Death metal III

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
nuberus

Bericht door nuberus » wo feb 16, 2005 8:32 am

Sadistic Intent heerscht uiteraard. Alleen een beetje jammer dat hun vinyl erg lastig te krijgen is.....het zal eens niet. :twisted:
En de man zal heersen.

Rascul

Bericht door Rascul » wo feb 16, 2005 4:51 pm

Dat nummer met Jeff Beccera op de Possessed-tribute is zeker niet verkeerd!
Makkers staakt uw wild geraas

iscariah

Bericht door iscariah » wo feb 16, 2005 8:22 pm

Rascul schreef:Agiel is echt briljant, Counsil vind ik een stuk minder. Agiel heeft heel veel lagen, klinkt enorm donker maar tegelijkertijd bruut als de tering (denk aan Exmortem met een hoorbare bassist en wat spacy toetseffecten), terwijl Council gewoon een matige Death/Black metal band is zonder veel bijzonderheden. Op die laatste cd spelen ze zelfs (lees: vooral Tim Yeung, heel verassend) gewoon slecht.
Ik vond Revealing Damnation van Council Of The Fallen een sterke CD hoor, de nieuwe heb ik nog niet gehoord.

Metallist

Bericht door Metallist » wo feb 16, 2005 9:10 pm

Op het gebied van Death-meal is er voor mij maar één winnaar: Death! Dat komt: omdat ze hoogstens geniaal zijn;

en omdat dit eigenlijk de enige band is in het Deathmetal genre wat ik uberhaupt vet vind. De rest is allemaal veel te snel-blasten-en-onverstaanbaar-grunten/blaffen. Vind ik niet tof meer.

Maar Death Heerscht echt keihard!
www.myspace.com/thenewdominion

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 16, 2005 9:11 pm

Een mietje ben je!

Maar je hebt gelijk, Death is gewoon erg gaaf.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Metallist

Bericht door Metallist » wo feb 16, 2005 9:25 pm

XnegativeX schreef:Een mietje ben je!

Maar je hebt gelijk, Death is gewoon erg gaaf.
Tsss, een mietje?!?!

Ik ben drummer. Ik vind het tof om wat uitdagends te drummen. Dus richting progmetal, of Death-stijl. Maar zoals Aborted gaan liggen rammen... nee.

Maar waar ik me het meest aan stoor is: De oersimpele kut-riffjes op de gitaren. De drummer zit zich helemaal uit te sloven in 32sten, terwijl de gitaristen (vaak maar 1) gewoon op 8sten er overheen zitten te gapen. Echt kut. Ze halen het qua techniek bij lange na niet bij drummers. Luie honden.

Dan de "zanger". Blaffende honden. Zoals Chuck Grunt, let op: GRUNT, vind ik vet. Of zoals Michael van Opeth. Maar niet van die onverstaanbare honden.

Nou, samen met het simpele gitaristenwerk en de drummer die puur olympisch gymnastiek zit uit te oefenen, is het niet helemaal mijn smaak.

Ik ontken echter niet, dat wanneer ik even wil rammen of mijn energie kwijt moet, dat ik dan Aborted of iets opzet. Jawel hoor. Maar er zijn stijlen die voor mij veel vetter zijn.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 16, 2005 9:30 pm

Ik vind het zo schattig dat je je nog gaat verdedigen ook.

Wat kan jou het nou schelen wat een ander van je denkt?!
Dat jij death metal niet lekker vindt klinken moet je zelf weten. Ik vind persoonlijk dat er op muzikaal, atmosferisch, melodieus, emotie gebied genoeg te beleven valt in het death metal genre. Als je maar de moeite neemt om te zoeken.

Maar over smaak valt nou eenmaal niet te twisten.
Misschien moet jij Extol eens gaan luisteren.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo feb 16, 2005 9:42 pm

Metallist schreef:[..]

Tsss, een mietje?!?!

Ik ben drummer. Ik vind het tof om wat uitdagends te drummen. Dus richting progmetal, of Death-stijl. Maar zoals Aborted gaan liggen rammen... nee.

Maar waar ik me het meest aan stoor is: De oersimpele kut-riffjes op de gitaren. De drummer zit zich helemaal uit te sloven in 32sten, terwijl de gitaristen (vaak maar 1) gewoon op 8sten er overheen zitten te gapen. Echt kut. Ze halen het qua techniek bij lange na niet bij drummers. Luie honden.

