Dark Tranquillity + Kreator!!!
- Disenchanted
- Contacteer:
Hatesphere: Lekker optreden, strak hoor. Weinig op aan te merken.
Ektomorf: Wat een Sepultura rip-off.... Niet alleen een kopie van laastgenoemde band, ook nog eens kwalitatief een stuk slechter.
Dark Tranquillity: Prima optreden, jammer dat ze teveel 'rustige' nrs in de setlist hadden, waardoor het geheel wat mat overkwam.
Kreator: Tsja... dit blies dus alles en iedereen omver.. Wat een eenzame klasse.. Het was wel duidelijk waar het publiek voor kwam. Wat een magie!!! Thrash van de bovenste plank, met een ongelooflijke uitwerking op het publiek!
Ektomorf: Wat een Sepultura rip-off.... Niet alleen een kopie van laastgenoemde band, ook nog eens kwalitatief een stuk slechter.
Dark Tranquillity: Prima optreden, jammer dat ze teveel 'rustige' nrs in de setlist hadden, waardoor het geheel wat mat overkwam.
Kreator: Tsja... dit blies dus alles en iedereen omver.. Wat een eenzame klasse.. Het was wel duidelijk waar het publiek voor kwam. Wat een magie!!! Thrash van de bovenste plank, met een ongelooflijke uitwerking op het publiek!

I always win. Except when I lose, but then I just don't count it.
www.syncardion.nl
www.syncardion.nl
-
- Contacteer:
Hoe geweldig!
Hatesphere: leuke opener maar ook niet meer dan dat.
Ektomorf: Deze band is Soulfly II. Alles, maar dan ook echt ALLES leek gekopieerd van deze band. Vreemd om te zien. Maar stiekem toch nog niet eens zo slecht.
Dark Tranquillity: Eerste en laatste nummer die ze speelden waren leuk, alles wat er tussen zat vond ik te slaapverwekkend.
Kreator: Feest! En daarna aardig dood.
Hatesphere: leuke opener maar ook niet meer dan dat.
Ektomorf: Deze band is Soulfly II. Alles, maar dan ook echt ALLES leek gekopieerd van deze band. Vreemd om te zien. Maar stiekem toch nog niet eens zo slecht.
Dark Tranquillity: Eerste en laatste nummer die ze speelden waren leuk, alles wat er tussen zat vond ik te slaapverwekkend.
Kreator: Feest! En daarna aardig dood.
Wat viel Dark Tranquility vies tegen zeg!!! Gadver, schiet die toetsenist alstublieft dood. Op CD (zeker op oude) hoor je die niet, nu verkracht hij live alle nummers. Die gitaren waren ook te suf afgesteld. Zonde
Kreator maakte gelukkig veel goed door heerlijk te raggen.
Kreator maakte gelukkig veel goed door heerlijk te raggen.
www.disconsolate.nl
Volgende Optreden 9 september in Hoogenveen
Volgende Optreden 9 september in Hoogenveen
Hatesphere: leuk opwarmbandje, beetje metalcore riffs. Klonk wel ok. Deed me soms denken aan pro pain. En de (vanaf de zaal gezien) rechtergitarist had leuke poses 
Ektomorf: Wat een enorme rukband. Heb het fijn vanaf de bar bekeken, zoals de rest van het publiek. Soulfly II.
De zanger had ook dezelfde gitaren als max. JAMMER
Dark Tranquility: Wel ok, niet meer dan dat. Had het energieker verwacht. Oude songs werden niet enorm enthousiast gebracht.
Kreator: Godver, dikke heers! Mijn stem is helemaal naar de kloten van het meeschreeuwen van de nummers! Samen met Ktulu vooraan staan te bangen. Wat een show, wat een energie en vooral: geitekuttevet geluid. Dat zouden meer bands moeten doen.
Binnenkort Melle eens mailen...

