dus het is je vergeven. Jij wilt me dus vertellen dat jij Iron Maiden en Motorhead meer afwisseling in hun muziek vindt hebben dan The Haunted? Goed, The Haunted made me do it en One kill wonder zijn wat eenzijdig maar dat komt vooral door de wat saaie stem van Marco Aro. Als ik jou was zou ik hun laatste album nog even stevig gaan luisteren en dan zou ik nog een keer zeggen dat The Haunted geen afwisseling in hun muziek heeft. Nogmaals, dat je ze niet goed vindt is jou zaak. Maar kom niet met onzin.
Dat Iron Maiden en Motörhead overrated zijn ben ik met je eens, maar dat komt vooral omdat je met deze bands vaak het eerst kennis maakt.
...
Daarnaast is iets 'overrated' noemen ook wel erg makkelijk,...
Dat is toch het punt wat ik probeer te maken kerel. Lees nou eerst eens. Mr. Rattlehead (en jijzelf trouwens ook) noemen The Haunted overrated. En voor zover ik uit jullie posts kan opmaken is dat alleen omdat ze een wat nieuwere band zijn. Want je zegt zelf dat je ze kundig vind maar gewoon niet interessant. Dat is eerder een kwestie van jou eigen smaak.

Herhaling!: The Haunted is dus een kundige band die niet binnen jou smaak valt. Ze brengen sterke albums uit die jij toevallig niet goed vindt. Net als Slayer, Iron maiden en Motorhead dat doen in mijn gezichtsveld. Het is voor mij daarom ook heel makkelijk om die 3 bands overrated te vinden.
Snappen we het nu? Of moet ik het de volgende keer met plaatjes doen?

Amibor

Bericht door Amibor » za feb 12, 2005 12:53 pm

Waarom? Echt.
Ik heb eerst best veel moderne bands geluisterd, allemaal leuk en aardig, maar je gaat op zoek naar meer, na een jaar of 2-3 metal luisteren ontdek je steeds meer oude bands, die je meer waardeert dat moderne shit.
Maar nee, hier komt Amibor om de hoek, die beweert dat je het verleden moet laten liggen en 'met de tijd mee moet gaan'
Waar'fucking'om?
Als je de metal van vroeger beter vind, en de moderne metal beter vind klinken? In welk opzicht maakt dat iemand bekrompen?
Wegens een afwijkende (in dit geval superieure) smaak?
Denk je nu echt dat alles wat ook maar nieuw en modern klinkt steevast geweigerd wordt? Dat het eigenlijk wel gaaf klinkt, maar dat er gewoon volgehouden wordt dat het naar niks klinkt en het kut is?

Wat ik oa bedoel, bands zouden een moord doen om hun cd te laten omnemen in een kwaliteit die tegenwoordig mogelijk is, en mensen blijven maar zeiken dat de opnamekwaliteit te goed is. Ok, soms doet het af aan de sfeer van de muziek, maar dat valt meestal wel mee hoor. Maar het hangt ook een beetje af van de band. Bij sommige bands past een mindere kwaliteit gewoon beter.
Maar om te besluiten om alleen ouwe bands te luisteren, want het nieuwe is toch allemaal kut, ja, dat vind ik bekrompen ja.
Ik bedoel overigens niet dat je ouwe bands links moet laten liggen. Maar een hoop oude zooi die nu zou zijn uitgebracht, in die staat, had het niet gered.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 12, 2005 12:58 pm

Als je alleen de oude shit goed vindt en de modernere muziek maar niks, dan zou dat bijna impliceren dat je een jaartal boven de muziek zelf stelt. Dat zou ik inderdaad bekrompen stoerdoenerij noemen ja.

WhiplashWimpie

Bericht door WhiplashWimpie » za feb 12, 2005 3:09 pm

Bij oude bands is het de sfeer die telt. De hoesjes, het image van de band. Dat de geluidskwaliteit niet altijd optimaal is past juist bij het geheel. Dat is niet te vergelijken met nieuwe bands want die hebben vaak een ander image, waar dan ook een strak geluid bij past. Dat maakt geen van beide slecht, het is gewoon niet te vergelijken. Of iets wel bekend is of niet, maakt geen drol uit want vroeger was Thrash ook populair. Het is gewoon een kwestie van smaak!

Ernst

Bericht door Ernst » za feb 12, 2005 7:50 pm

En vergeet Slayer's Seasons In The Abyss en South Of Heaven. Ok, die hebben een mindere status dan Reign In Blood, maar om te zeggen dat er na Reign In Blood 'weinig interessants' uitgekomen is, is ook gelul.
Daarnaast is iets 'overrated' noemen ook wel erg makkelijk, er zijn niet veel mensen die met gemak toegeven dat hun favoriete band of genre 'overrated' is.
Ik heb vrijwel elk album van The Haunted wel een paar keer geluisterd, maar om nu te zeggen dat ik genadeloos van 'm stoel geblazen werd, nee, absoluut niet, je hoort wel dat er kundige muzikanten bezig zijn, alleen jammer dat ze doodsaaie kutmuziek maken ('vind ik' zeggen is gay)
Hoe je bij dat gelul over 'underground ' komt weet ik ook niet, ik hoor Rattlehead het niet zeggen, en veel thrashbands, voor nog steeds bestaande 80's thrashbands zijn al jaren uit de 'underground'.
Mja, dat iemand de voorkeur geeft aan een allang gestop bandje die slechts een of enkele albums uitgebracht hebben tegenover een compleet anders klinkende moderne band, dat moet kunnen lijkt me.

