Manowar op Earth Shaker Fest: Mega Fan Con
- consumerwhore
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Manowar heeft net wat bijzonderheden prijsgegeven over hun optreden op het Earthshaker Festival and de Manowar Fanconvention die daar ook plaatsvindt.
Alle info is te vinden op www.manowar.nl / www.webwarriors.tk / www.manowar.com
Maar hier wat hoogtepunten voor het concert :
- new single played
- incredible light/ sound / stage
- all old bandmembers there : Donnie Hamzik, Ross the Boss, Rhino, David Shankle.
- playing in 5 different line - ups with old bandmembers
- giving a chopper away on stage
- 100 piece choir
- 100 piece orchestra
- Mr. Christopher Lee narrating on Defender and the Dark Avenger
- you can influence the set - list
En hier wat hoogtepunten voor de fanconvention :
- 3 days event
- Manowar is there and full opportunities to meet them
- all old bandmember are there
- Guitar - and drum clinics
- interviews with everybody in big AND small settings
- Ken Kelly is there
- lots of other guests
- HOE 4 release
- lots of activities
- be at the soundcheck !
Dit is nog maar een korte samenvatting of wat er staat te gebeuren !
Festival kaarten zijn al te koop op : www.earthshaker-fest.com ( LET OP : als je ook naar de fanconvention wil, dan is parking en camping GRATIS, dus je hoeft daar geen kaartjes voor te kopen ! )
Fanconvention tickets gaan binnen enkele dagen verkocht worden en daar is een limiet voor, dus als je geinteresseerd bent, volg dan de Manowar sites, zoals www.manowar.nl !
Alle info is te vinden op www.manowar.nl / www.webwarriors.tk / www.manowar.com
Maar hier wat hoogtepunten voor het concert :
- new single played
- incredible light/ sound / stage
- all old bandmembers there : Donnie Hamzik, Ross the Boss, Rhino, David Shankle.
- playing in 5 different line - ups with old bandmembers
- giving a chopper away on stage
- 100 piece choir
- 100 piece orchestra
- Mr. Christopher Lee narrating on Defender and the Dark Avenger
- you can influence the set - list
En hier wat hoogtepunten voor de fanconvention :
- 3 days event
- Manowar is there and full opportunities to meet them
- all old bandmember are there
- Guitar - and drum clinics
- interviews with everybody in big AND small settings
- Ken Kelly is there
- lots of other guests
- HOE 4 release
- lots of activities
- be at the soundcheck !
Dit is nog maar een korte samenvatting of wat er staat te gebeuren !
Festival kaarten zijn al te koop op : www.earthshaker-fest.com ( LET OP : als je ook naar de fanconvention wil, dan is parking en camping GRATIS, dus je hoeft daar geen kaartjes voor te kopen ! )
Fanconvention tickets gaan binnen enkele dagen verkocht worden en daar is een limiet voor, dus als je geinteresseerd bent, volg dan de Manowar sites, zoals www.manowar.nl !
hee, wat doe jij met mijn avatar!Sirius schreef:kickass, hoop zeker dat ze ook of naar waldrock of naar GMM komen, bij graspop ben ik sowieso maar als ze op een ander festival in NL of belgie staan ga ik daar ook wel heen, Duitsland ligt helaaasch niet echt op de route
hopelijk geven ze niet nog een concert in de hallen in zwolle zoals enige tijd geleden want het geluid was er toen echt vet bagger
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe single. Ik mag aannemen dat het niet een nummer wordt van de laatste cd Warriors Of The World. Dus als het een compleet nieuw nummer is, dan rijst bij mij de volgende vraag. Is het de voorloper op een compleet nieuw album of is het gewoon een nieuw nummertje? Als het de laatste is, dan is het wel heel zwak om 3 jaar na de laatste cd met alleen een single te komen.consumerwhore schreef:afzuip al een tweede keer dat ik ze moet missen.
ik zal die dag mijn volume knop dan maar extra luid zetten
en bakken bier in men kamer slepen.
nu nog een paar mannen in leder vinden...