Ektomorf: Wat een enorme rukband. Heb het fijn vanaf de bar bekeken, zoals de rest van het publiek. Soulfly II.
De zanger had ook dezelfde gitaren als max. JAMMER
Dark Tranquility: Wel ok, niet meer dan dat. Had het energieker verwacht. Oude songs werden niet enorm enthousiast gebracht.
Kreator: Godver, dikke heers! Mijn stem is helemaal naar de kloten van het meeschreeuwen van de nummers! Samen met Ktulu vooraan staan te bangen. Wat een show, wat een energie en vooral: geitekuttevet geluid. Dat zouden meer bands moeten doen.
Binnenkort Melle eens mailen...
-
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Ktulu
- Contacteer:
Hatesphere: gemist omdat we ff vast zaten op de ring van Antwerpen.
Ektomorf: huilen met de pet op. Verre van origineel en jammer dat ze op die manier tijd ingepikt hebben van Dark Tranquillity. De vergelijking die hier al meerdere keren gemaakt werd met het slechtere werk van Max Cavalera (zowel bij Sepultura als bij Soulfly) kan ik alleen maar beamen. Alleen jammer dat het nog slechter was. Ik snap niet wat deze band op die tour kwam doen.
Dark Tranquillity: best leuk live en een zanger met een erg goede podiumpresentatie vond ik. Alleen jammer dat de set zo kort was.
Kreator: ge-wel-dig! Duidelijk waar 90% voor kwam. Live is het nog veel strakker, agressiever en energieker dan op CD. Ook de nieuwere nummers van Violent Revolution en Enemy of God zijn stuk voor stuk ware klassiekers. Ik vond het zelfs een intenser optreden dan dat van Megadeth verleden week.
Verder nog wat mensen van het forum gezien en mee geouwehoerd. Was wel gezellig. Geslaagde avond.
Ektomorf: huilen met de pet op. Verre van origineel en jammer dat ze op die manier tijd ingepikt hebben van Dark Tranquillity. De vergelijking die hier al meerdere keren gemaakt werd met het slechtere werk van Max Cavalera (zowel bij Sepultura als bij Soulfly) kan ik alleen maar beamen. Alleen jammer dat het nog slechter was. Ik snap niet wat deze band op die tour kwam doen.
Dark Tranquillity: best leuk live en een zanger met een erg goede podiumpresentatie vond ik. Alleen jammer dat de set zo kort was.
Kreator: ge-wel-dig! Duidelijk waar 90% voor kwam. Live is het nog veel strakker, agressiever en energieker dan op CD. Ook de nieuwere nummers van Violent Revolution en Enemy of God zijn stuk voor stuk ware klassiekers. Ik vond het zelfs een intenser optreden dan dat van Megadeth verleden week.
Verder nog wat mensen van het forum gezien en mee geouwehoerd. Was wel gezellig. Geslaagde avond.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[/quote]
Hatesphere ...gemist (er moeten helaas ook mensen werken ) ((maar op 2minuten na is alles op video gezet voor me))
Ektomorf ...wat was het druk aan de bar en bij de merch ???
Dark Tranquillity ...Beter op cd en die dvd van hun is ook gaaf.
Kan het goed pruimen op cd, maar dit was iets minder. Wel bruut ze eens live gezien te hebben, maar alleen het geluid was ruk.
Kreator ...Jezus Christus.... Goddeklere.... Allemachtig.... De tering.... Auw...

Ektomorf ...wat was het druk aan de bar en bij de merch ???
Dark Tranquillity ...Beter op cd en die dvd van hun is ook gaaf.
Kan het goed pruimen op cd, maar dit was iets minder. Wel bruut ze eens live gezien te hebben, maar alleen het geluid was ruk.
Kreator ...Jezus Christus.... Goddeklere.... Allemachtig.... De tering.... Auw...

LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
- Ktulu
- Contacteer:
Het was trouwens mijn eerste keer 013... 
Ik ging daarvoor altijd naar Biebob of Hof ter Lo, maar 013 is me zeker wel bevallen, het is wel iets verder rijden, maar wat de zaal betreft zeker de moeite waard.