Dan de "zanger". Blaffende honden. Zoals Chuck Grunt, let op: GRUNT, vind ik vet. Of zoals Michael van Opeth. Maar niet van die onverstaanbare honden.

Nou, samen met het simpele gitaristenwerk en de drummer die puur olympisch gymnastiek zit uit te oefenen, is het niet helemaal mijn smaak.

Ik ontken echter niet, dat wanneer ik even wil rammen of mijn energie kwijt moet, dat ik dan Aborted of iets opzet. Jawel hoor. Maar er zijn stijlen die voor mij veel vetter zijn.
Dit dacht ik eerst ook over Death metal, maar als je goed zoekt tussen de velen Death metal bands zitten er toch nog een hoop verdraagbare metal tussen.

Ik zelf hou niet zo van dat gerag en een mono tone stem als bijvoorbeeld bij Nile, maar een band als Altar of Massacra kan ik wel goed waarderen. Als gij goed zoekt zult gij goede bands vinden.
:wink:

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » wo feb 16, 2005 10:23 pm

Metallist schreef:en omdat dit eigenlijk de enige band is in het Deathmetal genre wat ik uberhaupt vet vind. De rest is allemaal veel te snel-blasten-en-onverstaanbaar-grunten/blaffen. Vind ik niet tof meer.
kuch..Cynic..kuch
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Metallist

Bericht door Metallist » wo feb 16, 2005 10:35 pm

Soulcollector schreef:[..]

kuch..Cynic..kuch
Jep, en natuurlijk Cynic!

En jullie hebben ook gelijk, als ik goed zoek kom ik wel op bands die qua stijl genoeg in de richting van Death liggen. In mijn vorige post scheerde ik Deathmetal een beetje over één kant. Laat ik het dan zo zeggen: bij Deathmetal levert een gemiddelde zoektocht (internet, winkels) minder vette resultaten voor me op dan bij (enkele) andere genres. Ik heb nog niet diep genoeg gezocht. Dat komt wel. Maar ik heb nu al zo'n 250 albums, dus ik heb geen haast...

Maar Deathmetalbands die kwaliteit bezitten (Necrophagist, Death, Cynic), grote klasse!

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » wo feb 16, 2005 10:37 pm

Psycroptic en Trepalium zijn ook aan te bevelen. de eerste toch vanwege het erg gave deathmetal drumwerk en de gelikte strakke riffjes, maar waarschijnlijk toch wat te standaard om te drummen voor je.
de tweede vanwege de meshuggah-invloeden, waardoor je geen normaal drumwerk te horen krijgt.

en je bent een prutser als je cynic vergeet :wink:

edit: Atheïst is ook verre van standaard death metal

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do feb 17, 2005 12:27 am

Soulcollector schreef: edit: Atheïst is ook verre van standaard death metal
Klopt. Maar dat is dan bijvoorbeeld weer een band waar ik persoonlijk nix aan vind. Voor mij moet deathmetal vooral heel krachtig en overweldigend klinken ( ben maar een simpele primaat, wat dat betreft) en Atheist mist voor mij oren de beide eigenschappen vrijwel volledig. Het is meer experimenteel dan deathmetal voor mij.

@ metallist: kan het niet gewoon zijn dat deathmetal jouw ding niet is ( death uitgezonderd)? In dat geval kan ik jouw uitspraken nog redelijk thuisbrengen. In ieder ander geval hoop ik dat je nog de moeite zal nemen je standpunt te verschuiven na een uitgebreide dm-check.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do feb 17, 2005 7:10 am

ik vond die ene mp3 van ManMustDie trouwens tegenvallen, graaf.
het werd nergens echt krachtig en klonk zelfs op sommige punten afgezaagd.
misschien meer voor mensen die minder brute metal luisteren :wink:

Rascul

Bericht door Rascul » do feb 17, 2005 1:23 pm

Euh, Metallist, Pestilence? Obituary? Morbid Angel?

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » do feb 17, 2005 3:25 pm

Man must die heb ik de afgelopen 3 maanden toevallig regelmatig gedraaid, goede cd van een band waarvan ik benieuwd ben hoe ze dat live doen.

Van Atheist vind ik alleen Piece of Time goed, alleen ben ik er vroeger iets teveel mee doodgegooid. Die andere shit van ze interreseert me geen hol.