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Het wordt een heel bijzonder nieuw nummer, waar ik helaas nog niets over kan zeggen, natuurlijk niet van de laatste cd. Het wordt speciaal geschreven voor dit Festival, maar een nieuwe cd volgt daarop ook snel.Rene schreef:[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe single. Ik mag aannemen dat het niet een nummer wordt van de laatste cd Warriors Of The World. Dus als het een compleet nieuw nummer is, dan rijst bij mij de volgende vraag. Is het de voorloper op een compleet nieuw album of is het gewoon een nieuw nummertje? Als het de laatste is, dan is het wel heel zwak om 3 jaar na de laatste cd met alleen een single te komen.
Nou, dan zal het wel gaan over een aarbeving.Marjo schreef:[..]
Het wordt een heel bijzonder nieuw nummer, waar ik helaas nog niets over kan zeggen, natuurlijk niet van de laatste cd. Het wordt speciaal geschreven voor dit Festival, maar een nieuwe cd volgt daarop ook snel.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
http://www.earthshaker-fest.com/img/misc/karte.gif
Wat ziet mijn oog? Maar 1 podium? Geweldig! Dan hoef ik niets te missen!
Wat ziet mijn oog? Maar 1 podium? Geweldig! Dan hoef ik niets te missen!
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Tickets voor de fanconvention zijn nu te koop !
There will be LIMITED SPACE for this event, make sure you buy your tickets now !!!
Your 3 - days fanconvention ticket will contain the following extra's :
* 3 days unlimited access to the 1st International Mega Manowar Fanconvention.
* 3 days access to activities and events organized at the Fanconvention.
* Free camping
* Free parking
* Free t - shirt
* Free Manowar Battle Bag
* Discount on merchandise in Manowar Shop within the building
* 1 lottery ticket to win a unique Manowar collecters items.
* Access to the Manowar - soundcheck on Thursday.
Price for a 3 days Fanconvention ticket : 50 Euro per person.
Ticket - sale ONLY at the Online Earthshaker Ticketshop
English Link
http://www.earthshaker-fest.com/index.c ... 636b657473
NOTE : To enter the Fanconvention you need to have a festival ticket and the convention ticket
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb verschillende offertes van busmaatschappijen binnen en je kunt ervan uitgaan dat een busreis naar het Earthshaker Festival / Fanconvention in Duitsland je ongeveer 58 euro pp gaat kosten.
Opstapplaatsen zullen voorlopig Utrecht ( of Rotterdam ), Gorinchem, Eindhoven en Venlo zijn.
Vertrek op woensdag 20 juli en terug op zondag 24 juli.
Meer info op www.manowar.nl -> nieuws
Opgeven via ddsmanowar@wxs.nl, nu nog op basis van inventarisatie en gaat door bij voldoende deelname.
There will be LIMITED SPACE for this event, make sure you buy your tickets now !!!
Your 3 - days fanconvention ticket will contain the following extra's :
* 3 days unlimited access to the 1st International Mega Manowar Fanconvention.
* 3 days access to activities and events organized at the Fanconvention.
* Free camping
* Free parking
* Free t - shirt
* Free Manowar Battle Bag
* Discount on merchandise in Manowar Shop within the building
* 1 lottery ticket to win a unique Manowar collecters items.
* Access to the Manowar - soundcheck on Thursday.
Price for a 3 days Fanconvention ticket : 50 Euro per person.
Ticket - sale ONLY at the Online Earthshaker Ticketshop
English Link
http://www.earthshaker-fest.com/index.c ... 636b657473
NOTE : To enter the Fanconvention you need to have a festival ticket and the convention ticket
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb verschillende offertes van busmaatschappijen binnen en je kunt ervan uitgaan dat een busreis naar het Earthshaker Festival / Fanconvention in Duitsland je ongeveer 58 euro pp gaat kosten.
