Mezzerschmitt
Mezzerschmitt
Waarom een topic openen van een band die maar 1 EP heeft uitgebracht?
Wel aangezien er een full-length CD op komst is en de EP van dusdanige kwaliteit is is dit genoeg.
Met bandleden die zichzelf Herr Schmitt, Hauptman Hammer en Oberleutnant LS noemen en teksten die over oorlog gaan en er in het Duits uitgespuwd worden doen al vermoeden dat de heren hun rechterarm het liefst gestrekt houden maar niets is minder waar.
Want achter deze namen schuilen niemand anders dan Hellhammer (Mayhem, Shining, Arcturus, ...), Blasphemer (Mayhem, Aura Noir) en Lars Sørensen (Red Harvest, Sirius, ...).
En blijkbaar weten de meeste mensen nog altijd niet dat deze heren achter deze groep zitten.
Qua stijl wordt ons hier Industrial Black geserveert, wel met een van de meest millitante geluiden die ik tot nu toe in deze scene heb gehoord.
Je hoort het leger bijna voorbijmarcheren.
Vocaal kan het niet echt Industrial Black genoemd worden, meer ruige cleane zang.
Discografie:
Weltherrschaft EP
Officiele site (staat niet veel op ja):
http://www.mezzerschmitt.com/
Wel aangezien er een full-length CD op komst is en de EP van dusdanige kwaliteit is is dit genoeg.
Met bandleden die zichzelf Herr Schmitt, Hauptman Hammer en Oberleutnant LS noemen en teksten die over oorlog gaan en er in het Duits uitgespuwd worden doen al vermoeden dat de heren hun rechterarm het liefst gestrekt houden maar niets is minder waar.
Want achter deze namen schuilen niemand anders dan Hellhammer (Mayhem, Shining, Arcturus, ...), Blasphemer (Mayhem, Aura Noir) en Lars Sørensen (Red Harvest, Sirius, ...).
En blijkbaar weten de meeste mensen nog altijd niet dat deze heren achter deze groep zitten.
Qua stijl wordt ons hier Industrial Black geserveert, wel met een van de meest millitante geluiden die ik tot nu toe in deze scene heb gehoord.
Je hoort het leger bijna voorbijmarcheren.
Vocaal kan het niet echt Industrial Black genoemd worden, meer ruige cleane zang.
Discografie:
Weltherrschaft EP
Officiele site (staat niet veel op ja):
http://www.mezzerschmitt.com/
- HellcommandeR
Ik ben hier mee bekend, klinkt zeker niet slecht, Wordt wel tijd voor een full-length album.
Laatst gewijzigd door HellcommandeR op ma feb 21, 2005 8:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- toffe_ellende
wat hebben al die bands met hun verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog? Was dat niet leuk toen Motorhead adt deed. En als je het doet, schrijf dan je bandnaam dan wel goed.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
Ik weet niet of je het weet maar de dubbele s oftwel ss in Messerschmidt werd in de oorlog nogal op een dubieuze manier en in hoofdletters geschreven, als je begrijpt wat ik bedoel.toffe_ellende schreef:wat hebben al die bands met hun verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog? Was dat niet leuk toen Motorhead adt deed. En als je het doet, schrijf dan je bandnaam dan wel goed.
Deze band zegt dat men niet Nazistisch is, vandaar deze kleine verandering.
Maar in plaats van in ieder topic te gaan kankeren, ga eens praten over een band of een album of iets dergelijks

Ooit de muziek van deze band gehoord, men gaat meer de Industrial Metal met Black invloeden richting op, men gebruikt geen scream dus past het in het BM topic? Nee.Plaag schreef:Ik wil niet de moderator uithangen, maar voor dit soort zinloze shit is er dus een apart Black Metaltopic.
Voor deze band is een apart topic veel en veel te veel eer.
Moet ik ook iets zeggen over een vraag als "Staan er mp3's online?" ? Nee hè?
-
- Contacteer:
- zwarte krijser
Re: Mezzerschmitt
Juist ja, en die heren zijn ook ab-so-luut niet stiekem naziiscariah schreef:Waarom een topic openen van een band die maar 1 EP heeft uitgebracht?

Re: Mezzerschmitt
Nee, dat zijn lieverdjes, idd.zwarte krijser schreef:[..]
Juist ja, en die heren zijn ook ab-so-luut niet stiekem nazi
Hehe.
Kop dicht, Thorko