@Metallist: Ik heb er zo'n scheithekel aan dat al die 'muzikanten' niet naar de muziek gaan zitten luisteren maar naar de zogenaamde technische aspecten. Volgens mij pak je het dan verkeerd aan en verneuk je het voor jezelf. Zo ken ik er nog een paar die uit pure frustratie bijna alleen nog maar naar de meest kutte technische uberjazz kunnen luisteren omdat ze het anders niet meer trekken.
Under The Banner Of Death

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do feb 17, 2005 4:33 pm

Soulcollector schreef:ik vond die ene mp3 van ManMustDie trouwens tegenvallen, graaf.
misschien meer voor mensen die minder brute metal luisteren :wink:
Dat betwijfel ik.

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do feb 17, 2005 4:36 pm

nuberus schreef:Sadistic Intent heerscht uiteraard.
Ik vind het geluid van Sadistic Intent eigenlijk maar wat dofjes. Een stoffenlijke poging tot een matzwart resultaat, zeg maar.
Best jammer want buiten dat klinkt het bij lange na niet slecht.

Metallist

Bericht door Metallist » do feb 17, 2005 5:14 pm

Soulcollector schreef:Psycroptic en Trepalium zijn ook aan te bevelen. de eerste toch vanwege het erg gave deathmetal drumwerk en de gelikte strakke riffjes, maar waarschijnlijk toch wat te standaard om te drummen voor je.
de tweede vanwege de meshuggah-invloeden, waardoor je geen normaal drumwerk te horen krijgt.

en je bent een prutser als je cynic vergeet :wink:

edit: Atheïst is ook verre van standaard death metal
Nou kijk, standaard drumwerk is vaak ook gaaf. Dat kun je er dus buiten laten. Meshuggah is vet.

Als ik Death zeg, dan bedoel ik ook Cynic ;)

Ik zal Psycroptic, Trepalium en Atheïst eens checken.
Gr. Dracula schreef:[..]

@ metallist: kan het niet gewoon zijn dat deathmetal jouw ding niet is ( death uitgezonderd)? In dat geval kan ik jouw uitspraken nog redelijk thuisbrengen. In ieder ander geval hoop ik dat je nog de moeite zal nemen je standpunt te verschuiven na een uitgebreide dm-check.
Deathmetal is mijn ding niet zoals bijv. Thrash metal, of Heavy metal. Ik zeg niet dat het mijn ding helemaal niet is. En ik zal me zeker eens gaan verdiepen in het genre. Ik ben daar gewoon nog niet aan toegekomen.
Rascul schreef:Euh, Metallist, Pestilence? Obituary? Morbid Angel?
Zoals ik al zei, ik ben nog niet verdiept in het genre, ik ken jouw bovengenoemde bands op Morbid Angel na dus ook niet. Maar ik zal ze gaan checken... :)
Sai schreef: @Metallist: Ik heb er zo'n scheithekel aan dat al die 'muzikanten' niet naar de muziek gaan zitten luisteren maar naar de zogenaamde technische aspecten. Volgens mij pak je het dan verkeerd aan en verneuk je het voor jezelf. Zo ken ik er nog een paar die uit pure frustratie bijna alleen nog maar naar de meest kutte technische uberjazz kunnen luisteren omdat ze het anders niet meer trekken.
Het is bij mij onbewust. Kan ik niks aan doen :( :P
Ik ben gewoon meer ontspannen bij muziek die teringsimpel is dan bij supersnelle ingewikkelde muziek. Ik volg onbewust namelijk alles in mijn hoofd, en dat gaat bij makkelijke metal nu eenmaal simpeler. Ik ben dus zeker niet zo'n gozer die alleen maar nog naar kutte technische uberjazz kan luisteren. Inderdaad: Ik heb er een paar, maar ze vallen qua "vetheid" compleet in het niets bij enig ander metalalbum bij mij. De oorzaak van mijn mening ligt hem gewoon in het feit dat ik nog niet bekend genoeg ben in het genre.

Eigenlijk zou ik dan ook niet zo'n oordeel moeten geven, maar ja, het floepte eruit.... :wink:

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do feb 17, 2005 5:17 pm

oh, als je simpele bands wil, dan zou ik die bands die ik noemde laten varen. hehe

Metallist

Bericht door Metallist » do feb 17, 2005 5:21 pm

Soulcollector schreef:oh, als je simpele bands wil, dan zou ik die bands die ik noemde laten varen. hehe
Ik wil geen simpele bands!