Ik ging daarvoor altijd naar Biebob of Hof ter Lo, maar 013 is me zeker wel bevallen, het is wel iets verder rijden, maar wat de zaal betreft zeker de moeite waard.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[/quote]
[/quote]
- zwarte krijser
Hatesphere - erg gaaf, had veel weg van hatebreed
ektomorf - deed wel erg denken aan soulfly, de zanger begon me met zijn 'love you all' ook wel te vervelen
dark tranquillity - erg gaaf ondanks de lichtelijk verwijfde zanger
kreator - subliem! alleen jammergenoeg laatste nummer moetten missen i.v.m. treinen
ektomorf - deed wel erg denken aan soulfly, de zanger begon me met zijn 'love you all' ook wel te vervelen
dark tranquillity - erg gaaf ondanks de lichtelijk verwijfde zanger
kreator - subliem! alleen jammergenoeg laatste nummer moetten missen i.v.m. treinen
Ibanez RG1550BK, totally shred-compatible
- Motörheadbanger1988
- Motörheadbanger1988
Hatesphere - Niet mijn ding..
Ektomorf - Sepultura/Soulfly ripoff.
Dark Tranquillity - Leuk, mn nekspieren al een beetje los geheadbangt.. Later werd het wat eentonig..
Kreator - Echt super, mn nek wel helemaal naar de klote maar het was de moeite zeker waard. Gave setlist ook..
Maar goed, dit was de algemene mening wel een beetje zo te lezen
Ektomorf - Sepultura/Soulfly ripoff.
Dark Tranquillity - Leuk, mn nekspieren al een beetje los geheadbangt.. Later werd het wat eentonig..
Kreator - Echt super, mn nek wel helemaal naar de klote maar het was de moeite zeker waard. Gave setlist ook..
Maar goed, dit was de algemene mening wel een beetje zo te lezen

-
- Contacteer:
Ik had een trein gemist, en daarmee ook Hatesphere.
Ektomorf kon me niet boeien.
Dark Tranquillity is een geweldige band, maar door het kutte geluid en de slechte setlist (Geen ThereIn, geen Zodijackyl Light) viel 't me zwaar tegen
en Kreator was gewoon gaaf
Ik heb trouwens Pier tegen de vlakte zien gaan, bestaat dat?
Dark Tranquillity is een geweldige band, maar door het kutte geluid en de slechte setlist (Geen ThereIn, geen Zodijackyl Light) viel 't me zwaar tegen
en Kreator was gewoon gaaf

Ik ook, hij zat vlak naast me op de trap uit te puffen ofzoMetalTuupLimburg schreef:Ik had een trein gemist, en daarmee ook Hatesphere.
en Kreator was gewoon gaaf![]()

-
- Motörheadbanger1988
- BuRning_Fire
- Contacteer:
Hatesphere: een zeeeer goed begin van de avond
Ektomorf: ze waren echt niet zo slecht als iedereen hier zegt, ze stonden alleen voor een totaal verkeerd publiek
Dark Tranquillity: ware op zich wel ok, alleen een beetje gay en te melodisch..
Kreator: tjah, wa moe'k zegge? ze schopten kont
verder was de sfeer erg goed en ik heb ook nog een aantal metalfan-figuren ontmoet..
en die metallica-fan van Syncardion die hier ook zit valt ook op
met een beetje geluk heb ik me foto's over 2 uurtjes op het internet staan
Ektomorf: ze waren echt niet zo slecht als iedereen hier zegt, ze stonden alleen voor een totaal verkeerd publiek
verder was de sfeer erg goed en ik heb ook nog een aantal metalfan-figuren ontmoet..

- [url=http://rosbrigade.eu]Rosbrigade[/url] -
Hatesphere helaas gemist dankzij de NS..Ektomorf groovede lekker een eind weg, maar de sepultura/soulfly invloeden lagen er wel erg dik bovenop, Dark Tranquility speelde op zich strak, maar zonder enige bezieling..Kreator maakte zijn headlinerstatus volkomen waar
Help het klimaat verder de vernieling in, eet een foute chocoladeletter!
-
- Contacteer:
De eerste 2 bands alleen beluisterd via de speakers bij de bar beneden. Klonk niet echt onaardig, maar een beetje een hoog 13-in-een-dozijn-gehalte was het wel vond ik. Dark Tranquillity vond ik behoorlijk overtuigend, al was de setlist tamelijk gewoontjes. Niettemin kreeg ik m'n zin met Punish my heaven en ging ook compleet door het lint bij afsluiter Final Resistance. Maar dan Kreator: zoow, dat was ruig! Ik had me voorgenomen om na het DT concert even uit te blazen, maar vanaf het openingsnummer wilde ik de trap al weer afstormen en hup de pit in
Wat zijn die gasten goed man! Daar had ik graag een beurs lijf voor over. Puike avond was het 