Opstapplaatsen zullen voorlopig Utrecht ( of Rotterdam ), Gorinchem, Eindhoven en Venlo zijn.
Vertrek op woensdag 20 juli en terug op zondag 24 juli.
Meer info op www.manowar.nl -> nieuws
Opgeven via ddsmanowar@wxs.nl, nu nog op basis van inventarisatie en gaat door bij voldoende deelname.
Oke mensen,
Het is duidelijk geworden de laatste maanden dat er interesse is van de Manowar - fans om gezamelijk per bus naar het Earthshaker Festival / Manowar Fanconvention te rijden.
We gaan nu over tot de definitieve aanmelding voor de bustrip.
De gegevens :
* 1 bus heeft 50 plaatsen, dus de 1e 50 mensen komen in aanmerking, de rest gaat op een reserve - lijst voor eventuele afzeggingen of niet - betalers OF voor een 2e bus.
* Vertrek woensdag 20 juli om ongeveer 8:00 op 1e vertrekplaats.
* Terugreis zondag 24 juli om ongeveer 11:00 vanaf het festival terrein.
* Opstapplaatsen zoals het er nu voorstaat : Rotterdam OF Utrecht, Gorinchem, Eindhoven en Venlo.
* De offerte laat een totale prijs zien voor de bustrip van ongeveer 60 euro per persoon ( kan iets meer of minder zijn, maar niet veel )
* Het gaat alleen om de busreis, kaarten voor het festival / fanconvention moet je zelf regelen via http://www.earthshaker-fest.com/index.c ... 636b657473
LET OP : kaarten voor de fanconvention zijn ook alleen te koop via deze site, er zijn geen andere verkooppunten voor deze kaarten !
* Definitieve aanmelding kan tot : 29 april 2005
( nogmaals : 1 bus heeft 50 plaatsen, dus de 1e 50 mensen komen in aanmerking, de rest gaat op een reserve - lijst voor eventuele afzeggingen of niet - betalers OF voor een 2e bus.)
* Na definitieve aanmelding krijg je een mail of je bij de eerste 50 aanmeldingen zit of niet en wordt je verder op de hoogte gehouden via e-mail over de busreis en hoe te betalen etc.
AANMELDEN VOOR DE BUSREIS KAN ALLEEN VIA : ddsmanowar@wxs.nl
Ook als je eerder gemaild hebt, dat je interesse hebt, dan moet je nu toch mailen dat je definitief meegaat
We hebben de volgende gegevens nodig :
Naam
Hoeveel personen
Werkend e-mail adres
Gewenste opstapplaats
Ook voor de 1e bus geldt : het gaat alleen door bij voldoende deelname OF de mensen voor de 1e bus moeten bereidt zijn iets meer te betalen als de bus niet vol zit.
H&K,
Marjo Verdooren
Webmaster www.manowar.nl
Het is duidelijk geworden de laatste maanden dat er interesse is van de Manowar - fans om gezamelijk per bus naar het Earthshaker Festival / Manowar Fanconvention te rijden.
We gaan nu over tot de definitieve aanmelding voor de bustrip.
De gegevens :
* 1 bus heeft 50 plaatsen, dus de 1e 50 mensen komen in aanmerking, de rest gaat op een reserve - lijst voor eventuele afzeggingen of niet - betalers OF voor een 2e bus.
* Vertrek woensdag 20 juli om ongeveer 8:00 op 1e vertrekplaats.
* Terugreis zondag 24 juli om ongeveer 11:00 vanaf het festival terrein.
* Opstapplaatsen zoals het er nu voorstaat : Rotterdam OF Utrecht, Gorinchem, Eindhoven en Venlo.
* De offerte laat een totale prijs zien voor de bustrip van ongeveer 60 euro per persoon ( kan iets meer of minder zijn, maar niet veel )
* Het gaat alleen om de busreis, kaarten voor het festival / fanconvention moet je zelf regelen via http://www.earthshaker-fest.com/index.c ... 636b657473
LET OP : kaarten voor de fanconvention zijn ook alleen te koop via deze site, er zijn geen andere verkooppunten voor deze kaarten !