Alleen als ik met een zooi vrienden gezellig aan't ouwehoeren ben, dan vind ik ingewikkelde muziek minder "relaxt" dan simpelere muziek (Manowar, Metallica, Iron Maiden). Doorgaans luister ik echter naar Textures, Symphony X en bands van dat niveau. Uiteraard ook hoger en lager (Slayer, Iced Earth, Arch Enemy, Pantera, noem maar op). Eigenlijk bijna alle soorten metal, behalve nu-metal en de echte Deathmetal.
Voor de deathmetal heb ik dus mijn reden gegeven waarom ik die doorgaans niet veel luister.

Maar vergeet de gedachte dat ik alleen maar simpele muziek zou willen! ;)

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » do feb 17, 2005 5:28 pm

Ik had de link tussen simpel en boxtel weeral gelegd natuurlijk.
Under The Banner Of Death

Metallist

Bericht door Metallist » do feb 17, 2005 5:34 pm

Sai schreef:Ik had de link tussen simpel en boxtel weeral gelegd natuurlijk.
Wil je die link dan snel weer verwijderen? 8)

Rascul

Bericht door Rascul » do feb 17, 2005 6:56 pm

Metallist schreef:[..]

Ik wil geen simpele bands!

Alleen als ik met een zooi vrienden gezellig aan't ouwehoeren ben, dan vind ik ingewikkelde muziek minder "relaxt" dan simpelere muziek (Manowar, Metallica, Iron Maiden). Doorgaans luister ik echter naar Textures, Symphony X en bands van dat niveau. Uiteraard ook hoger en lager (Slayer, Iced Earth, Arch Enemy, Pantera, noem maar op). Eigenlijk bijna alle soorten metal, behalve nu-metal en de echte Deathmetal.
Voor de deathmetal heb ik dus mijn reden gegeven waarom ik die doorgaans niet veel luister.

Maar vergeet de gedachte dat ik alleen maar simpele muziek zou willen! ;)
Wat is echte Death Metal? Morbid Angel, Death en Obituary zijn heel erg "echte" Death Metal. Jij bedoelt waarschijnlijk de aan grind gelieerde US Blast Death Metal. De stroming met als initiators Cannibal Corpse en Suffocation. Logisch dat je dat minder vind, da's echt een heel uitgesproken stijl die je of te gek vindt, of totaal bagger. Er zijn echter meer DM stromingen, de wat technischer DM zoals Death, Cynic, Necrophagist en andere bovengenoemde namen. Of vette old school Death, zoals Obituary, Pestilence en Asphyx.

Kortom, Death Metal is wat breder dan alleen die hypersnelle kankerherrie :P

Destruction

Bericht door Destruction » do feb 17, 2005 7:02 pm

Nepasth, dat is pas een lekker rossend bandje
check dat maar eens!!
Hekwerk terreur --> Compromisloze Blackmetal uit het land van Pijnacker

KrUg --> Kroegvernietigende goregrind

Rascul

Bericht door Rascul » do feb 17, 2005 7:18 pm

Nephasth. En die noemde ik 2 topics terug al ;)

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » do feb 17, 2005 7:19 pm

Metallist, het lijkt mij beter dat je afstand neemt van de metal, is geen gelukkige combinatie, pop muziek past meer bij jou.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Rascul

Bericht door Rascul » do feb 17, 2005 7:37 pm

ruben somewhere online schreef:Metallist, het lijkt mij beter dat je afstand neemt van de metal, is geen gelukkige combinatie, pop muziek past meer bij jou.
Alsof jij wel zo'n Death Metal expert bent.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » do feb 17, 2005 8:03 pm

Nee, mijn muzieksmaak is te breed om me in één metal genre helemaal te verdiepen. Rascul, om weer een illusie van jou aan diggelen te trappen, jij bent het zekers ook niet. Misschien wel op het gebied van boom knuffelen, dat past daarentegen perfect bij jou, linkse bal.

Bambix

Bericht door Bambix » do feb 17, 2005 8:05 pm

Hey Rascul, was jij die linkse Amnesty-hippie die me vanmiddag lastig viel? :wink:
Natural Born Negative

Metallist

Bericht door Metallist » do feb 17, 2005 10:18 pm

ruben somewhere online schreef:Metallist, het lijkt mij beter dat je afstand neemt van de metal, is geen gelukkige combinatie, pop muziek past meer bij jou.
Jij moet je lelijke kop houden, idioot. Alleen je naam die je hier gebruikt getuigt al van een erge fashion-fucker-trance-flikker-imitatie. En als je nu eens fatsoenlijk leest, zie je dat ik vertel dat ik nog lang niet bekend ben met het genre. Dus hak dan niet zo als een happende hond op mijn post in.