Zo, nu maar even Assassin - Interstellar Experience luisteren. Oldschool thrash, Halleluja!

WhiplashWimpie, klik onderin mijn undersign.
Mee eens!

Of iets underground of niet is boeit me geen hol. Megadeth is niet bepaald underground, doch zeker wel mijn favoriete thrash/speed metal band. Er zijn wel uitzonderingen op de regel overigens, betreffende nieuwe productie VS oude thrash stijl.......Die nieuwe van Hirax bijvoorbeeld.

Maar goed, erg apart dat jij dingen in mijn posts leest die helemaal niet gezegd heb, XnegativeX. Beeeetje jammer!

Riptor

Bericht door Riptor » za feb 12, 2005 11:12 pm

Spectrum of DEATH!

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo feb 13, 2005 1:31 am

Mee eens!

Of iets underground of niet is boeit me geen hol. Megadeth is niet bepaald underground, doch zeker wel mijn favoriete thrash/speed metal band. Er zijn wel uitzonderingen op de regel overigens, betreffende nieuwe productie VS oude thrash stijl.......Die nieuwe van Hirax bijvoorbeeld.

Maar goed, erg apart dat jij dingen in mijn posts leest die helemaal niet gezegd heb, XnegativeX. Beeeetje jammer!
Dat jij algemene dingen op jezelf betrekt...beetje jammerrrr!

Bambix

Bericht door Bambix » zo feb 13, 2005 1:41 am

Ik mag the Haunted wel. Op CD boeit het me allemaal voor geen meter. Maar toen ik ze live zag heb ik me half dood gebangd. GAAF.
Natural Born Negative

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo feb 13, 2005 1:50 am

Hahaha, en dat voor iemand zonder haar :wink:
Kijk mensen, zo kan het dus ook.

Maaruh Bambixje van me, heb jij hun laatste album wel eens gehoord? (rEVOLVEr) Die is namelijk heel sterk.

Bambix

Bericht door Bambix » zo feb 13, 2005 1:51 am

Ik ben bang dat ik weer eens wat overuren moet steken in nieuwe muziek hehe.
Natural Born Negative

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo feb 13, 2005 1:52 am

Je gaat me toch niet vertellen dat er belangrijkere dingen zijn in de wereld? :shock:

Bambix

Bericht door Bambix » zo feb 13, 2005 1:53 am

Uhm ja. 8)
Natural Born Negative

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo feb 13, 2005 1:57 am

Emo-Poser

Ernst

Bericht door Ernst » zo feb 13, 2005 2:15 am

Riptor schreef:Spectrum of DEATH!
Wat een heersalbum idd. Tering, wat zou ik die graag hebben! :(

Ernst

Bericht door Ernst » zo feb 13, 2005 2:17 am

Dat jij algemene dingen op jezelf betrekt...beetje jammerrrr!
Welke algemene 'dingen' betrek ik dan op mezelf? Ben benieuwd wat voor onzin je nu weer uit ga kramen....

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo feb 13, 2005 8:57 am

Dat is toch het punt wat ik probeer te maken kerel. Lees nou eerst eens. Mr. Rattlehead (en jijzelf trouwens ook) noemen The Haunted overrated. En voor zover ik uit jullie posts kan opmaken is dat alleen omdat ze een wat nieuwere band zijn. Want je zegt zelf dat je ze kundig vind maar gewoon niet interessant. Dat is eerder een kwestie van jou eigen smaak.

Herhaling!: The Haunted is dus een kundige band die niet binnen jou smaak valt. Ze brengen sterke albums uit die jij toevallig niet goed vindt. Net als Slayer, Iron maiden en Motorhead dat doen in mijn gezichtsveld. Het is voor mij daarom ook heel makkelijk om die 3 bands overrated te vinden.
Snappen we het nu? Of moet ik het de volgende keer met plaatjes doen?

The Hauted??? HAHAHA luister eens nara het verschil tussen hun albums en luister dan eens OBJECTIEF naar het verschil tussen bijvoorbeeld "on parole" en "bastards" van MOTORHEAD...oordeel dan nog een keer!

Het is pure propagande van te luie journalisten die in een recentie bij een CD van MOtorhead maar weer die gouwe ouwe regel van stal halen "we hebben dit al 100x gehoord.....", "MOTORHEAD brengt zo'n beetje ieder jaart hetzelfde album uit" maar als je echt luistert is het pure BS!

Maiden heefft hetw el iets meer...maar The Hauted is wat mij betreft van hetzelfde laken en pak...dun albums klinken mij echt niet diverser in de oren dan de andere genoemde bands! of je het goed vind of niet dat is persoonlijk....
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Ernst

Bericht door Ernst » ma feb 14, 2005 11:39 pm

Een Dark Angel video uit 2002, de reünie show nog wel is hier te zien....

http://www.studiocam.org/dream/channel_MV.htm

waarschuwing: real player alert....

maar het is wel de moeite waard, spelen the burning of sodom namelijk! :)

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di feb 15, 2005 8:22 pm

gaaf, ff kijken

Gesloten