* Definitieve aanmelding kan tot : 29 april 2005
( nogmaals : 1 bus heeft 50 plaatsen, dus de 1e 50 mensen komen in aanmerking, de rest gaat op een reserve - lijst voor eventuele afzeggingen of niet - betalers OF voor een 2e bus.)
* Na definitieve aanmelding krijg je een mail of je bij de eerste 50 aanmeldingen zit of niet en wordt je verder op de hoogte gehouden via e-mail over de busreis en hoe te betalen etc.
AANMELDEN VOOR DE BUSREIS KAN ALLEEN VIA : ddsmanowar@wxs.nl
Ook als je eerder gemaild hebt, dat je interesse hebt, dan moet je nu toch mailen dat je definitief meegaat
We hebben de volgende gegevens nodig :
Naam
Hoeveel personen
Werkend e-mail adres
Gewenste opstapplaats
Ook voor de 1e bus geldt : het gaat alleen door bij voldoende deelname OF de mensen voor de 1e bus moeten bereidt zijn iets meer te betalen als de bus niet vol zit.
H&K,
Marjo Verdooren
Webmaster www.manowar.nl
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Re: Manowar op Earth Shaker Fest: Mega Fan Con
Manowar will once again march into battle in the name of True Metal. This worldwide metal crusade will begin on June 2nd 2005 and will span the globe during 2005/2006. This is more than just a tour this will be the greatest metal assault ever! Italy's premier symphonic metal band RHAPSODY will make their debut performance in America as MANOWAR's special guests. Having achieved sales of more than 1 million records, known the world over for thrilling audiences with their unforgettable stage show as well as their very own style of Film Score Metal Rhapsody have elevated symphonic metal to unheard of extremes. With their newest release Symphony Of Enchanted Lands Part Two - The Dark Secret featuring legendary actor Christopher Lee as guest narrator, Rhapsody have risen to a new height in the world of metal and as the special guests of Manowar you can be sure that this will be everything fans expect from them and more. Joining the fight to make this a triple threat is the newest signing to Magic Circle Music, HOLYHELL. This Pandora's box of intense melodic power features the newest must hear voice in metal today Maria Breon. This is an all star band of master shredders featuring JOE STUMP The Shred Lord known worldwide for his power metal style of playing and writing, who will burn down one side of the stage while being joined by Tom Hess, Chicago's premier guitar demon who will unmercifully scorch the other side of the stage. Holyhell promises total metallic and melodic devastation with their brand of mystical, magical metal."
Confirmed North American Manowar, Rhapsody, Holyhell dates are as follows:
June
2 - Cleveland, OH, at House Of Blues
3 - Winston Salem, NC, USA - Ziggy's
4 - Ft. Lauderdale, FL at The Culture Room
5 - Orlando, FL at House of Blues
7 - Atlanta, GA at The Masquerade
8 - Charleston, SC at The Music Farm
9 - Baltimore, MD at Sonar
11 - Buffalo, NY at The Icon
12 - Toronto, ON at Opera House
13 - Quebec City, PQ at Albert-Rousseau
14 - Montreal, PQ at Metropolis
16 - Philadelphia, PA at Theatre Of Living Arts
18 - Worcester, MA at The Palladium
19 - New York, NY at B.B. King's
Tering man, de beste metalshow ooit! Jammer dat ik niet in Amerika woon.
Rene schreef:
Dan ga je toch naar Duitsland ? De USA dates zijn warm - up shows voor die ene show.
Mijn opmerking was eigenlijk cynisch bedoeldMarjo schreef:[..]
Dan ga je toch naar Duitsland ? De USA dates zijn warm - up shows voor die ene show.

Ik bedoel, ze zijn weer eens typisch Manowar's bezig door te zeggen dat het 'the greatest metal assault ever!' wordt.