lekker hoor !
- BuRning_Fire
- Contacteer:
Alstublieft, ik presenteer u..de foto's!
Hatesphere:

Ektomorf:

Dark Tranquillity:

Kreator:

Graag wil ik de 2 metalfan figuren, wiens naam ik ben vergete, bedanken die mij bij (dacht ik) hatesphere even vooraan lieten staan zodat ik nog wa kewle foto's kon maken
Voor nog wat meer foto's: http://www.burningfire.tk
Hatesphere:

Ektomorf:

Dark Tranquillity:

Kreator:

Graag wil ik de 2 metalfan figuren, wiens naam ik ben vergete, bedanken die mij bij (dacht ik) hatesphere even vooraan lieten staan zodat ik nog wa kewle foto's kon maken

Voor nog wat meer foto's: http://www.burningfire.tk
Laatst gewijzigd door BuRning_Fire op za feb 19, 2005 10:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- [url=http://rosbrigade.eu]Rosbrigade[/url] -
- fetuskiller
- Contacteer:
Hatesphere: heb ik gvd gemist!
Ektomorf: Speelde erg goed, hadden ook een erg sterk geluid alleen de muziek kon me niet echt boeien en volgens mij was ik ook niet de enigen die er zo over dacht.
Dark Tranquillity: Geweldige set goeie nummers oud en nieuw werk alleen het geluid liet erg te wensen over en het stond ook zo'n 1000 decibel te zacht.
Kreator: was in een woord Geweldig! helemaal gezien en ruim anderhalf uur uit m'n plaat gegaan!!
kortom: dit was me het avondje wel weer, ik heb me zeker vermaakt!
Ektomorf: Speelde erg goed, hadden ook een erg sterk geluid alleen de muziek kon me niet echt boeien en volgens mij was ik ook niet de enigen die er zo over dacht.
Dark Tranquillity: Geweldige set goeie nummers oud en nieuw werk alleen het geluid liet erg te wensen over en het stond ook zo'n 1000 decibel te zacht.
Kreator: was in een woord Geweldig! helemaal gezien en ruim anderhalf uur uit m'n plaat gegaan!!
kortom: dit was me het avondje wel weer, ik heb me zeker vermaakt!
-
- Contacteer:
- MindlessMayo
Hehehe, ja hoor dat bestaat wel. Pier is de meester der verwondingen dus waarom niet tegen de vlakte gaan.MetalTuupLimburg schreef:

Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
Nooit beweerd dat ik ze slecht vond, dr was alleen weinig origineels aan. Maar ach, het was aan te horen.BuRning_Fire schreef:Hatesphere: een zeeeer goed begin van de avond
- Lone Starr
Kreator was erg lekker, jammer van het mindere geluid de eerste 2 nummers maar daarna was het grandioos feest. Weet iemand welke nummers ze als toegift gegeven hebben(if any)? ik moest weg ivm de trein :s
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
- BuRning_Fire
- Contacteer:
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik had vrijdag nogal een tik gekregen, vrijdag niets aan de hand, sta zaterdagmorgen op, mijn oog volledig blauw en dik
ziet inmiddels rood
loop ik weer voor een week met blauw oog rond
maar goed, dat maakt niet veel uit
Kreator heeft zichzelf overtroffen, nog nooit heb ik ze zo goed gezien. Zelfs niet in een eigen heimat.
ziet inmiddels rood
loop ik weer voor een week met blauw oog rond
maar goed, dat maakt niet veel uit
Kreator heeft zichzelf overtroffen, nog nooit heb ik ze zo goed gezien. Zelfs niet in een eigen heimat.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-