Nerd.

En ja, ik hap ook!

Ga trouwens maar coke snuiven en word omvergereden door een zatte neger.

Metallist

Bericht door Metallist » do feb 17, 2005 10:19 pm

Rascul schreef:[..]

Wat is echte Death Metal? Morbid Angel, Death en Obituary zijn heel erg "echte" Death Metal. Jij bedoelt waarschijnlijk de aan grind gelieerde US Blast Death Metal. De stroming met als initiators Cannibal Corpse en Suffocation. Logisch dat je dat minder vind, da's echt een heel uitgesproken stijl die je of te gek vindt, of totaal bagger. Er zijn echter meer DM stromingen, de wat technischer DM zoals Death, Cynic, Necrophagist en andere bovengenoemde namen. Of vette old school Death, zoals Obituary, Pestilence en Asphyx.

Kortom, Death Metal is wat breder dan alleen die hypersnelle kankerherrie :P
Helemaal met je eens! Zoals jij het hier beschrijft, zal ik inderdaad pas één van de vele kanten van Deathmetal ontdekt hebben. De anderen zullen volgen... ;)

Rascul

Bericht door Rascul » vr feb 18, 2005 1:46 pm

ruben somewhere online schreef:Nee, mijn muzieksmaak is te breed om me in één metal genre helemaal te verdiepen. Rascul, om weer een illusie van jou aan diggelen te trappen, jij bent het zekers ook niet. Misschien wel op het gebied van boom knuffelen, dat past daarentegen perfect bij jou, linkse bal.
Haha, je vindt jezelf echt een hoop he? Anderen afzeiken omdat hun smaak niet toevallig de jouwe is, hoe kansloos wil je het hebben?!

Zet jij alsjeblieft je stereo op 100, flikker Krisiun er in en ga met je hoofd bij de speaker zitten. Misschien dat al die stront dan uit je harses geramd wordt.

Metallist

Bericht door Metallist » vr feb 18, 2005 3:39 pm

Haha, je vindt jezelf echt een hoop he? Anderen afzeiken omdat hun smaak niet toevallig de jouwe is, hoe kansloos wil je het hebben?!

Zet jij alsjeblieft je stereo op 100, flikker Krisiun er in en ga met je hoofd bij de speaker zitten. Misschien dat al die stront dan uit je harses geramd wordt.
Dat vraag ik me af. Die stront zit zo in z'n hersens vastgekoekt dat het er niet op vooruit gaat. Omdat ie zelf ontzettend zielig is, gaat ie anderen ook onderuit halen. Heel jammer.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » vr feb 18, 2005 9:15 pm

Rascul schreef:Haha, je vindt jezelf echt een hoop he?
Ja, kijk maar in het "Wat we weer gekocht hebben qua cd's, lp's, dvd's etc." topic naar mijn recente aankopen, let dan vooral op de reactie's betreffende mijn aankopen.

Rascul schreef:Anderen afzeiken omdat hun smaak niet toevallig de jouwe is, hoe kansloos wil je het hebben?!
Hij vindt Death helemaal geweldig, net als ik, hoezo afzeiken?

Rascul schreef: Zet jij alsjeblieft je stereo op 100, flikker Krisiun er in en ga met je hoofd bij de speaker zitten. Misschien dat al die stront dan uit je harses geramd wordt.
Zeer waarschijnlijk heb jij de proef al op de som genomen en zijn jouw hersens nu niks meer dan stront, gezien het feit dat je met non-argumenten aankomt die op helemaal niks zijn gestoeld (lees: uit den dikke duim gezogen), m.a.w., een grote omweg om mijn gelijk te bevestigen.

O ja, voordat ik het vergeet, Rascul en Metallist, zijn jullie soms van het Happers promotie team? Zo niet, het had wel alle schijn van.

Metallist

Bericht door Metallist » za feb 19, 2005 12:08 am

Jep.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 19, 2005 3:39 pm

Fans van Skinless en Dying fetus zouden All shall perish eens uit moeten checken. Lompe death metal met hardcore invloeden.

http://www.allshallperish.com/

Hecatomb

Bericht door Hecatomb » za feb 19, 2005 3:41 pm

XnegativeX schreef:Fans van Skinless en Dying fetus zouden All shall perish eens uit moeten checken. Lompe death metal met hardcore invloeden.