Sluitingsdatum aanmelden busreis vanuit Nederland naar het Earthshaker Festival + Mega Manowar Fanconvention = 30 april !!!!
Alle info busreis op : www.manowar.nl --> nieuws -- > link busreis bovenaan nieuwspagina
Alle info busreis op : www.manowar.nl --> nieuws -- > link busreis bovenaan nieuwspagina
Definitieve nieuws
Eindelijk het laatste definitieve nieuws rondom de bustrip naar Duitsland.
Het volgende kunnen we berichten over het busvervoer naar het Earthshaker festival.
Bock - Tours zal de trip uit gaan voeren, hier kun je ook kaartjes bestellen voor de bus.
De busmaatschappij heeft gehoor gegeven om op woensdag 20 juli een bus te laten rijden, zelfs met nog meer opstapplaatsen :
Amsterdam
Utrecht
Eindhoven
Venlo
Koln
Frankfurt
( aankomst woensdagmiddag )
Voor opstapplaatsen / tijden / kaartjes zie :
http://www.bock-tours.de/86.0.html
Als je een ticket besteld, vermeld dan dat het gaat om de bus van woensdag !
Het volgende kunnen we berichten over het busvervoer naar het Earthshaker festival.
Bock - Tours zal de trip uit gaan voeren, hier kun je ook kaartjes bestellen voor de bus.
De busmaatschappij heeft gehoor gegeven om op woensdag 20 juli een bus te laten rijden, zelfs met nog meer opstapplaatsen :
Amsterdam
Utrecht
Eindhoven
Venlo
Koln
Frankfurt
( aankomst woensdagmiddag )
Voor opstapplaatsen / tijden / kaartjes zie :
http://www.bock-tours.de/86.0.html
Als je een ticket besteld, vermeld dan dat het gaat om de bus van woensdag !
- yesferro
- Contacteer:
tenzij je in een grootstad woont kun je het echt wel vergeten qua metal. Vooral in de Biblebelt dan, tenzij je natuurlijk van christian hardcore houdtRene schreef:

-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
- Metalheank
Ik welke gebieden of soort steden is metal dan het populairst in de VS?
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
-
Ik vond earthshaker erg geslaagd, maar dat had niet zozeer met de bands te maken, maar meer met de mensen met wie ik er was.
Wat ik heb gezien:
Turisas: Briljant, kende het nog niet, maar het was fantastisch. Die violist kan echt geweldig soleren en de sfeer zat meteen erin.
Loudness: Nee, opzich konden die japanners best goed muziekmaken, maar ze probeerden vooral hun naam eer aan te doen door het volume onnodig hoog te draaien.
Finntroll: In de 013 vond ik ze niet overtuigend op het x-mass fest in 2004, maar nu zat de sfeer er volledig in. Heerlijk in de pit gestaan.
Graveworm: leuk, maar een matige set (hoewel ze wel hun cover van fear of the dark deden) en bovendien was de keyboardspeelster absent (en sampelen kan dat gat toch niet echt opvullen)
Die Apokalyptische Reiter: leuke show, de zanger goed bij stem. De sfeer uitstekend. Tijd om die band eens te gaan checken
Grave Digger: degelijk. Het is in princiepe niet helemaal mijn muziekstijl, maar het kwam lekker over, zeker in duitsland waar zoveel fans van dit soort muziek wonen.
Children of Bodom: Zeer teleurstellende set. De nieuwe nummers pakken me niet en Alexi moet echt eens ophouden met zijn recordpoging zoveel mogelijk 'fuck' in 1 zin te proppen. Speeltechnisch gezien was het trouwens best te pruimen, de 'nieuwe' gitarist is zeker in orde en Alexi was goed bij stem (in tegenstelling tot de vorige keer in de 013)
Primal Fear: Ge-Wel-Dig! Hoewel het lelijke oude mannen in nog lelijkere pakken zijn. De muziek was uitstekend en de zang geweldig.
Masterplan: Had van mij niet na Primal Fear gehoeven. Iets anders tussendoor was prettiger geweest. Ben nu eenmaal niet echt een zeer groot heavy metal fan. Als er iets anders tussen had gespeeld had ik het meer gewaardeerd denk ik.
Hypocrisy: Op een enkel nummer na geweldig. Ik hou niet zo van hun puur deathmetal grunt nummers, maar zodra de zanger/gitarist begon te screamen zat wat mij betrefd de sfeer er goed in.
JBO: Bril-jant! Maar alleen als je duits kan. Ze zijn supergrappig, maar bijna alle teksten zijn in het duits, dus dat zal voor de niet-duitssprekenden onder ons niet echt goed vallen. Hoogtepunten waren toch wel de Backstreetboy parodie, de 'rammstein'-parodie en de Bloodhoundgang parodie. Mja, veel jatwerk dus, dat wel.
En bands waar ik slechts stukken van heb gezien:
Symphorce: leuk als opener, maar echt briljant was het niet.
Loudness: ze speelden twee keer. Die tweede keer was toch echt overbodig (grotendeels dezelfde set).
After Forever: goede performance, maar de duitsers vonden ze niet zo boeiend en Floor zag er werkelijk niet uit.
Dimmu Borgir: Sowieso is het al verkeerd om een (soort van) black metalband in het zonlicht te laten optreden. K vind shagrat's zang echt waardeloos. Verder was de muziek wel te doen, en Vortex is gewoon briljant op zang. Jammer dat die het niet volledig over mag nemen.
Manowar: niet aan mij besteed... Maar opzich zijn de musici wel goed, dat was vrij duidelijk te horen. Maar het lang oprekken van de outro's van hun nummers had van mij niet gehoeven en de solo van 5 minuten waarin eigenlijk veel te veel distortion werd gebruikt was ook niet echt je van het...
Jammer dat ik Rhapsody en Nightwish heb gemist, maar, m'n vriendin ging even voor.
Wat ik heb gezien:
Turisas: Briljant, kende het nog niet, maar het was fantastisch. Die violist kan echt geweldig soleren en de sfeer zat meteen erin.
Loudness: Nee, opzich konden die japanners best goed muziekmaken, maar ze probeerden vooral hun naam eer aan te doen door het volume onnodig hoog te draaien.
Finntroll: In de 013 vond ik ze niet overtuigend op het x-mass fest in 2004, maar nu zat de sfeer er volledig in. Heerlijk in de pit gestaan.
Graveworm: leuk, maar een matige set (hoewel ze wel hun cover van fear of the dark deden) en bovendien was de keyboardspeelster absent (en sampelen kan dat gat toch niet echt opvullen)
Die Apokalyptische Reiter: leuke show, de zanger goed bij stem. De sfeer uitstekend. Tijd om die band eens te gaan checken
Grave Digger: degelijk. Het is in princiepe niet helemaal mijn muziekstijl, maar het kwam lekker over, zeker in duitsland waar zoveel fans van dit soort muziek wonen.
Children of Bodom: Zeer teleurstellende set. De nieuwe nummers pakken me niet en Alexi moet echt eens ophouden met zijn recordpoging zoveel mogelijk 'fuck' in 1 zin te proppen. Speeltechnisch gezien was het trouwens best te pruimen, de 'nieuwe' gitarist is zeker in orde en Alexi was goed bij stem (in tegenstelling tot de vorige keer in de 013)
Primal Fear: Ge-Wel-Dig! Hoewel het lelijke oude mannen in nog lelijkere pakken zijn. De muziek was uitstekend en de zang geweldig.
Masterplan: Had van mij niet na Primal Fear gehoeven. Iets anders tussendoor was prettiger geweest. Ben nu eenmaal niet echt een zeer groot heavy metal fan. Als er iets anders tussen had gespeeld had ik het meer gewaardeerd denk ik.
Hypocrisy: Op een enkel nummer na geweldig. Ik hou niet zo van hun puur deathmetal grunt nummers, maar zodra de zanger/gitarist begon te screamen zat wat mij betrefd de sfeer er goed in.