Zo hee, komt er nog een, heb ik 5 maanden geleden aan je gegeven met die link erbij, druif :P

Ze staan sinds kort bij Nuclear Blast trouwens, erg aangenaam.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 19, 2005 3:49 pm

Aan mij? Weet je zeker dat je niemand anders voor je hebt? Ik heb het namelijk uit de Rock tribune.

Je kunt trouwens best gelijk hebben. Ik luister zo veel muziek dat het soms lastig is om bij te houden wat nou waar weg kwam en wat nou allemaal gaaf was.

Maar daarom mag deze band nog wel een keertje getipt worden lijkt me. Ze zijn er goed/interessant genoeg voor.

Hecatomb

Bericht door Hecatomb » za feb 19, 2005 3:53 pm

XnegativeX schreef:Aan mij? Weet je zeker dat je niemand anders voor je hebt? Ik heb het namelijk uit de Rock tribune.

Je kunt trouwens best gelijk hebben. Ik luister zo veel muziek dat het soms lastig is om bij te houden wat nou waar weg kwam en wat nou allemaal gaaf was.

Maar daarom mag deze band nog wel een keertje getipt worden lijkt me. Ze zijn er goed/interessant genoeg voor.
Was toen ik hier nog geen 2 weken aangemeld was, in het toenmalige Metalcore topic, daar deze band daar zeker een hoop invloeden van heeft. Mn beschrijving beviel je wel, en ik had je toen die link gegeven. In het DM topic heb ik ze ook nog wel eens genoemd, meen ik me te herinneren. Hoe dan ook, ASP is zeker waardig genoeg om nogmaals genoemd te worden, meesterlijke band. Het nummer Deconstruction staat trouwens, samen met een hele stapel andere brute poep (Kataklysm, Dying Fetus, Suffocation, etc.) op de soundtrack cd van de film 'Alone in the Dark' die later dit jaar uitkomt.
[Voorheen Necrophagist]

Rascul

Bericht door Rascul » za feb 19, 2005 5:41 pm

XnegativeX schreef:Fans van Skinless en Dying fetus zouden All shall perish eens uit moeten checken. Lompe death metal met hardcore invloeden.

Die plaat heb ik al meer dan een jaar :? Waarom komt ie nu pas overal in het licht?

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 19, 2005 5:49 pm

Hij zal wel opnieuw uitgebracht zijn in europa. Terwijl ie daarvoor alleen in America fatsoenlijk te verkrijgen was. (Dit verzin ik ter plekke)

Plaag

Bericht door Plaag » za feb 19, 2005 6:20 pm

Die plaat heb ik al meer dan een jaar :? Waarom komt ie nu pas overal in het licht?
Wees niet bang. Bij mij komt lompe death met hardcore invloeden niet in het licht.
Kop dicht, Thorko

TELEPETHERION
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » za feb 19, 2005 6:24 pm

Erg lekker, maar ik houd niet echt van die breaks.
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 19, 2005 6:34 pm

Mietjes!

TELEPETHERION
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » za feb 19, 2005 6:36 pm

Ik prefereer toch iets stevigers, zoals het debuut van Amon Amarth.
- Gary Busey

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 19, 2005 6:42 pm

WHAHAHAHAHAHA!!!

Rascul

Bericht door Rascul » za feb 19, 2005 7:05 pm

TELEPETHERION schreef:Ik prefereer toch iets stevigers, zoals het debuut van Amon Amarth.
:lolup:

Amon Awattes?

TELEPETHERION
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » za feb 19, 2005 7:17 pm

Hehe.
- Gary Busey

Hecatomb

Bericht door Hecatomb » za feb 19, 2005 8:35 pm

XnegativeX schreef:Hij zal wel opnieuw uitgebracht zijn in europa. Terwijl ie daarvoor alleen in America fatsoenlijk te verkrijgen was. (Dit verzin ik ter plekke)
Ze hebben net een contract getekend bij Nuclear Blast. Daarvoor zaten ze bij het, minder bekende, Amputated Vain Records. Vandaar de spontane publiciteit.
[Voorheen Necrophagist]

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » za feb 19, 2005 8:36 pm

Wat ik van Skinless heb gehoord vind ik wel heel prettig ...
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gesloten