JBO: Bril-jant! Maar alleen als je duits kan. Ze zijn supergrappig, maar bijna alle teksten zijn in het duits, dus dat zal voor de niet-duitssprekenden onder ons niet echt goed vallen. Hoogtepunten waren toch wel de Backstreetboy parodie, de 'rammstein'-parodie en de Bloodhoundgang parodie. Mja, veel jatwerk dus, dat wel.
En bands waar ik slechts stukken van heb gezien:
Symphorce: leuk als opener, maar echt briljant was het niet.
Loudness: ze speelden twee keer. Die tweede keer was toch echt overbodig (grotendeels dezelfde set).
After Forever: goede performance, maar de duitsers vonden ze niet zo boeiend en Floor zag er werkelijk niet uit.
Dimmu Borgir: Sowieso is het al verkeerd om een (soort van) black metalband in het zonlicht te laten optreden. K vind shagrat's zang echt waardeloos. Verder was de muziek wel te doen, en Vortex is gewoon briljant op zang. Jammer dat die het niet volledig over mag nemen.
Manowar: niet aan mij besteed... Maar opzich zijn de musici wel goed, dat was vrij duidelijk te horen. Maar het lang oprekken van de outro's van hun nummers had van mij niet gehoeven en de solo van 5 minuten waarin eigenlijk veel te veel distortion werd gebruikt was ook niet echt je van het...
Jammer dat ik Rhapsody en Nightwish heb gemist, maar, m'n vriendin ging even voor.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Sjonge, krijg je de kans om Rhapsody live te aanschouwen, kies je voor je vriendin! Die kun je het hele fucking jaar nog zienProcrustus schreef:

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
-
- Metalheank
Hoe was Cage!? 

twitter.com/MiddeleeuwsBouw
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
Nou, bij toeval gevonden op www.metal-rules.com
- ManOwaR
- Brothers of Metal
- Call to Arms
- My Spirit Lives On
- Kings of Metal
- Sign of the Hammer
- Blood of my Enemies
- Kill with Power
- Sting of the Bumblebee
- Metal Warriors (with Rhino and David Shankle)
- Glory of Achilles (with Rhino and David Shankle)
- Metal Daze (with Ross the Boss and Donnie Hamzik)
- Dark Avenger (with Ross the Boss and Donnie Hamzik)
- Outlaw
- House of Death
- Herz aus stahl
- A Tribute to Wagner
- The Ascension (with CHRISTOPHER LEE)
- King of Kings
- Warriors of the World
- Hail and Kill
- Black Wind, Fire and Steel
- Battle Hymn (with ALL bandmembers, past and present)
- The Crown and The Ring
Niet slecht
- ManOwaR
- Brothers of Metal
- Call to Arms
- My Spirit Lives On
- Kings of Metal
- Sign of the Hammer
- Blood of my Enemies
- Kill with Power
- Sting of the Bumblebee
- Metal Warriors (with Rhino and David Shankle)
- Glory of Achilles (with Rhino and David Shankle)
- Metal Daze (with Ross the Boss and Donnie Hamzik)
- Dark Avenger (with Ross the Boss and Donnie Hamzik)
- Outlaw
- House of Death
- Herz aus stahl
- A Tribute to Wagner
- The Ascension (with CHRISTOPHER LEE)
- King of Kings
- Warriors of the World
- Hail and Kill
- Black Wind, Fire and Steel
- Battle Hymn (with ALL bandmembers, past and present)
- The Crown and The Ring
Niet slecht
Report
Ok, het heeft even geduurd, maar voor de geinteresseerden staat er nu een compleet Manowar fanconvention report online die tegelijk met het Earthshaker Festival gehouden werd.
Je vindt het op www.webwarriors.tk
Volgende missie : een verslag met veel foto's van het concert zelf
Je vindt het op www.webwarriors.tk
Volgende missie : een verslag met veel foto's van het concert zelf
-